1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A8 D3 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de almic23, 28 Feb 2010.

  1. viodiesel 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
    kewlya, daca inchiderea ta centralizata e pe aer cu compressor central, poti intrerupe un furtunas undeva si sa-i dai aer pe direct....banuiesc.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Asa cum a zis si Jack, cauta o borna (plastic) rosie, desfaci aparatoarea si acolo ai plus-ul. Minusul e pe caroserie, ala nu are importanta.
     
  3. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    Buna,cred ca sunt si eu in aceeasi "oala".De la o zi la alta raman fara baterie;merg cu ea,seara verific nivelul si e full iar dimineata e la minimum si de-abia mai porneste.Sincer inca nu i-am facut o diagnoza insa am masurat tensiunea de incarcare cu un aparat de masura si nu depaseste 13,5V.Cand plec pe undeva iau cu mine bateria de la cealalta masina :)(care are 80 de amperi) o pun in portbagaj impreuna cu un set de cabluri groase si asa sunt sigur ca nu raman pe drumuri.Interesant e ca am pus baterie noua anul trecut direct la reprezentanta Audi.
     
    Ultima editare: 16 Dec 2011
  4. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    Asta este problema carbunii nu fac contact bine cu colectorul mai ales cand turezi creste viteza de rotatie eu zic dupa o diagnoza sa mergi la service si sa faci o verificare este doar un capac care se da jos in sparele alternatorului bafta!
     
  5. lucian.1950 Guest

    Pai ,,pazzo" am inteles bine ?! adica seara lichidul in baterie e la nivel si a doua zi e la minim ?! - daca da , cred ca il completezi cu apa distilata, ceea ce a dus la diluarea electrolitului si deci la o proasta functionare a bateriei...
    Si daca da, inseamna ca bateria ta e fisurata si pierde electrolit, deci trebuie neaparat schimbata...
     
  6. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    lucian.1950 nu cred ca ai inteles bine.Eu ma refer la nivelul de incarcare al bateriei pe care il vad pe MMI din meniul masinii si chiar azi am verificat electrolitul in baterie si e la nivel.Precizez ca nu am completat niciodata cu apa distilata.Nu prea avea cum sa scada in asa hal incat sa completez avand in vedere ca am inlocuit anul trecut bateria cu una noua.Azi am dat-o jos si am pus-o la incarcat in garaj iar in locul ei am montat "faimoasa"baterie pe care o mai transportam eu in portbagaj cu setul de cabluri pentru a fi sigur ca nu raman pe drumuri.Am sunat si la reprezentanta Audi unde am pus bateria noua si ei mi-au spus ca as avea un consumator ci nu ca ar fi bateria de vina.Cand o sa fie un pic mai cald afara o sa ii fac o diagnoza cu vag-ul.O seara buna.
     
  7. alexu

    alexu 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8,4.2-A3,2.0
    Probleme baterie

    De ceva timp am din ce ce in ce mai des probleme cu bateria masinii si implicit cu managementul bateriei care cred ca a luat o razna.
    Mentionez ca alternatorul este schimbat acum 1 an si functiona foarte bine (nu i-am mai facut niciun test de vreo 2 saptamani) si bateria am schimbat-o acum vreun an jumate cu una Varta de 110 Ah pe care am codat-o ca fiind originala.
    Nu am avut probleme cu ea pana de curand cand am inceput sa- mi faca probleme din ce in ce mai des cu tinutul curentului de seara pana dimineata cand o gaseam abia cu 10% cat sa o pot porni.
    Am pus-o pe tester si functioneaza la 60% din capacitate asta acum vreo luna jumate, acum cred ca e pe duca. Asta seara cand am mers cu masina nu mi-a incarcat-o decat pana la 60% mai mult nu a vrut oricat as fi mers cu masina si ce este mai ciudat este ca prima oara mi-a incarcat-o la 60% dupa care mi-a descarcat-o la 10% si apoi iara la 60%.
    Am comandat deja baterie noua originala de data asta sper sa nu mai am probleme cu bateria desi totusi ma tem ca imi ramane vreu consumator deschis pentru ca altfel nu- mi explic de ce s-a dus atat de repede bateria.
    Si mai am o intrebare este normal sa se descarce bateria in timp ce mergi dupa care sa se incarce doar pana la 60% ?
    Astept parerile voastre sau daca a mai patit cineva asa ceva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Feb 2012
  8. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Ai masurat cu cat incarca alternatorul? Inainte sa cumperi baterie noua verifica energy managment-ul mai amanuntit. Eu zic ca i-ti ramane un consumator activ dupa oprirea masinii. Bafta!
     
  9. alexu

    alexu 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8,4.2-A3,2.0
    Da incarca 14,2 V aproximativ. Faptul e ca nimeni nu stie cum sa-i dea de cap acestei probleme.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Feb 2012
  10. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Pana nu gasesti consumatorul, nu are rost sa schimbi bateria.... Incearca sa codezi bateria din nou. E prea devreme sa moara bateria dupa un an jumate. Scoate borna de la baterie pentru 30 min, si verifica dupa nivelul bateriei pe MMI.
     
  11. alexu

    alexu 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8,4.2-A3,2.0
    E posibil sa o descarce in mers pana la 10% si apoi sa o incarce pana la 60% mie asta mi se pare de neinteles!
     
    Razvan1989 apreciază asta.
  12. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    Aceeasi problema o am si eu practic de seara pana dimineata bateria e la minimum si am schimbat-o la reprezentanta Audi acum cca un an jumate.Am masurat incarcarea si am 13,6V.Insa am mai observat un lucru si anume:am scos bateria de pe masina si am incarcat-o cu un redresor in garaj.Dupa ce s-a incarcat si am pus-o pe masina,aproape o saptamana nu s-a mai descarcat dimineata ba chiar o gaseam plina;cel putin asa imi indica pe display.Mentionez ca atunci cand a inceput "distractia"asta,era prin mai 2011 deci bateria avea cam 8 luni de viata.Am si codat-o din nou si tot degeaba.
     
  13. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Sa nu va fie defect calculatorul de menegement de langa baterie. Calculatorul asta ii spune la alternator cat si cum s-o incarce bateria.
     
  14. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    Ideea e ca la mine atunci cand o gasesc aproape fara curent,daca merg mai multi km,se incarca si ajunge la 100%.Tensiunea de incarcare de 13.5-13.6 e ok.Si mai e ceva:atunci cand am contactul pus si il las asa cateva minute chiar daca bateria e la 100%,deja imi apare pe ecran baterie descarcata si e la minimum.
     
    Ultima editare: 9 Feb 2012
  15. alexu

    alexu 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8,4.2-A3,2.0
    Azi mi-a venit in sfarsit bateria originala, maine ma duc sa o codez pe masina si va tin la curent daca era de la baterie sau altceva!
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Feb 2012
  16. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    alexu ai montat si codat bateria?cum se comporta?
     
  17. alexu

    alexu 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8,4.2-A3,2.0
    Ieri doar ce am montat-o si pana acum se comporta excelent,numai am nicio eroare porneste normal.Sa vedem si in continuare cum s-o comporta!
     
  18. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    Ma bucur sa aud ca e totul ok.Sa ne tii la curent.O zi buna.
     
  19. marius_a8 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2013
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi a8 4.2 2003
    Am un audi A8 D3 4.2 benzina si am scos bateria de pe masina sa o pun la incarcat si dupa ce am pus bateria inapoi, pun contactul dar nu mai am deloc lumini in bord. Mentionez ca avarile functioneza, becurile de interior se aprind, etc .

    Mentionez ca inainte sa demontez bateria totul functiona normal (se aprindeau toate becurile in bord ).
    Inca ceva: pot sa invart in cele doua pozitii cheia fara probleme dar nu se aprinde nimic in bord. Am incercat o testare, dar imi da eroare de comunicare (normal daca nu pot pune contactul ). Trebuie sa fie ceva pe partea de electrica, dar nu stiu ce sa verific.

    Un sfat va rog frumos nu am mai patit asa ceva ?

    Va rog ajutati-ma, sau dati-mi un nr de contact al cuiva priceput in asa ceva.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Dec 2013
  20. iulian_1301

    iulian_1301 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    3.0 tdi quattro 2008
    Salutare. Am un A8 3.0 si de ceva vreme când pornesc am senzația că se chinuie sa pornească, câteodată nici nu pornește. Trebuie sa iau contactul si sa încerc iar. Alternatorul încarcă 13.4-13.5. E ok? Mecanicul zice ca trebuie sa încarce peste 14 si ca sa schimb carbunii si dupa aceea bateria. Voi ce ziceți? E ok 13.5 pentru încărcare? Mulţumesc
     

Distribuie pagina asta