1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baie de ulei la A3 8L - discutii diverse

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de florian, 9 Mai 2010.

  1. florian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1,6 , AVU , 2001
    Salut !!

    Problema mea ar fi urmatoarea :

    Mi sa "dus" filetu de la baia de ulei, unde se fileteaza busonu . Am incercat sa il strang dar se strange in gol si pierd foarte mult ulei. Intr-o saptamana am pierdut in jur de 1 litru . Exista vreo posibilitate sa il refac ??? la un strungar... sau orice idee este bine venita . Ar mai fi o optiune sa schimb baia de ulei dar nu prea imi vine sa o schimb pt un filet. Multumesc !!!
     
  2. dan.c. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI 110hp - 1999
    Presupunand ca te referi la busonul pe unde se goleste uleiul la revizie, solutia ar fi sa bagi o freza si sa faci un filet cu un numar mai mare si sa pui si un surub mai mare.
     
  3. florian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1,6 , AVU , 2001
    Da , la acel buson ma refer . Aveti idee unde as putea sa fac "operatiunea" asta ?? Vreo recomandare ?? Multumesc !!
     
  4. dan.c. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI 110hp - 1999
    Cel mai bine ar fi la un nene strungar, dar e mai greu cu bagatul sub masina.
    Cred ca orice service ar putea face asta.
     
  5. florian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1,6 , AVU , 2001
    La un nenea strungar ma gandeam si eu , dar mai greu cu gasitu lui, cu bagatul sub masina o rezolvam pe o rampa undeva....
    Am citit pe alte forumuri ca este putin cam neindicat cu baia montata pe masina pt ca exista riscu sa mai ramana "ramasite" in baie in urma operatiuni .
     
  6. florian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1,6 , AVU , 2001
    Maine voi da jos baia de ulei si intrebare mea ar fi, este complicat ?? dau de vreun senzor ??
    Aveti idee ce diametru are busonul de la baia de ulei ?? si de la ce tip de masina as putea gasi un buson cu diametru putin mai mare. Multumesc !!
     
  7. cip2712

    cip2712 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2007
    Locație:
    Kronstadt - Brașov
    Masina:
    Audi A3 1,6i 75 kw
    Exista un set de reparat filete la BERNER ,nu stiu cat costa exact cu tot cu manopera.Voi intreba un coleg de la Bucuresti la ce service a dat acel set de reparat si revin.Incearca la Service Perugia la domnul Stefan Vintila.
     
    Ultima editare: 17 Mai 2010
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    eu asta iarna cand am spart baia am zis tot asa ca nu e greu, pana am ajuns sub masina cu doar jumate din suruburi defacute. celalte erau undeva dupa cutie si pana la urma tot la service am ajuns.
    tu ai motor transversal, asa ca s-ar putea sa fie mai usor, e bine sa te uiti bine inainte
     
  9. florian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1,6 , AVU , 2001
    Multumesc mult pentru informati !!! Am rezolvat.
     
  10. passy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2010
    Locație:
    2500
    Masina:
    a3,18T,99
    Baie ulei sparta la A3 8L - probleme si rezolvari

    Salut am si eu o prob.am un audi A3 T(1999) am plecat la munte pe drum am luat o piatra sub masina si am spart baie de ulei, am mers cam 20 de metri am oprit motorul, dupa care am pornit iar motorul si am mai mers 20 de metri si s a oprit singur......am si eu o intrebare acum......S a calat motorul? avea cand asa rpd?
     
  11. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Ai mers fara ulei? S-a aprins becul in bord? Daca da, atunci imi pare rau sa spun, dar nu e de bine! In momentul cand ti se aprinde in bord "ulei", inseamna ca nu mai are presiune, opresti motorul in secunda urmatoare! Puteai sa ramai cu ulei in baie, dar cu sorbul spart!
     
  12. passy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2010
    Locație:
    2500
    Masina:
    a3,18T,99
    ,

    nu s a aprins bec, dar nici acum nu se apinde cand pun contactul sunt sase sa se caleze asa repede?
     
  13. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Pai nu inteleg de ce ai repornit motorul si incerca sa mergi ami departe stiind ca ai baia de ulei sparta?Probabil daca nu te-a semnalat martorul sa se fi spart cu mult timp inainte sa fi observat tu si in momentul cand ti s-a oprit motorul sa se fi gripat deja ceea ce e de rau
     
  14. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    La masina mea A3 2001 , mi-am spart baia de ulei de 2 ori si de fiecare data mi sa aprins becul care indica livelul la ulei .. ei in momentul ala opresti masina indiferent unde esti (poti trage pe dreapta si cu motorul oprit) si chemi platforma:)
    Tu ai facut cea mai mare rostie posibila... sa repornesti motorul fara ulei ....
    Probanil nu are nimic masina , pana nu ajunge in service sau se uita un mecanic la ea nu ai de unde sa stii care e problema exact.
    Iti recomand un scut metalic (in jur la 450-500 ron) care te mai ajuta dar sa stii ca daca ai scut metalic fiind el de 3-4 mm .. la o lovitura serioasa... tot crapa baia de ulei.
    Se poate ca tu sa nu ai senzor de livel pe baia de ulei , de aceea nu sa aprins nici un bec .
     
  15. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    imi pare rau pentru tine dar ai sanse mari sa se fi gripat motorasul in momentul in care pierde ulei se aude mai zgomotos motorul si trebuia sa se aprinda ceva macar un led ceva daca uleiul nu mai are presiune chiar daca nu ai senzor de nivel pana si la dacie este asa ceva...
     
  16. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Daca sa gripat,nu i-l mai poti invartii ,daca ai noroc si nu l-ai tinut mult pornit,poate scapi cu un rand de cuzineti.Dar astea sant numai presupuneri, tre sa dai baia jos si sa vezi in ce stare sant cuzinetii si arborele, apoi o alta belea este ca nici la ax si tacheti nu a mai fost ungere:sorry:
    P.S. in 20 de m nu se duce un motor,dar poate nu a fost numai atat, dar nu avea rost si a 2 a pornire:no:
     
  17. turbojack

    turbojack 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    cluj
    Masina:
    1.6,GTI
    Baia de ulei oricum trebuie demontata ,ocazie cu care se verifica fiecare cuzinet de biela pentru a verifica daca nu au uzura excesiva.Spun fiecare ,deoarece am intalnit la cazuri de gen cand din 4 cuzineti de capac,doar unul avea uzura din lipsa de ulei.
    In 20 de metri nu se putea intampla mare lucru,in mod cert au fost antecedente (baie sparta anterior).Vizata la distrugere din lipsa de ulei este si turbina.
     
    Ultima editare: 27 Dec 2010
  18. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Un motor nu se "termină" aşa uşor. Chiar dacă n-a avut senzor de nivel de ulei, sau nu i-a sunat buzzerul să-l avertizeze că se-ntâmplă ceva, cine a desfăcut motoare ştie că şi pus pe bancul de reparaţii, din canalizaţiile blocului şi chiulasei mai picură ulei încă vreo oră dacă nu şi mai bine. Nu cred că a ajuns să funcţioneze uscat. Mai uşor se gripează un motor când rămâne fără apă decât atunci când rămâne fără ulei, pentru că efectiv rareori se ajunge să funcţioneze complet lipsit de ungere.
    Dacă s-a oprit singur, poate că ECU l-a protejat, tăind alimentarea cu curent sau cu benzină.
     
  19. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Concluzia este sa dea baia de ulei jos si verificat cu ochiometru , eventual:photo:
     
  20. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Ne agitam sa raspundem iar omul nu mai da nici un semn...sa ne zica ce a rezolvat
     

Distribuie pagina asta