Audi a prezentat informatii despre versiunile restilizate ale gamei A4 (Sedan, Avant, Allroad Quattro si S4), masinile urmand sa ajunga in showroom-urile romanesti in februarie 2012, au spus pentru 0-100.ro reprezentantii Porsche Romania. Masinile vor fi disponibile cu motoare intre 120 CP si 333 CP, constructorul promitand un comsum mediu cu 11% mai mic. La design au aparut schimbari la nivelul farurilor si grilei, iar cele patru cercuri ale siglei sunt in relief. Ca dimensiuni, modificarea este de numai cativa milimetri, astfel ca A4 Sedan si Avant au 4,70 metri lungime, iar Allroad Quattro si S4 au 4,72 metri lungime. Inaltimea e intre 1,41 si 1,50 metri in functie de versiune, iar latimea de 1,83-84 metri. Sunt disponibile 15 nuante de culoare, dintre care patru sunt noi. Audi ofera sase motoare diesel si patru pe benzina pentru A4 Sedan si Avant. Germanii spun ca in medie consumul scade cu 11%. Motorizari diesel 2.0 TDI 100 kW (136 CP). consum mixt de 4,2 litri/100 km, emisii de CO2 de 112 g/km, cel mai economic motor al gamei A4. 2.0 TDI, 120 kW (163 CP), consum mediu mixt de 4,4 litri/100 km. 2.0 TDI in variantele 88 kW (120 CP), 105 kW (143 CP) si 130 kW (177 CP). Cele mai puternice versiuni de diesel sunt 3.0 V6 TDI in variantele 150 kW (204 CP) si 180 kW (245 CP), Primul are pe A4 sedan un consum mediu mixt anuntat de 4,9 litri/100km. Motoare pe benzina 1,8 TFSI, 125 kW (170 CP), motor care se gaseste si pe A5 Spotback si va fi disponibil pe A4 Sedan si Avant. Consumul mediu mixt anuntat este de 5,6 litri/100 km 1,8 TFSI 88 kW (120 CP). 2.0 TFSI, 155 kW (211 CP). 3.0 TFSI in doua variante - 200 kW (272 CP). - 245 kW (333 CP). (pe S4) S4 are viteza maxima limitata la 250 km/h, consumul mediu mixt anuntat este de 8 litri/100 km iar acceleratia de la 0, la 100 km/h se face in cinci secunde. In Europa, A4 2.0 TFSI Sedan s-a scumpit cu 475 euro si costa 35.425 euro. Audi a lansat prima generatie A4 in 1994, acum masina este la a patra generatie care a aparut pe piata in 2008. Audi are cel mai bun an de vanzari din istoria sa fiindca in primele noua luni a livrat 1,1 milioane unitati, cu 18% mai mult decat anul trecut. Cele mai mari cresteri au fost la Q5 si Q7.
Imi place ca au mai renuntat la butoane si arata mai matur, iar allroad-ul ii bestial. O sa aiba si volanul acela ff frumos in 4 spite, http://www.audi.de/de/brand/de/neuw...attungslinien.tab_0004.html&container=tabAjax PS: la ce consum au ajuns^ :X:X
Foarte elegantă treaba. Şi eu aş fi dorit o diferenţiere mai clară faţă de A5, A6 sau A8. Sper ca şi calitatea materialelor utilizate la interior să se fi îmbunătăţit.
Salut! Frumoasa masina.Interesant este de vazut cat de reale vor fi consumurile anuntate de ei. Numai bine!
Foarte mişto. Farurile seamănă cu cele de pe un suv japonez (nu îmi vine în minte exact care). Dar totuşi cred că noul A4 va avea şi el faruri bazate în totalitate pe tehnologia LED (ca la noul A6).
"Noul" A4 nu va aparea mai devreme de 2014, asa ca nu cred ca putem stii deja cum va arata. Oricum, Autobild are o randare mai realista, conforma cu actualul stil al Audi Articolul complet aici: http://translate.google.com/transla...orschau-1876560.html&sl=de&tl=en&hl=&ie=UTF-8
A4 Avant Facelift e deja pregatit sa fie expus la Audi Forum Ingolstadt. Lansarea oficiala va fi insa la Bologna Motor Show in decembrie 2011.
Deja am vazut pozele. Ce pot sa spun, personal imi place (sedanul), nu sunt mare fan al break-ului, in special B8. Ma bucur ca au renuntat la farurile de ceata rotunde.
Interiorul mi se pare absoult genial, mai ales volanul ala care poate fi pus din farbica fara a recurge la retrofit-uri
Din ce se observa, diferentele sunt destul de mici. Adica la interior un nou volan si un pic schimbat plasticul de la consola centrala.. in rest nu observ nimic in plus, iar la exterior: bara si grila fata + faruri schimbate (personal imi place mai mult inainte de facelift, pare mai agresiv. Acum parca nu mai are grila asa mare - cel putin asa pare), in spate doar stopurile.... slabut ce pot spune.