1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Built for Comfort - A4 B8

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de celo, 6 Feb 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    Salutare tuturor,

    Bine v-am gasit pe forum, e prima mea postare si sunt entuziasmat sa va cunosc pe toti...stai un pic...chestia asta trebuia sa o zic acum vreo 3 ani, dar conform zicalei "mai bine mai tarziu decat niciodata"....o fac acum.
    Dupa mai bine de 2 ani de la achizitia ei va prezint masina de zi cu zi. Toate modificarile aduse pana in momentul de fata au fost facute la interiorul masinii ele venind in ideea de a oferi un comfort sporit la interior. Astfel am optat ca aceasta masina sa nu ia drumul modificarilor ce are duce-o mai multa intr-o latura sportiva ci intr-o zona de comfort.

    - Motorizare: 2.0 TDI CAGA - 143 CP
    - Cutie viteze: Manuala 6 trepte
    - Directie - Asistata - Servotronic
    - Caroserie - Berlina
    - Culoare : Gri Inchis
    - Roti 17" aliaj - 245.45.17
    - Origine : Germania
    - Fabricatie : Martie 2010
    - Kilometri la achizitie : 110.000 KM
    - Nivel echipare: Chel - LINE


    Cateva din Dotarile din fabrica:

    - Faruri Xenon-LED Fata/Led Spate
    - Tapiserie piele neagra - Scaune fata full-electrice
    - Oglinzi Exterioare Electrice/Incalzite/Pliabile Electric
    - Oglinda centrala cu senzor anti orbire si senzor lumina/ploaie
    - Volan in 3 Spite din piele perforata cu comenzi volan
    - Schimbator piele sport
    - Trapa electrica
    - Echipare Audio : Audio Sound System - 9 Difuzoare + Subwoofer polita portbagaj
    - MMI 3G Basic + Magazie 6 CD-uri cu citire MP3 + Intrare Audio Auxiliar cotiera
    - SDS/ Bluetooth
    - Comming Home/ Leaving Home
    - Pachet Lumini Interior/Exterior
    - Pachet Cromatic Exterior
    - Pachet Mahon Interior
    - Tempomat
    - Senzori Parcare - Fata Spate cu afisaj
    - Climatronic 3 zone - Afisaj digital
    - Start-Stop

    Modificari Ulterioare :

    - Resoftare motor : 180 CP , 420 NM

    Retrofit-uri terminate:

    - Panou climatronic digital 3 zone cu control incalzire si ventilatie scaune
    - Scaune fata Comfort cu tapiserie piele, complet electrice,cu suport lombar, incalzite, ventilate,cu memorie si spatii de depozitare/buzunare spate
    - Sistem audio Bang & Olufsen
    - Oglinzi exterioare incalzite,electrice + electrocrocromice ( in urma unui furt din parcare a sticlelor de la oglinzi am achizitionat alte sticle care erau si cu functie electrocrom )
    - Torpedou refrigerat
    - Oglinda interioara cu High Beam Assist
    - Iluminare LED numar inmatriculare
    - Priza 12V in portbagaj (ca cele 3 deja existente in masina nu erau destul)

    Retrofit-uri viitoare:

    - Mai sunt cateva planuri in desfasurare (unele in premiera exclusiva neamaivazute,nemaintalnite,nemaiauzite in Romania :wacko:) iar altele mai putin speciale ...dar le voi publica cand macar voi achizitiona piesele, pana atunci raman secret :shutup2:


    Probleme avute cu masina in peste 2 ani de la achizitie :


    - Zero,a trebuit sa schimb insa discurile de frana fata-spate pentru ca erau sub limita inferioara admisa a densitatii si un rulment fata gratie unor cratere intalnite pe timp de noapte pe soselele patriei.

    Poze:

    As fi vrut sa pun si niste poze, doar ca in 2 ani de zile nu prea i-am facut poze(doar ei) iar cu vremea asta de afara e cam greu acum. Sa dea un pic soarele si punem si cateva poze la cald...poate pana atunci apar si modificarile suplimentare.
     
    Ultima editare: 6 Feb 2015
  2. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Cum domnule echipare chel line ? :D Nu ai vazut tu masina mea ))))

    Felicitari pentru curaj, si multi KM fara probleme in continuare!
     
    AdiB apreciază asta.
  3. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Vai, de cand astept acest thread.
    Sa o stapanesti sanatos si sa mergi multi Km fara probleme.

    Si ia zi, macar imi dai si mie un indiciu de ce mai vrei sa faci ? Nu de alta dar sa am si eu de unde sa ma inspir :)

    Ia zi, ne apucam de keyless ?

    BTW - ai trecut de mult de faza chel-line :)

    Toate bune
     
  4. carceanu

    carceanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    voluntari
    Masina:
    Pauza, momentan...
    Ce culoare faina are, ce jante cool, super misto grila...
    Acum serios domnule, nu ai acolo 2,3 poze si ne spuneai ca mai multe poze vor urma?
     
  5. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Daca imi permite proprietarul, cred ca am eu o poza cu statia B&O montata pe masina :). Dar nu cred ca evidentiaza frumusetea B8-ului in mod special.
     
  6. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Frumoasa descriere, o masina cu dotari frumoase!
    Dar neaparat poze!
    Poate reusesti maine sa o pregatesti si sa vedem si noi poze cu B8'ul tau
    Bafta!
     
  7. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @andyzaharia: Multumesc de aprecieri.Numai bine.
    @carceanu : Ce sa ii faci domne, nu am mai avut bani si de poze :p. Promit ca urmeaza o sedinda foto profi, dar as vrea sa schimb si jantele de iarna cu cele de vara inainte... ca sa dea mai bine in poza si sa ai ce aprecia.
    @MRR: Multumesc pentru aprecieri. Cum ziceam mai sus,urmeaza curand o sesiune foto, doar sa fie vremea mai frumoasa.
    @marius : Stii bine care imi sunt intentiile legate de masina...le lasam momentan in umbra insa pana cand se realizeaza.Multumesc de urari,asemenea.

    O parere proprie despre sistemele audio OE de pe B8:

    1. Prima echipare - 8 difuzoare - echiparea asta sincer mi se pare foarte slabuta din toata punctele de vedere: claritate,volum,distributie,gama de sunet...ce mai...e doar ca sa se auda muzica in masina. Pentru unii poate este destul,pentru altii insa s-au creat si urmatoarele 2 echipari.
    2. A 2-a echipare - 9 difuzoare + subwoofer - cu echiparea asta mi-am "delectat" urechile pret de 2 ani de zile. Nu este o echipare deloc rea (acum depinde si de pretentii), nu pretind a fi un mare audiofil dar nu sunt nici coborat recent din caruta. Fata de prima echipare se poate vorbi clar de o profunzime a bass-ului in partea frontala a masinii pentru ca difuzoarele medii-bass din portiere sunt de o alta calitate in comparatie cu cele de le prima echipare. De asemenea rolul jucat de difuzorul central din plafoniera este unul bun pentru ca reda decent gama de frecvente medii. Subwoofer-ul de la roata de rezerva(avant) sau polita (sedan) isi face si el treaba dar nu poate fi comparat cu un subwoofer cu incinta dedicate. Ca idee sub-ul de avant este net superior celui de pe sedan datorita incintei dedicate care face diferenta. Volumul de asemenea este net superior primei echipari datorita amplificarii primate ori din amplificatorul dedicat ori din unitatea radio cu amplificare superioara radio-ului din prima echipare (acelasi radio care de altfel este prezent si pe echiparea B&O).
    3. Echiparea a 3-a (B&O) - 13 difuzoare + subwoofer - de cand am montat-o pe masina pot spune ca am fost impresionat placut.Imi ofera ce imi doream mai mult...un sunet mai plin si mai clar. Mai plin in partea frontala a masinii datorita celor 2 difuzoare medii care vin in plansa (si inlocuiesc tweeter-ele de pe echiparile anterioare) si tweeter-ele din stalpi care au acum o distributie mai buna pentru ureche.Nici partea spate a masinii nu a fost neglijata datorita difuzoarelor medii adaugate pe polita spate (sedan) /stalpi spate (avant). Dispunerea difuzoarelor in configuratia asta ofera si un efect de surround bunicel (pe langa setarea din MMI), efect care lipseste cu desavarsire la celelalte 2 echipari. Din punct de vedere al volumului nu este la 10.000 de leghe departare de a 2-a echipare , se aude "ceva" mai tare. Diferenta este data in special de tweetere si medii care de la 80% potentiomentru la 100% potentiomentru adauga mai mult volum decat au facut-o de la 0 la 80% (un efect ca de boost - trebuie auzit ca sa fie inteles).

    Concluzie pentru doritori de upgrade a sistemului audio OE:

    Ca idee pentru cine vrea sa se apuce de B&O si are deja a 2-a echipare : o varianta destul de aproape este obtinuta (pentru partea frontala a masinii) montand mediile B&O in plansa de bord si tweeter-ele B&O in stalpii fata...se va obtine "surround-ul" suplimentar de pe B&O. Nu va fi chiar B&O dar va face o mare diferenta pentru sistem.Este cel mai bun lucru care se poate face cu bani relativ putini (aprox.400 RON fara grile).Ori asta ori upgrade direct B&O - dar la un cost mult mai mare.
    Pentru cine are prima echipare, nu ar fi o idee rea sa faca o auditie la una din urmatoarele 2 echipari,va avea o surpriza mare, trecerea de la prima echipare la a 2-a iara se poate face cu un cost relativ redus.

    Sunt curios daca din fabrica masinile cu B&O au avut izolare suplimentara pe portiere...tind sa cred ca nu. Observ ca la un volum ridicat,bass-ul mangaie destul de bine plasticile de pe portiere,lucru care ma cam deranjeaza.Ma gandesc destul de serios in momentul de fata la o mica izolare fonica pe portiere. Nu sunt foarte incantat de pretul Dynamat-ului asa ca probabil ca voi alege o solutie STP. Voi reveni cu pareri dupa ce am facut si treaba asta.
     
  8. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Ce mai vreau eu sa adaug la ce a spus Cezar e ca dinamica basului este alta. Daca in sistemul 2 nu iti tremura rau pantalonii pe tine, pot spune sigur ca cele 4 difuzoare de bass + sub-ul de la B&O iti fac sigur sa iti tremure.

    Dar, dupa cum spuneai si tu Cezar, totul tine de cati bani esti dispus sa bagi in sistemul audio.

    Distractie placuta la auditii! :)

    Spor
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pe tabla exterioara a usilor fata/spate la B6+B7 este aplicat din fabrica un fel de Dynamat/STP/whatever subtirel, m-as indoi ca la B8 sa nu fie.

    Cred ca problema ta provine deci de la fetele de usi firave, nu de la tabla. Poti vedea ca 11TUN a adaugat ceva masa pe ele cu dynamat: http://www.clubaudi.ro/vanzari-cump...d-fete-usi-a4-b8-modificate-mbaudiophile.html.

    Ideal (dar ineficient dpdv al pretului/kg) ar fi sa folosesti o pasta gen pasta brax sau echivalenta: http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Insonorizare/Brax-xVibration-1,5-Kg/ care aplicata arata asa:

    [​IMG]
     
  10. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @lowlife : Multumesc pentru info. Azi am facut o "analiza" audio pe diferite frecvente si am ajuns la o concluzie clara. Problema vine din elementele de plastic de pe fetele de portiere si portierele in sine. Am plan o izolare a fetelor de usi cu o spuma poliuretenica vascoasa elastica (STP Biplast) pentru atenuarea/eliminarea trepidatiei fetelor de usi si o dubla izolare a portierelor(exterior,interior) cu material de vibro-antifonare (STP Anticor Silver) pentru o insonorizare suplimentara/imbunatatirea incintelor acustice numite "portiere". Am cochetat cu o izolare totala a masinii dar costul/greutatea suplimentara mi se pare un pic exagerat. Voiam izolarea totala pentru ca nu sunt multumit de nivelul de insonorizare din fabrica al masinii la viteze de peste 160 km/h,dar am renuntat la el asa ca voi face doar izolarea portierelor. Revin cu impresii dupa ce am efectuata si operatiunea asta.

    Ca tot nu am pus nici o poza cu masina , o fac acum, din pacate calitatea pozelor este una slabuta ,fiind facute cu telefonul...pe langa asta nici nu am vreun talent la fotografie :ermm:
    Sa ne auzim cu bine.
     
    Razvan Badea apreciază asta.
  11. Tudor.r

    Tudor.r 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    ... Loading
    Da ! Ce masina, ce dotari, ce vechime... !
    Unul din greii clubului in sfarsit si-a impartasit comoara cu noi !:respekt:
    Felicitari pentru grija cu care iti intretii comfortabila bijuterie si nu iti pot dori decat cati mai multi km in continuare !
    Numai bine !:hi:
     
  12. carceanu

    carceanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    voluntari
    Masina:
    Pauza, momentan...
    Super frumi, drumuri bune...:photo:
     
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Insonorizantul nu iti ingreuneaza masina daca nu abuzezi de el aiurea. Eu am pus ~20kg cand am facut portbagajul, bancheta spate, usile fata, plafonul si jumatatea de sub geamuri a stalpilor B - nu zdrangane nimic cu ~400w RMS in subwoofer care misca binisor :). Asta inseamna 40 si ceva de foi Silent Coat 2mm (http://www.auto-boutique.ro/cumpara/insonorizant-auto-silent-coat-sc-m2-4-0-5276897). Pt. B&O nu are rost sa-ti insonorizezi toata masina (adica si portbagaj, plafon), daca faci cum ai zis cu usile e perfect.

    PS: nu e nevoie sa burdusesti o suprafata cu insonorizant (s-o acoperi 100%): http://www.sounddeadenershowdown.com/products/cld-tiles™. Ai mai degraba grija sa insisti in mijlocul suprafetelor mari cu mai multe straturi (portierele fata).

    Cu aplicarea de insonorizant nu prea o sa reduci zgomotele din exterior, in strainatate pt asta se folosesc:
    - CCF: closed cell foam, tip http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Insonorizare/Silent-Coat/Noise-Isolator-4/
    - MLV: mass loaded vinyl - http://www.deadening.co.uk/products/dodo-pro-barrier-mlv - ASTA e intr-adevar greu la 5kg/mp care trebuie sa acopere 100% zona cu probleme.
    Eu MLV nu am gasit in Romania, de fapt nici n-am gasit pe nimeni care sa fi auzit de asa ceva. Poti sa-l comanzi din UK, dar la cat costa, cantareste si ce migaleala e sa-l instalezi si sa mai si pui interiorul la loc, nu cred ca merita sa te complici.

    Bafta!
     
  14. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @Tudor.r : Multumesc pentru aprecieri. Am vazut o mare atentie pentru ingrijirea interioara in topicul tau..Sunt mare fan al airbag-ului din piele. E pe o lista mai lunga de lucuri de facut .
    @carceanu : Multumesc mult. Numai bine.
    @lowlife : Multumesc pentru informatii. Cand o sa am timp o sa fac si operatiunea de insonorizare. O sa revin cu pareri dupa.

    In alta ordine de idei, plecand azi noapte spre Bansko am avut pentru prima data posibilitatea sa vad oglinda HBA in actiune. Parerile ar fii:
    - Nu functioneaza decat in conditii unde nu exista lumina stradala/ambientala deloc
    - Comutarea din faza lunga inapoi pe scurta se operaza impecabil, in peste 3 ore de mers pe noapte nu am primit nici o atentionarea de la ceilalti participant la trafic. Imediat cum apare ceva de pe contrasens face aproape instant trecerea inapoi la faza scurta.
    - Comutatea din faza scurta in faza lunga...si aici se descurca foarte bine,dar din cand in cand as vrea sa fii schimbat cu 1-2 secunde mai devreme. In rest nimic de reprosat.

    Tot comportamentul asta ideal insa se modifica o data ce parbrizul devine murder. A meritat costul? La cat de mult folosesc functia nu prea..dar nu pun pret pe comfortul meu.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2015
  15. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Salut Cezar

    Ti-am spus ca la HBA este cu dus si intors, dar exact cum spui tu, este o optiune de conform care conteaza pentru noi, nu pentri cine intreaba :)

    Spor la urmatoarele retrofituri si have fun la Bulgari! :)
     
  16. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    Multumesc Marius, la bulgari insa sunt doar la SPA. Din cauza unui accident de schi de anul trecut petrecut tot in Bansko nu pot sa schiez anul asta. Sunt venit aici mai mult ca sofer :(.

    Component Protection

    Toata lumea deja stie in mare despre minunatul sistem CP. S-a discutat mult despre cum se poate inlatura (OFFLINE cu diferite soft-uri pentru anumite componente sau ONLINE la reprezentanta).

    Premisa gresita:

    Pentru cei care au facut aceaste operatiune macar o data in viata si au si asistat la procesul propriu-zis , e posibil sa fi constatat ca procesul este unul de tip NEXT-NEXT-NEXT in aplicatia de diagnosticare folosita de reprezentanta. Care e premisa gresita? "NU trebuie sa fii foarte atent la ce declari in lista de componente pentru care trebuie scos CP pentru ca procesul oricum inlatura CP la tot ce ai pe masina". Fals! CP-ul se poate intr-adevar scoate de pe toate componentele in acelasi timp (un fel de operatiune BULK) daca se foloseste o anumita optiune (se da CP off de pe CAN ) operatiune care inlatura mai departe CP-ul de pe toate componentele care comunica cu CAN-ul. Altfel inginerul care se ocupa de operatiune ,ia lista creata la receptia vechiculului (unde ai declarat componentele care au nevoie de inlaturarea CP) si inlatura CP doar de pe acele componente.

    Povestea mea:

    Aveam montate pe masina urmatoarele componenete care erau toate in CP: CAN, amplificator si radio.
    Avand in vedere ca pretul pentru scoatere CP la reprezentanta este acelasi daca ai o piesa sau 10 piese in CP astept de obicei sa montez toate piesele care stiu vor intra in CP si fac un singur drum (chestie de bun simt). Am fost la reprezentanta si am declarat pentru CP radio-ul. Rezultat: CAN-ul si amplificatorul ramsesera inca in CP. Norocul meu a fost ca eram inca in service si m-a rugat inginerul sa testez daca e OK inainte sa o scoata afara.
    Cu ocazia asta mi-a prezentat si soft-ul folosit de ei si am primit aceste explicatii suplimentare. E bine sa aveti pe viitor in vedere ca sa nu repetati aceiasi gresala ca si mine.
     
  17. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Salut Cezar. Imi pare rau ca nu ai parte si de distractie acolo.

    Referitor la CP. Chiar am intalnit la Cata la ultima vizita pe cineva care sustinea ca i-a fost inlaturat cp-ul pe unitatea MMI la un A6, dar pe centrala electrica avea inca CP. Concluzia ta este foarte buna, si este bine sa specifici la reprezentanta sa scoata CP la toate componentele (sau mai bine spus macar la CAN ... implicit la tot ce e pe masina montat).

    Cand ne vedem pentru auditie ? :)

    Spor
     
  18. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    A trecut un an de cand nu am mai vizitat forumul in mare parte din cauza unor evenimente din viata personala care au facut genul acesta de activitate mai greu de realizat.
    Intr-o alta ordine de idei ce s-a intamplat de un an incoace...cu masina:

    Retrofi-uri:
    1. Retrofit Bang&Olufsen
    2. Retrofit MMI 3G+
    3. Retrofit volan tesit S-Line piele perforata.

    Cosmetica:
    1. O infoliere Llumar - integral ATR 70...foarte dezamagit am fost insa de zdraganitul elementelor de plastic rezultat...bass-ul profund este acum acopaniat de zdranganeala,trebuie sa gasesc o solutie.
    2. Desi chinezarii am instalat si grile proiectoare ceata cu inele cromate.

    Incidente:
    1. Bara spate infundata - un A6 C6 a dat cu spatele in parcare pana m-a infundat...aparent era prea ocupat sa vorbeasca la telefon ca sa mai auda senzorii de parcare,nu a recunoscut pana nu ne-am uitat pe camera de luat vedere
    2. Bara fata sparta,aripa stanga fata avariata si usa stanga fata avariata - rezultatul impactului cu un caine de vreo 30 de kg la 130 KM/H
    3. Aripa drepta spate infundata - pe Titulescu ,aflandu-ma in coloana,o doamna cu un Tiguan a decis sa dea cu spatele (aflata parcata pe bordura) pana a facut POC.
    4. Mi-a explodat o cutie de cola in masina la -17 °C (aflata in suportul de la cotiera) si ...rezultatul de pe tapiseria de piele si plafonul bej...a fost unul de groaza

    Planuri pentru perioada urmatoare:
    Cum mergem pe ideea "daca apar probleme nu mai reparam ci facem direct upgrade" urmeaza:
    1. Kit exterior S-Line(bara fata si grila,bara spate si praguri exterioare) ,inca nu m-am decis daca voi face si evacuare dubla spate sau ramanem cu cea simpla pe stanga...ramane de vazut.
    2. Jante 18" sau 19" cu ET 29 plus anvelopele aferente. Ramane de vazut daca ramanem la echipare de iarna compusa din jantele 16"(205/55/16) de tabla sau cele 17"(245/45/17) aluminiu.
    3. Posibil un upgrade la Turbo CAHA + un nou soft.
    4. Posibil un upgrade Etrieri si placute,avand in vedere ca discurile sunt schimbate acum 1 an nu prea as schimba si discurile momentan.
    5. Vopsit cateva elemente de la exterior care au nevoie urgenta (capota care e sablata de nu mai poate si alte cateva elemente)
    6. Detailing complet exterior si interior.
     
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Wow @celo, ai avut parte de ceva evenimente neplacute in perioada asta :( Si eu m-am ales cu bara S-Line in urma unui accident... asa ca trebuie de privit doar spre partea pozitiva a lucrurilor :)

    Bafta in realizarea planurilor!
     
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @celo fara poze nu te credem :)
    felicitari si spor pe mai departe
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta