1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    O baterie originala la reprezentanta costa in jur de 300 euro. Daca este la fel cu ce ai acum, nu este nevoie de codare... dar pentru siguranta o poti face. Nu este greu de schimbat, o poti face si singur daca pretul la reprezentanta este mare.
     
  2. mannes 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2019
    Locație:
    München
    Masina:
    Audi S4 B8 3.0L Avant 6-gang manual
    Multumesc
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  3. Pangi

    Pangi 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2017
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4 b8 k2, 2012,143 cp
    Salut, scuze de deranj, o intrebare legata de bateria varta, cum se comporta, ai făcut codarea respectiva?
     
  4. MugurMarius 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2019
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TFSI Quatrro, 2013
    Buna seara,

    Am avut un accident cu masina si la baterie era ca un praf alb pe langa. Intelelesem ca ar fi ca un fel de protectie (capsa) si taie alimentarea.

    Intr-adevar era slaba bateria dupa accident dar mergea inca (fara geamuri) si dupa incarcare, porneste ok. Nu imi dau seama daca ar trebui sa cumpar ceva bateriei sa fie completa sau n-a sarit acea capsa.

    Atasez cateva poze pt exemplificare

    Multumesc
     
  5. Daniel Antonescu

    Daniel Antonescu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2000,2012 CJCB
    Buna seara !
    Vin si eu cu o problema ,astazi la sfatul unui coleg care a vrut sa ma ajuste Intr-o alta problema ma sfatuit sa déconectez borna de la baterie si nu am stat mult pe ganduri si am desconecta borna de minus pentru 15-20 min dupa conectare bornei am constatar ca nu mai pot pune contactul nu mai merge nimic cheia nu mai ramane in interior bordul nu se mai aprinde ,ce merge :: Pot aprinde farurile pot inchide usile din inchderea de pe usa nu si din cheie,lumina din interior si cam atat.
    Daca ma poate ajuta careva cu un sfat va multumesc !
    Audi A4 B8.5 CJCB 2012
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai ce sfat sa primesti decat asta: diagnoza. In traducere: trebuie sa mergi (sau sa chemi la masina) la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul
    care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
    Silviu Smeu și Daniel Antonescu apreciază asta.
  7. Alinboldea

    Alinboldea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 b8 Avant 2.0 TDI 143 CP 2011 caga
    Salut colegi,mi-a aparut pe test eroarea cu energy management active,am intrat pe can 19 si am facut niste poze la valori
    Prima poza este cu motorul oprit si a doua dupa 10 km tot cu motorul oprit,ar trebui sa schimb bateria? Vechimea ei este de 9 ani,multumesc !
     
  8. Alinboldea

    Alinboldea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 b8 Avant 2.0 TDI 143 CP 2011 caga
    Am intrat la codarea bateriei sa vad daca e ok codul bem si este diferenta la cod,nu este cel de pe baterie,sa o codez din nou?
     
  9. Alinboldea

    Alinboldea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 b8 Avant 2.0 TDI 143 CP 2011 caga
    Azi am facut un test la baterie si imi arata ok.

    06BB5B9C-C372-4FD0-8B44-9AD42B2A803B.jpeg
     
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Alin, la 9 ani te mai intrebi daca trebuie sa o schimbi? :) Tin ele dar nu chiar o vesnicie...
     
    Alinboldea apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vrea sa ii faca majoratul. :)
     
  12. Alinboldea

    Alinboldea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 b8 Avant 2.0 TDI 143 CP 2011 caga
    o sa merg la reprezentanta sa o schimb,o zi faina
     
  13. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    Ma poate ajuta cineva cu interpretarea valorilor?
    Bateria este un exide ea1000 fabricat în 2019 aprilie pus pe mașină ieri.
    Când mi-au măsurat încărcarea după ce am montat bateria(pentru garanție) au zis ca e prea mult 14.8V(atat era fără consumatori).
    Menționez ca am codat bateria (am schimbat ultima cifra din codul vechi și am pus la vendor TU3(exide). (codarea a fost acceptata, codul s-a schimbat în can).(am citit topicul știu ca trebuie baterie oem cu bem code ... Nu are rost sa mi se spună ca trebuia sa pun oem ca nu ma ajuta cu nimic. )
    Menționez ca bateria este standard (nu agm)
    Mașina nu e cu start stop.
    Vechea baterie era de 95ah. Asta noua e de 100ah (nu exista exide premium de 95ah)
    Am probleme cu alternatorul? E prea mult 14.7-14.8V la relanti fără consumatori.?
    Cu absolut toți consumatorii e 14.1-14.2V
    M-ar ajuta dacă as ști ca nu forțez bateria... (nu e cea mai ieftina de pe piața nici pe departe și nu as vrea sa o prăjesc de noua). Dacă ma tine 2-3 ani sunt mulțumit...
    Mulțumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    14.8V fara consumatori este valoarea perfecta.

    Totusi, codeaz-o cu ultimile coduri disponibile pentru 95 Ah chiar daca bateria este de 100 Ah.
    Nu schimband ultima cifra, aia nu este o codare corecta.
     
    szergiu apreciază asta.
  15. Silviu Smeu

    Silviu Smeu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    United Kingdom
    Masina:
    Audi A4 B8 2008
    Ma poate ajuta cineva cu in cod pt o baterie Bosch S4 010 740A(EN) 80 Ah ?

    Am schimbat-o pe garantie acum mai putin de 1 an si m-a lasat. In VAG imi gaseste un scurt circuit la termocupla. Am schimbat releul acela si persista eroarea deci imi trebuie un electrician sa verifice alternatorul daca incarca bine si apoi poate acel scurt este la vreun cablu ceva. Va tin la curent cu progresul. Intre timp ma ajuta cineva cu un cod pt VAG?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    000915105DH
    TU3BC1125P2EY
     
    Silviu Smeu apreciază asta.
  17. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut , ma ajutati cu o parere despre starea bateriei? Sau nu am selectat bine canalele.!? La -10 intro dimineață a pornit foarte greu.
     
  18. Silviu Smeu

    Silviu Smeu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    United Kingdom
    Masina:
    Audi A4 B8 2008
    Din pacate nu vrea sa imi accepte valoarea noua in VCDS. Sugestii?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    100% sunt sigur ca n-ai introdus-o corect.
     
  20. Silviu Smeu

    Silviu Smeu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    United Kingdom
    Masina:
    Audi A4 B8 2008
    Cand ii dau test nu se salveaza. Imi arata tot codul vechi.
     

Distribuie pagina asta