1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A8 3.0 TDI 2012

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de TaZZuLeTz, 1 Apr 2017.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Eu unul pe România nu am sa scad balonul sub 40 niciodată. Cat timp este o masina folosita zi cu zi atunci clar va rămâne în specificațiile producătorului. Toate jantele originale vin cu ET mare, ca e pe S8 sau altele întotdeauna vor lăsa loc sub caroserie. Ceea ce mie de multe ori îmi displace asta e și motivul pentru care pe roti încerc aftermarket cu specificațiile studiate mult îndelung pana la achiziție.
    Acum fiecare cu piticii lui ;)

    Merci de feedback la drop box ul AFS
    Aflasem cu ceva vreme în urma de el, insa cum site-ul lor de mult sta în construcție nu am văzut pe nimeni pana la tine care sa îl folosească

    Ce este drept cu modulul de la Cete prețul ma tine și pe mine în stand by cum spui tu este ceva care practic îl folosești doar în anumite ocazii, nefiind vital sau ceva de care sa nu te lipsești.
    Cred ca ar fi bine sa deschidem un subiect legat de modulul la suspensie, putem împărții acolo diferite aspecte legate de ele, montaj, utilitate și alături de @clauuualc care îl are pe Cete și tu cu afs formam ceva ok :)

    Spor la modificări

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    Marco_audi, clauuualc și TaZZuLeTz apreciază asta.
  2. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Revin cu update. O nouă modificare care de mult era in gandurile mele dar nu am gasit momentul oportun cu timpul meu si nici cu ce volane am gasit.

    Da, e vorba de un nou volan să-l înlocuiesc pe cel in 4 spite cu unul in 3 spite, airbagul versiunea din piele cu cusatura.

    Mie personal imi place la nebunie volanul, cum se simte, mai ales că fata de cel stock in 4 spite are zone umflate si zone subtiate ca sa fie mai ergonomic. Totodată, are butoanele ieșite in relief fata de cel stock. Da o notă sportivă si totodata o eleganță in plus.

    20171003_091629.jpg 20171003_091640.jpg 20171003_120653.jpg 20171003_120719.jpg 20171003_120728.jpg 20171003_120733.jpg 20171003_121147.jpg
     
    tavicosma, Marco_audi, scooby88 și alți 10 apreciază asta.
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    arata mult mai bine si da o alta nota interiorului si mai ales tie un alt feeling la volan :) un + pentru airbag-ul imbracat in piele, se leaga cu bordul.
     
    TaZZuLeTz și lucianmarius apreciază asta.
  4. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Mersi frumos colegu! Alt feeling cu totul, zonele subtiri si cele umflate zici ca sunt turnate pe mâinile mele. Volanul si implicit masina o simt mai bine datorita noii scule. Plus ca sunt leșinat dupa airbagul din piele pentru ca dupa cum ai spus si tu, se leagă cu restul mașinii.

    O notă interesantă ce am descoperit si la noul airbag si la cel vechi: sunt facute in romania :)
     
  5. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    si volanele sunt facute tot in RO, si cablajul...si multe altele, ieftin si bun, vorba reclamei :)
     
    Marco_audi, TaZZuLeTz și Iasmin90 apreciază asta.
  6. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Nu e pb ca sunt facute in ro daca calitatea e la locul ei. Si a8 e cam campion la asta. Fain volan!
     
    TaZZuLeTz și Iasmin90 apreciază asta.
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    si instalatiile electrice, si fetele de usi , si turbinele si calculatoarele si inca mai cate de care nu stim se fac la noi
    Am vizitat multe din fabrici si sa stiti ca standardele sunt foarte sus , nu scapa nimic si cel putin pe partea de airbag (Autoliv ) strictetea este la cote high
    Sunt multi ce vand volane si airbaguri la noi pe olx sau alte site-uri insa mare parte din ele sunt rebut , ori au avut un fir de cusatura stramb , ori iesit , sau poate a cazut de pe banda de productie . Insa s-au limitat si astfel de lucruri de la o vreme incoace

    @TaZZuLeTz frumos volanul tau sa il invarti cu placere
     
    faraonul și TaZZuLeTz apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Foarte frumos volanul, mai ales airbag-ul in piele... prinde un frumos contur acum interiorul.:applaus:

    Intrebare: ce reprezinta tasta "M" cu rotile dintate?:)
     
  9. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @Cata_ADC nu mi-am imaginat ca se fac atatea la noi si totusi la un standard atât de inalt...suntem si noi buni la ceva pana la urma

    @MarianMaxx tasta aia e practic un on/off pentru cutia de viteze sa intre in modul manual...desi poti sa sari apăsarea butonului prin a apasă direct pe padele, ai si butonul asta. E benefic când te saturi de manual să-l închizi când vrei tu fără să intre calculatorul dupa X secunde de inactivitate cu padelele

    Intrebare intrebatoare pentru toata lumea...ma bătea gândul la acest volan sa ma interesez de niste padele de RS6, acelea cromate. Credeti ca e o idee Buna, ar da si mai frumos, sau sa las padelele stock, cele negre? Multumesc frumos pentru păreri - eu sunt indecis.

    Atasez o poza cu stickerul de pe stalpul stanga al masinii referitor la roti si anvelope. Poate mai are cineva nevoie de aceste informatii.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Se fac foarte multe aici stai linistit . Sti ce e problema ca ei ne platesc prost , fata de cat e valoare pe alte piete si ne vindem foarte ieftin
    In plus nu stim cum sa ii atragem . Recent am vazut ca Porsche deschid o fabrica de componente la Brasov, Bosch studiaza si ei insa problema e la oameni nu mai sunt calificati si nu mai vor sa munceasca , practic nu ai cu cine toti sunt ingineri ... ( asta ca o paranteza la cele relatate , offtopic )
    Am vazut niste piese de Aston Martin si Jaguar facute aici , adevarate opere de arta ... Audi este cuminte pe langa exigentele lor parca din alta lume

    Eu as pune padelele cromate , nu de alta insa mi se par practice :icon_thumright: sunt mai mari si ai grip mai bun
     
    Marco_audi și TaZZuLeTz apreciază asta.
  11. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Nu a trecut saptamana si am mai facut o modificare la interior. Schimbatorul de viteze avea o zgarietura adâncă de cand am cumparat masina. Totodată, mi-a rămas o pată urâtă pe care am incercat s-o scot cu toate soluțiile posibile si nimic. E ori băiatul meu ori vreun mecanic candva.

    Fără să vă mai ametesc, va atasez poze cu vechiul si noul schimbător.

    20171006_181138.jpg 20171006_181153.jpg 20171006_181206.jpg 20171006_181246.jpg 20171007_145840.jpg 20171007_145846.jpg 20171007_151222.jpg
     
    @lex, Alex_WeS, Marco_audi și alți 6 apreciază asta.
  12. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Foarte faine modificari. Bravo!
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  13. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    O mașină superba si se vede ca ai grija de ea.
    Bravo

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  14. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Multumesc frumos colegii.

    Am vrut să revin cu un update visavis de masina si de "testul" la care am supus-o in acest weekend.

    Am fost la track day de la Adancata unde am avut ocazia să pun masina in modul sport si sa ii dau blana lângă niste masini preparate, cu suspensii sport, scaune scoase si rollcage-uri.

    Mai jos va atasez niste poze si vreau sa va spun ca masina s-a comportat foarte bine pentru o balenă de 2 tone, mai ales că totul e stock La ea (discuri, plăcute, suspensie, diferential) înafară de softul de putere.

    Sunt mândru de performanțele pe care le pot scoate aceste masini si mai ales am fost placut surprins de cum lucreaza sistemul quattro pe circuit.

    P.s. saptamana viitoare voi reveni cu o îmbunătățire adusă volanului :arco:

    IMG-304ba5aada49bbdb790391d52007df73-V.jpg IMG-8954bafc6dd1a102032747da21b328fd-V.jpg IMG-f2ef7cba1f109c928e31baafc3741608-V.jpg IMG-1ca6f8ef14fab135d94f5a5698007f7f-V.jpg IMG-8414680043d709af86d676d6c12d0f59-V.jpg IMG-c78161437d335cf03a11f3b29bc58ebd-V.jpg SmartSelectImage_2017-10-14-23-18-56.png SmartSelectImage_2017-10-14-23-19-13.png
     
    Tudor.r, Andu333, Stefan și alți 2 apreciază asta.
  15. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    N-ar strica un stage 1 la un tuner consacrat. Cu ~300 hp vei vedea lucrurile altfel.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @cogdao Da, pai am si scris mai sus ca e totul stock înafară de soft. De la 250 cai si 550 Nm am 315 cai si 725 Nm. Se simt caii si mai ales cuplu. Eu ma refeream la partea mecanica ca fiind stock gen plăcute discuri (nu am de S sau carbon), suspensie si diferential (am versiunea pe aer standard nu suspensie pe aer sport ca S8).
     
    Ultima editare: 15 Oct 2017
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    daca nu i-ai fiert lichidul de frana e bine :). Sunt faine genul asta de evenimente, chiar daca masina nu e pentru asa ceva e totusi interesant sa-i vezi posibilitatile intr-un mediu controlat si fara a-i pune pe altii in pericol. Din pacate masa mare o penalizeaza la franare mai ales, e totusi misto la iesirea din curbe unde Quattro si cuplul mare fac o echipa tare. Ai mers pe modul manual sau pe Sport? Nu stiu daca e vreo diferenta de HW intre suspensia Sport pe aer si cea Normala in afara de setarile de soft, adica un alt modul de control, eu asa retin parca din ceea ce am citit prin niste PDF-uri de la Audi.
     
  18. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @mik15 Nu l-am fiert dar mirosea a frane încinse ca toti dracii :haha:

    Masa mare, ampatamentul mare. Totul mare afecteaza performanțele pe un circuit.

    De mers am alergat pe modul sport pentru ca pe manual era foarte dificil având în vedere că circuitul e unu tehnic cu multe curbe ascutite. Volanul trebuia învârtit la o tură si deja devenea greu in curbe sa mențin si o viteză sa ma concentrez pe trasa ideală si sa ma si uit dupa unde se află padelele să-mi bag crengile dupa ele.

    Referitor la suspensii eu stiu ca sunt 4 tipuri de suspensii pe a8, normală, de drumuri grele, de vehicul blindat si sport. Iar la s8 exista o suspensie mai sport decât cea sport de pe a8. Nu stiu exact in ce consta si deci nu pot sa infirm sau sa aprob. Tot ce stiu este ca exista diferente de nivel -20 mm de la o suspensie la alta. Adică eu pe confort voi avea aceeași garda la sol cu un a8 suspensie sport pe ridicat. Astfel se menține o diferenta de 20 mm intre toate stagiile de drive select intre suspensie normală si sport.

    Revenind însă la topic, consider că masina s-a comportat bine având în vedere dimensiunile ei. Dacă avea niste slickuri sau macar semi slickuri nu mai aveam asa mare tendința de a ieși curu in curbe si puteam sa scot timpi mai buni.
     
  19. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Mai revin cu un update. Cel promis de mine pentru saptamana aceasta.

    Am găsit o afacere buna pe internet pentru padele de rs6 si nu am putut să rezist. Au intrat în posesia mea iar mai departe si-au luat locul pe volanul meu. 20171014_155823.jpg 20171014_155819.jpg 20171016_113613.jpg 20171016_113633.jpg
     
    Iasmin90, rotitza, Cata_ADC și alți 5 apreciază asta.
  20. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    arata bine astea si se simt mai solide fata de alea stock care ai impresia ca se rup cand tragi de ele, si eu ma bucur ca am facut acest upgrade. Sa "padelezi" cu placere si incredere de acum incolo :)
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.

Distribuie pagina asta