Salutare tuturor , mi-am facut si eu curaj sa imi postez masina aici . Este vorba despre un Audi A6 C7, 2013 , 2.0 tdi , 136 cp. Masina e de 2 ani la mine , mai exact din 12.12.2016 , am luat-o la 192.000 km de la un prieten de familie. Ca dotari , masina a fost cam stock. Interior : Navigatie mare Lane assist Inerior piele Asistent unghi mort Si cam atat special ) Exteriorul a fost stock , nici un element s-line , nimic, nimic. Am cumparat-o cu 18.500 euro , cam astea erau preturile atunci , acum s-au ieftinit foarte rau. Primul an in care am avut-o a fost stock , nu am avut “pasiunea” asta, imi placeau masinile , dar nu modificasem nimic mai mult la o masina decat o folie pe geamuri, niste becuri cu xenon si cam atat. Dupa anul ala in care a stat stock , mi am strans niste bani si mi am luat jante pe 19”, difuzor s-line , praguri a4 b8 si arcuri sport . Am mers asa , mi-a placut mult , mi se parea super smechera masina , asezata . Dupa asta , am vrut mai mult , mi am comandat difuzor de s6 , mi am facut evacuare de inox din intermediara ( dpf-ul e inca activ ) , mi am luat suspensie reglabila low buget FK care mi s a parut wow , a fost ieftina dar buna , am gasit o bara s-line destul de ieftina , originala , putin lovita , am luat-o , am vopsit-o si am pus-o pe masina si i-a schimbat aspectul super mult , mi se parea si mai asezata masina , am cumparat un volan tesit , cu piele perforata , inainte aveam volanul banal in 4 spite , imi era drag , mergeam cu ea “blana” lasata , prostia asta a mea m-a costat o gramada de cauciucuri schimbate, scuturile de sub ea sparte , brate rașchetate , bucsi uzate samd. A urmat soft stage 1 , a fost o bataie de cap pentru mine , pentru ca nu am fost hotarat daca sa “umblu” la ea pe partea de motor . Am fost speriat de vechea masina care am cam stricat-o facandu-i DPF OFF. Pana la urma mi-am facut curaj , am zis ce-o fi o fi. Masina s-a schimbat radical, tragea foarte bine , parca nu mai era asa “puturoasa”. Acum 3 luni , imi strageam bani de suspensie pe aer , stateam pe olx si ma uitam de jante si cu 10 minute inainte se postasera niste jante concave , pe 19 , configuratie frumoasa , 9.5 j et 35 . Am zis “imi bag picioarele in ea de suspensie , eu jantele astea trebuie sa le am “ . Am sunat omul la 10 seara, mi-a raspuns , am discutat pretul si a doua zi dimineata eram la el la acasa . Static fiind , mi am rupt masina prin bucuresti la propriu, am rupt un scut , am strambat o janta , chestii “minore” , am facut pana pe ambele cauciucuri pe spate din cauza camberului , am mers 100 km pe pana pana acasa , noroc cu cauciucurile runflat, dar a meritat , aveam jantele pe care mi le dorisem de mult timp. Am cautat cauciucuri pe drum , am luat doua din bucuresti si doua din pitesti , a doua zi le am pus pe masina , nu am mai rezistat. A urmat suspensia pe aer , am avut de ales intre Airride Custom Ro si Air Force Suspension. Am ales AFS , tocmai ce intrasem intr-un grup de masinisti LOWFORCE si majoritatea de acolo aveau suspensie pusa la ei si mi-au recomandat baietii de acolo ca fiind seriosi si ca fac treaba buna. Asa a si fost , baietii au lucrat super bine , masina coboara bine pe spate si acceptabil pe fata , merge super bine . Am ales kit-ul de la AIRLIFT , m-a incantat tehonologia avansata , nu voiam butoane trase in interior , chestii facute custom sa stea ceasurile , asa m-am ales cu o mini tableta super smart. Tot kit-ul (compresor , butelie , management ) a fost ascuns la roata de rezerva , am renuntat la ea , am zis ca e mai ok sa pun rezerva in porbagaj cand plec la drum decat sa pun componentele suspensiei in portbagaj si sa nu mai am loc sa pun bagajele . Amortizoarele fk nu s-au dovedit a fi de durata , sunt cam obosite si am trimis amortizoare de fabrica la refacut , cand zic refacut ma refer la faptul ca baietii din amortizor stock , fac unul reglabil nou si tot odata mi au si scurtat amortizoarele fata ca sa coboare masina mai mult. Ce urmeaza sa fac la masina : Sa pun amortizoarele fata si spate de fabrica cu perne , sa verific bucșile , bratele , sa schimb o planetara . Asta pe partea de mecanica. Pe partea de interior vreau sa ii schimb scaunele , sa ii pun de s-line cu piele si alcantara . Pe exterior vreau sa ii pun un lip pe portbagaj , si un lip Maxton pe bara fata , probabil si jante pe 20”. Cam atat despre masina mea , sper ca v-a facut placere sa cititi pana aici , daca ati ajuns si nu ati trecut peste ). Prima poza este cu arcuri. A doua poza este cu reglabila. A treia si a patra poza cu perne. Multumesc .
De când așteptam prezentarea eiiii[emoji76] superbă! Well done[emoji3590] Sent from my iPhone using Tapatalk
Ai asteptat sa pui suspensia ca sa o prezinti si pe forum ?! Felicitari pentru modificaricarile facute pana acum si mult succes pentru cele care vor urma!
Nu chiar ) Nu am avut timpul in care sa scriu atat ) la ora asta am avut putina inspiratie ) Sent from my iPhone using Tapatalk
Salut, Frumos exemplar. Din curiozitate, de ce nu ai ales pernele OEM ? (ma gandesc ca nu urca/coboara asa repede, dar comfortul si dinamica de drum erau altfel). Toate bune
Mi-am dorit ca masina sa fie pentru expo , cu pernele de fabrica era altceva , nu stiu daca se montau asa usor , si pe langa asta daca voiam sa se lase masina jos trebuia sa mai cumpar un modul Dropbox care scotea tot aerul din perne si tot nu cobora atat cat coboara masina in momentul de fata) Apropo , frumoasa masina ta , o stiu de cand era la vanzare !! Sent from my iPhone using Tapatalk
Super, cati km ai acum? Masinile nu s-au ieftinit foarte mult, doar au aparut foarte multe aduse de diferite personaje, iar majoritatea nu stiu sa distinga o masina de samsar si una de proprietar.
Update : Masina a primit jante pe 20” Rotiform KPS 10j et 35 toate 4, cu cauciucuri noi 245/35/20. Si pe fata s-au scurtat amortizoarele pentru a coborî mai mult .