1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C7 Sepang Blue

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de cezar_1985, 19 Mar 2016.

  1. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Pe mine sincer nu m-a interesat prea mult subiectul si nu sunt prea in tema cu astea. Dar fiind un prieten si stiind ca sistemele pleaca de pe la 1200 euro era gratis sa il intreb :) Dupa ce mi-a facut configuratia pentru masina mea si mi-a spus pretul, m-a linistit total :) Degeaba imi explica el ca la mine trebuie nu stiu ce si se adauga si nu stiu ce ca pentru mine era chineza.....doar pretul a fost in romaneste :):)

    Ps. Frumoasa Fabia :icon_thumright:
     
    Z.Bogdan apreciază asta.
  2. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Știu skoda ta de la ghetto [emoji6]
    Cum e air-ride-ul fata de o suspensie reglabila? Ma refer ca si duritate, intretinere (am auzit tot felul de vorbe ca trebuie periodic sa dai pernele cu silicon etc,) si fiabilitate.

    E destul de scump la 6000, nu prea merita :)
     
    Ultima editare: 20 Mar 2016
  3. Alex_WeS

    Alex_WeS Silver Member

    Înscris:
    30 Iun 2015
    Locație:
    Râmnicu Sărat
    Masina:
    SQ5 - 3.0 BiTdi 313 HP (CGQB) - 2015
    Bijuterie e prea puțin spus. Să te bucuri de ea maximm!!
     
    cezar_1985 apreciază asta.
  4. Z.Bogdan

    Z.Bogdan 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI 2005
    Da...trebuie intretinuta perna...fiind din cauciuc trebuie facuta mentenanta la ea un silicon pt protectie daca masina sta un timp mai lung trebuie sa stea cu aer in perne. ca si duritate cu sunt pe acolo nu difera foarte mult. Exisa airride cu amortizoare care se intaresc si tot feulul de accesorii dar costa destul de mult
     
    cezar_1985 apreciază asta.
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Felicitari pentru masina si bine ai venit in Club! :)

    Personal cred ca air ride se merita doar daca folosesti unul din cele doua sisteme:
    OEM - si cred ca pretul si timpul de aplicare urca foarte, foarte mult!
    AM - AccuAir - si aici ai costuri considerabile dar este varianta AM cea mai buna in opinia mea.

    In orice caz, sunt optiuni care mai bine le are masina din fabrica dacat sa le montezi ulterior, iar asta e una din ele... Nu sunt adeptul folosirii unei masini stock, de aceea daca as fi extrem de sigur ca vreu aceasta modificare eu m-as apuca de ea :)

    Spor!
     
    cezar_1985 apreciază asta.
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    AccuAir sunt printre cei mai buni. Pretul este raportat la calitate.
    Intr-adevar cu montajul nu stiu cine se complica. Si iti spun si de ce, un service autorizat ar pierde foarte mult timp cu modificarea , raportat la ce cost de montaj se ofera vor iesii cu mult pe minus. Varianta OEM ar fi la fel de buna insa personal as merge pe Accu .
    Foarte frumoasa pubela , culoarea asta merita fiecare banut . Desi nu sunt fan rotor parca pe a ta arata mai bine

    Lasa suspensiile reglabile nu cred ca as lasa s-line ul pentru ele

    Recent am vazut ceva interesant la Bilstein , insa nu ofera inca kit de suspensie adaptiva pentru C7-le tau
     
    cezar_1985 apreciază asta.
  7. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Mai astept in legatura cu suspensia, nu ma grabesc, imi place foarte mult cum se simte cea s-line. Da culoarea mi-a luat si mie ochii, jantele sunt pe 20 dar mi se par mici pe masina :) oricum nu le schimb pentru ca eu in Romania nu am gasit sa cumpar jante si anvelope care sa nu bata la viteza. Am luat pentru 3 masini in trecut seturi de jante noi si anvelope si toate bateau, luate din diferite locuri. Ultimele au fost OZ Quaranta Grigio Corsa luate de la importator si anvelope noi Falken, si tot se simte o bataie foarte, foarte fina intre 130 si 160 (au fost pe scirocco care l-am vandut si acum sunt pe TT-ul sotiei).
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @cezar_1985 eu pe A6 am Dunlop Sport Maxx GT si sunt catastrofale ca si aderenta pe uscat , comparativ cu fostele Michelin Pilot Sport 2 . Nu bat si nu misca nici macar la viteze de top peste limitarea de fabrica .
    Daca vrei ceva mai mult incearca jante pe 21 , insa nu cred ca au rost cel putin nu in cazul tau. Bataia poate fi cauzata si de un joc nu neaparat anvelopa, daca zici ca jantele sunt in regula. In rest sunt producatori ca Vossen ( http://www.vossenwheels.com/) sau HRE (http://www.hrewheels.com/) cu modele mai mult decat frumoase fata de cele OEM Audi.

    Suspensia s-line o am si eu pe A5 Sportback iar referitor la cum se aseaza sunt mici diferente comparativ cu pernele de pe A6 C7 . E drept sunt masini din clase diferite insa suspensia s-line raspunde f bine
    Ambele au jante pe 19'' 255/35/ R19 Continental Sport Contact A5 si 255/40 R19 Dunlop A6
     
    cezar_1985 apreciază asta.
  9. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Cu Dunlop am avut si eu probleme, dupa 1 an de zile le-am aruncat, cauciucul din care erau fabricate era foarte tare ziceai ca e plastic, iar pe sosea scoteau un zgomot infernal. Si aveau DOT din anul in care le cumparasem.
    Voi de unde cumparati anvelope din tara?
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Si ale mele sunt DOT 2015 nu stiu de ce m-am complicat cu ele. Am zis totusi sa le incerc ultimele Dunlop au fost Sport 01 si si-au meritat banutii. Le-as fi schimbat daca nu rulam cu ele insa acum asta e. Ce imi place e ca sunt destul de late dpdv constructiv, pe jantele late se aseaza foarte ok
    Recent am auzit ca ar fi niste baieti si in Romania ce se ocupa cu perne , montaj si altele https://www.facebook.com/AFS.ro/
    Vazusem un M4 facut recent pune-le o intrebare masinuta ta merita investitia daca spui ca atinge zilnic la parcarea subterana...
    Nu as putea trai nici eu cu asta ;)

    Referitor la anvelope eu le aduc de la importatorii cunoscuti Autonet, Intercars sau Sigemo
     
  11. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    legat de anvelope eu o singura data am luat Dunlop si niciodata dupa aceea. Acum am luat Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 de pe cauciucuridirect.ro, scrie pe ele "Made in Germany", am vrut sa incerc si Goodyear dupa ce am vazut ca au review-uri foarte bune, in speta modelul acesta. Initial vroiam tot Michelin PSS ca si cele vechi, erau cam tot pe acolo ca pret, insa am considerat ca isi cam irosesc potentialul pe Allroad :)
     
  12. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Cum sunt Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3? Si pe mine ma bate gandul sa imi pun ori cum ai tu ori Michelin Pilot Sport 4, ca tocmai a aparut.
     
  13. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Nu am mai scris de mult pe aici. Intre timp am schimbat grilele din bara fata cu cele sidefate de S6. Bumperul a fost pus cel de S6 si tipsuri la evacuare mai mari, mi s-au parut mici cele stoc de S6.

    Toata fata a fost revopsita deoarece era ciuruita de pietricele, parbrizul a fost schimbat, apoi detailing complet cu tratament nanolex si folie transparenta de protectie pe toata partea frontala.
     
    mik15, Andu333 și MarianMaxx apreciază asta.
  14. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Arata superb ! :cool:

    Pentru ce protectie ai optat ?! Nanolex - ceramic coating ?
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ce incet te misti! Nici nu imi mai aduceam aminte de acest topic. :)

    A iesit frumos in actuala versiune. :icon_thumright:

    P.S. In curand ai sa revezi elementele. ;)
     
  16. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Cosmin ZKG

    Nanolex Si3D HD parca se numeste. Iar folia este aia cu "efect de vindecare".

    MarianMaxx

    Urmeaza retrofit la suspensia pneumatica si la matrix, adica fata va fi schimbata din nou. Piesele le iau de la mabalaru.
     
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    In cazul in care mai intri in următorii 2 ani pe aici sa ne expui și rezistența acestora ! :) ( ceramic coating și folie )
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  18. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Intru destul de des, dar nu prea postez :))
    Am mai avut Nanolex Si3D simplu fara HD la inceputul lui 2018 si m-a tinut doar 3 luni, masina spalata la 2 saptamani, dupa spalare folosit final finish de la nanolex. Si pe A5 acelasi tratament, aceeasi durata. Am zis sa incerc acum cu HD sa vedem...
     
  19. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    :) acum stiu de unde stiam masina ....
    Hai ca ducem si proiectul asta pana la capat!

    Bafta multa
     
    cezar_1985 apreciază asta.
  20. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Trebuie sa-l ducem la capat!

    Cine ma poate ajuta cu schimbarea titlului de la topic in Audi A6 Sepang Blue? Multumesc.
     

Distribuie pagina asta