1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B9 Quattro Cuvéesilver

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bobalex18, 8 Mai 2017.

  1. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Salut colegi, deși sunt membru mai vechi pe aici, acum m-am hotărât să prezint actuala achiziție, conform titlului.

    De mulți ani mai dețin un a4 b6 care a trecut de 440.000 de km fără să aibă vreo problemă gravă: consumabile și nimicuri. Deși am avut multe mașini de serviciu, am rămas fan Audi pentru că oferă tot ce îmi trebuie mie. (pentru a4 b6 cred că îi sunt dator lui @Cristi cu milioane de mulțumiri)

    Cu privire la achiziție, am detaliat în cadrul http://www.clubaudi.ro/threads/sfat-si-consiliere-achizitie-a4-b9.47116/page-4 , așa că aici o să fac un scurt rezumat.
    Am căutat să cumpăr audi a4 b8.5 dar erau anumite aspecte care mă îngrijorau, am testat peugeot 508 hibrid și toyota c-hr dar niciuna nu a fost pe placul meu. Am zis că mai bine cumpăr un ab b9 în varianta de bază și colegul @cristimate a postat link-ul către cele 150-200 de mașini de la Sixt-Europcar și a decizia a fost clară....

    Am văzut mașina, a fost dragoste la a doua vedere (prima a fost când am văzut verificarea) - soția era deja geloasă dar din privirea ei înțelegeam că e de acord cu „ménage à trois”.
    Mașina a avut parte de un tratament de ceruire protecție sau mai știu eu ce la dealer-ul care mi-a vândut-o. Mi-am dat seama deoarece pe drum a plouat și apa nu se lipea de mașină (nu mă pricep).
    Mașina avea consumul mediu pentru ultimii 2700 de km de 5,6l/100km și o viteză medie de 90 km
    Achiziția a avut loc pe 5 aprilie.
    Am reușit să fac RAR-ul cât încă aveam numerele de germania valabile.

    Mașina a fost înscrisă și am trimis documentele vineri pentru returnarea garanției (TVA-ului).

    Impresii despre mașină (aprox 3000 de km):
    - mașina este foarte puternică, față de cei 130 de cai ai b6, cei 190 de cai se simt mult mai bine;
    - când apeși accelerația și ești pe sport, îți apare subit zâmbetul pe buze - încă nu am aflat ”cauza”
    - frânează puțin cam brutal (fiind quattro fânează mult mai puternic decât tracțiunea față);
    - foarte silențioasă (nu se aude absolut nimic în mașină);
    - este foarte interesant acel virtual cockpit dar nu este o opțiune fără de care nu poți să trăiești;
    - google earth este foarte interesant dar ar fi fost mai bine dacă avea android auto și waze;
    - sunetul în boxe se aude destul de bine dacă primește surse de calitate;
    - nu-mi place că nu are auto-hold (o să urmeze retrofit);
    - nu-mi place că nu are senzori parcare pe față, are doar spate (o să urmeze retrofit);
    - audi presense city mi-a intrat o singură dată în funcțiune și este extrem de util;
    - farurile luminează foarte bine deși sunt xenon - cele led au un + pentru aspect;
    - praful nu se vede pe mașină (un mare + din partea mea).
    - audi predictive este foarte interesant.

    Mașina văd că ține cu ”casa”: schimb ulei și filtru la 30.000 și schimb filtre la 60.000. Urmează revizia de 30.000 de km.

    P.S.: mașina este tip B9 dar în actele din germania este scris b8 (dealerul de unde am cumparat-o a zis că atunci când a ieșit mașina, fiind printre primele, softul nu avea b9). În actele de românia a rămas B8 (nu mă deranjează, eu am cumparat mașina nu litere/cifre)

    IMG_0123.jpg IMG_0125.jpg WP_20170405_09_33_34_Pro.jpg WP_20170405_09_34_12_Pro.jpg WP_20170405_09_35_09_Pro.jpg WP_20170405_09_35_39_Pro.jpg WP_20170405_09_35_42_Pro.jpg WP_20170405_09_35_58_Pro.jpg WP_20170405_09_44_37_Pro.jpg
     
    Rzv~BM, P.Bogdan82, astoicaandrei și alți 24 apreciază asta.
  2. Andrey1992

    Andrey1992 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CJCA 143HP, 2013
    Superba masina si echipata cu tot ce ai nevoie! Sa te bucuri de ea! O opinie strict personala, jantele respective sunt cam uratele, nu stiu ce a fost in mintea designerilor care le-au proiectat, parca sunt capace.
     
  3. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    da, la b9 toate modelele sunt superbe...mai puțin astea :))))
    la început îmi stăteau pe creier, acum îmi plac (s-au m-am resemnat).
    cică sunt model aero și sunt eficiente (consumă cu 0,001 l/100km mai puțin)
     
    Craciun George apreciază asta.
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    frumoasa masina si ok dotata, important este ca ai inca garantie de fabrica banuiesc! Esti sigur ca e xenon? nu vad spalatorul de far...asta daca nu cumva mai nou e si asta optiune la farul cu xenon. Am vazut si eu live jantele astea tot pe un B9 la un dealer, si da, sunt cam horror ca design, no offence. Sa te bucuri de ea!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La noile masini cu xenon nu mai exista far cu spalator pentru ca nu ai nevoie deoarece becurile sunt de doar 2.500 lumeni intensitate luminoasa fata de vechile xenon cu 3.200 lumeni si in concluzie nu s-au mai montat spalatoare de far. Cel putin fabrica Audi nu a mai montat spalatoare de far la noile modele de Audi.
     
    TaZZuLeTz și DrLexic apreciază asta.
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    pacat, eu il consider folositor si pe faruri cu halogen pe drumurile noastre cand daca e ploaie si mergi in spatele unui vehicul mare nu mai vezi nimic dupa o vreme cu farurile. E tot un cost cut dupa parerea mea, probabil daca le vrei platesti extra pentru ele, posibil ca faza cu 2500Lm sa fie doar o chichita legala ce le permite lor sa nu le mai puna, dar necesitatea lor e totusi fara indoiala.
     
    Ultima editare: 8 Mai 2017
    stefan550, mabalaru și sandumbogdan apreciază asta.
  7. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Foarte frumoasa. Felicitari.
    In primul rand cutie automata, asta e cel mai important, apoi 190 de cai si in final quattro. Un vis care s-a indeplinit.
    Eu cand am trecut pe Audi si mai ales cu cutie automata abia asteptam sa se faca dimineata sa fiu sigur ca nu e un vis. Banuiesc ca asa e si la tine acum.
     
    ElDorel și bobalex18 apreciază asta.
  8. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @mik15 din punct de vedere tehnic nu îl contrazic pe @Cristi. eu am văzut că pe b9 în echipare de bază mașina vine cu xenon, au scos complet halogenul (bmw pe seria 3 și mercedes pe c class au păstrat halogen în echipare de bază). ca nivel de echipare basic, arul este xenon simplu iar la nivelul sport farul primește și spălător. mașina făcând parte dintr-o comandă specială, nu are spălător de faruri. și mie mi s-a părut ciudat și l-am sunat pe @Cristi și l-am întrebat înainte de achiziție.

    @sandumbogdan la mine și b6 este tot automat. este adevărat că am o plăcere nebună să o conduc pe cea nouă, mai ales la drum lung. este foarte foarte plăcut de condus și este mult-mult mai mare
     
  9. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Legat de keyless entry/go, la b9 în standard este keyless go dar nu și entry. practic trebuie să cauți cheia ca să deschizi mașina și apoi o poți băga înapoi în buzunar/geanta pentru că nu mai ai nevoie de ea ca să pornești mașina :)))))

    Sau despre sistemul start/stop. Cel mai bine gândit este la Mazda (iStart parcă se numește) unde pedala de frână are un mic „obstacol” la apăsare și doar dacă o apeși până jos motorul se oprește (ideal pentru Cedează trecerea sau Stop sau pentru stat 2 secunde pe loc). Și la b9 reușesc uneori să dozez forța de apăsare a pedalei astfel încât să intre sau să nu intre dar este mai dificil deoarece mașina frânează destul de brutal. pe tracțiune față este mai simplu.

    Este interesant cum gândesc aștia la asigurări (oferte pentru persoană juridică - 12 luni):
    - motor 2.0 tdi 190 cai: Generali 893 lei, Uniqa 933 lei, City insurance 965 lei
    - motor 1.4 tfsi 150 cai: Generali 720 lei, Uniqa 870, Omniasig 1046 lei.
    Diferența de notat este doar la generali, iar de la oferta nr. 3 tarifele sunt mai mari la 1.4 tfsi.
    Pe persoană fizică tarifele sunt mai mari.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ca e B9 sau B8 in acte nu este important mai mult conteaza sa nu aibe probleme si sa va poarte fara griji
    Sa o stapanesti sanatos si sa ajunga la KM la B6 ;)

    chiar deloc pe toate masinile ce le-am avut le-am dezactivat cu VCDS-ul . Nu curata absolut nimic ba chiar o '' zoiesc'' si o vor umple de mizerie mai ales vara cand e putin praf depus si pleaca jet-urile in mers...
    Confim ce spune Cristi nu mai sunt obligatorii si se pot pune contracost daca se doreste. Este price cut dar eu unul nu l-as pune ca mai apoi sa il dezactivez. Prefer sa spal masina de 2 ori pe saptamana :)

    Nici la mine drumurile nu sunt curate insa masina da :)
     
    catacalin și bobalex18 apreciază asta.
  11. Y-GreK

    Y-GreK 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI CJCB 2012
    Frumoasa masina, iar culoarea o scoate bine de tot in evidenta, ca sa nu mai zic ca e numai buna pentru Romania.
    Sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente! Imi place ca are evacuarea ca la modelele de dinainte, am vazut multe B9 inclusiv diesel, care au o singura teava la evacuare, ca la Jetta de 1.6 TDI si mi se pare ca arata dezamagitor, mie cel putin parca imi sta pe creier.
    P.S. : Imi plac si jantele, chiar daca sunt mai atipice. :)
     
    bobalex18 apreciază asta.
  12. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Mulțumesc.
    Câteva poze mai luminoase.

    P_20170413_085809.jpg P_20170413_085818.jpg P_20170413_085827.jpg P_20170413_085840.jpg P_20170413_085854.jpg
     
    keth, eKKoMan82, RaducuA4 și alți 4 apreciază asta.
  13. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    E superba masina, iar interiorul este divin. Exceptie fac doar jantele, trebuie sa faci ceva cu ele. Sa o stapanesti sanatos, fara evenimente
     
  14. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    deja check engine ?
     
  15. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @Sergio mulțumesc. dacă așa arată...să o vezi cum se conduce
    @waf era pus „contactul” pentru a avea VC aprins
     
    cristy9 apreciază asta.
  16. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Frumos interiorul, sa te bucuri de ea.
     
    sackzitul și bobalex18 apreciază asta.
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    e super fain VC-ul, isi merita banii, desi nu-s adeptul ceasurilor digitale preferand old school, Audi a facut o treaba mai buna cu ele decat ceilalti, evident e parerea mea :) . Sunt bune ofertele, sunt curios cum vor sari dupa inlaturarea plafonului, e si un avantaj ca nu mai sunt asa tanar :). Oricum mi se pare tare chestia ca acum si pe A6 cu 2.0 poti avea Quattro, nu stiu daca e old school Quattro sau Haldex, dar au acoperit oricum un gap pe care-l exploata concurenta, pe A4 a fost mereu si optiune de Quattro incepand cu 2.0 sau chiar 1.8. Pe A4 e parca Haldex?!

    @Cata_ADC - pui farurile pe manual si DRL off din MMI si nu mai da, eu asa fac, dar toamna/iarna la drumuri lungi ajuta mult spalatul farurilor, si acum tin minte cand am avut o masina fara xenon si cand am ajuns la destinatie nu se mai vedea chiar nimic prin faruri, erau complet acoperite de mazga jegoasa de pe drumuri, pentru mine sunt must have. Evident, te poti opri intr-un peco si le cureti, dar e placut sa ai alternativa. Sistemul e istet la Merc, unde se actioneaza separat.
     
    sackzitul și Darius21 apreciază asta.
  18. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @mik15 eu știu că pe a4 este torsen indiferent de motorizare. Am condus passat 4motion (haldex) și nu simțeai nicio diferență față de tracțiune față. La asta simți că te împinge.
    În manual scrie că pe timp de iarnă sistemul furnizează o bună tracțiune pe puntea față (asta sună a haldex - la torsen nu e fix 40:60?!)

    fără să supăr pe cineva, ca și putere mi se pare că este similară cu un a6 3.0 tdi modelul din 2008. deși a6 are mai muți cai cred că a4 este mai ușoară și caii sunt mai bine duși la roată (este dar părerea mea)
     
    Adrian Horia apreciază asta.
  19. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Ai suspensia sport pe a ta? Cum ti se pare la denivelari ? In viraje ?
    A mea normala se inclina usor in viraje parca mi ar placea sa fie ceva mai tare.
     
  20. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    la mine pe acel vin decoder apare „standard suspension” respectiv codul 1BA. Mașina mi se pare destul de înaltă, sigur nu e sport
    chiar weekend-ul trecut m-am „bucurat” puțin de mașină și suspensia mi se pare perfectă. este posibil ca diferența de feeling să fie de la:
    - avant/limuzină: o mică diferență
    - transmisie față vs quattro : o diferență mare.

    În viraje diferența provine sigur de la quattro care „împinge” mașina. la denivelări mi se pare că se comportă normal, „a mică” nu sare în scaun :)))
     

Distribuie pagina asta