1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi - Simple Styling III

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de CMG, 24 Iul 2014.

  1. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cat de laborios si lung a fost procesul de omologare? Banuiesc ca ai dus facturi pe piese si lucrare? Imi inchipui cum s-or fi uitat cei de la RAR, probabil vad asa modificari facute cum trebuie la un asa nivel poate o data in viata pe la noi. Deci spor la impozit acum, noroc ca e doar 4.0 :)
     
    Cata_ADC și Mitiy apreciază asta.
  2. Beetle94 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2014
    Locație:
    Bacău / București
    Masina:
    VW 1.9 tdi ALH
    Felicitari! Nu credeam ca e posibil sa reusesti sa o omologhezi din cauza diferentei de putere foarte mari, mai ales la noi. Stiam ca accepta puteri mai mari cu maxim 30% decat stock.
     
  3. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    @ all - multumesc. Mi-am luat o "piatra de pe inima" :)

    @ mik15 - procesul presupune mai multe etape si anume:

    - prezentarea la RAR-ul local ( din zona de resedinta a masinii/proprietarului) si luarea in evidenta pentru omologare.

    Se intocmesc o serie de hartii si cateva declaratii si se achita o taxa de 9xx ron.

    Se discuta procesul de omologare cu RAR Bucuresti si se stabilesc testele de executat ( testul dinamic, test de elan, test de franare, test de putere, corelarea noilor roti cu vitezometru masinii ( daca este cazul), etc.

    Se prezinta o documentatie tehnica ( memoriu) in care se precizeaza cu detalii modificarile aduse masinii. Documentatia trebuie sa fie realizata si semnata de un service autorizat RAR si marca ( Audi ).

    Impreuna cu acest memoriu se prezinta toate facturile aferente pieselor montate si procedurilor efectuate. ( test franare, directie, setari, etc).

    Daca trece de aceasta etapa ( la nivel local) se face programarea pentru omologare la RAR Voluntari.

    Aici masina se prezinta cu revizia facuta ( filtre, ulei noi) si cu minimul de combustibil in rezervor urmand ca testele sa se faca cu combustibil etalon.

    In cazul meu testele au generat o factura de 3174 ron.

    Documentatia tehnica cu rezultatele se trimite spre avizare de la Voluntari catre Grivita, iar de acolo catre autoritatea RAR locala, autoritate care va elibera noua carte corespunzatoare modificarilor aduse si omologate.

    Am fost placut inpresionat de atitudinea celor de la RAR Voluntari, oamenii mi-au parut profesionisti, punctuali, parolisti si m-a impresionat media de varsta relativ scazuta comparativ cu alte institutii.

    @Beetle94 - multumesc. Nu stiu detaliile. Stiu doar , din spusele lor, ca in acest caz a fost o premiera pentru cei de la RAR. Si ma bucur ca a fost o premiera "reusita".



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    faraonul, Tudor.r, Cosmin ZKG și alți 14 apreciază asta.
  4. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    Aceasta este viziunea mea de prezentare pentru ceea ce este (si pe hartie):

    Audi Rs6 performance sedan 2017





    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    skiper, silviunik, borsy și alți 60 apreciază asta.
  5. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Da, asa da! Excelent! Pare film de prezentare genuine Audi!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    CMG apreciază asta.
  6. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Extraordinar!!! Fara cuvinte si foarte emotionant!sincere felicitari!
     
    CMG apreciază asta.
  7. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nu am scris nimic pana acum aici ca nu aveam ce sa zic mai mult decât restul. Dar clipul asta a pus capac. Foarte tare si din partea mea toată admirația :hi:. Foarte tare cum apare masina dupa ce trece tramvaiul ala :). Sunt mai mândru că sunt român dupa ce am vazut clipul asta decat faptul ca e Halep no.1. :applaus::applaus::applaus::applaus::applaus::applaus::applaus:
     
    faraonul, ryoraul, coco_catalin și alți 4 apreciază asta.
  8. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Pur și simplu inspirațional! Acum întrebare pertinenta: care este continuarea acestui video? Ce părere au cei de la Audi despre mașina ta? Care este continuarea pt tine in parteneriat cu ei? Se va lansa o ediție limitată de RS6 C7 sedan?
    Care este recunoașterea lor pt proiectul tău?
    Cuvintele noastre nu cred ca pot face dreptate proiectului tău, de multe ori cred ca nici tu nu ai simțit-o, însă Mi-ar plăcea mult dacă ai putea sa ne oferi mai multe detalii. Îmi scot încă odată pălăria in fata ta!
     
    Ultima editare: 20 Oct 2017
    Razvan Badea, george, Mitiy și încă o persoană apreciază asta.
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Până și teiul lui Eminescu cred că s-a aplecat când ai trecut pe Copou ! Cuvintele sunt de prisos ! Atunci când banii nu mai provoacă nici o emoție, construieste-ti o mașina unică și vei fi emoționat de fiecare dată când o conduci ! :hi:
     
    mihaicristian, Alex_WeS, Cata_ADC și alți 3 apreciază asta.
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    In avanpremiera primele secvente ale filmui The Transporter a new legend is born. Criminal..

    Faza cu tramvaiul e de Oscar!
     
    Alex_WeS, Cata_ADC, CMG și încă o persoană apreciază asta.
  11. 4zale 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 c7 CGLC 2013
    Incredibil de frumos.....totul
     
    CMG apreciază asta.
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    foarte misto clipul, in spiritul celor Audi de prezentare :) .
    @stefan550 - Sunt sigur ca Audi nu au facut RS6 sedan din motive de marketing, intrucat ar fi canibalizat segmentul RS7, au vrut sa existe o diferentiere clara plecand de la nevoile clientului, RS6 Avant e masina de familie supersport in timp ce RS7 ramane celor ce nu au nevoie de atat spatiu si vor ceva mai sporty look. Iti dai seama ca pentru ei era easy peasy sa traga niste caroserii de pe linia de pe productie de masa si sa le bage la Quattro division unde se fac RS-urile, problem solved, dar atunci nu trebuia sa mai faca CMG toate astea, o lua poate de-a gata :). Si nici nu cred ca a avut CMG o alta ambitie decat cea personala, nu cred ca a urmarit in vreun un fel o recunoastere sau un alt fel de relationare cu cei de la Audi pentru proiectul asta, asa cum am zis, pentru producator era usor s-o faca, alta motivatie a stat in spatele deciziei de-a nu oferi sedanul in varianta RS.
     
  13. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @mik15 mulțumesc pentru intervenție, înțeleg toate motivele enumerate de tine, inclusiv tonul de superioritate l-am perceput, însă cred ca ai interpretat greșit întrebările mele.
    Am urmărit proiectul colegului nostru nostru începând de la modificarea caroseriei, am înțeles dorința lui, însă acum exista proiectul lui,
    Mașina a fost la Red Bull ring și, din câte sugerează filmulețul care este in aceeași linie de prezentare pe care o au unele filmulețe comerciale Audi, exista o oarecare recunoaștere și cred ca ar fi interesant pentru comunitate sa știe și aspectele astea și nu numai rezultatul final in termeni de imagine.
     
  14. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    @ stefan550 - multumesc pentru intrebari.

    E simplu - tot ce am facut si forma in care am facut-o e din pasiune pentru marca ( in relatia cu Audi AG). Nu exista decat "afiliere emotionala" din partea mea catre Audi, viceversa pentru moment nu exista [emoji51]

    Proiectul poate sa evolueze intr-o platforma pentru pasionati - Audi Perfection - si cu timpul sa devina un reper pentru entuziastii Audi de pretutindeni in care sa prezentam profesional (si "neoficial" desigur) proiecte frumoase duse la un anumit stadiu, informatii necesare si utile pentru acestia, etc.

    Sunt nenumarate locuri unde sunt prezentate astfel de proiecte, insa sper ca platforma asta sa fie aparte prin rafinament si calitatea proiectelor, tipul de prezentare, calitatea informatiilor ( filtrarea si prezentarea lor), etc.

    Proiectul in sine este o reusita din punctul meu de vedere si asta ma multumeste mai mult decat orice. "Recunoasterea" vine din sentimentul unic care ma incearca de fiecare data cand privesc sau conduc masina. Proiectul este un proiect de suflet si prin consecinta face ceea ce si-a propus pentru mine cel putin.

    Stilistica Audi din filmul de prezentare este un "omagiu" celor care au lucrat la el impreuna cu mine si o "mica" demonstratie (suplimentara ca sa spun asa) ca se poate face lucru de inalta calitate si in acest domeniu cu oameni pasionati si determinati. Ne-am mobilizat sa cautam unghiuri bune, sa avem coloristica necesara, sa inventam un "brand" nou si sa facem toate astea in tara la noi (inclusiv pe dealurile dintre Vaslui si Iasi unde asfaltul este surprinzator de bun si peisajele sunt curate si arata civilizat).

    Cred ca este important sa vedem intotdeauna partea plina a paharului si anume ca suntem "plini de resurse" atat timp cat ne dorim si punem "osul la treaba", insa intr-un mod istet, organizat si in echipe de oameni motivati si determinati.

    Recunoasterea in sensul in care cred ca o vezi tu vine cu timpul si trebuie sa treaca peste "barierele" culturale care inca sunt prezente.

    (Generic vorbind) Noi nu dupa recunoastere trebuie sa umblam ( ea va veni singura probabil la un moment dat), ci dupa utilizarea eficienta a resurselor ( in special cele intangibile: imaginatie, creativitate, educatie, determinare, curaj, focus, timp, etc) si constanta in ceea ce facem fara nici un fel de "teama" de rezultatele pe care le vom obtine ( de preferat dintre cele mai bune). Respectul se castiga in timp si se consolideaza la fel in timp prin constanta si atitudine pozitiva (no matter what).

    Subtil recunoasterea vine de la cei care incearca sa faca si ei aceleasi lucruri si e cel mai frumos tip de apreciere pentru ca ei rezoneaza cel mai mult cu astfel de proiecte.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 21 Oct 2017
    pop.radu, Toma Alex, BCDVNT și alți 17 apreciază asta.
  15. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @CMG felicitări încă odată, proiectul este pur și simplu genial! Am înțeles și apreciat de la bun început motivația ta pentru acest proiect și sunt convins ca a depășit orice bariera a imaginației, poate chiar și pentru tine.

    Totodata apreciez faptul ca, poate mai important ca proiectul in sine, a fost alcătuirea echipei necesare de a-l duce la bun sfârșit fiindcă nu ar fi fosr posibil fără gandire pozitivă, devotament și implicare din partea lor. Sunt convins ca au fost multe provocări care au trebuit depășite însă m-as fi gândit ca, odată ce mașina a ajuns la acel event de la Red Bull Ring, mașina s-a văzut de câteva persoane abilitate și poate a existat un soi de apreciere, cel puțin morala, legată de pasiunea ta pentru marca, devotamentul și gradul de calitate fata de proiect.
    Te rog sa ma înțelegi ca sunt foarte încântat ca văd așa ceva prinzând viața și parca mi-aș dori, pentru tine, putin mai multă recunoaștere și scuze dacă par ușor indignat pentru lipsa aprecierilor însă cred ca le meriți pe deplin.
     
    Ultima editare: 21 Oct 2017
    Alex_WeS și Mitiy apreciază asta.
  16. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    @ stefan550 - multumesc. Apreciez! La Red Bull ring am vazut exact ( pentru a nu stiu cata oara in viata mea ) cum functioneaza "barierele" culturale :).

    Prefer insa in "ignoranta" mea sa cred ca au ramas "spechless" si nu s-au putut exprima [emoji4]

    Lucrurile nu sunt intotdeauna "fair" in viata ( depinde de unde privesti desigur), dar eu nu am mers niciodata dupa "fair", am vrut sa fie "well done" [emoji16]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Cata_ADC, Alex_WeS, Xtremer și alți 9 apreciază asta.
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @stefan550 - imi cer scuze daca a sunat cumva, sincer iti spun ca fara nicio intentie, i am really sorry :) . Ideea era ca un grup ca Audi nu va fi cred impresionat de asa ceva, nu e un built from scratch, e pana la urma un add on pe o platforma pe care deja se face o masina identica doar ca este Avant, limitarea pentru astfel de proiecte e dupa parerea mea bugetul in primul rand, motivatia si apoi oamenii, in afara de interior care este custom, restul este OEM si vorbim de transplanturi si din punctul asta de vedere ar vedea-o poate si Audi. Acum cativa ani era faimos un tip din Norvegia care a transformat un E46 318i sedan in E46 M3 sedan, un proiect mai dificil din punctul meu de vedere si executat la nivel de microdetalii ca si acesta, dar la fel, BMW AG iti dai seama ca they couldn't care less, si exemple sunt destule in lume. Sunt facute de oameni pasionati, dorinta de individualitate, de-a crea ceva, etc... pentru mine nu ar conta asa mult recunoasterea cuiva atata timp cat eu as fi multumit, evident e un bonus si te face sa te simti bine aprecierea celorlalti si sa te motiveze, fara indoiala, dar asta e o consecinta si nicidecum nu cred ca e motivatia principala a unor astfel de proiecte.

    @CMG - barierele culturale sunt si vor fi mereu prezente, chiar daca in fata nu se vad, cum ai zis si tu, le simti. Acum, depinde ce oameni erau acolo, iti dai seama ca daca participasera la proiecte ale unor modele, stiu si eu ei ce presupune o astfel de transformare, ca atare e poate si ideea ca stiu ca e doable si asta nu le-a starnit o reactie wow. Apoi poate evident e si faptul ca totul a fost facut in RO si asta probabil starneste ceva neincredere la prima vedere si revenim la "bariere" :) . Una peste alta, si cred ca vorbesc in numele tuturor de aici, suntem mandri cu adevarat ca esti aici si ca ne-ai facut pe toti parte din proiectul tau, sunt multe lucruri de invatat din toata experienta asta!
     
    Marco_audi, Tudor.r, Cata_ADC și alți 6 apreciază asta.
  18. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Sunt sigur ca au existat 'bariere' culturale, dar cred ca au existat momente in care privirile lor n-au reusit sa le ascunda admiratia, iar asta cred ca iti ofera o satisfactie si mai mare. Ca pasionat nu ai cum sa nu apreciezi atentia la detalii. Oricum, atunci cand vezi si conduci masina nici nu mai conteaza absenta aprecierilor.
    P.S : Concluziile din postul #1058 sunt superbe
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cosmin ZKG, Andu333 și stefan550 apreciază asta.
  20. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    @ mik15 - din fericire/pacate nu este vorba despre incredere/neincredere :).
    Este cealalta latura - a "superioritatii" nejustificate ( in unele cazuri, indraznesc sa spun si acesta).

    Sau pur si simplu nu suntem pe aceeasi lungime de unda [emoji4]

    Nevermind. Time will tell [emoji4]

    @ Cata_ADC - multumesc!

    Intre timp pregatim noul setup - coming soon


    [​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    bobalex18, gutza25, Andu333 și alți 6 apreciază asta.

Distribuie pagina asta