1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Radu_Audi_A5, 29 Dec 2016.

  1. Checiches Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2.0 tdi
    Ok . Multumesc
     
  2. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Buna seara,

    sunt nou pe aici si am si eu o problema:). Tocmai am achizitionat un Audi A5, 2012, 1.8 TFSI 170 cp. De cateva zile se aprindea dimineata la pornire martorul de EPC si pe displayul dintre ceasurile de bord afiseaza eroare : Start-stop system:system fault.Function unavailable. Tin sa precizez ca start stopul in momentele alea nu functioneaza. Scot cheia,pornesc iar.. EPC ul dispare, eroarea start stop ramane inca si sistemul nu functioneaza( nu se opreste motorul). Dupa vreo 5 minute de mers,( pana se mai incarca bateria) daca scot cheia si pornesc iar.. eroarea dispare.. sistemul start stop functioneaza perfect. Precizez ca nu face mereu asa.. doar cand a fost mai frig, sau cand a stat masina 1 zi nepornita. Am fost sa testez bateria, era cea originala din fabrica : varta neagra,92ah,agm. Baietii de acolo au zis ca amperajul este vreo 630 din 850 cat trebuia sa aibe. Am schimbat o cu o varta sylver 95ah AGM. Alternatorul l au verificat si incarca perfect. Dupa montarea bateriei am fost la cineva ( l am gasit pe facebook ) care codeaza baterii etc. A zis ca nu o poate coda ca nu are cod si nu e bateria originala,in schimb mi a facut din vcds sa o recunoasca ca fiind baterie noua. Aceeasi problema.. prima pornire dupa un timp mai indelungat.. apare EPC si start stop unavailable. Pe VCDS nu aparea nicio eroare, nimic stocat in ECU. Azi dimineata cand am plecat spre munca, la fel, s a aprins EPC si chestia cu start stop, am scos cheia am pornit iar si au disparut,sistemul start stop functiona perfect. Dupa ce am ajuns la munca ( ora 10) pe la 11 am venit sa iau ceva din masina si am pornit o si aceeasi problema.. epc si start stop etc. Am plecat de la munca la ora 17:00 ( deci masina nepornita 6 ore) si nu s a mai aprins nimic in bord. Am fost prin oras, am stat 2 ore.. pornesc masina.. iar EPC si start stop in bord, merg putin, scot cheia, pornescc iar.. au disparut erorile. Precizez ca nu s a aprins niciodata epc ul fara chestia cu start stop si invers. Masina si cu epc ul aprins si start stop nu tremura, trage extraordinar de bine. Ma poate ajuta cineva? Multumesc frumos.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, schimba bateria cu una originala cumparata de la reprezentanta unde si o codezi.
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  4. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Confirm. Am sfatuit exact la fel pe cineva cu probleme foarte asemanatoare pe un A4 B8 si problema s-a rezolvat.
     
  5. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
  6. Alex Marcu

    Alex Marcu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Spain
    Masina:
    A5 Sportback 2.0 TDI multitronic 2010 143 cp Motor CAGA
    Nu este nevoie cumpararea unei baterii noi cu cod! Codul ti-l poate da orcine de pe aici ce are montata baterie cu cod. Adica se pot schimba fara probleme mai exact
     
  7. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    pai daca e cineva care ma poate ajuta cu un cod.. astept :). Dar codul nu il pot lua practic de pe bateria veche.. si sa codez bateria varta asta noua de e momentan pe masina?
     
  8. Alex Marcu

    Alex Marcu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Spain
    Masina:
    A5 Sportback 2.0 TDI multitronic 2010 143 cp Motor CAGA
    Da se poate! Cu vagcom-u in new value copii codul vechi si dai test iar dupa done.
     
    ORAK apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @SnickersSNK Bateria cumpara de tine are cod pe ea, nu e nevoie sa ceri in stanga si-n dreapta. :)
     
  10. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Am pus 2 coduri pe baterie. Calculatorul masinii o vede de 95 AH. Am pus cod de baterie de la una originala cu 95 Ah, o incarca corect, pe VCDS nu are nicio eroare. Azi am fost un drum pana la Constanta si inapoi, am lasat masina nepornita 5 ore, cand am pornit iar s-a aprins EPC-ul si eroarea cu start stop.
    Dimineata cand am plecat spre Constanta nu s-a aprins nimic in bord. Masina merge perfect, trage perfect dar nu stiu de la ce apare eroarea EPC si start stop unavailable. Scot cheia o pornesc iar si dispare.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vedeti de ce tot dati de probleme singuri cu mana voastra ?

    Daca ai baterie noua OE de 92 Ah AGM, de ce pui codurile de pe una de 95 Ah ?
     
  12. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Am montat o baterie Varta Silver AGM 95 Ah si din motivul asta am codat o cu un cod de 95. Prima oara o incarca doar pana la 92 Ah.
    Deci am schimbat bateria originala din acest motiv. Cand era mai rece afara sau nu o porneam 1 zi, cand porneam se aprindea EPC impreuna cu start stop unavailable. Ti-am zis daca scot cheia si pornesc iar.. dupa ce bateria se mai incarca, dispareau erorile. Cu bateria noua varta la fel face. Nu stiu ce sa ii fac.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deci, sa ne intelegem.
    1 Ai avut baterie OE de 92 Ah AGM. (codata din fabrica)
    2. Ai pus o baterie aftermarket Varta 95 Ah AGM (ai lasat codurile existente, ai recodat, ce ai facut ?)
    3. Ai dat jos Varta 95 Ah aftermarket
    4. Ai cumparat alta baterie OE de 92 Ah AGM (aici ce ai mai facut ? ai ramas pe codarea precendenta de 95 sau ? explica)

    Si numai da Quote de 100 de ori ca numai inteleg nimic.
     
  14. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Am avut bateria originala pe masina. A inceput sa faca figuri start stopul care se aprindea cu EPC. Am pus baterie noua varta pe ea de 95 ah cu start stop. Initial un baiat cu VCDS-ul mi-a montat-o doar sa o vada ca si baterie noua dar calculatorul masinii o vedea tot de 92 Ah.
    A 2-a zi am luat un cod pe care mi l-a dat un baiat aici mai sus. Am fost la el mi-a gasit si un alt cod de la o baterie originala noua de A5 un MOLL dar de 95 Ah si mi-a codat o cu codul ce il aveam eu aici de pe forum plus ce a gasit el. A zis sa mai merg cu masina sa se incarce pentru ca pe vcds aparea 68% incarcata (asta varta de am pus-o noua pe masina). Azi dimineata nu s-a aprins nimic in bord, a fost totul ok. Am facut un drum la Constanta, am lasat-o nepornita 5 ore si cand am pornit-o iar a dat erorile respective. Daca o las nepornita 1-2 ore nu apare nicio eroare.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Snickers tu de prosti crezi ca iti spunem sa cumperi baterie originala de la reprezentanta si sa o codezi tot la reprezentanta indiferent cat costa asta ?

    Inca ceva daca o singura data mai dai quote la mesaje acestea vor fi sterse direct si fara alte explicatii. Te adresezi fiecarui user in parte (asa cum am scris eu acest mesaj) daca raspunzi la mai multi useri in acelasi timp.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eram sigur ca te-ai dus la un habarnist care ti-a codat bateria cu primul cod dintr-o sursa si al 2-lea din alta sursa. Nu mai incercati combinatii de felul acesta ca va loviti numai de neplaceri.
    Orice cod are 2 linii, tu ai pus prima linie de pe 92 Ah si a 2-a de pe 95 Ah. Cum vrei sa iti functioneze totul in parametri ?

    99.99% din problemele cauzate de bateriile aftermarket apar din cauza "specialistilor" cu VCDS.

    Ai zis ca ai cumparat baterie OE de 92 Ah AGM. De ce nu iei codurile de pe ea si te duci la cineva care stie intr-adevar sa foloseasca VCDS-ul ?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai ales ca este in Bucuresti si cu maxim 50-100 lei ar rezolva problema la niste profesionisti care au interfete originale si stiu bine ce sa faca cu ele mai ales ca unii din ei doar asta fac de peste 10-15 ani.
    Dar precis el in loc sa citesca aria de prestari servicii de pe forum, citeste feisbuciucul vietii unde toti terminatii care au clone chinezesti sunt "specialisti" si ii imbarliga pe fraieri. Isi merita soarta.
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  18. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Nu am zis ca am cumparat baterie OE 92 Ah. Bateria de pe masina era OE 92 Ah si am schimbat o cu o Varta Silver 95 Ah AGM.

    Persoana cu VCDS este din rubrica de Servicii de aici.
     
  19. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Mergi pe 61- bat.regulation sau pe CAN-daca are subsistem slave ptr management baterie -si codeaza valoarea noii baterii si marca ei. Nu e fizica atomica. Colegul cu vcds ar fi trebuit sa stie. Asta daca nu are vcds doar sa citesca erori.
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Battery_Replacement

    Uite procedura:
     
  20. Geanyyy

    Geanyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 177CP 2013 CGL QUATTRO
    Salut.
    Am cumparat recent masina si din pacate m.a cam lăsat bateria... imi da eroarea asta din poza 1, pe masina am bateria din poza 2,si as vrea sa ma sfătuiți care din urmatoarele 3 baterii să cumpăr fără să am probleme.(ma refer la codat,Si nu stiu care ar fi potrivita)
    Poza 1 are curent la pornire 520A
    Poza 2 are 850A
    Poza 3 are 760A.
     

Distribuie pagina asta