Bateria auto - Alternator - Electromotor la A3 8L - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de razvyrulz, 18 Oct 2012.

  1. romikatm 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007
    Asta-i prima faza (schimbarea bateriei).
    O seara placuta!
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Iun 2015
  2. romikatm 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007
    Mepyy,cum stam?
    Ai schimbat bateria?
    Ce ai luat,si ceva impresii?
     
  3. Mepyy

    Mepyy 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 / 1.8 / 2000
    romikatm Salut. Am ales Caranda pana la urma. Acum urmeaza luni sa ajung la reprezentanta la ei. Garantie 2 ani este suficient. Pana acum este ok. Nu prea pot sa merg cu ea foarte mult pentru ca are o gramada de probleme urgent de rezolvat dar sunt multumit si un pret ok. Mersi mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Iun 2015
  4. romikatm 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007
    Cu placere!
    Ai facut o alegere buna,sa ai parte de ea fara probleme,multi ani de-aici inainte!
    Din cate inteleg nu prea ai experienta intr-ale masinilor,asa ca daca ai probleme cauta ajutor pe acest forum si il vei primi.
    Avem colegi foarte priceputi si binevoitori care te vor ajuta sa depasesti problemele.Trebuie sa expui problema cat mai detaliat si fara sa te pierzi in amanunte nesemnificative,daca se poate(unde e nevoie)sa pui si poze,si sansele de a gasi rezolvarea cresc mult.
    Succes!
     
    s3fu0ra5ului apreciază asta.
  5. learn_to_forghive29

    learn_to_forghive29 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 66kw, 90 cp) 1999 5 usi
  6. Mr.Ficiu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8L, 1.6 AVU, 2001
    Salut, azi dimineata nu mai aveam curent deloc, nu o puteam porni pana nu i-am dat curent, a mai patit cineva asa ceva? tin sa mentionez ca nu am uitat faruri aprinse, sau alte chestii ce ar fi putut consuma bateria. Multumesc!
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    S-a încheiat ciclul de viață al bateriei sau ai consumator.
    Pe forum nu o să găsești răspunsuri, răspunsurile le da un aparat de măsură (multimetru).
     
  8. learn_to_forghive29

    learn_to_forghive29 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 66kw, 90 cp) 1999 5 usi
    Ca si ovidiutm tind sa cred ca tii sa descarcat complet bateria!>? incearca sa o pui la aparat de masura sa vezi daca mai ai curent? daca nu portofelul :)....Sorry !!
     
  9. p.hinkov 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8l 1.8T quattro an 2000
    Cablaje baterie - diverse probleme si rezolvari

    Buna tuturor,

    Incepand din vara au inceput problemele la masina mea. Intr-o zi am ajuns acasa si dupa aproximativ 5 min a trebuit sa plec din nou. Cand am dat sa pornesc masina, surpiza, nu mai invartea. Eram grabit, asa ca am impins-o in panta si a pornit. De atunci nu s-a mai reprodus problema pana acum 3 saptamani.
    Eram in trafic si s-a aprins martorul de baterie galben, dupa care s-a oprit sistemul audio, abs, asc si bordul masinii a devenit brad de craciun. Masina a inceput sa mearga in suturi, nu mai avea forta si relantiul a luat-o razna. Am pus diagnoza, si eroarea era una intermitenta de voltaj scazut.
    M-am uitat la baterie, am masurat si cu motorul pornit scotea 12.8 maxim 13 V. Am zis ca gata, am probleme cu alternatorul. Am fost la un prieten, am dat alternatorul jos, cand colo era in parametri si mergea ok. Nu sunt electrician si nici nu prea le am cu electrica, mai ales la masini, am masurat si masa (minus la baterie si motor) si valoarea era de 5.4 V.
    Din ce am presupus si stiu din scoala valoarea trebuie sa fie cat mai spre 0?
    Ideea e ca de atunci masina o pornesc doar cu cablu intre minus si motor sau caroserie si ieri am avut timpul sa desfac bateria si suportul ei cu un prieten, am observat ca papucul de sub aceasta la cablul de masa era ruginit, inclusiv cablul. Am incercat sa-l curat cu o perie, dupa ce am repus bateria si am masurat valoarea era de 0.1V. A mers normal masina timp de 1 ora si au revenit iar simptomele de mai sus.
    Aveti idee de unde pot sa cumpar cablajele de masa? sau a patit altcineva acelesi lucru?

    Cu stima
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Vezi ca masa ai 2 cabluri de verificat:
    - intre borna de minus si caroserie
    - intre borna de minus si motor.
    Daca urmaresti cablurile te vei convinge. Recomandarea mea e sa iei cablurile din dezmembrari, nu numai ca e mai ieftin, dar ce e original, e original.
    Exista posibilitatea sa ai si carbunii electromotorului pe duca, daca zici ca nu a invartit. asta daca tensiunea era buna pana acolo.
    De asemenea, o incarcare de 12.8, maxim 13v ar trada releul de incarcare/carbuni pe alternator. Cred ca cu consumatori ar cadea si sub 12v. Vezi si puntea de diode de pe alternator.
     
  11. p.hinkov 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8l 1.8T quattro an 2000
    Am gasit la dezmembrari la 100 lei iar de la porsche sunt 250. Imi e frica ca de la dezmembrari sa nu am in viitorul apropiat acelasi simptome.
    Nu invarte din cauza a masei. am uitat sa precizez atunci cand am "strans" cablul de masa de sub baterie si valoarea acesteia era 0.1 V incarcarea era de 14.1 V. Intr-adevar acum daca merg cu ea si dau drumul la consumatori (aer, sistem audio cu amplificator etc) scade sub 12V.
    maine ma hotarasc de unde iau cablajele.
    Dupa ce le schimb o sa ma mai uit la alternator sa vad daca este totul in regula
    Cu stima
     
  12. tntmarcel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2015
    Locație:
    Balotesti
    Masina:
    Audi A3, ALH, 1998
    Alternator 180A

    Salutare. Motorul meu ALH este dotat cu alternator de 90 amperi cod 028903028D sau 038903023L si doresc sa-l inlocuiesc cu un alternator de 180 amperi cod 021903026L cum este pe passat B6. Problema mea este ca nu stiu daca se potriveste ( din pozele care le-am gasit pe internet par a fi identice la prinderi si fulie, nu am gasit detalii din pacate despre dimensiuni ca sa pot compara). Poate este cineva pe aici care se pricepe mai bine si ma poate lamuri, in cel mai rau caz ar fi ok si un alternator de golf5 (140 amperi) dar in principiu cel de 180 m-ar satisface. Va multumesc frumos.:sm4:
     
  13. Mepyy

    Mepyy 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 / 1.8 / 2000
    Salut.
    Am o problema (defapt ma intreb cand nu am avut cu masinuta asta..) cu pornitul..
    Mai pe scurt bag cheia in contact, dau prima treapta.. Se sprinde bordul totul ok (de precizat baterie noua si are curent) cand vreau sa dau a 2a treapta sa pornesc motorul .. Pauza.. Se aude 2 secunde un.. Zgomot? Un hârâit.. Si atat..
    Am incercat de mai multe ori si pauza..

    Normal simptomele astea de ce ar putea fi cauzate?
    Cineva mi a spus ca electromotorul.. Acum eu nu stiu daca nu ma pricep.. Si inainte sa o tractez spre un service as vrea sa ma sfatuiesc cu voi.. Electromotoru se poate repara.. ? Tot acea persoana mi.a spus ca el a avut ceva de genul si erau carbunii..
    Daca stie cineva si ma poate ajuta cu niste sfaturi multumesc.. Si ca idee unul nou pentru A3 1.8 8l 1999/2000 cat ar costa?
    Multumesc.. O seara buna..(si daca am gresit postul scuze, gasesc cam greu de pe telefon topicurile).
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Electromotorul este. Se poate reconditiona. Ce s-a dus in el nu stii pana nu il desfaci.
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Electromotorul sau bendixul.
    Depinde de zgomot. Presupun ca zgomotul e sub capota, nu la ceasuri.
     
  16. Mepyy

    Mepyy 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 / 1.8 / 2000
    Am fost la un service la cineva (serviceul lui) si mi.a spus ca nu stiu ce surub sau ce nu au prins bine baietii la care am fost atunci cand am schimbat ambreiajul.. A dat electromotorul jos la curatat era ok.. Tragea de niste cabluri/furtune.. Mergea.. Lua mana.. Se oprea.. Acum merge.. Dar cand pornesc motorul imediat dupa ce a pornit tot "cârâie" asa.. Vrei 2-4 secunde si dupa totul e normal.. Pur si simplu pornesc motorul acum imediat se aude un 'cârâit' de 2 ,3 secunde si gata .. Pana mea numai probleme.. Am schimbat la masina asta cam aproape TOT si vad ca mai apare cate una alta..
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai daca au miscat de fire... Nu ai reparat nimic.
     
  18. learn_to_forghive29

    learn_to_forghive29 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 66kw, 90 cp) 1999 5 usi
    Buna seara...
    De cateva zile bateria masini incepe sa de a semne de slabiciune, si vreau sa va intreb !? daca am baterie varta de 74Ah pot pune o baterie de 77ah? vreau sa iau o baterie incat sa ma tina ceva timp? Am inteles de la cineva ca nu trebuie sa depaseasca 80ah ,as risca sa stric alternatorul nu?

    Multumesc!
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Alternatorul tau duce mult si bine, poti sa pui baterie cat de mare vrei, doar sa incapa pe locul ei.
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cineva, speriat de bombe, sa iti explice cum a ajuns la cifra maxima de 80 ah....
    Masina ta, de fabrica avea baterie de 80 Ah. Adica tu acum mergi sub cat avea ea original. Si poti suplimenta linistit inca 20 ah, doar ca nu it mai incape bateria.
     

Distribuie pagina asta