1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Built for Comfort - A4 B8

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de celo, 6 Feb 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Esti sigur ca era caine ala? :)
    Lasand glumele la o parte, bine ca esti tu sanatos, fierul/plasticul se schimba/repara!
     
  2. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Astea sunt piese care se inlocuiesc, pentru restul exista Mastercard ;)
     
  3. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @andyzaharia : Era un pui de urs,cel putin asa parea in bataia luminii.Saracul trecea un DJ , l-am claxonat si a trecut pe contrasens dar apoi a venit un tir care a claxonat si mai tare si a revenit pe sensul meu de mers fix cand treceam pe langa el,mi-a parut rau de el dar nu am avut ce sa ii mai fac.
    @cogdao : Mi-a placut reclama chiar daca in viata de zi cu zi nu se aplica chiar asa de usor...dar sunt total de accord.

    Mi s-a parut amuzant cand am vazut codul tips-urilor,dupa ce masina am umplut-o de compoenente de B8.5 acum am inceput si cu componente
    de B9 (sunt curios cat de multe piese inca au compatibilitate cu platforma B8)...m-ar tenta sa vad daca reusesc sa pun un CAN de B9 cat de mult s-ar imbunatati viteza de comunicare pe MOST.
    Vazand o discutie recenta pe un alt thread mi-am adus aminte de un retrofit pe care vad ca multi il doresc dar nu prea s-a apucat nimeni. O sa strang piesele si o sa fac un filmulet dupa ce iese (in speranta ca iese)
    desi la prima vedere costul nu e unul chiar mic sau care sa justifice aceasta facilitatea media.

    [​IMG]
     
    Smiley apreciază asta.
  4. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Felicitări pentru schimbările făcute mașinuței, sunt de efect. Poate ma bag târziu in Conversație, eu sunt un pic subiectiv si as alege prima varianta de jante, le am pe s4 si mi se pare ca vin perfect! Arunca o privire la mine pe topic, poate îți făcu o părere.
    Spor cu modificările ulterioare!
     
  5. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @stefan550 : Mulțumesc frumos pentru aprecieri. Sa stăpânești sănătos mașina.

    Cum mașina e gata de la vopsit voiam în week-end sa fac ceva de amân de vreo 2 ani : montajul numerelor de înmatriculare cu banda dublu adezivă. M-ar fi interesat sa înlătur și chenarul negru de la exteriorul placutei dar sincer nu știu cum răspunde vopseaua aia electrostatica data acum vreo 7 ani la un solvent. Nu știu dacă e vreun coleg care a încercat operațiunea asta pe plăcute mai vechi ca sa îmi spună și mie rezultatul.

    Sent from my SM-G901F using Tapatalk
     
  6. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Da-i linistit cu "tinner" sau diluant mai pe romaneste. Am dat eu dupa 2 ani si s-a luat perfect. Problema e ca o sa ai urme de uzura pe numere. Nu mai bine scoti tu alte placute si aia e ? e super simplu si te costa ~100 ron.
    Ca si adeziv eu am pus dala de la bizon si e perfect.

    Spor
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am scos placute noi (80 ron) si am curatat chenarul cu acetona. Se ia foarte usor cand sunt "proaspete". :)
     
  8. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @audi66 , @mabalaru : De cele noi stiam ca iese usor ,problema era cu cele vechi dar pana la urma ce e corect e corect. Avand in vedere ca oricum numarul din fata e sablat o sa scot un set nou de numere.

    Din pacate toate pistele de jante pana acum s-au terminat in esecuri dar cred ca in urmatoarele zile vom rezolva si acest aspect. In urma testelor de anul acesta voi merge pe ContiSportContact 6 care desi are o uzura destul de mare si rapida in timp are cel mai bun rezultat la franare pe uscat si are unul din cele mai bune comportamente pe umed.
    In alta ordine de idei am realizat montajul arcurilor Eibach si tinuta de drum s-a schimbat destul de mult in bine avand o coborare de 2.5 CM.
    Cu arcurile stock :
    Distanta intre sol si punctul cel mai intalt al aripii - 69 CM
    [​IMG]
    Cu arcurile Eibach Pro:


    Distanta intre sol si punctul cel mai intalt al aripii - 66.5 CM
    [​IMG]

    Am ramas in continuare cu incaltarile de iarna pe 16" in speranta de a o incalta saptamana asta cu noile Jante/Cauciucuri.
    Daca nu vom trece pe jantele de vara de 17" pana reusim tranzitia la 19".
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai vazut ce a patit colegul @stefan550 cu anvelopele ContiSportContact ? :) Eu zic sa te mai gandesti in legatura cu ele.
    E posibil sa ti se mai lase putin (0.5cm) garda la sol in timp.
     
  10. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @audi66: Ceea ce a pățit colegul am pățit și eu cu Bridgestone Potenta, Dunlop Maxx și Michelin SP2. Din punctul meu de vedere nu ai cum sa ai uzura bună la o anvelopa care se dorește cu asemenea caracter sportiv. Voi alege anvelopele asa cum le-am ales mereu:folosind top-urile organizațiilor de specialitate.
    Referitor la garda, citisem și eu ca în timp va mai cobori un pic dar arata asa de bine și acum. Ceea ce s-a schimbat mult este maniera de exploatare : nu ma mai urc pe borduri, nu mai merg pe drumuri neasfaltate, sunt foarte atent la diferențele de nivel... Uneori prea atent..

    Sent from my SM-G901F using Tapatalk
     
  11. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Poti sa pui o poza cu masina cum arata acum cu noile arcuri?
     
  12. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    Imediat ce am și noile jante de vara achiziționate și montate o sa ii fac și o ședință foto.

    Sent from my SM-G901F using Tapatalk
     
  13. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Cum ti se pare mașina acum mai stabilă ? La gropii si denivelări fata ce de cea standard este mare ?
     
  14. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    Emil, cred ca e și mult Placebo pentru ca acum mașina și arata mai bine și se conduce mai bine și consuma mai bine... Realizez însă că majoritatea (sau într-o proporție mare) acestora sunt în capul meu dar atâta timp cât eu sunt mulțumit..nu mai contează nimic. Am reușit sa scot câteva cuvinte de lauda și de la soția mea (doar pentru asta și au meritat banii). În ceea ce privește gropile /denivelările se simte o idee mai rigida, dar având în vedere ca e încă încălțată cu gumele de iarnă pe 16 e clar ca nu va semăna cu comportamentul celor se vară pe 19. Revin cu păreri după schimbul de roti.

    Sent from my SM-G901F using Tapatalk
     
  15. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Ok astept parerea ta, doresc sa montez si eu :) dar oscilez intre eibach pro-kit si suspensia sport :)
     
  16. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    O mica comparatie...poze facute tot cu telefonul (urmeaza si "marea" sedinta foto) intre masina din iarna trecuta si masina de azi-dimineata.
    Schimbari notabile fiind kit-ul exterior Sline,tips-uri cromate pentru evacuare,garda la sol scazuta via arcurile sport Eibach Pro si noile jante de 19 cu ET 43.
    Inainte: (Februarie 2015)
    [​IMG]
    Prezent (Iunie 2016):
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Jantele au venit si cu 4 anvelope (1x Continental Sport Contact 5P, 1x Continental Sport Contact 3, 1x Dunlop Maxx RT si 1x Michelin Pilot Super Sport)...e ceva de vis :keule:.
    Abia luni se livreaza si anvelopele noi. Revin cu impresii dupa ce am mai facut cateva sute de kilometri.
     
    Ultima editare: 10 Iun 2016
    Voiculescu, lowlife, stefan550 și alți 3 apreciază asta.
  17. czsilviu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    ...
    Superba! Imi poti spune ce folie ai pus pe geamuri?
     
  18. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Altfel arata acum, bravo!
    Imi place cand vad cum cineva isi pune amprenta asupra unei masini, in sensul pozitiv. Ce planuri mai ai cu ea?
     
  19. ovidiu.crc

    ovidiu.crc 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 170cp CAHA
    Ce schimbare fata de iarna. Nu o mai recunosti in parcare:))
     
  20. bogdan_TM

    bogdan_TM 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 | 2008 | 2.0 TDI (CAGA)
    Foarte buna decizia in alegerea jantelor! Arata bine de tot pe masina impreuna cu garda coborata, iar dupa detailing-ul exterior, vorba lui @ovidiu.crc , parca e alta masina!
    Felicitari! ;)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta