1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi S5 Sportback

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Ice_2k, 28 Sep 2017.

  1. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    :rolleyes:Aha...v-am prins. Uite de ce sunt eu rebel si nu ascult sa pun jante cat China de mari. Ca sa nu le bubuim :)
     
  2. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    tavicosma
    cred ca 3.0TDI este mai greu decat 3.0TFSI

    lucianmarius
    Sufera baba la frumusete :p
     
    Lucian189 și lucianmarius apreciază asta.
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Mult prea mare presiune voastră...
    Încercați sa o lăsați mai jos

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  4. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Hmmm m -ai bagat in ceata cu presiunea asa mare eu la r18 245/40 am 2.2 fata si 2.0 spate.
    Cel putin asa imi da tabelul
     
  5. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Mă bucur ca ți-au aprobat înlocuirea, nu îți mai Bati capul cu sudat și îndreptat. Referitor la presiune eu merg cu jantele pe 19 la 2.2 bar fata și 2.4 bar spate de peste un an și n-am avut probleme de loc.
     
  6. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Asta e recomandarea producatorului

    Difera si in functie de motor/transmisie, nu doar de jante. 2.0TDI e semnificativ mai usor decat 3.0TDI, quattro mai adauga si el etc
     
  7. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Sunt de acord cu @stefan550 nu se compară o jantă sudată cu una nouă. bine că au aprobat înlocuirea.
     
  8. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Fun fact of the day, oferta CASCO de la Allianz:
    - suma asigurata: 23.800€
    - fransiza daune partiale: 200€/eveniment
    - prima asigurare: 6.990€ :):):) :)
     
  9. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Este o oferta buna - mie la S5 Cabrio mi-au ofertat 9.800 Euro :))))))
     
  10. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Wtf?? Eu trebuie sa sar in sus la 800 eur pe an ? :)
    La q7 suma asigurata enorma platesc 3300 eur pe an.
     
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cam da Lucian :))
    La tine probabil e o eroare
    Mai știu câteva

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  12. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Eroarea mea suna astfel: Evaluata la 12.000 € :))). Prima 4.400...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Mitiy apreciază asta.
  13. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Am cam aceeasi suma asigurata 150€ fransiza si 750€ (plata integrala).
    Daca vrei lasa un nr de tel si il dau persoanei care mi-a facut mie (e direct de la firma) si sa te contacteze.
     
  14. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Revenind la subiecte mai vesele, acum ca am facut ~1.200km de cand am schimbat ambreiajele mi-e destul de clar ca masina avea ambreiajele uzate semnificativ de cand am cumparat-o pentru ca existau niste comportamente (gen un ocazional "clang" sub masina la comutat intre N, D, R de care mi s-a spus la Porsche ca e normal, asa fac DSG-urile, sunt furcile selectoare care intra acolo bla bla bla, don't worry about it). Acum cu ambreiaje noi, ce sa vezi, au disparut complet chestiile astea. In plus masina pleaca mult mai smooth de pe loc. Partea cea mai deranjanta este ca, atunci cand am avut acea problema care a necesitat inlocuirea calculatorului cutiei, TSB-ul specifica "verificarea ambreiajelor si inlocuirea daca sunt uzate". Ei mi-au spus ca le-au verificat. Iar dupa 10.000km au inceput sa patineze. Mi-e destul de clar ca au verificat fix o laie ca sa nu mai fie nevoie sa faca vreo inlocuire pe garantie...

    Anyway, trecem peste. Dupa cei 1.000km de rodaj am revenit si la softul MRC pentru TCU si sunt destul de sigur ca mergand cu ECU modificat si TCU stock uzezi mai repede ambreiajul. Fiind patit cu patinatul ambreiajului, acum am tot stat cu urechea ciulita pe cum se aude motorul la upshift in acceleratie puternica si mi se parea ca tot exista putin slip la momentul schimbarii. Ceea ce nu e neaparat rau, e posibil ca masina sa incerce sa obtina o schimbare mai smooth, dar e clar ca pentru discurile de ambreiaj in sine nu e prea bine. Acum, cu presiunea in ambreiaj marita, sunt mult mai sharp schimbarile, e bang-bang-bang, foarte precisa.

    O alta chestie interesanta pe care-am observat-o este ca, folosind softul stock cu care-a venit masina (deci 2012), cand stateam oprit la semafor in D cu piciorul pe frana, ambreiajul era patinat destul de mult. Masina incerca destul de intens sa plece de pe loc, cum eliberam frana pleca cu destul de mult spor. Acum, cu softul 2018, situatia este mult diferita. Ambreiajul parca d-abia atinge, cand eliberez frana pleaca muuult mai usor de pe loc. Ma gandesc daca nu cumva au fost prea optimisti in 2012 cu rezistenta ambreiajelor si acum au revenit la sentimente mai bune si s-au gandit sa le protejeze mai mult.
     
    stefan550, bobalex18 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    fara patinarea ambreiajelor intr-o anumita masura nu cred ca este fizic posibil astfel incat sa ai si o schimbare lina a treptelor, mai ales pe downshift. Sunt pana la urma o piesa de uzura in cadrul transmisiei si evident cu cat e mai solicitata masina cu atat creste si uzura, inevitabil tot acolo se ajunge, diferenta o face doar intervalul de timp. Patinarea, care are un grad mai mare din fabrica, e tocmai gandita pentru o exploatare usoara astfel incat sa si duca mai mult si sa nu fie inconfortabil pentru utilizator, asa cum la cele cu convertizor aceeasi patinare o preia convertizorul pentru a proteja discurile de ambreiaj. Problema apare la noi, cei ce vrem feeling de manuala cu rapiditate si confort de automata, si oricat de mult ar fi avansat automatele, raman la parerea ca manuala e totusi, cel putin pentru feeling, the best pe masini sport, chiar daca la un drag race cea dintai castiga, pe un drum virajat un sofer bun scoate mai mult dintr-o manuala. Dar, in afara de Porsche si Corvette, nu prea mai sunt multi care ofera optiunea asta.
     
    stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  16. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    cred ca depinde de cat de bine face rev-matching. Mi-e clar ca ambreiajele sunt pana la urma o consumabila dar nu as vrea sa le schimb odata cu revizia de 10.000km :) Acum ca nu mai aud deloc slip la upshift-urile in forta, stau cu sufletul mai impacat :) Plus ca e mult mai placut sunetul motorului cand face trecerea aia brusca (high revs -> fart -> low revs) in loc de a sta o clipa (foarte scurta, probabil ceva gen 0.1-0.2s) la turatie constanta in treapta superioara.
    Legat de feeling, eu sunt foarte multumit de cum se simte cutia asta. Bifeaza cu succes capitolul confort cand mergi prin trafic si in acelasi timp, mie (ca sa nu apara discutii :D ) mi se pare mult mai placuta pentru condus sportiv, gen drum virajat pe munte. Am condus multa vreme manuale, faceam rev-matching la fiecare downshift (chiar si prin oras, eram nevoit la fostul 3.0TDI softat, altfel muscai mereu din volan), pe drumuri virajate faceam si niste heel-toe (mai greu, sunt puse f aiurea pedalele la A4 B8 daca vrei sa faci asta) dar overall, ma inteleg mult mai bine cu S-Tronic-ul.

    P.S. Din cate stiu eu, automatele care au convertizor nu au si ambreiaj, ala e rolul convertizorului. Exista doar vreo 2-3 exemple exotice care au si-si, dar sunt f rare.
     
    stefan550, bobalex18 și Mitiy apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cand esti in S, daca abuzezi putin de masina, simti o mica lovitura a furcilor cand schima viteza? Se aude ceva ca o impuscatura cu aer comprimat, nu stiu cun sa explic. Este ceva foarte fin... iti trebuie o ureche buna si fara musica in masina. :)
     
  18. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Nu, n-am asa ceva cu siguranta
     
  19. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Senzatia ca masina vrea sa plece de pe loc am avut-o si eu la un moment dat, dar in timp si-a revenit singură si acum stă cuminte.
    PS: nici eu nu am acele sunete Marian.
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ori S-tronic-ul asta nou este diferit, ori sunt eu paranoic. Trebuie sa fac proba cu o alta masina ca sa ma conving. :3sadwalk:
     

Distribuie pagina asta