1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi Q5 2.0 quattro - 190 PS

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de VlaD_Q5, 6 Dec 2017.

  1. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    Ieri am fost cu masina la verificare si nu a aparut nimic legat de dpf.
    Eroarea era de la o bujie Cylinder 2 Glow Plug Circuit Fault. Daca se repeta povestea am sa ii fac schimbul de bujii.

    Se poate repara un element de plastic cromat ? Pe grila fata am o ciupitura de la o piatra care ar putea sa evolueaza in timp.
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Cata_ADC, produsul recomandat de tine doar curata sau si reface cromul? Din ce vad la el... este o parte dezlipita si un punct putin sarit.
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Curăță și protejează Marian

    Pe ciupitura poți încerca să aplici niște vopsea cromata (sa punctezi cu ceva ascuțit, de exemplu o scobitoare) pește care sa aplici un punct de lac ca să nu se exfolieze
    Am încercat ceva asemănător și a mers destul de bine depinde de cât de migălos ești.

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  5. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    Salutare din nou.
    Am si eu un produs asemanator pt metal polish pe care l-am luat pt tips-ul de la esapament dar din cate am citit pe el scrie ca e destul de restrictiv pt plastic.
    Problema de pe grila fata nu este asa vizibila pt ca e destul de ascunsa dar trebuie sa fac cumva sa opresc extinderea exfolierii pt ca asta se va intampla in timp mai mult ca sigur.

    Mi-a aparut din nou check enginul asa ca am sa ii schimb toate cele 4 bujii. Ceva recomandari in afara de Bosch ?

    Iata si consumul mediu pe ultimele doua deplasari externe:
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cod motor ai ?
     
  7. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    CNHA.
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @VlaD_Q5 completeaza-ti te rog masina din profil adăugând codul motorului conform regulamentului ;)
     
    Ultima editare: 12 Mar 2018
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    VlaD_Q5 apreciază asta.
  10. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    Thank you very much ! :footy:
     
  11. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Eu am pus NGK D-Power. Au fost putin mai scumpe...
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Audi au renuntat la bujiile NGK pe mai multe modele de Audi. N-o fi facut-o degeaba ...
    Plus ca la anumite modele, sa treci de la Bosch / Beru la NGK ai nevoie de un software update.
     
    tavicosma apreciază asta.
  13. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    Am pus rotile de vara pentru prima data pe masina. Gumele sunt Conti SportContact 5 255/45/R19.
    Aveam ceva emotii cu ele legat de consum si zgomot la rulare dar sunt in parametri normali.
    Au costat 4.000 lei cu tot cu cauciucuri care sunt aproape noi.
    Mie mi s-a parut un pret foarte bun dar pe langa asta imi place foarte mult cum stau pe masina si tinuta de drum (extern) clar imbunatatita.:rockwoot:
     
    Mihain, alintorba, tavicosma și încă o persoană apreciază asta.
  14. Alex_WeS

    Alex_WeS Silver Member

    Înscris:
    30 Iun 2015
    Locație:
    Râmnicu Sărat
    Masina:
    SQ5 - 3.0 BiTdi 313 HP (CGQB) - 2015
    ce bine se așază
     
  15. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    Salutare tuturor, am avut o perioada destul de lunga de cand nu am mai postat aici.

    Deja s-au strans 26.000 km la volanul acestei masini din noiembrie 2018 cand am achizitionat-o ajungand in momentul de fata la putin peste 174.000 km.
    Trebuie sa recunosc ca a durat ceva pana sa inteleg plusurile si minusurile acestei cutii S-tronic mai ales ca eu am condus inainte manuala.
    Pe extern se conduce cel mai bine pe modul sport (eu fac 75% din km inafara oraselor).
    Nu ii place sa fie accelerata cand motorul este in turatii joase (schimba greu, isi da in nas) dar cand este tinuta in 1800 rpm (pe Sport) este cu totul alta masina.
    In oras pot aparea situatii similare daca nu se sincronizeaza intentia soferului cu treapta de viteza si turatia motorului dar acelasi lucru se intampla si la manuala daca mai intai calci pedala si apoi te uiti daca treapta si turatia motorului sunt potrivite pt ceea ce vrei tu sa faci (depasire, accelerare brusca).
    In concluzie ma impac foarte bine cu ea, imi place cum se conduce, cum schimba vitezele ...in cateva cuvinte silentioasa si eleganta dar nu foarte sportiva.

    Consumul mediu acumulat dupa cei 26k este 8.1 litri cu mentiunea ca merg cel mai mult in afara localitatilor.
    Adblue 1 litru la 700 km.
    Ulei cam 100ml la 10.000 km.

    La capitolul reparatii/revizii am facut urmatoarele:
    - schimbat motorash electric la clapeta de alimentare combustibil.
    - bujii 3 bucati marca NGK , a patra este o bujie speciala care am inteles ca e folosita si de DPF a ramas neschimbata pt ca nu avea probleme si pretul ei era la service 1200 iar pe net 800-900 lei. La celelalte 3 bujii normale aveam 2 cu erori inregistrate pe calculator.
    - ulei diferentiale vreo 5-6 litri in total plus un simering la imbinarea dintre cutie si cardan punte spate.
    La acestea se adauga si reviziile aferente kilometrilor parcursi adica ulei motor (Titan Fuchs) si filtrele necesare.

    La urmatoarea vizita in service vreau sa ii fac si schimbul de ulei la cutie. A mai fost schimbat la 60 si 120 mii conform facturilor de la fostul proprietar (in Germania).
    Sper sa nu am parte de regrete dupa operatiunea asta pentru ca am citit aici pe forum cam care pot fi riscurile si neplacerile dupa o astfel de interventie.

    Pe partea de estetic nu am mai facut altceva inafara de a incerca sa o pastrez cat mai curata si neatinsa.
    Am renuntat la ideea de resoftare...nu cred ca se merita la aceasta versiune de motor + cutie S-tronic.

    Cel mai mare plus la masina asta ? confortul si tinuta de drum la calatoriile mele de 3-4 ore la volan.
    Cel mai mare minus ? Navigatia complet inutila.
     
  16. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    Salutare tuturor, mai facem un update despre masina dupa alti 10 mii de km de la ultima postare.
    Sunt in continuare foarte incantat de tinuta ei de drum si confortul pe care il ofera pe distante lungi mai ales ca drumurile noastre sunt destul de obositoare.

    Ce s-a mai facut la masina in afara de service:
    - folie parbriz Llumar AIR 75 (e pusa de vara trecuta dar nu am mentionat anterior): a costat 400 lei si face toti banii (aproape invizibila,reduce caldura pana la modul ca pielea neagra de pe scaune/volan nu mai frige si nu mai am nevoie de parasolar, masina se racoreste imediat dupa pornire...nu trebuie sa merg cu geamurile deschise pana la primu semafor, noaptea nu afecteaza vizibilitatea).
    - update soft navigatie + harti 2019 + activare diverse functii : intentionez sa folosesc navigatia masinii pentru concediul din Croatia de luna viitoare.
    - schimbat lumini interioare + marsarrier cu becuri LED : merita si recomand.
    - inca o ciobitura in parbriz de pe A2 : reparat in acelasi loc ca si prima data, pe Serban Voda.

    Astazi am luat masina de la revizie unde am schimbat urmatoarele:
    - kit distributie + pompa apa + kit accesorii
    - ulei motor (Fuchs Titan) + filtre U.P.A.C.
    - placute frana spate (ATE)
    Mai am de facut schimbul de ulei si filtru la cutia S-tronic...sper sa o fac tot luna asta.

    Recent mi-a aparut in bord eroare de la sistemul adblue (poza mai jos) dar dupa aproape 400 km a disparut.
    Ciudat mi s-a parut ca pe testerul de la service nu a aparut nimic legat de asta iar cand am incercat sa ii completez adblue nu mi-a intrat mai mult de 5 litri ca si cum masina a consumat foarte putin sau nu a mai consumat adblue.
    Dupa evidenta mea trebuia sa intre lejer 15-20 de litri...
     
    Andu333, cogdao și Caprita Emanuel apreciază asta.
  17. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Probabil ai bagat adblue din benzinarie. Recomand OE.
     
  18. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    Buna seara, s-au mai scurs inca 10 mii de km de la ultima postare.
    Intre timp am facut si schimbul de ulei+filtru la cutie dar nu m-am grabit sa scriu imediat despre asta pentru ca vroiam sa vad intai cum se comporta masina dupa cateva mii de km.
    Au urmat doua concedii de vis (Croatia si Grecia) in care s-au strans cumulat vreo 5.500 km fara nici un fel de problema.
    La cei 194.000 km pe care ii are acum masina merge impecabil si este ideala pentru drumuri foarte lungi. In Muntenegru ne-a bagat navigatia pe o "scurtatura" care traversa un munte pe un drum foarte ingust (incapea doar o masina) si numai cu viraje si serpentine pana la cota 1600 apoi inapoi la vale. Unde mai pui ca am mers asa mai bine de o ora si era 11 noaptea , padure si pustiu...Drum de Q :):):)

    Pe viitor vreau sa gasesc o solutie pentru grila fata care incepe sa se exfolieze din cauza unei ciobituri mai vechi si sa incerc un detailing sa vedem ce se poate face cu capota motorului care are urme de la insecte si pietricele. Probabil o sa ajung la revopsire intr-un final...
     
    Andu333, arazvan2002 și Mitiy apreciază asta.
  19. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    muuuuulti km fara probleme. frumoasa jucaria si jantele aleasunt beton:hubbahubba:
     

Distribuie pagina asta