1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 23 Dec 2008.

  1. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Da dar ma intreb nu cumva in acel timp cand ramane bendixul pe coroana si este invartit de motor, nu se invarte si rotorul ? Daca se invarte si rotorul inseamna ca nu e bine deoarece imi termina periile si daca ramane mai mult timp cine stie ce se mai intampla ca presupun ca se incalzeste.
    El la pornire are o turatie mai mica decat turatia pe care io da motorul in timpul mersului, mai ales daca il accelerezi ?
    Cred ca cea mai buna solutie ar fii sa il dau jos si sa il curat sau sa vad ce face ca bendixul sa ramana blocat pe coroana.

    Nu stie careva sa imi spuna codul de la electromotorul meu: WAUZZZ8DZ1A045674, Cod motor AJM ?
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2012
  2. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu se invarteste si rotorul. Rotorul antreneaza un reductor care la randul lui antreneaza bendixul. Bendixul are un ambreiaj care-i permite sa patineze atunci cand turatia motorului creste. Oricum eu nu cred ca ramane cuplat mai mult de 7 - 8 secunde, nu 20 - 30 cum spui tu . Codul de la electromotor nu ti-l pot spune deoarece masina ta e fabricata la data de 11.08.2000, iar ETKA filtreaza abia din a doua jumatate a anului 2001. Exista si electromotoare BOSCH si VALEO. Depinde ce ai tu pe masina. Oricum, nu ai nevoie de piese pentru el, trebuie curatat, uns si montat la loc. Bineinteles ca cea mai buna solutie ar fi sa-l demontezi si sa-l cureti.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Doar sa iti faci o idee, astea le da Etka,cred ca pentru mai multe tipuri de motorizari, pe Valeo e un singur tip, pe bosch sint doua, iar inca alte citeva tipuri nu stiu de cine sint facute.Bafta.
     
  4. VALI B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2012
    Locație:
    CLUJ
    Masina:
    AUDI A4 19TDI 2001
    Salut,
    Alternatorul nu imi incarca bateria. Am fost la mecanici au dat jos si au zis ca trebuie sa chimbe tot pe acolo. Nu ma prea pricep. 1400 total. cam ce parere aveti ? Masina audi a4 2001 tdi modelu nou
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2012
  5. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Cauta alti mecanici ,ca idee un alternator nou la un magazin de piese auto sar putea sa nu coste atata.
    Daca reconstruiesti alternatoru ci piese noi tot nu costa atata,eu de cand fac alternatoare nu am intalnit unu sa aibe "tot" dus in el deci parerea mea ca acolo vei fi tepuit in stil mare.
     
  6. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Cauta un alternator la dezmembrari, nu dai mai mult de 100 euro pe el. Mecanicii au dreptate in conditiile in care fulia, rotorul si releul trebuiesc schimbate. Piesele noi sunt foarte scumpe.
    Daca mecanicii au dreptate, pretul este corect. Ca idee, un alternator Bosch costa in jur de 1700 lei, unul Valeo 1400 lei.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2012
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Un alternator nou este in jur de 200 e pe masina lui , nu va inteleg?!:rolleyes:
    Sa spunem ca il duce unde trebuie si repara tot in el ,cum poate costa mai mult ca unul nou ?! :footy:
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2012
  8. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Daca ne poti da un link catre un magazin care comercializeaza un astfel de alternator la 200 euro in Romania, te cred! Poate in conditiile in care il dai pe cel vechi la schimb, daca mai ai ce sa dai dupa ce a fost demontat.
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Il dai pe cel vechi la schimb desigur,nu vad unde este problema :huh:
    200 e cu cel vechi la schimb imi pare un pret ok

    Da la 8 mil ,la 14 mil cat spune ca ar costa reparatul imi pare ca frizeza bunul simt.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2012
  10. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Depinde cum s-au purtat cu el cand l-au demontat. Daca il iei pe bucati (rotor + rulmenti + fulie + releu + grup de diode + manopera), 14 mil aproape ca nu iti ajung, iar cu piesa la schimb gasesti alternatorul la 9 milioane si ceva.
     
  11. VALI B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2012
    Locație:
    CLUJ
    Masina:
    AUDI A4 19TDI 2001
    Salut,
    Am fost azi la mecanici si alternatorul reparat ma costa vreo 8 milioane. Intinzatorul o zis ca vreo 5 milioane, fulia, curea = 14 milioane si ceva tot. Este mult ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Feb 2012
  12. silkworm 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A8 D3 3.0 TDI 2005 (210CP), A6 C6 3.0 TDI Quattro 2006 (224CP), A6 C5 2.5 TDI Quattro 2002 (180CP)
    Eu am dat 5 milioane, dar am schimbat doar rotorul si releul de incarcare, la un Valeo de 180A. 14 milioane mi se pare cam mult, totusi.
     
  13. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Vali B Pai ne cam duci in eroare. Daca schimbi si intinzaror si role si curea, pretul este ok.
     
  14. VALI B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2012
    Locație:
    CLUJ
    Masina:
    AUDI A4 19TDI 2001
    Ok ..mersi mult...
     
  15. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Gata astazi am rezolvat problema electromotorului: Dat jos desfacut si curatat canalul pe care circula bendixul si in specia miezul si locasul miezului din bobina. Totul a decurs cam 3 ore. Problema rezolvata cine mai are probleme de genul sa va fie de ajutor!!
     
  16. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Si la mine face la fel, dupa ce porneste motorul, imi ciriie circa 2-3 secunde electromotorul. A fost grea demontarea lui? Intr-un post mai sus, un coleg intreba cum se scoate din locas, ca a ramas cu el blocat ...
    Sa inteleg ca se merita curatarea lui (ca sa nu astept pina se uzeaza de tot bendixul) si nu a mai facut nici un sunet ulterior?
     
    Ultima editare: 12 Mar 2012
  17. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Nu se demonteaza greu: In primul rand dai jos borna(-) de la baterie, ridici masina pe elevator, dai jos scutul, desfaci firele de la electromotor si scoti un papuc, desfaci doua suruburi cu cheie de 16 si il tragi putin inspre partea din fata a masinii si apoi in jos si gata este jos. Dupa aceeaia te sfatuiesc sa il duci la un electrician care sa il desfaca si sa il curete si sa verifice si periile daca tot il desface. Pe mine m-a costat 10 lei curatatu, datul jos si montatul l-am facut cu ajutorul lui taicamio deci gratis :D Succes
     
  18. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
  19. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Poti sa il cureti si singur ai nevoie doar de niste smirghel fin si niste vaselina. Dar eu am zis sa mergi la un electrician sa iti cerifice periile. Daca tot vrei sa faci singur problema este cum am spus si mai sus miezul acela care intra si iesi din bobina pentru a actiona bendixul.
     
  20. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Am vorbit acum cu un electrician auto, mi-a zis ca ar fii bucsile din interiorul electromotorului care ar trebui schimbate, pretul lor este undeva la 50 de lei (iar manopera montat/demontat/reparat 150 lei). Stie cineva de unde as putea cumpara aceste bucsi? In ideea ca as repara singur ...
     
    Ultima editare: 12 Mar 2012

Distribuie pagina asta