Bateria auto - Alternator - Electromotor la A8 D3 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de almic23, 28 Feb 2010.

  1. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inatai activezi meniul secret. Cum faci asta scrie pe forum in zeci de topicuri.
     
  2. MariusJkr

    MariusJkr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2008
    Hm..nu am gasit nimic ...
     
  3. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  4. MariusJkr

    MariusJkr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2008
    Mersi frumos chiar nu știam unde sa caut ca sunt nou pe forum
     
  5. Tudor 100aly 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8
    Salut,
    Am si eu o problema cu un audi A8 D3 4.0 tdi 2005: cand ii pun contactul sa o pornesc se aprind normal toate beculetele dar cand ii dau sa o pornesc nu face absolut nimic. Mai mi-a facut odata asa masina si i-am scos borna, am pus-o si a pornit dar acum nu mai face absolut nimic.Vreo idee ce ar putea fi ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Electromotorul ?
     
  7. Tudor 100aly 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8
    Dar nu se aude nimic la electromotor nici cel mai mic zgomot. Presupun ca daca erau carbunii sau ceva se auzea dar nimic. Se aprinde normal si cand ai dau sa pornesc nu face nimic
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Pai si asta nu e un semn ca nu cupleaza electromotorul ? Du-te la un service.
     
  9. Tudor 100aly 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8
    Problema e ca s-a lasat pe perne de tot jos si nu am cum sa o pun pe platfotma. Referitor la electromotor m-am uitat pe la motor nici nu stiu unde e. Trebuie pornita ca sa mi se ridice masina iar mie nu-mi porneste
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Incearca cu alta baterie sau cheama un mecanic la tine.

    Chiar daca il gaseai, nu ai ce sa vezi la electromotor pana nu il dai jos si pana nu il desfaci.
     
  11. Tudor 100aly 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8
    Da, varianta cea mai buna acum ar fi sa chem un mecanic acasa dar nu pot sa o ridic e lasata jos de tot si pe sus la capota nu stiu daca ar merge pornita. Numai sa fie electromotorul sa nu fie vreo chestie mica vreun releu ceva, ma gandeam.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Ai incercat cu alta baterie si nu ai reusit sa o ridici ? Daca nu, atunci despre ce discutam ?
     
  13. Tudor 100aly 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8
    Am pornit-o pana la urma dar la baterie in spate are ceva de plastic mai mare care duce la plus, am miscat de el si a pornit. Acum nu se ridica fata. spatele s-a ridicat iar in MMI se aude un bazait se aprinde si se stinge. Vreo idee ceva
     
  14. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tudor tu nu stii ce masina conduci, ce sisteme ai pe masina, ce fac ele si asa mai departe, din pacate. Chestia aia mare neagra de plastic de la baterie este modul BEM. Ce inseamna si ce face el este scris pe forum. Daca ai miscat de el si a pornit inseamna ca ai o problema.
    Referitor la restul problemelor te rog sa citesti intai si pe urma sa scrii despre fiecare in topic separat ca nu facem o varza din acest topic unde se discuta doar despre ce scrie in titlu. Mesajul tau anterior va fi editat. Multumesc.
    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    kojak13 apreciază asta.
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Tudor 100aly, tu ai miscat de protectia la supraincarcare (isolator switch). Desfa capacul si verifica conexiunile cablului de plus cu modulul. Sa verifici si conexiunea cablului de minus cu BEM-ul, care este montat intotdeauna intre borna de minus a bateriei si caroserie.

    sm_a8charge-1.jpg
     
  16. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare tuturor. Am cred 8 ani de cand nu am avut probleme cu bateria. Acum am de maxim 2 ani Varta dynamic silver de 110ah codata corespunzator. Intr-o saptamana am ramas fara curent de 2 ori. Masina e acum la verificat la un electrician ca sa verifice cablurile de masa care corodeaza. Bateria dupa 10 min pe redresor (de la lidl) porneste ca si cum nimic nu s-a intamplat. Ma gandesc sa cumpar si o baterie noua. Ce parere aveti de Rombat cyclon de 110ah? Revin cu update-uri.
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0TDI ultra 190CP S-tronic (CNHA) 2014
    @spanu110976 are baterie Rombat si se gaseste bine. Nu cred ca este problema de baterie, mai mult o problema la masina... ceva care ramane cuplat si o descarca. Poti face un test la baterie sa vezi starea ei, dar la masinile astea, dupa o varsta, module sau cabluri(mai ales in perioada rece si umeda) o iau razna.
     
  18. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    De asta o si duc la service sa le mai curete macar de depuneri. Masina sta in parcare subterana fara umezeala si fara frig. Stiu ca apar probleme la legatura fata dreapta cu lonjeronul.
     
  19. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Dupa ce timp de o saptamana si demontat si verificat tot am constat ca trebuie schimbata bateria. Recomandarea tuturor a fost sa cumpar o baterie OEM, dupa ce Varta dynamic silver 110ah si-a dat duhul dupa aproape 2 ani. Intrebarea vine sa cumpar OEM de 110ah cum am mai avut si a tinut 8 ani sau sa iau OEM de 92ah si AGM, se poate coda cea de 92ah, o recunoaste? Multumesc.
     
  20. Aurel G

    Aurel G Platinum Member

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    italia vicenza CHISINAU
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Pune cu ce s-a nascut, adica tot 110Ah. Eu tot am una de 5 ani sylver dynamic, invarte bine si acum, dar mi se mai intampla cateodata (rar) ca daca las portbagajul deschis , dupa 5min sa imi vie eroare de baterie daescarcata. Asa si nu am mai aflat ce are, erori nimic. Eu cred ca e de la cutia neagra care mi-au pus-o pe baterie cei de la asigurari, ca aia consuma continuu.
     

Distribuie pagina asta