1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Q7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ionut220, 25 Aug 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca tu incerci sa pui codare de Moll.
    Cred ca interfata 704.1 e de vina, nu prea are vreo 8-9 ani. :)

    Incearca codarea asta : 000915105DL VA0 39020550B5

    Eroarea respectiva poate avea urmatoarele cauze :
    -mufa "reparata" de la borna bateriei
    -mufa de pe regulatorul alternatorului
    -regulatorul
    -modulul BEM (cel in care intra mufa reparata).
     
    Cray apreciază asta.
  2. vandrei27 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi q7 3.0 tdi BUG
    Merci de informații, mâine o sa încerc codul cu alta diagnoza. Înainte sa repar mufa mai aveam o eroare și anume ceva legată de modulul de control al bateriei J367 eroarea 00458. După ce am lipit firele nu mai arată decât eroarea cu alternatorul, o sa ma uit și acolo la mufa. Am încercat și o grămada de coduri de Varta, asta de Moll am încercat-o pentru ca am văzut un video pe YouTube despre cum se codeaza bateria și acolo am văzut codul.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai era si normal sa ai eroare daca erau firele mufei taiate.

    Banuiesc ca asta era eroarea.
    00458 - Control Module for Battery Monitoring (J367)
    004 - No Signal/Communication

    Verifica mufa care intra in regulatorul ce este montat pe alternator. La fel de bine poate fi de vina chiar regulatorul, partea buna este ca nu costa mult.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Poate cineva sa ma lamureasca, cu ce este acolo, de nu este Ok ? Nu reusesc sa inteleg despre ce este vorba. :(

    Bateria 19.04.2017.jpg
     
  5. Dabuleni 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2015
    Locație:
    Dabuleni
    Masina:
    Q7, BUG, 2007
    Mă poate ajuta cineva cu un cod pentru BEM code varta 110 a cu 920 la pornire? Mulțumesc!
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Acesta este codul de la bateria mea originala, cumparata in Februarie din reprezentanta.
     
  7. Alex81

    Alex81 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4L, 3.0 TDI, 2015
    AUDI Q7 (4L) 3.0 TDI 2015 204 HP (CJMA) Start-Stop

    De vreo 2 luni pornea greu si mesaje la pornire de genul "Battery discharged".
    Merg drumuri scurte, prin oras.
    Dupa ce am citit pe aici, am facut ieri comanda pe singurul site de piese OE.
    M-au sunat si mi-au explicat ce baterie imi trebuie, trimis proforma, platit online.
    Azi dimineata au venit, montat, codat. (a durat cam 30 de minute)
    Ce sa mai zic, pana aici nota 10.

    Pret: 1541 RON = 1391 (baterie) + 150 (montaj)
    Bateria veche si cea noua in poze.
    Daca apar probleme, revin.
     
  8. 71kta

    71kta 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2018
    Locație:
    PAULESTI
    Masina:
    AUDI Q7 3D 2007
    Salutare,
    La modelele audi Q7 care nu arata nivelul bateriei pe MMI se poate face ceva ca sa arate ?
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Se activeaza din meniul verde.
     
  10. 71kta

    71kta 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2018
    Locație:
    PAULESTI
    Masina:
    AUDI Q7 3D 2007
    Am uitat sa specific, scuze este an 2007. Am asa ceva si eu ? O pot face singur sau merg la mecanic cu tester ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se numeste Green Menu si te sfatuesc sa nu umbli tu pe acolo, dupa cum pui intrebarile. Nu mecanicul are tester ci un bun diagnostician auto adica electrician auto profesionist. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  12. 71kta

    71kta 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2018
    Locație:
    PAULESTI
    Masina:
    AUDI Q7 3D 2007
    Multumesc de raspuns. Am dat cautare pe yotube dupa ce mi-ai sugerat cu meniul verde am gasit filmuletul asta. Problema este ca nu mi se deschide meniul verde apasand cele 2 butoane. A apasat 2 secunde a aparut si dupa, nu a mai aparut deloc. E ceva care imi scapa ?

     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    71kta despre ce tot intrebi tu s-a mai discutat pe forum de zeci de ori. Te rog eu sa citesti forumul asta in conditia in care te-ai inscris astazi si ai inceput deja cu intrebarile. Este scris pe forum cum accesezi Green Menu dar, repet, nu te sfatuiesc sa faci asta pentru ca risti sa blochezi sistemul MMI si nu numai. Stai calm, citeste, invata si dupa ceva luni de zile de lectura o sa stii ce ai de facut. Rabdare. Bafta.
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Sunt sigur daca reuseste sa intre in meniul verde o sa apara o alta intrebare faimoasa - ce este BOOTLOADER si cum se remediaza. :)
     
  15. danymorenno 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi Q7 3000 2012
    Salutare tuturor,
    Îmi cer scuze dacă greșesc cu postarea.
    Am o problemă la un Q7 cu acumulatorul. Se descarcă prea repede. Dacă nu o pornesc două săptămâni, aproape nu o mai pot porni decât cu redresorul sau caburile. Mașina este din 2013. Am observat că afișajul la kilometraj și la ceas, dată nu se stinge niciodată. Stă zi și noapte aprins. Este posibil din această cauză să se descarce acumulatorul așa rapid sau durata de viața este pe terminate? Am căutat pe mai multe saituri, mulți spun că așa ar trebui să fie cu acele afișaje, dar nu prea are logică. Vă rog dacă mă poate ajuta cineva cu o informație? Vă mulțumesc frumos.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    dany in primul rand mesajul a fost mutat unde trebuia sa scrii.
    In al doilea rand pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele (postari aiurea in topicuri care nu au legatura cu masina din profil) te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Si nu in ultimul rand la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Tu ai procedat invers, ai inceput cu intrebarile in loc sa faci investigatii si pe urma sa scrii pe forum daca nu ai gasit solutia si tot pe forum sa scrii daca ai rezolvat si cum anume pentru ca altii sa stie si sa nu mai puna intrebari daca patesc ca tine. Bafta.
     
  17. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI S-line 171kW BUG 2006 Audi Q7 3.0 TDI 200kW 2016
    salutare, imi poate zice cineva unde se afla cablul de masa motor si sasiu la q7 2006 3.0tdi bug. am citit pe net ca deteriorarea acestui cablu poate duce si la o pornire greoaie, la mine se manifesta de parca ar fi bateria descarcata, invarte 2-3 secunde si dupa aia porneste, intrerupe(palpaie) si iluminatul la ceasuri in acest timp. asta patesc doar dimineata, daca circul si opresc cateva ore...pornirea e relative usoara. am verificat cu vcds si nu am nici o eroare, deteriorarea pornirii s-a facut treptat.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ala e semn de injectoare, nu de cablu de masa. Daca ai incarcarea ok atat la baterie cat si la alternator, lasa cablurile in pace.

    Exact alea sunt simptomele cand injectoarele nu inchid complet si picura motorina in capul pistonului, peste noapte. Invarte putin mai mult si clipoceste iluminatul ceasurilor la pornire.
    Din cauza asta la opriri scurte (chiar si de cateva ore) totul functioneaza perfect, nu are timp sa picure indeajuns.

    P.S:

    Nu o sa iti vada tie nici un tester daca injectoarele tale inchid complet sau nu, ci doar pe banc de proba.
     
    ASebastian apreciază asta.
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @ASebastian cablul de masa este in partea dreapta parca, intre lonjeron si langa suportul motor. Daca te uiti bine pe langa roata il vezi.
     
    ASebastian apreciază asta.
  20. Ph 1974 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2021
    Locație:
    Sacele
    Masina:
    Audi q7 3000cmc 2007
    Buna ziua,
    Detin un Audi Q7 3.0 tdi, an de fabricatie 2007. Am o problema cu stabilizatorul de tensiune in sensul ca imi indica pe diagnoza o incarcare de 19 V pe calculatorul ECU.
    Ma intereseaza unde anume este amplasat stabilizatorul pentru a putea sa il inlocuiesc ( stabilizatorul, nu calculatorul acumulatorului)
    Va multumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta