1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de clau, 2 Dec 2007.

  1. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Am inteles ca pentru consumatori nu e nici o problema cu un amperaj mai mare,dar pentru a nu suprasolicita alternatorul,cam care ar fi corespondenta bateriei OEM(mentionez ca valorile bateriei din 2001 nu mai coincid cu cele de acum)??
     
  2. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    M-am lamurit tot de la producator,o sa pun Silver Dynamic 100AH 830A ,are pt fiecare model de masina bateria echivalenta.
     
  3. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    am patit.o si eu....mi sa descarcat bateria din cauza radioului lasat aprins,si a murit de tot.am pornit masina luand curent de la alta si acum imi ramane martorul esp aprins in continuu,toti ceilalti martori stingandu.se.e o eroare ce trebuie sterasa sau sa ma astept la ceva mai rau?risc ceva daca merg azi asa cu masina?
     
  4. gaby_a4

    gaby_a4 Banned

    Înscris:
    15 Oct 2009
    Locație:
    iasi/suceava
    Masina:
    A4 8E TURBO
    incearca sa mergi cu masina, dispare de la sine in cateva sute de metri sau la primele viraje
    apare la orice deconectare sau descarcare a bateriei
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    incearca sa apesi frana puternic dupa pornire(pe loc).Apoi mergi cu masina cu viteza mica si se vor singe toti martorii.Dupa ce s-au stins testeaza functionalitatea ABS-ului sa te asiguri ca totul functioneaza in paramentrii(mai mult ca sigur da,dar fa testul sa stai linistit)
     
  6. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    multumes danutz si suntzmeu,am facut exact cum ati zis si totul merge ca inainte.
     
  7. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    referitor la apa care se aduna pe linga baterie eu acum o luna jumate circa am fost contactat de concesionaria (dealer)audi din zona mea ptr o rechemare de control referitor la aceasta problema practic acestea sunt actiuni de la casa constructoare cind gasesc ca au ceva probleme pe anumite modele de masini in cazul meu B6 ALT si au rezolvare gratuita (trebuie sa ma uit in carnetul de revizii sa vad codul rechemarii)nu stiu daca la modelul tau este valabildar cred ca da ptr ca ai acelasi model de prindere al bateriei ca si la mine
    dar totusi cum este fixata bateria la tine? da jos acea protectie de plastic ca sa poti sa vezi mai bine in jurul bateriei
    :salute::salute: :salute:
     
  8. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Ma lasat si pe mine bateria. Dupa o saptamna de stat in parcare nu a mai vrut sa porneasca. Am dat-o jos si am fact cateva cicluri de incarcare-descarcare cu redresorul si un bec de far, iar acum si-a revenit. Sa vad pentru cat timp.
     
  9. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Misto! Toata lumea vrea sa stie inainte de cadea bateria. Daca masina porneste usor nu ai cum sa-ti dai seama ca bateria e gata decat atunci cand te lasa. Se poate face o evaluare a bateriei doar daca se verifica densitatea electrolitului din aceasta. Chestia cu ochiul tine si de nivelul electrolitului.
     
  10. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Lumina buton avarii

    Salut,

    Poate sa imi spune cineva daca poate si daca are timp, cat dureaza pana se stinge becul butonului de avarii dupa ce incuie masina?

    Eu am un consumator care imi mananca bateria in 2-3 zile, si nu imi dau seama cine e de vina. In schimb am observat ca ramane aprins in bord butonul de avarii destul de mult timp, si il suspectez ca el ar fi, desi consumul unui led sau ce e acolo nu ar fi mare..
     
  11. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    undeva la 30 secunde dupa ce ai incuiat masina
     
  12. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Mersi
    Mie imi ramane aprins, si din cate am inteles el ar fi pe post de martor ca mai exista un calculator/circuit care inca mai functioneaza in masina, probabil cel care imi mananca bateria..
     
  13. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    da, daca nu se stinge deloc (nici dupa 5 minute) fix acest lucru il indica, ca exista un consumator undeva care nu trece in stand by
     
  14. alex1980 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8 Turbo Quattro,2002
    Salut.!!!
    Aceasta problema cu becul de la avarie,care se stinge si se aprinde o am si eu,iar acum pe timpul iernii daca trece mai mult de 12 ore fara sa pornesc masina imi omoara bateria.Am descoperit aceasta avarie in vara,iar de atunci c-am de 4-5 ori pe saptamana cand o porneam dimineata imi beep-ia alarma de 4 ori (beep.beep.beep.beep) dar nu am luato in seama.Am fost cu ea astazi 16-10-2010 la un electrician,a pus VAG-COM-ul pe masina,si nu a rezultat nici o eroare,a scos borna (+) de la baterie si a masurat consumul acesta fiind de 0.85 mA,maxim admis fiind 0.5mA.Concluzia electricianului : calculatorul de comfort.!!!!
    Ma poate ajuta si pe mine cineva care s-a lovit de acesta problema.??sau un electrician care se pricepe .Va multumesc.
     
  15. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    In cazul meu era un scurt in portbagaj care imi manca bateria.
    Nu cred ca se pune problema de schimbat modulul de confort la tine. Du-te la un electrician sau incearca tu si masoara, dupa ce incui masina si cu capota "pacalita" ca e inchisa, cu un ampermetru la bornele bateriei, ce consum ai, dar dupa 1-2 minute, sa apuce sa se inchida toate circuitele.
    Dupa aceea, probabil consumul asta o sa iasa mai mare decat trebuie, dupa cum ai si zis. Incearca sa scoti pe rand cate o siguranta de la baterie de sub capota, incuie de fiecare data, si verifica iar consumul dupa cate 1 un minut, pana cand o sa ajungi sa scoti o siguranta si consumul o sa fie in limitele normale. Asa o sa afli ce/cine iti mananca bateria.
    Mai departe, in functie de ce e vorba, o sa vezi ce e de facut.
     
    Ultima editare: 16 Dec 2010
  16. fanaudi

    fanaudi 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2010
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    a4,b6,1.9tdi 2002, ALLROAD 2004, LADA NIVA, bora 4motion
    eu am montat pe audi al meu awx o baterie de 100ah sa nu mai am probleme cu nici o temperatura scazuta din aceasta iarna si face treaba de rupe.
    deci pune baterie de amperaj cat mai mare sa aiba saraca de unde lua curent cand taie uleiul in baie.
     
  17. lucianboncea

    lucianboncea Silver Member

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, 2002 2.0i 131CP ~ ALT
    Problema cu beculetul de avarii este generala, si mie mi se aprinde cand inchid masina sta cateva secunde si se stinge, probabil cum spunea si un coleg in posturile anterioare, verifica tot sa fie ok, in legatura cu bateria si iarasi aprob niste colegi, conteaza si calitatea, este parerea mea eu am VARTA si nu am avut probleme pana acum. Va salut!
     
  18. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Becul de la avarii nu are absolut nici o legatura cu bateria, firma bateriei, sau capacitatea ei.

    Daca becul ramane aprins mai mult timp si nu se stinge dupa cateva minute, aveti o problema la partea electrica. Cum am spus, in cazul meu era un scurt, si d-asta ramanea aprins. Acum se stinge dupa cateva minute deci totul este in regula.

    Degeaba va luati varta sau va puneti baterii de 100ah, problema o sa ramana in caz ca becul sta aprins, si probabil in cazul celui care si-a pus baterie de 100ah, o sa apara chiar si alte probleme.
     
  19. alex1980 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8 Turbo Quattro,2002
    Sunt de acord cu Dl paul_e88.este o problema la partea electrica.
    Caut in continuare un electrician sau o persoana care ma poate ajuta legat de problema mea.!!!!

    Salut.!!!
    Aceasta problema cu becul de la avarie,care se stinge si se aprinde o am si eu,iar acum pe timpul iernii daca trece mai mult de 12 ore fara sa pornesc masina imi omoara bateria.Am descoperit aceasta avarie in vara,iar de atunci c-am de 4-5 ori pe saptamana cand o porneam dimineata imi beep-ia alarma de 4 ori (beep.beep.beep.beep) dar nu am luato in seama.Am fost cu ea astazi 16-10-2010 la un electrician,a pus VAG-COM-ul pe masina,si nu a rezultat nici o eroare,a scos borna (+) de la baterie si a masurat consumul acesta fiind de 0.85 mA,maxim admis fiind 0.5mA.Concluzia electricianului : calculatorul de comfort.!!!!
    Ma poate ajuta si pe mine cineva care s-a lovit de acesta problema.??sau un electrician care se pricepe .Va multumesc.
     
  20. Mitrea aurel 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    voluntari
    Masina:
    audi a4,1.9 tdi, 2002
    Salut alex1980, in legatura cu problema ta iti pot spune ca un A4 are calculator de comfort pe fiecare usa, deci tu trebuie sa ai vreo usa care nu se incuie, pe care calculatorul nu functioneaza. Am avut aceiasi problema, usa de pe dreapta fata nu mi se incuia si a calculatorul de comfort sau ai putea sa ai switch-ul din broasca care numai recunoaste usa ca inchisa si calculatorul masini ramane cu eroare si asa iti consuma bateria.Butonul de la avarie palpaie dupa ce incui masina? Vino cu mai multe detalii si o rezolvam am avut c-am aceiasi problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Ian 2011

Distribuie pagina asta