1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de clau, 2 Dec 2007.

  1. neohh

    neohh 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    audi a4 2002
    salut

    rombat, 1.9 TDI,131 cp, berlina, Motor AWX
     
  2. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Tie ce-ti spune ROMbat ? :) Iti recomand o baterie Varta Silver de 60-70Ah sau un Bosch Silver si o sa scapi de probleme !
     
  3. neohh

    neohh 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    audi a4 2002
    hai sa spunem ca ai dreptate. de gand am sa schimb bateria.
    dar daca ai idee ce poate termina o baterie?
    am verificat, nu raman becuri aprinse, ventilatoare.
    ce altceva poate fi?
    de exemplu imi sta aprins becul de la avarie, si se stinge la un interval de timp.
    e normal?
    merci
     
  4. gabrielgorgan

    gabrielgorgan 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    Audi A4
    cind becul de la avarie ramine citeva secunde aprins este ceva normal. Incearca si deconecteaza plusul de la baterie si peste o zi sau cum vrei tu incearca sa o pornesti. Daca nu porneste inseamna ca trebuie sa schimbi bateria intrucit nu mai tine curent in ea (sar putea sa fie depusa pasta pe fundul saculetilor) . daca porneste inseamna ca ai undeva un consumator de care nu stii.
     
  5. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Sunt normale simptomele care le-ai descris ! Bateria veche care m-a tinut 7 ani pe A4 mi-a pornit tot timpul chiar si la -30 grade la prima cheie !
     
  6. andreipit

    andreipit 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2008
    Locație:
    PITESTI
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI, 140 CP, 2005
    Baterie Romaneasca pe masina nemteasca....no comment!
     
  7. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    aceiasi problema am avut-o si eu, baterie absolut noua de calitate, butonul de avarie ramanea usor aprins si chiar se stingea si se aprindea la intensitate mica, mi-a descarcat bateria total in 2 zile, am facut diagnoza cu Vag dar nu am gasit nimic in schimb dupa cateva zile s-a ars senzorul de pe usa din dreapta, acum calculatorul nu o mai vede cand e deschisa si nu se mai aprinde lumina, dar in schimb nu se mai descarca bateria de unde deduc ca aici ar putea fi problema, in privinta bateriei stai linistit daca e noua nu e ea problema, de altfel poti sa verifici cu borna scoasa o zi sau doua. Succes
     
  8. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Eu am uitat luminile de la plafoniera(toate)3zile.Cind am venit acasa am vrut sa schimb bateria inainte sa pornesc dar m-am gindit sa incerc pentru ca schimbasem bateria acum 2 luni.(Varta 75 amperi )A luat-o la sfert.
    Altadata am uitat radioul o noapte:uhm:, si tot asa.
    Conteaza f mult BATERIA.
    PS:Si beculetul meu de la avarii_nu de la cap_ ramine aprins pentru mai mult timp dupa ce inchid masina.Cred ca este generala chestia.:)
     
  9. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Cand vine vorba de baterie cel mai bine e sa nu te zgarcesti la mocaciuni ca nu se merita ! Calitatea conteaza !
     
  10. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Cand vine vorba de orice pentru masinile noastre e bine sa nu ne zgarcim la bani :p
    Ontopic: Ma bucur sa aud ca bateriile voastre au rezistat chiar si cateva zile cu un consumator pornit. Sper ca si Bosch-ul pe care l-am achizitionat eu recent sa faca fata cu brio iarna la temperaturi scazute, chiar daca masina va circula mai rar.
    PS: Stie cineva care e smecheria cu becul de avarii ce ramane aprins? Nu pot sa cred ca ar fi un bug al Audi, pentru ca asta se intampla la absolut toate masinile. Trebuie sa exista o explicatie logica... :tocktock::keule:
     
  11. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    eu am tras dupa mine o remorca si avea priza defecta, si mi-a facut ceva scurt pe undeva si imi ramanea beculetul de avarii permanent luminat! in 2 zile mi-a murit bateria, am dat-o jos si am pus alta... surpriza... dupa ce am blocat usile, au trecut cateva secunde si mi sa stins (cum e si normal) lumina de la butonul de avarii! am pus bateria pe redresor si pana azi imi porneste masina la fel de bine ca si inainte! daca am vazut eu bine, am bateria originala pe masina... :p
     
  12. gabrielgorgan

    gabrielgorgan 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    Audi A4
    cind inchizi masina mai ramine un timp tot curentul pe masina pentru ca calculatorul verifica toate circuitele daca au fost inchise, exact ca un calculator cind ii dai sut daun mai ramine un anumit timp el nu se inchide imediat decit dupa ce a verificat toate fisierele.
     
  13. mihai_d04

    mihai_d04 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    Tomis
    Masina:
    A4 B8 K2 TDI 2.0 R4 110 KW 150PS CJCD-NYM multitronic - sedan - 2014
    sal neohh!
    Ai rezolvat cu bateria? Si acumulatorul Rombat poate sa fie bun; de unde stii ca este descarcat? Ce caracteristici are acumulatorul tau Rombat: capacitatea (Ah), curent la pornire(A), data fabricatiei;l-ai cumparat incarcat, descarcat, uscat(adica ai pus tu electrolit in el)-sau doar ai pus acumulatorul pe masina si ai pornit-o? Descarcarea acumulatorului poate avea mai multe cauze: poate nu a fost incarcat suficient de la inceput, poate ai facut porniri dese sau greoaie, poate ai consumatori importanti cand masina stationeaza peste noapte, poate asculti muzica la max. cu motorul oprit, poate nu incarca alternatorul;poate ai farurile aprinse cand motorul e oprit; daca mai este si frig afara, asta e, mai ales daca acumulatorul nu a fost suficient incarcat de la inceput. Am motor la fel ca tine si trebuie sa ai acumulator de 80Ah. Bafta multa!
     
  14. click

    click 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2007
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 2001 Euro III Blue Santorini
    cam acelasi lucru il patesc eu acum
    la service mi-au spus ca e alternatorul
    dar eu masor pe baterie cu motorul pornit 13.5V (si cu toti consumatorii on)
     
  15. neohh

    neohh 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    audi a4 2002
    salut
    mi-am cumparat o baterie bosh silver
    chestia cu becul de la avarie, ma enerveaza. dupa ce inchid masina si dupa o jumatate de ora sta aprins,se stinge dupa un interval de timp, apoi se aprinde iar
    bateria tot o descarca, de incarcat incarca, nu stiu ce sa mai cred
    asta este
     
  16. geo69 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi A4, 1,9 Tdi, 96kw, 2002
    Verifica becul din torpedou daca se stinge.
     
  17. neohh

    neohh 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    audi a4 2002
    salutare

    am intampinat o problema asemanatoare cu descarcatul bateriei. am fost la multe service-uri, am ajuns si la reprezentanta si nu gasisera nimic care sa-mi consume bateria. tot pe forum am gasit o discutie asemanatoare din care am tras concuzia ca poate fi butonul de la avarie care ramanea aprins dupa ce inchideam masina, nu l-a intensitate maxima, de ajuns ca in doua zile sa descarce bateria.
    verifica si acest lucru
    multa bafta
     
  18. geo69 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi A4, 1,9 Tdi, 96kw, 2002
    Se poate intampla ca becul din torpedou sa ramana aprins.
     
  19. neohh

    neohh 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    audi a4 2002
    salutare

    Am scris anterior aici, legat de descarcarea bateriei, dar acea problema nu s-a rezolvat.
    mi-am cumparat baterie noua bosch silver 74A, si am avut neplacuta surpriza sa mi-o descarce.
    Am anulat alrma si radioul pe care ii suspectam de consumatori si se intampla acelasi lucru.
    Am mai gasit un thread legat de consumatori, si am gasit unul legat de butonul de avarie, care la mine ramanea aprins.L-am anulat si pe acesta, si am lasat masina nepornita 3 zile si in a 4 zi am pornit-o. A pornit la sfert de cheie si am zis gata am gasit consumatorul. Ieri am avut neplacuta surpriza sa constat ca iar am ramas fara curent in baterie dupa 2 zile nepornita.

    Nu mai stiu ce sa mai fac, m-am saturat, am fost si la reprezentanta si mi-au spus ca-i de la alarma sau de la casetofon. Am scos si firul de la alternator, posibil consumator si aceeasi problema, a mai ramas sa scot firul de la electromotor. Am verificat daca raman becuri aprinse, ventilatoare, nimic. Astept un sfat
    Multumesc. :banghead:
     
  20. Vio4

    Vio4 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 DTM ,2.0 tfsi,cod motor BUL,06.2007
    salut, ce ai patit tu cu bateria ,am patit si eu. Am cumparat una noua (Varta 72ah) si am constatat ca am cumparat-o degeaba. Abia dupa aceea am observat ca butonul de avarie nu se stinge,clipea ca si cum vroia sa se stinga apoi se aprindea. Acel buton de avarie nu are numai rol de a aprinde luminile de avarie, ci este si martor .Atunci cand ai inchis masina el mai ramane aprins pana cand se inchid toate calculatoarele,dupa care se va stinge.Daca ramane aprins inseamna ca ceva nu este in regula pe partea electrica ,deci trebuie sa cauti cu atentie un consumator. Curentul maxim atunci cand masina "doarme" trebuie sa aiba o valoare max.60mA. Eu am gasit defect calculatorul din usa dr. spate , cand si cand il apucau toanele si vroia sa inchida singur geamul ,cu toate ca era inchis si atunci in loc de un consum de 60mA aveam unul de aproape 2A. Deci parerea mea ar fi sa montezi la loc butonul si sa cauti cu atentie si rabdare un consumator. Bafta !
     

Distribuie pagina asta