1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Alternator - Electromotor la Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de Bogdan.IS, 15 Dec 2009.

  1. lorenzoxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    lisabona
    Masina:
    audi 80,1,6 benzina,1994
    partile componente ale alternatorului.
    1.perii+regulator.
    2.rotor
    3.puntea de diode
    4..stator+puntea de diode
    in prima imagine sunt periile noi iar in a doua cele vechi.
     
    Ultima editare: 14 Aug 2012
  2. bittzu75 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2012
    Locație:
    targu ocna ,bacau
    Masina:
    audi90quattro,2.3,1991
    punte de diode

    cine ma ajuta si pe mine cu o punte de diode pt un audi 90 quattro din 1991 2.3ng?
     
  3. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    cred ca cel mai usor gasesti la orice mag de piese auto care aduce piese pe comanda si dupa codul alternatorului,nu dupa masina; de ex la mine pe b4 abk s-au pus 3 sau 4 modele de alternator pe acelasi motor
     
  4. lorenzoxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    lisabona
    Masina:
    audi 80,1,6 benzina,1994
    pe mine ma ajungea 35 de euro,noua.asa ca sa iti faci o idee.
     
  5. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    salutare, am si eu o intrebare legata de alternator si anume daca are vreo legatura aprinderea in mers a martorilor de ulei si de temperatura ?
    diodele au fost masurate de un amic si sunt bune
    am schimbat si releul de incarcare si acelasi lucru , imi licare martorii respectivi
    a mai patit cineva asemanator si daca da ce trebuie schimbat
    multumesc
     
  6. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    nu cred sa fie de la alternator, depinde si cum licare, daca se aprind sporadic, ca si cum ai atinge 2 fire, poate fi un contact imperfect, daca se aprind normal, intermitent poate fi o problema la motor , dar nu stiu care.........:salute:
     
  7. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    se aprind normal intermitent
     
  8. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    salut aceeasi problema o am si eu si vreau sa vad daca la tine sa rezolvat cu schimbarea rotorului . ms
     
  9. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Cel de ulei se poate aprinde daca:
    -nu ai suficienta presiune la ulei (scoate mufa de pe senzor si vezi daca se mai aprinde; pune firul de pe senzor direct pe masa(pe motor) vezi daca se stinge
    -turometrul nu functioneaza
    -senzor defect

    Cel de temperatura (banuiesc ca temperatura la apa) se aprinde din cauza:
    -nivel scazut de apa/antigel in vasul de expansiune
    -temperatura prea mare (daca iti face si cand ii rece motorul, nu ii cauza asta)
    -senzor defect
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Aug 2012
  10. lorenzoxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    lisabona
    Masina:
    audi 80,1,6 benzina,1994
    cu martorul de la ulei si eu am avut probleme.la mine a fust de la mufa.
     
  11. lorenzoxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    lisabona
    Masina:
    audi 80,1,6 benzina,1994
    revenind la alternatorul meu care a fost desfacut ,verificat si am schimbat periile ,in seara asta mi-a dat o lovitura sub centura.am dat sa pornesc si sa plec bateria moarta:(.
    mi-a mai ramas sa schimb bateria ca ultima optiune,restul astept de la voi idei,daca a mai patit asa ceva cineva pe aici.:salute:
     
  12. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    petre@ am schimbat si eu ieri regulatorul, cu toti consumatorii aprinsi incarca cava mai putin decat trebuie, dar tot incarca, daca ai nevoie de regulatorul vechi sa-l pui sai faci o proba, lasa-mi un pm, toata operatiunea a durat 10-15 min, cu alternatorul pe masina, alternatorul meu e bosch de 70A
     
  13. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    am cumparat regulator nou si tot aceeasi problema
    baterie cu motor oprit 12.06
    baterie cu motor pornit si cu consumatori 11,20
    diode masurate de un amic si sunt bune
    credeti ca este rotorul sau de la infasurarii?
    multumesc frumos adrian dar nu este de la regulator
    regulatorul este de 14v
     
  14. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Nu avea cum sa fie de la regulatorul de tensiune. Ii regulatorul de tensiune cand pe baterie ai peste 14v. Eu aveam zilele astea 14.7 si plus de asta palpaiau farurile. Am schimbat regulatorul si acum sta pe 14.1 si nu mai palpaie farurile.
     
  15. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    era de la grupul de diode
    am schimbat si acum este la normal
    multumec tuturor de sfaturi
     
  16. mihai_antony 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 b4 7A 20V
    salut

    si eu am o problema cu acest regulator intrucat am observat ca imi palpaie farurile.
    Imi puteti spune unde il gasesc pentru a-l schimba?

    Masina este un b4 2.3
    Multumesc
     
  17. rich 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2009
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    AUDI A4 B5 1997
    La un audi A4 B4 motor 1.9 TDI 66kw, ce baterie i s-ar potrivi, de cati Ah ? 70 su 88 ? nu am consumatori inafara de becuri si casetofonul din bord
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2012
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Original are de 80 Ah.
     
  19. Stanley

    Stanley 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi b4 Cabriolet 2.0E
    si la motorul de 2.0 8v ?:)
     
  20. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Stanley una de 66 Ah e de ajuns .
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Ian 2013

Distribuie pagina asta