Salut !! Problema mea ar fi urmatoarea : Mi sa "dus" filetu de la baia de ulei, unde se fileteaza busonu . Am incercat sa il strang dar se strange in gol si pierd foarte mult ulei. Intr-o saptamana am pierdut in jur de 1 litru . Exista vreo posibilitate sa il refac ??? la un strungar... sau orice idee este bine venita . Ar mai fi o optiune sa schimb baia de ulei dar nu prea imi vine sa o schimb pt un filet. Multumesc !!!
Presupunand ca te referi la busonul pe unde se goleste uleiul la revizie, solutia ar fi sa bagi o freza si sa faci un filet cu un numar mai mare si sa pui si un surub mai mare.
Da , la acel buson ma refer . Aveti idee unde as putea sa fac "operatiunea" asta ?? Vreo recomandare ?? Multumesc !!
Cel mai bine ar fi la un nene strungar, dar e mai greu cu bagatul sub masina. Cred ca orice service ar putea face asta.
La un nenea strungar ma gandeam si eu , dar mai greu cu gasitu lui, cu bagatul sub masina o rezolvam pe o rampa undeva.... Am citit pe alte forumuri ca este putin cam neindicat cu baia montata pe masina pt ca exista riscu sa mai ramana "ramasite" in baie in urma operatiuni .
Maine voi da jos baia de ulei si intrebare mea ar fi, este complicat ?? dau de vreun senzor ?? Aveti idee ce diametru are busonul de la baia de ulei ?? si de la ce tip de masina as putea gasi un buson cu diametru putin mai mare. Multumesc !!
Exista un set de reparat filete la BERNER ,nu stiu cat costa exact cu tot cu manopera.Voi intreba un coleg de la Bucuresti la ce service a dat acel set de reparat si revin.Incearca la Service Perugia la domnul Stefan Vintila.
eu asta iarna cand am spart baia am zis tot asa ca nu e greu, pana am ajuns sub masina cu doar jumate din suruburi defacute. celalte erau undeva dupa cutie si pana la urma tot la service am ajuns. tu ai motor transversal, asa ca s-ar putea sa fie mai usor, e bine sa te uiti bine inainte
Baie ulei sparta la A3 8L - probleme si rezolvari Salut am si eu o prob.am un audi A3 T(1999) am plecat la munte pe drum am luat o piatra sub masina si am spart baie de ulei, am mers cam 20 de metri am oprit motorul, dupa care am pornit iar motorul si am mai mers 20 de metri si s a oprit singur......am si eu o intrebare acum......S a calat motorul? avea cand asa rpd?
Ai mers fara ulei? S-a aprins becul in bord? Daca da, atunci imi pare rau sa spun, dar nu e de bine! In momentul cand ti se aprinde in bord "ulei", inseamna ca nu mai are presiune, opresti motorul in secunda urmatoare! Puteai sa ramai cu ulei in baie, dar cu sorbul spart!
, nu s a aprins bec, dar nici acum nu se apinde cand pun contactul sunt sase sa se caleze asa repede?
Pai nu inteleg de ce ai repornit motorul si incerca sa mergi ami departe stiind ca ai baia de ulei sparta?Probabil daca nu te-a semnalat martorul sa se fi spart cu mult timp inainte sa fi observat tu si in momentul cand ti s-a oprit motorul sa se fi gripat deja ceea ce e de rau
La masina mea A3 2001 , mi-am spart baia de ulei de 2 ori si de fiecare data mi sa aprins becul care indica livelul la ulei .. ei in momentul ala opresti masina indiferent unde esti (poti trage pe dreapta si cu motorul oprit) si chemi platforma Tu ai facut cea mai mare rostie posibila... sa repornesti motorul fara ulei .... Probanil nu are nimic masina , pana nu ajunge in service sau se uita un mecanic la ea nu ai de unde sa stii care e problema exact. Iti recomand un scut metalic (in jur la 450-500 ron) care te mai ajuta dar sa stii ca daca ai scut metalic fiind el de 3-4 mm .. la o lovitura serioasa... tot crapa baia de ulei. Se poate ca tu sa nu ai senzor de livel pe baia de ulei , de aceea nu sa aprins nici un bec .
imi pare rau pentru tine dar ai sanse mari sa se fi gripat motorasul in momentul in care pierde ulei se aude mai zgomotos motorul si trebuia sa se aprinda ceva macar un led ceva daca uleiul nu mai are presiune chiar daca nu ai senzor de nivel pana si la dacie este asa ceva...
Daca sa gripat,nu i-l mai poti invartii ,daca ai noroc si nu l-ai tinut mult pornit,poate scapi cu un rand de cuzineti.Dar astea sant numai presupuneri, tre sa dai baia jos si sa vezi in ce stare sant cuzinetii si arborele, apoi o alta belea este ca nici la ax si tacheti nu a mai fost ungere P.S. in 20 de m nu se duce un motor,dar poate nu a fost numai atat, dar nu avea rost si a 2 a pornire
Baia de ulei oricum trebuie demontata ,ocazie cu care se verifica fiecare cuzinet de biela pentru a verifica daca nu au uzura excesiva.Spun fiecare ,deoarece am intalnit la cazuri de gen cand din 4 cuzineti de capac,doar unul avea uzura din lipsa de ulei. In 20 de metri nu se putea intampla mare lucru,in mod cert au fost antecedente (baie sparta anterior).Vizata la distrugere din lipsa de ulei este si turbina.
Un motor nu se "termină" aşa uşor. Chiar dacă n-a avut senzor de nivel de ulei, sau nu i-a sunat buzzerul să-l avertizeze că se-ntâmplă ceva, cine a desfăcut motoare ştie că şi pus pe bancul de reparaţii, din canalizaţiile blocului şi chiulasei mai picură ulei încă vreo oră dacă nu şi mai bine. Nu cred că a ajuns să funcţioneze uscat. Mai uşor se gripează un motor când rămâne fără apă decât atunci când rămâne fără ulei, pentru că efectiv rareori se ajunge să funcţioneze complet lipsit de ungere. Dacă s-a oprit singur, poate că ECU l-a protejat, tăind alimentarea cu curent sau cu benzină.