1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C7 (4G) 3.0 TDI (CDUC) - Quattro - S-Tronic

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bet, 6 Iun 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Oameni fini....lucruri fine....:applaus:
     
    bet apreciază asta.
  2. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Radu 2o multumesc!

    Cristi se impunea.
    Fata de experienta de la 4f doar chromul a ramas la fel, de prost, in rest totul e diferit, inlocuirea capacului de airbag la acest model e floare la ureche.

    mare_hotz multumesc!

    Lucian, Marius multumesc!
    Cam asta ar fi pasul urmator legat de volan, momentan studiem piata sa vedem unde gasim un mester capabil sa faca o treaba decenta.

    Nucu multumesc!
    In curand :beerchug:
     
  3. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Si in varianta de iarna cu jantele de RS6 4F.
    Daca tot vine vremea urata, si mai aveam niste nanolex, am mai aplicat un strat de protectie ceramica.
    Am achizitionat si un set de grile de ventilatie de facelift, singura diferenta vizuala fiind rotita cromata .
    Schimbarea nu a fost plug&play, mufele difera, in plus grilele mele aveau un contact in plus, drept urmare am depinuit rotitele cromate din mufele lor si le-am mutat in mufele mele.
    A fost ceva de munca, in special la grila centrala care are 1 km de fire infasurate pe ea.
    Via Hong Kong am agatat si un set de embleme black.

    IMG_6048.JPG
    IMG_6053.JPG
    IMG_6055.JPG
    IMG_6058.JPG
    IMG_6174.JPG
    IMG_6170.JPG
    IMG_6180.JPG
    IMG_6202.JPG
    IMG_6165.JPG
    IMG_6192.JPG
     
    Theseus, george, Tudor.r și alți 27 apreciază asta.
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ceas cu cuc :o::applaus:
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Alte lucruri finute. :icon_thumright:

    In viitor astept un feedback referitor la aceste embleme. Sunt interesat daca raman asa, sau tot lucru chinezesc este. Sunt si eu tentat sa termin de inlocuit toate emblemele mele cu cele negre.

    Masina asta continua sa intinereasca cu trecerea timpului! Bravo! :applaus:
     
  6. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Fabulos arata !!!
     
  7. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Simplu, frumos si cu gust !

    Felicitari!
     
  8. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Nu te poți abține domnule' :) ce sa-i faci daca e boala!!
     
  9. ovidiu.crc

    ovidiu.crc 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 170cp CAHA
    Un detaliu mic care schimba mult. Felicitari! Incepe sa imi placa tot mai mult C7
     
  10. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Da Nucule, in materie de ceasuri cu cuc germanii au dat ora exacta in lume, la propriu.

    Multumesc Marian!
    Chiar arata foarte bine siglele, nu sunt chiar expansive, eu zic ca merita.
    Daca te intereseaza da-mi un pm sa iti trimit id-ul vanzatorului.

    Multumesc Alex!
    Astept vesti bune:)

    Multumesc Red!

    Sel nu prea, doar lipsa de timp ma mai limiteaza, dar tot mai prind eu niste momente.

    Multumesc Ovidiu!
     
  11. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Si ultima piesa din lego a fost adaugata.
    La grila spate audi s-au saturat sa tot modifice mufe, astfel grila spate a fost plug&play.
     
    Chriss_Deejay, Tudor.r, stefan550 și alți 12 apreciază asta.
  12. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Frumos domne, frumos!
     
    bet apreciază asta.
  13. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    felicitari. o masina foarte bibilita. imediat ma apuc si eu :)
     
    bet apreciază asta.
  14. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Multumesc Stefan!

    Multumesc Anarchy, astept cu interes!
     
  15. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    In ultima perioada timpul alocat pentru masina a suferit o diminuare considerabila dar tot am mai facut cate cava printre picaturi.
    Pentru Trafic Sign Recognision a fost actualizat modulul de procesare a imaginii (8E) la o versiune cu E capabila sa suporte aceasta functie, s-au efectuat si codarile necesare, acum masina detinand infrastructura necesara pentru aceasta optiune.
    Din pacate in Romania se pare ca aceasta optiune nu functioneaza.

    Licenta pentru online traffic a fost prelungita cu o perioada de 1 an.
    IMG_7330.JPG
    Prelungirea s-a facut prin transmiterea unui mail la connect.license@audi.de, dupa ce anterior am trimis un mail si la audi.de si am fost poftit politicos la dealer.
    Din cate am inteles sistemul functioneaza pe baza softului oferit de Inrix.
    N-am avut timp sa ma informez exact daca ofera infrastructura si pentru Romania, daca are cineva informatii suplimentare e binevit

    Un ageamiu de la spalatorie a considerat ca e bine sa stearga butonul de start stop drept urmare a coscovit o litera a acestuia.
    Am optat pentru un buton de RS6 care pare o idee mai putin predispus la coscoveala.
    IMG_6749.JPG IMG_7334.JPG

    Si pentru ca volanul ramase in urma progresului am decis ca se impune o schimbare si in aceasta directie.
    La pachet am achiztionat si niste padele de RS6.
    Volanul a fost achizitionat blank si a necesitat mutarea tuturor reperelor de pe volanul vechi.
    Multam Mihai pentru cheie!
    IMG_7304.JPG IMG_7306.JPG IMG_7308.JPG IMG_7314.JPG IMG_7317.JPG IMG_7321.JPG IMG_7324.JPG
     
    Ultima editare: 5 Feb 2017
    Tudor.r, eKKoMan82, Chriss_Deejay și alți 15 apreciază asta.
  16. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ăla da angajat dedicat, a sters pana la epuizare :) am vazut si eu multe butoane de genul cu litere sterse / lipsa, cred ca e mai curand un compozit aiurea de fabricare, pana la urma tot raul spre bine, te-a dus catre RS6 :icon_thumright:

    Cum de nu ai optat pentru un volan tesit ?
    Referitor la sign recognition, la cat de haotic sunt la noi amplasate semnele de circulatie s-ar putea sa mergi numai cu bip-bip prin capitala.

    Spor in toate ! :hi:
     
    80LUD apreciază asta.
  17. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Si eu am una din literales butonului start/stop stearsa, sunt interesat sa cumpar acelasi tip de buton. Din curiozitate, ai cumparat cumva padelele de la un vanzator din Ungaria? Am vrut sa cumpar un set pentru mine si mi le-a "suflat" altcineva de sub nas cand sa folosesc optiunea de cumparare imediata.
    Masina are parte in continuare de tratament premium chiar daca nu-i mai aloci asa mult timp.....poate si ca ai ajuns aproape de maximum la ce ti-ai propus?
     
  18. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    La butonul de start stop este o folie de aluminiu cu literele taiate. Cand il stergi cu o carpa agata o anumita parte de la o litera, o indoaie si se rupe. Am patit eu cand din greseala am dat cu o carpa peste buton si bucatica aia de la 'A' a fost agatata. In 2 zile s-a rupt.
    Se schimba greu butonul?
     
  19. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Cosmin, de multe ori, cel putin in cazul meu, tocmai excesul de zel fara discernamant cauzeaza daune.
    Unii dintre spalatori, paradoxal, vor sa faca o treaba buna si datorita faptului ca sunt neinstruiti dau chix ( folosesc substante concentrate in exces, freaca excesiv din dorinta unui rezultat decent s.am.d.)
    In privinta butonului, e binecunoscuta problema lor, si asa cum spune lillejhon se datoreaza agatarii cu carpa a capetelor literelor pe un fond de calitate proasta.
    Multumesc la fel!:hi:

    Stefan am luat impreuna cu Lucian (Kul) padelele si el s-a ocupat de tot. Din cate am inteles de la el era chiar roman, insa nu am mai multe amanunte.Multumesc Luciane!
    Pentru pasionati, nu cred ca exista maxim, din cate observ in jurul meu maximul e dat de posibitatea materiala si de timp.

    lillejhon inlocuirea butonului se face destul de simplu.
    Se desface schimbatorul de viteze incepand cu burduful si rotind siguranta care blocheaza nuca pe tija schimbatorului, apoi se declipseaza consola cu butoane prin tragere, se elibereaza butonul si se inlocuieste.
     
    Ultima editare: 6 Feb 2017
    stefan550, Cata_ADC și Andu333 apreciază asta.
  20. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    N-am mai scris demult pe aici, insa nici multe nu s-au mai intamplat.
    N-am scapat nici eu de meteahna cutiilor S tronic care au probleme cu cablajul la mechatronic.
    La aprox 90.000 km si-a dat sfarsitul, insa se pare ca e o problema ca nu are legatura neaparat cu rulajul, drept urmare cablajul a fost inlocuit cu un kit de reparatie si totul a revenit la normal.
    Am scapat si de folia care acoperea elementele chromate, acestea fiind vopsite negru lucios.
    Pentru cei interesati elementul chromat poate fi separat de perie (ma refer aici la periile de geam de pe usi) pentru o vopsire oportuna .
    Si inapoi in forma

    IMG_0247.JPG IMG_0258.JPG IMG_0311.JPG IMG_0341.JPG IMG_0344.JPG IMG_0363.JPG IMG_0380.JPG IMG_0296.JPG IMG_0305.JPG IMG_0297.JPG
     
    LucianDom, Theseus, Xtremer și alți 36 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta