1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C7 Phantom

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de quattro2001, 18 Dec 2016.

  1. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Un retrofit foarte ambitios! Merita documentat procesul foarte bine si eventual facut un topic separat.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Din pacate la modelul asta de cutie, unde cardanul se cupleaza la ea pe dinti, nu poti face o flansa. Trebuie pur si simplu cautat un cardan de lungimea aia, si intradevar exista niste cardane tot cu spline si la A6. Flansa puteai face la modelul cu flansa clasica, cu prindere pe suruburi.
    De lungit e cam greu si nu stiu daca il vor putea echilibra cum trebuie sa mai poti merge cu 200 cu masina. Eventual ar fi mers scurtat, daca gaseai unul mai lung, sau luat segmentul ala dintre cutie si mijloc de pe un A8, sa il tai si sa cuplezi cu restul pentru A6. Am vazut ca esti inginer auto, te descurci tu, doar sa gasesti si niste meseriasi pe cardane sa faca treaba. Cutiile de CAHA cred ca erau putin mai lungi ca mai au o contragreutate la iesirea axului din cutie.
    Mult succes si spor la treaba!
     
  3. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Succes in noul proiect!
    Ma bucur ca mai iesim din rutina retrofiturilor clasice [emoji16]
     
    quattro2001 apreciază asta.
  4. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Mai punem cateva poze :arco:
    Imbinare perfecta grupul de A5 3.0 TDI 245cp manual quattro cu puntea si planetarele de A6 C7 3.0 tdi quattro automat. Peste 2 saptamani cred ca hop cu ele sus :jester:.

    Daca ma puteti ajuta cu ceva documentatie la fixarea puntii, nu stiu cum sa o strang pe masina adica are tolerante destul de mari.
     
    stefan550, ionut_mdln1, andyzaharia și alți 7 apreciază asta.
  5. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Wow omule... asa perseverenta nu am mai vazut:))
    Felicitari a iesit super facelift-ul:D cat despre ce urmeaza esti nebun de legat!
    Succes pe mai departe.
     
  6. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Felicitari pentru perseverenta !
    Imi place cum a iesit bara fata si spate, arata excelent.

    Cat despre quattro, e un proiect ambitios ! Am mai avut un coleg care a facut retrofitul acesta, dar pe un A6 4F2.
     
  7. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Meet Audi Owners Club Brasov
     
    smurff, arazvan2002, seba18 și alți 8 apreciază asta.
  8. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Foarte darnic iepurasul anul asta ,sper sa fie asa mereu :thumbs-up:
     
    CORNEL21, stefan550 și Andu333 apreciază asta.
  9. CORNEL21

    CORNEL21 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 C7,2.0 tdi 177 cp,an 2013
    Da,intr-adevar ! :icon_thumright:
     
  10. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    The only one C7 2.0 manual quattro:)si ale sale probleme :banghead:

    Ce nu am verificat la retrofitul asta au fost suruburile de la etriere si tablele de protectie de la discuri si exact alea nu s.au potrivit.
    Printre alte nepotriviri au mai fost protecftiile de la arcuri ,chestiile alea negre, la .30 nu erau dar eu m.am incapatatn sa le folosesc .Nu se poteau pune pur si simplu ci a trebuit facuta o decupatura intro marge de cca 1cm in treptul la o ,,cheie,, ca sa se aseze perfect.Am hotarat sa le pastrez pt a castiga la garda inaltimea lor 0.5cm:)parca era cam lasata masina de spate.
    Tablele de protectie de la discuri am renuntat la ele momentan ca nu aveau nici o legatura prinderile noilor fuzete... o sa vina altele .
    Discurile si etrieri s-au imperecheat perfect cu fuzetele doar unul din suruburi trebuia mai lung cu 1cm la prinderea suportului de etrier.
    Marea frica a fost eliminata puntea nu atinge de rezervor mai are cam 2 cm cat sa intre palma ,aici imi era cel mai frica de nepotrivire ,o schimbare de rezervor ar fi pus retrofitul sub un semn de intrebare.
    Ghidajul puntii pe caroserie am facut o metoda babeasca , am desenat cu marcarul forma fiecarei prinderi a puntii pe caroserie apoi am strans pe pozitie.
    Masina este ,dezbracata, de scuturi pt ca vreau sa ii aplic o ceara pe tabla apoi sa pun scuturile la loc ,am sa fac acelasi lucru si cu cele termice,la BV coroziunea e la ea acasa ,cum zice si doctorul mai bn sa prevenim decat sa tratam :doctor:.
    Am reusit sa determin si lungimea cardanului app 178cm ,daca nu ma insel 3.0 cv automata are 176 cm ,deci o flansa pana in 2cm nu e o crima ca sa nu ma complic cu cardane modificate....
    Cam asta a fost ziua de azi iar a plecare bordul sorcova :(
    Urmeaza o diagnoza dar dupa ce ma lasa durerea de cap :keule:sa vedem ce este cu toti martorii aia ,banuiesc din cauza dereglarii geometriei spate la excentricele bratelor altfel nu ar avea ce toti s-au aprins dupa plecarea de pe loc.
    Dupa o geometrie la roti poriectul continua :hubbahubba:
     
    Red_, smurff, paul14 și alți 10 apreciază asta.
  11. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Ești curajos nu glumă. :) Succes in continuare, sper să îți reușească.
     
  12. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Tu esti mai curajos ca mine! Bravo!

    Cat despre eroare poate chiar este defect acel senzor.
    Fa geometria prima data si mai vedem, te mai ajut si eu cu parte electrica.

    Toate bune
     
    quattro2001 apreciază asta.
  13. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    De apreciat acest proiect si ambitia de care dai dovada. Vei putea omologa sistemul quattro astfel incat sa nu ai probleme cu RAR-ul? Stiu ca a mai fost un coleg cu un A4 B7 care nu a avut succes in privinta aceasta. Mult succes in continuare!:thumbs-up:
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Apropo de lungimea cardanului, știi ca partea de la rulment in spate e acceasi la toate cardan ele în principiu, fiindcă rulmentul sta fix. Difera lungimea celeilalte bucăți și asta trebuie modificat cumva. Cum ii faci distanțier? Ar trebui tăiata țeavă și prelungit cu o piesa care sa între pe ambele bucăți. Ți-aș recomanda sa mergi undeva la dezmembrări și sa verifici și un cardan de B8, poate e buna bucata aia de la cutie la intermediar, să faci din 2 unul. Din ce am cautat azi în etka exista doar 2 feluri de cardane, de S-tronic și de tiptronic. Sunt curios ce iese și îți țin pumnii.

    Erorile tale ma gândesc ca sunt de la un senzor defect sau trebuie vreo codare făcută pe abs/esp (ori tb unele de quattro?) . Cat de varza sa fie geometria sa ai eroare? Pune un vcds mai bine și vezi.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  15. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Mai schimbam cate ceva de plictiseala .
    Quattro a ramas in stand by dar luna asta va fi gata si spe ca si functional :racer:
     
    Andu333, Yoromica și asusx51r apreciază asta.
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    De ce ai dezmembrat consola, daca tot nu ai inlocuit butoanele cu cele cromate?! :uhm:
     
  17. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Buna idee cu butoanele. :)
    Am varsat mai demult putina cafea in ea si am zis daca tot am scos-o sa o si curat calumea
     
    CORNEL21 apreciază asta.
  18. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Dupa o perioada destul de lunga azi am avut timp de mesterit la masina :)

    Totul s-a potrivit perfect desi banuiam ca nu o sa am probleme de compatibilitate
    Demontarea cutiei este o adevarata placere din cauza electromototului daca o sa aveti vreodata probleme cu el si trebuie dat jos e nasol rau .... eu doar l-am desfactu si lasat acolo
    Am reusit totusi sa dau cutia jos fara sa demontez filtrul de particule
    Si da pot confirma ca quattro torsen nu pleaca de pe loc fara cardan :idea:
    Astept reconditionarea cardanului saptamana viitoare si cam gata SA VINA ZAPADA !!! :yahoo:
     
    Marco_audi, turbo_diessel, paul14 și alți 7 apreciază asta.
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu mai e torsen pe cutiile 0B2 (cele de pe motoarele cu cuplu sub 400Nm, se numește Crown-Gear sistemul. A fost prezentat cu fast pe RS5,dar ei l-au montat mult mai devreme pe 2.0tdi.
    Torsen a rămas pe 0B4, adică cele de 3.0tdi.

    Ai ceva lungime lipsa la cardan. Cum îl prelungești?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    paul14 apreciază asta.
  20. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Adica este bun sau nu ? :) eu am crezut ca este Torsen tinand cont ca nu are nimic electronic pe cutie in afara de senzorul de pozitie al levierului si pe grupul spate iar nu este nimic electronic cum este la cel de haldex. Iar ultima parte din cutie ,,corpul de Quattro" are aceeasi structura ca si la 3.0 tdi S-tronic, cel putin asa am vazut prin ETKA
    Da, am o lipsa de 148-150 mm, am sa il trimit maine la o firma de reconditionat cardane.
    Sunt nerabdator sa vad ce iese, cum se misca dupa ce o sa primeasca si un soft :undwech:
    Am sa revin cu o poza cum se va rezolva cu cardanul.
     
    stefan550 și CristianPodar apreciază asta.

Distribuie pagina asta