1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C5 2002 1.9 TDI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Bozonc Andrei, 20 Aug 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Aceasta este prima mea masina, o am de un an i m-am decis sa o prezint membrior de pe forum.
    Este vorba de un Audi A6 C5 din 2002 cu motor 1.9 TDI de 130 cp din fabrica(cel putin atat avea cand al luat-o), cu tractiune fata.
    Pentru ca mai detin un A6 pentru piese, am luat cate ceva de la ea.
    Pentru inceput am schimbat scaunele, de la material textil la piele negra, chiar daca sunt putin rupte sunt mult mai confortabile ca cele vechi, in spate am putut schimba doar bancheta si tetierele, spatarul de piele era rabatabil si nu l-am putut pune, de asemenea am schimbat si fetele de usi tot cu piele neagra.
    Apoi consola de la frana de mana(daca asa se cheama), cu mahon. Si ornamentul de deasupra torpedoului tot mahon.
    La motor am pus un intercooler de la 2.5, in fata celui de clima, cel stock era pe lateral si mult mai mic.
    Am anulat EGR ul si clapeta cu ajutorul unui anulator pe care am dat vreo 130 lei pus un furtun siliconic si doua coliere zdravene.
    Am pus si un filtru de aer sport.
    Softul a fost refacut si el, acum am in jur de 160-170 cp si undeva la 350 nm, 0-100 km/h in aprox 9-10 secunde.
    Cutiam am pus-o tot de e 2.5 care este in 6 viteze si timoneria + nuca.
    Jante i-am puns pe 18 inch, care mie personal imi plac foarte mult cu niste cauciucuri 235/40 si arcuri sport pentru o mai buna stabilitate in curbe.
    I-am pus si niste discuri perforate cu striatii si placute sport
    La exterior nu i-am facut nimic inca, poate pe viitor pus alte modificari la motor
    Pe viitor daca nu ma hotarasc pentru a strange banii pentru un A5 voi face urmatoarele modificari
    Pentru exterior as merge pe o infoliere sau vopsire un albastru puntin mai deschis
    La motor o turbina mai mare pe o galerie custom, din cate am inteles se potriveste cea de pe 3.0 .
    O evacuare inox cu doua iesiri si un sunet placut
    Tubulatura pentru intercooler de inox sau aluminiu cu furtune siliconice si probabil alt intercooler custom + o galerie de admisie mai mare, injectoarele vor fi schimbate si ele cu cele de pe ARL de 150 cp
    Asta ar trebui sa duca masina la peste 200 cp, respectiv 400 nm, fara sa umblu in motor.
    IMG_20082017_172802_HDR.jpg IMG_20082017_172812_HDR.jpg IMG_20082017_172827_HDR.jpg IMG_20082017_172835_HDR.jpg IMG_20082017_172847_HDR.jpg IMG_20082017_172858_HDR.jpg IMG_20082017_172607_HDR.jpg IMG_20082017_172635_HDR.jpg IMG_20082017_172644_HDR.jpg intercooler.jpg
     
    ianculets, Chriss_Deejay și Gabriel Popa apreciază asta.
  2. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
  3. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Cutia de viteze nu m-a tinut prea mult, dintr-o data cand eram in viteza a 4-a(mers normal) a sarit din viteza si nu mai pleca de pe loc. Am ridicat-o pe un elevator, am dat cutiea jos si am descoperit ca discul era rupt. Cutia se invartea in gol in orice viteza asa ca am pus-o inapoi pe cea in 5 viteze si am pus un disc nou. Acum totul merge perfect.
    IMG_24082017_201745.jpg IMG_24082017_201709.jpg IMG_24082017_200737.jpg
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  4. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Astazi am facut traseul pentru intercooler. Piesele le-am luat de la Wrt, mai exact am folosit coturi de aluminiu la 90 si 45, furtune siliconice + colierele, toate pe 51 mm.
    Imi place foarte mult ce a iesit, putin mai incolo o sa schimb si:
    -turbina (de pe 3 l )
    -galerie custom
    -injectoare marite de ARL
    -evacuare
    -si dupa toate astea cred ca va fi nevoie si de alte interne: pistoane, biele, supape, arcuri supape si altele. Sa vedem de ce bani dispun, macar nu platesc manopera, sunt mecanic si imi fac singur masina. Pun si cateva poze, poate intereseaza pe cineva.
    IMG_09092017_181452.jpg IMG_09092017_181504.jpg IMG_09092017_181511.jpg IMG_09092017_181522.jpg IMG_09092017_181527.jpg IMG_09092017_181535_HDR.jpg IMG_09092017_181546_HDR.jpg IMG_09092017_181554_HDR.jpg
     
    Radu83B, Chriss_Deejay, lowlife și alți 3 apreciază asta.
  5. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
  6. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Salut,esti multumit de furtunele siliconice pentru vacuum,as vrea sa le schimb si eu pe ale mele.De cati metri ai avut nevoie?
     
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Poti detalia te rog ce ai folosit pentru traseu? Ai facut tu suduri? Cat te-a costat?
    Multumesc
     
  8. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Ok, hai ca o sa explic in mare cum am facut.
    -Plecand de la turbinacu dimensiune furtun de 45 mm, cu ajutorul unui cot la 45 cu reductie 45-51
    -dintr-un cot la 45 de teava am taiat din ambele capete
    -o bucata de furtun
    -cot 90 teava
    -cupla cu reductie 51-57
    -intercolerul l-am luat tot de pe un A6 C5 2.5 pe care il detin pentru dezmembrat si l-am adaptat putin pentru a intra, pe 2.5 vine intre radiatorul de apa si cel de clima, eu a trebuit sa il adaptez pentru al pune in fata celui de clima
    -iarasi cupla 57-51
    -cot 90 teava taiat la partea de iesire
    -o bucata de furtun
    -cot 90 teava taiat la partea de intrate
    - o bucata de furtun cam dubla fata de celelalte de mai sus
    -cot la 90 teava
    -cupla 51-54
    -singura parte care a ramas este teava din plastic pe care sta senzorul de presiune si temperatura, dar am taiat-o din partea de intrare
    -furtun 90 taiat in ambele capete
    -anulator EGR si clapeta
    Absolut toate piesele le-am luat de la WRT parts, eu am luat:
    1xCot 45 siliconic cu reductie 45-51, 1xcot 45 teava al pe 51 mm, 1m de furtun siliconic, 1xcot 90 teava pe 51 mm scurt, 2x cupla cu reductie 51-57, 3xcot 90 teava pe 51 mm lungi, 1xcupla cu reductie 51-54, 1x cot 90 siliconic, 1x anulator EGR si clapeta+ colierele, care au fot 13 late si 3 normale
    un total exact nu pot sa dau, dar a fost undeva la 800 lei, mie nu mi se pare mult si sunt foarte multumit de alegere facuta.
    adideac- tot acum am l-am pus si pe cel de vacuum, doar din turbina in valva si din ea in t, atat pentru moment, eu mi-am comandat doar 1m pentru moment si cred ca o sa imi mai comand.
    Stie cineva daca vacuumul si mufa pentru clapeta se poate scoate?as vrea sa scot valva, pentru ca oricum nu imi foloseste la nimic si mai fac si putin loc acolo, o sa apara ceva eroare? scuze ca am intrebat aici, stiu ca nu subiect pentru asta.
    Cam ata, sper ca nu v-am plictisit.
     
    Ultima editare: 10 Sep 2017
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  9. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Fain sa vad ca mai apare si cate un c5 la prezentare si cate un proiect de genul.

    Nu iti incarca turbina mai greu acuma ca ai intercoolerul mare?
     
  10. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Da, dar este mica diferenta, dar mi se pare ca se duce mai repede in ture si dupa multe accelerari funtioneaza la fel fata de inainte cand se incalzea mult mai repede aerul, care afecta si puteea motorului. Oricum o sa urmeze alta turbina, acum sa vad cu voi sta si cu banii.
     
  11. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Astazi daca tot am mers la cumparaturi am luat si cate ceva pentru masinadupa ce am auzit lucruri bune despre aceste produse
    IMG_22102017_150203.jpg
     
    lowlife apreciază asta.
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Hmm...mie personal nu mi-au placut produsele de la proX. Nici cea de jante, nici de piele, nici de textil, nici celelalate.
    Si am trecut pe Sonax + Wurtz. Sunt din alt film.
     
  13. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    incerc si vedem, cea de jante este de la lidl si doar pentru cauciucuri de la ProX
     
  14. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Aia de jante e buna, am si eu, sunt la a doua sticla.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  16. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Cateva bunatati pentru proiectul pe care vreu sa il incep :)))
    IMG_06122017_153456.jpg IMG_06122017_153558.jpg
     
    tavicosma, Gabi_KGT, lowlife și alți 2 apreciază asta.
  17. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    In ultimul timp nu s-au intamplat prea multe, am schimbat doar radiatorul de apa care a cedat pe laterale si am achizitionat doua tampoane pentru motor sport.
     
    AndreiMTM apreciază asta.
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Mai multe detalii despre tampoane pt motor sport??
     
  19. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    prea multe nu stiu nici eu, doar ca sunt facute din poliuretan, le-am vazut pe olx si le-am cumparat, stiam ca va veni si timpul lor candva avand in vedere ca am unul dus din cele de pe masina.
     
  20. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Nu s-au mai intamlat prea multe, masina merge foarte bine, ieri am fost pana la Sibiu si mi-am achizitionat un set de etrieri Brembo cu 6 pistonase pe fata si 4 pe spate, urmeaza sa ii curat si apoi vopsitul. Pentru cineva care nu a mai vazut pana acum acesti etrieri va spun ca cei de fata sunt imensi si cred ca ma voi intelege foarte bine cu ei. Intre timp mi-a ajuns si radiatorul de apa unicat si pentru asta le multumesc celor de la RAAL Bistrita. Atasez si niste poze.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta