1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C8 50 TDI - 2019

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de liquid_dimi, 4 Sep 2021.

  1. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Buna dimineata,

    Ma numesc Marius si sunt nou pe club Audi.
    Mentionez ca pana acum n-am avut nici un AUDI in famile, doar un Renault Megane 2 al meu si un Renault Megane 4 coupe GT al sotiei.

    Am achizitionat urmatorul AUDI.
     
    Alex845, Oudi, AllinDanut și alți 17 apreciază asta.
  2. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Bine ai venit pe forum si sa te bucuri sănătos de mașina,fără evenimente neplăcute.
     
    liquid_dimi apreciază asta.
  3. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Multumesc mult.
     
  4. Tundra Silviu

    Tundra Silviu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Stuttgart / Alba Iulia - Romania
    Masina:
    Audi a5 sportback 2.0 tfsi 252 hp quattro
    Mare salt de la franțuzoaică la nemțoaică . Sa te duca mulți km fără evenimente.
     
  5. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Ai led standard la faruri, parca, nu? Am fugit de led stadard ca parca luminile de zi nu arata asa bine.
    Acum imi pare rau ca nu am lasat si eu la a mea led standard si am pus matrix. Am mers aprox 300km noaptea extraurban de cand am masina si nu am gasit absolut niciun beneficiu la matrix.

    Zi-mi despre suspensii. Ai pe aer sau adaptive? Imi pare un pic mai ridicata fata de a mea. Eu am suspensii sport.
     
  6. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Din ce am vazut pe My audi, am suspensia sport, cel putin asa scrie; Nu stiu ce inseamna suspensia sport;
    Cat despre lumini, iti dai seama ca imi pare f.f. rau ca nu am MATRIX, arata foarte urat asa cum e acum;

    Eu am adus masina personal din Germania, am condus pe timp de noapte de la 3 dimineata din Cehia, si m-a prins noaptea pe munti in Romania si pe Ramnicu Valceea;
    Pot sa zic cosmar....eram mort de oboseala, iar de pe contrases doar tiruri care ma orbeau, iar serpetine.... am zis ca nu mai ajung acasa;
    Ca si rezumat, am mers vreo 700 km pe timp de noapte; 300 km - CEHIA, 300-400 km - Romania, pe drumuri judetene, si de munte....
    Parca nici astea nu-s ceea ce trebuie, eu asa zic....

    Ca si idee, si mie mi s-a parut ca este cam subdimensionat sistemul de climatizare; Am prins 30 grade pe RO, si mi se parea debitul de aer rece cam scazut....
    ( Ca si idee fostul proprietar a schimbat / completat cu lichid de racire - freon, asa scrie in my audi )

    VIN: WAUZZZF22KN114031
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  7. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Suspensia sport e o idee mai coborata si mai rigida decat cea standard. Din punctul meu de vedere Matrix e un must have, cine zice altceva nu stie ce vorbeste. Cat despre sistemul de climatizare, verifica setarile. Eu la a mea la 37grade aveam 22 in masina lejer. Cat despre masina ta sa ai noroc de ea e foarte frumoasa si arata bine ca si configuratie
     
    Nemesis 31 și liquid_dimi apreciază asta.
  8. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Bine ai venit in familia Audi si incearca sa verifici instalatia de AC la un service autorizat, care au acel aparat de verifica instalatia in functie de tipul masinii. Spun asta pentru ca si eu am avut aceeasi surpriza, ca si tine, sa nu faca aer rece intr o zi mai torida si la service mi-au mai completat cu 400 gr.
     
  9. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    @TDR, eu zic sa ne abtinem de la aprecierile asupra altor persoane si de la defaimari.

    Tu trebuie sa intelegi ca oamenii sunt diferiti, cu asteptari diferite, cu nevoi diferite, cu modul propriu de a aprecia lucrurile si situatiile si cu experienta anterioara diferita.
    Mie imi sunt suficiente farurile led standard, tie nu, si dai replica ca nu stiu ce vorbesc.
    Tie iti este suficienta climatizarea de pe A6, mie nu, iar eu nu vin cu o asa replica, precum ca nu ai sti ce vorbesti.

    Tu, in aceeasi postare vii cu un standard dublu asupra lucrurilor. Eu nu am voie sa fiu multumit de farurile standard, dar tu ai voie sa fii multumit de climatizare.
    Este in regula si absolit normal sa raportezi totul la propriile nevoi, insa te rog ca respecti si opiniile celorlalti.

    @liquid_dimi, revenind la climatizare, merita o verificare, desi asta este al 3-lea feedback cum ca este discutabila puterea ei. Eu, tu si tipul cu A7 (el o pune pe seama habitaclului mai mare fata de masina anterioara si a trapei). Si sunt pana in 10 masini pe platforma asta tehnica pe forum. Omul cu A7 nu spune ca nu ii este suficienta climatizarea, ci ca setarile necesare sunt pentru o temperatura mai joasa fata de masina anterioara.

    Ce am observat eu, este ca daca o iau de la umbra, chiar daca afara sunt 40 de grade, este in regula. Daca o opresc la soare pentru 5 minute, se incalzeste inauntru si nu o mai pot raci la nivelul propriului confort, chiar daca inainte de mica pauza am stat cu climatizarea aproape de maxim timp de 2 ore. Eu o tin pe 16 grade, ventilatorul la treapta 3 sau 4 din totalul de 6 iar aerul distribuit peste tot (cap-trunchi-picioare). Recunosc ca si eu am probleme cu caldura si chiar la mine in familie, nevoile sunt diferite pe tema asta.
    Sau daca afara sunt 30 de grade (deci rezonabil) si masina a stat la soare, iarasi, apoape nu mai pot obtine un confort termic conform nevoii mele.
    Evident, masina nu are nicio problema tehnica si spun asta chiar daca nu am verificat-o. Mai sunt pe ceva forumuri de afara si sunt indeajunsi oameni care spun ca ar fi mers o climatizare mai puternica.
     
  10. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    M-am cam jucat putin cu climatizarea, a mea face alta chestie cam enervanta adica pe gurile de aerisire din partea soferului (partea stanga - inspre oglinda), debitul de aer este cu muuuult mai puternic decat pe gura centrala. Am crezut ca este vorba de faptul ca nu-s sincronizate. Am sincronizat ventilatia sofer + pasager, si intr-adevar sufla aceiasi temperatura peste tot, dar debitul de aer este mult mai puternic pe partea stanga (inspre oglinda). Este deranjat, sa vina aer doar din directia aia, in loc sa fie uniform peste tot.
     
  11. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    @traian si decebal iar ai aparut? Ce ai zice sa lasi in pace topicul omului, ne-am saturat toti de aberatiile tale! Am inteles ca nu iti place masina ta, schimba forumul si drum bun!
     
    lowlife, CosminSt și seba18 apreciază asta.
  12. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Ruperea termica e mai mare pe laterale fata de centru din cauza geamurilor. Sunt la al doilea audi si ambele au fost setate sa aibe fluxul de aer cald/rece mai mare pe laterale. Daca chiar iti doresti sa fie uniform va trebui sa inchizi partial gurile laterale.
    Referitor la setarea climei ai grija sa nu fie pe A/C Eco, daca schimb drive select pe eco imi baga clima automat pe eco si dureaza mult mai mult timp sa ajunga la temperatura dorita.

    Totusi chiar daca nu e pe AC Eco cateodata am si eu senzatia ca nu baga suficient aer rece pentru temperatura setata, atunci cobor o jumatate de grad si fluxul devine muuult mai mare. Cred ca tine de setarile producatorului.

    Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea impreuna cu familia.
     
  13. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Omul ține ventilatorul pe manual, și se miră că nu îi face față climatizarea. I rest my case, cum ar spune francezul...
     
    lowlife, TDR și Ionut Stancu apreciază asta.
  14. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Este irelevant pe topicul asta cum tin eu climatizarea.
    Omul a ridicat o problema, s-a pornit o discutie la care am adaugat si eu cateva lucruril.

    Inteleg ca totusi, a tine climatizarea pe 16 grade, ventilatorul pe 3 sau 4 din 6 posibil, nu este o setare agresiva deloc. Asta la drum, ca la plecare ca sa se raceasca sta pe 16 grade si ventilatorul la 6.
     
  15. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Poți să ții clima și pe minus 16, câtă vreme o limitezi din turația ventilatorului devine o chestiune de Best Effort, iar best effort in cazul ăsta nu va corespunde niciodată cu ce îți dorești tu dacă afară e o zi toridă. Mă surprinde să văd că în timp ce pentru unii dintre noi asta pare a fi o chestie de logică elementară, pentru alții e rocket science...
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe unii dintre voi "va bate" tehnologia si nu stiti nici macar cum functioneaza un sistem AC in masina voastra. In primul rand voi nu stiti sa va folositi sistemul de climatizare. Pentru a intelege si a avea grija de masina si de sanatatea voastra, un sistem de climatizare in masina (si nu numai) se foloseste in felul urmator si citez ce am mai repetat pe forum dar nu cititi nimic, unii dintre voi:

    Sa nu mai spun faptul ca setand temperaturi separate in masina sau ventilatia separata pe anumite sectoare sau locuri va deregla in timp (nu foarte mult) clapete / flapsuri / servomotorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Si nu sunt ieftine dar mai ales este un cosmar interventia asupra lor cand vrei sa le inlocuiesti

    Clima = sistemul AC se tine pe AUTO si atat fara sa te joci prea mult la ea. Bine, voi puteti sa faceti ce vreti si sa va bateti joc cum vreti de banii vostri si de nervii vostri.

    Mai departe. Pentru ca vad ca unii dintre voi aveti nelamuriri cu privire la faptul ca de ce aerul suflat prin grile este directionat uneori mai tare/cu putere catre gurile de ventilatie din exterior catre geamurile laterale, mai precis catre portiunea oglinzilor laterale cu precadere si mai ales catre geamul lateral = oglinda stanga, va spun eu sigur ca asa trebuie sa fie si sa functioneze sistemul programat pentru ca tine de elementele de siguranta active si pasive ale masinii.

    In traducere: ECU este programat, indiferent cum reglati voi clima, sa dezabureasca partile laterale ale geamurilor din dreptul oglinzilor retrovizoare in mod prioritar.

    Mai departe. Pun pariu ca voi nici nu stiti, cei mai multi dintre voi, faptul ca atunci cand stergeti parbrizul, cu stropitorile parbrizului in functiune si stergatoarele, aerul din grila din dreptul parbrizului porneste instant la putere maxima tocmai pentru a prevenii aburirea si a dezaburii parbrizul.

    Daca nu ati invatat asta pana acum, adica tot ce v-am spus/mentionat eu si ati mai avut Audi sau alte masini premium este grava treaba pentru ca denota faptul ca nu va intereseza cum sa exploatati o masina in parametrii optimi.

    In schimb stiti sa criticati dar habar nu aveti sa judecati de ce lucrurile si sistemele unei masini functioneaza asa si spuneti voi ca aveti o masina defecta. Va spun eu ca defecti sunteti voi pentru ca nu stiti/vreti sa cititi un manual, sa invatati cum functioneza lucrurile si sistemele din jurul vostru si ce este mai grav este faptul ca asa ii va invatati si pe copii vostri adica viitori utilizatori ai acestor marci.

    Va dau un sfat astora care tot comentati voi despre masinile pe care le aveti/detineti: abtineti-va sa mai comentati pentru ca enervati lumea cu prostiile voastre si ce este mai grav va faceti de ras iar alti prosti iau de bune sfaturile voastre idioate cum ca marcile astea de masini sunt niste gunoaie sau sunt defecte din fabrica.
     
    lowlife, Paul_24, moroenius și alți 6 apreciază asta.
  17. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Cristi, dar nu se discuta aici despre ce ar putea sa se strice. Lasa sa se strice.

    Se discuta daca instalatia AC putea fi mai buna sau nu.

    La mine este simplu. Este cald afara: direct 16 grade si ventilatorul la maxim. Cand incepe sa se racoreasca, mai cobor cate o treapta. La Audi, nu reusesc sa racoresc habitaclul astfel incat sa cobor mai jos de treapta 3 (deseori treapta 4).
    Desi ventilatorul este destul de zgomotos la treapta 4, merg asa, desi prefer 3. Mai bine zgomot decat cald, desi niciuna nu e de dorit.
    Eram sa uit: aerul dat pe recirculare dupa ce se raceste destul in masina, pentru ca instalatia de AC sa nu se chinuie sa raceasca aerul oparit de afara.

    Eu sunt invatat ca sa cobor pana la treapta 1 sau maxim 2 cu temperatura setata la 16 grade, sa fie racoare si liniste in masina.

    Ma deranjeaza faptul ca nu se ia deloc in calcul, de catre pasionatii marcii, ca era loc de mai bine pe tema AC-ului. Doar utilizatorii sunt prosti.
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Domnu' n-a descoperit butonul de blocare a ușilor in 6 luni de când are mașina și voi vreți să învețe toate gradele climatronicului pe de rost. Are "targhetul" cu bătaie lungă, 1grad Celsius pe an. Nu-l grăbiți. Ajunge și el la 22-23 grade în câțiva ani.
    In plus el vorbește despre defăimare..:lmfao:
     
    seba18 apreciază asta.
  19. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Hai sa ii lasam topicul omului in pace.
    O sa ne povesteasca el ce ii place, ce nu, si o sa luam ca atare.

    Opiniile voastre si ale mele sunt neimportante.

    Apropo, @liquid_dimi, ce anvelope ai pe masina? Ar trebui sa fie cele originale...iti vei da seama dupa DOT si dupa uzura daca sunt cele din echiparea de fabrica.
     
  20. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    Traienut maica, citeste muica manualul ala nenorocit si apoi dati cu parerea.
    Ti-a explicat Cristi cum sa faci cu clima, ti-a si desenat, tu tot nimic! Ti-ar prinde bine o pauza...
     
    lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta