1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 2.0 TDI DPF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de SCN, 6 Feb 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Da, la ei am fost. Sunt si autorizati RAR.
     
  2. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Ca in fiecare iarna, trebuie sa existe un eveniment :)) din fericire nu a fost vina mea iar masina a scapat usor.
    Recomand tuturor indreptarea cu ventuze fiind ieftina si eficienta. Operatiunea a fost efectuata in Craiova la DSC Service.

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Am lasat-o in “fundul gol” cateva zile pana va fi si bara revopsita [emoji23]. Desi in prima zi am umblat tot orasul cu ea si nu am ramas deloc, de data asta am pus si lanturile sa nu raman cumva suspendat prin cartiere. Arcurile sunt ce trebuie pe vremea si am fost multumit cum se comporta masina in orice situatie dar cred ca voi trece la o reglabila cat de curand. Trebuie ceva mai low ⬇️⬇️

    [​IMG]

    Si cam asta e situatia pe strazile iubitei noastre tari in prima zi de ninsoare...

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 27 Feb 2018
    Mitiy apreciază asta.
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ai o masina frumoasa, iar pe burta arata foarte bine!
    Pe platforma 4F consider ca 18” sunt un minim pentru a arata cu adevarat bine.Cand o faci frumoasa?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Misto rau suportul de numar, de unde il ai?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    DonDoneL apreciază asta.
  6. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Catalin_1987
    Mersi. Astept sa se imbunatateasca vremea... toate la timpul lor [emoji16]

    Dooster
    l-am achizitionat din Germania cand am fost dupa masina, dar vezi ca sunt si cateva anunturi pe olx
     
  7. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    [​IMG][​IMG]

    Un mic polish de iarna :)). S-a folosit pasta autosol+masina de polish.
     
    Ultima editare: 2 Mar 2018
  8. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ca idee, se foloseste Steel wool super fina pentru a indeparta eventualele contaminari si pentru a oferi luciu. Cu un burete de polish nu optii efectul scontat si de asemenea se recomanda sa se faca manual operatiunea. Autosolul e ok, ar mai fi o varianta de la Menzerna - metal polish sau de la Meguiars.

    Steel-Wool.jpg
    RhodesChart[1].jpg
     
  9. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    operatiunea am facut-o la un detailer, a facut prima data manual dar am insistat sa dea putin si cu masina... acele puncticele ramase este cromul sarit si nu am avut ce sa le fac mai mult. Acum sa vedem cat rezista, data viitoare le voi face singur. Sunt deschis la opinii, mersi!
     
  10. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Aproape gata pentru vara ! inca sper la un R19 pentru ea :))

    [​IMG][​IMG]

    Dupa lungi cautari am ales suspensia FK reglabila. Deoarece am prins si o oferta pe site-ul lor nu am mai stat pe ganduri, pretul pe site 200 euro, platind prin paypal 1050 lei cu transport. Am plasat comanda luni, plecand din Stuttgart si venind pe rutier, vineri a fost deja in Craiova. In acest setup cred ca toti stim ca e destul de greu de mers pe drumurile noastre :)) insa suspensia se comporta si raspunde foarte bine la viteza, curbe si chiar gropi. Parererea mea este ca face banii.

    [​IMG]

    S-a mai schimbat in service si un burduf planetara stanga, pot sa spun schimbat acum cateva luni... asa ca aveti in vedere ca acesta sa fie cat mai moale pentru a evita problemele un timp mai indelungat.
     
    Ultima editare: 11 Mar 2018
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce ai ales mizeria asta de suspensie pentru masina ? Ai vrut neaparat reglabila ?
     
  12. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    o suspensie reglabila de mijloc la masina asta nu e, aici a fost scump sau ieftin, si fiecare are bugetul lui.
    Am mers pe reglabila pentru ca voiam sa cada cum trebuie roata la aripa + ca o pot ridica iarna. Azi am facut un drum Bucuresti-Craiova cu masina plina ochi si fata de arcurile eibach prokit cu telescoapele originale, chiar se simte mai sport. Vom vedea pe parcurs daca ma va multumi in totalitate, pana acum pentru mine nu sunt minusuri.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, aveai variante de la Bilstein, H&R, Eibach, etc. dar toate depaseau 1000 €.
     
    Mitiy și SCN apreciază asta.
  14. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Chiar așa tare mergi și așa "barcă" se simțea incât aveai nevoie de o suspensie mai rigidă? Chiar nu inteleg nevoia de a avea o mașină super rigidă la doar 140cp.
     
    lowlife apreciază asta.
  15. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    nu a fost o nevoie, am facut asta in special sa o reglez pe placul meu dupa cum am specificat anterior. Masina oricum este destul de mare, si nici nu fuge ca una de curse, insa pentru mine e o placere sa intru in unele curbe ceva mai tare [emoji16] Iar fk din informatiile mele stiu ca este mai moale ca ta technix pe modelul asta, daca ar fi sa comparam suspensiile astea low-cost.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Cateva foto cu masina in stadiul actual... Am absentat ceva timp de pe forum.


    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Jante MTM R19 8,5J et 35 (specificatiile optime de la mtm pentru a6 2.0 tdi) ... vin perfect pe masina, optand pt anvelope 245 35 19. Achizitionate in starea din poza si reconditionate electrostatic.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Frane fata cu etrieri de 3.0 tdi
    discuri 321 mm ate cu placute jurid white ceramic... multumit de performante si in special ca lasa foarte putin praf pe jante.

    [​IMG][​IMG]

    Deoarece unul din faruri se murdarise pe interior am decis sa le decapsez urmand cosmetizare si vopsire a fundalului in negru, urmand polish + protectie ceramica aplicata.

    + Lip de cauciuc achizitionat de pe Wish.

    [​IMG][​IMG]
     
    Peto, eKKoMan82, gicu și alți 4 apreciază asta.
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Arata foarte bine masinuta in stadiul actual ! Felicitari ! :icon_thumright: Totusi, o remarca, pentru jante cauta pe viitor si reconditioneaza-le "factory made", adica diamond cut, chiar daca ajunge mai mult dpdv al costurilor, dar vor avea alt efect.
    Ultima poza chiar e elocventa - versus A6 chel line :)

    Spor ! :hi:
     
  18. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Din ce am vazut pe site, cred ca pot fi si fara diamond cut ... iar pretul era mai mult decat dublu, undeva la 400 euro pentru operatiunea asta. Clar aratau mai bine dar asta a fost decizia mea in acel moment. Multumesc !


    [​IMG]
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  19. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Faina, frumoase modificari ai adus masinii!
     
  20. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    S-a facut si egr off fizic [emoji16] va urma un “detailing” la motor cand voi avea timpul necesar.

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta