1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Auto Hold Assist la A4 B8 - montare ulterioara - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de alecs.ro, 3 Iul 2014.

  1. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Tu ai dus 2 fire la abs, unul e pentru comanda butonului si al doilea pentru lumina asta care nu iti merge. Sigur e firul ok de la buton la abs?

    Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si mai zic ca ar merita incercat si la pinul 36. Cine stie ? :uhm:
     
  3. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @Red_ pinul 11 al butonului Auto Hold de unde l-ai alimentat. Mai bine zis nu cumva ai uitat de el ? Eu am alimentat pinul 11 al Auto Hold din pinul 7 al butonului pentru frana de mana.
     
  4. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Azi am masurat ledurile si rezistentele aferente pentru bareta-martor de la AHHA - sunt ok toate.
    Am dus 2 fire la ABS, unul in pinul 8 si unul in pinul 16.
    Pinul 11 de la buton l-am legat impreuna cu pinul 7 (alimentarea)

    @K U L - 100% NU e pentru ca nu am masurat firele si ele provin din cablaje mai vechi - am sa verific si asta - cred ca doar asta ar putea fi, un contact imperfect fix pe firul de iluminare.
    @nucugheri - din schema arata ca pinul 18 e impreuna cu pinul 36, o sa incerc sa mut in pinul 36 sa vad ce se intampla.

    Multumesc domnilor !
     
    Audi4ever apreciază asta.
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    La Quattro daca-mi aduc bine aminte pinul 12 din buton pleaca in pinul 36 la ABS, iar pinul 10 al butonului in pinul 16 la ABS.
     
  6. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    In schema de mai sus, postata de Nucu, arata ca pinul 16 din ABS poate fi impreuna cu 36 sau doar 36.. corect ?
    Sa fie fix pe dos la quattro ?

    Cert e ca eu am folosit pinii 8 si 16 de la ABS, si optiunea e functionala. O sa mut 16 la 36 sa vedem ce se intampla.. imi vine sa ma duc acum jos la masina .. dar nu am scule :)
     
  7. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Revin cu problema de mai sus si cu rezolvarea .. daca-i pot spune asa.
    Butonul e perfect functional, cablajul meu e perfect functional , am interschimbat pinul 16 cu 36 in mufa pompei de ABS.. supriza ledul martor de pe buton fuctioneaza, DAR sta tot timpul aprins, am legat si pinul 16 cu 36 impreuna .. acelasi comportament ca mai sus.. deci concluzia mea este, am o problema in partea electronica a pompei de ABS, (are circumstante in care ar fi putut aparea aceasta problema), drept urmare am lasat asa butonul, cum a fost initial, pictograme luminate si la activarea AHHA doar martorul verde in bord.
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    De curiozitate ce cod are modulul tau ABS ?
     
  9. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    @paulkf, o sa revin ulterior cu codul de la modul, momentan nu sunt in tara iar masina e acasa, vineri o sa pot sa-l verific.
     
  10. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Am revenit cu codul modulului : 8k9 614 517 J
    Sigur nu e cea orginala a masinii !
     
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    8K9 614 517 J este 1AT pentru Allroad si a fost inlocuit de 8K9 614 517 L. Este totusi ciudat de ce nu a functionat corect nici pe pinul 16 nici pe 36 in ABS. In cel mai rau caz poti face un test cu alt modul ABS/ESP fara a-l monta fizic pe masina. Poti pune doar mufa de la pompa ta pe cea de test si sa vezi cum se comporta fara sa de misti de pe loc. Eu asa am testat starea modulului ABS pe care urma sa-l montez, inainte sa fac retrofitul la 1AT. In cazul tau ai nevoie de o pompa pentru tractiune integrala cu 1AT. Pot sa-ti dau cateva coduri daca ai nevoie.
     
  12. sica79

    sica79 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 2.0TDI 2009 CAGA
    Auto Hold functioneaza intru totul, se poate face in 2 ore si este nevoie de buton pini si fire. cost aproximativ 200 ron.

    Sfat: duceti firele prin compartimentul calculatorului de motor și pe conductele de frână. Pentru ca altfel ai de desfăcut foarte mult.
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    ... asta in cazul in care ai ABS/ESP compatibil 1AT. Daca este 1AS situatia se complica. Eu am avut 1AS si am schimbat doar modulul electronic de comanda al pompei ABS cu unul de pe o pompa 1AT. Conductele permit acest lucru si astfel scapi de inlocuirea lichidului de frana si aerisirea sistemului de franare. Inlocuirea modulului electronic de comanda se face usor si dureaza maxim 30 de minute.
     
    malita florin apreciază asta.
  14. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Am o mică nemulțumire cu ahha, pe S4 a trebuit sa fac retrofit și mi se pare destul de enervant ca, odată activata funcția, iar apoi dacă opresc motorul mașina uita de activarea ei, eu trebuind sa apăs butonul la fiecare pornire, însă A5-ul fratelui meu avea ahha in dotarea de fabrica și functia se activează automat când pornește motorul și pune centura de siguranța. Exista, cumva, vreo codare care sa ajute sistemul montat ulterior sa funcționeze ca și cel de fabrica?
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @stefan550, din cate stiu eu activarea automata a Autohold-ului se poate face numai pe masinile care nu au Start&Stop deoarece in momentul in care opresti motorul, decuplezi centura soferului sau deschizi portiera soferului, functia Autohold se dezactiveaza automat si activeaza frana de mana electrica. Daca ai Start&Stop in momentul opririi motorului la semafor ar insemna sa se dezactiveze automat Autohold-ul. Am citit totusi pe topicul de A5 dedicat Autohold unde colegul @deepradu scria ca el ar fi codat activarea automata a functiei Autohold la cuplarea centurii soferului, in conditiile in care are si Start&Stop pe masina. Din pacate nu a mai revenit ulterior cu detalii legate de codari. Uite aici, postul nr.5: http://www.clubaudi.ro/threads/hill-hold-assist-auto-hold-la-a5-se-poate-face-retrofit.37833/
    Este posibil ca A5-ul fratelui tau sa nu aiba Start&Stop sau sa aiba codari diferite. Daca are Start&Stop poate arunci un ochi la codari si ni le spui si noua.
     
    Ultima editare: 26 Iul 2017
  16. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @paulkf multumesc foarte mult pentru informatii. A5-ul fratelui meu are si auto start&stop insa AHHA functioneaza fara nici un fel de probleme in modul in care am descris in postul de mai sus. Am mai condus un A7 dotat cu auto start&stop in tandem cu AHHA, functioneaza la fel ca la A5. In urma cu doua saptamani m-am proptit cu numarul de inmatriculare intr-o utilitara din cauza ca am uitat sa activez functia cand am pornit motorul.
     
  17. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Poate reusesti sa te uiti la codarile de pe A5 si vom putea sa la ,,transferam" pe A4 B8. In multe privinte A4B8 si A5 sunt identice
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asteptam cu mare interes "spionajul" de pe A5 :p
     
  19. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Interesanta chestie cu A5-ul, din ce an este? Eu am facut retrofit la B8 si am de fabrica la C7 si la nici unul nu tine minte setarea precedenta....
     
  20. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Si eu am din fabrica la B8 fara start-stop si nu tine minte setarea. Daca e activat si deschizi usa/opresti motorul/scoti centura de siguranta se pune automat frana de mana si se dezactiveaza AHHA
     

Distribuie pagina asta