1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A4 B8 - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Silviu 28, 19 Sep 2012.

  1. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    eu citisem ca bujille incandescente continua sa se incalzeasca si dupa ce se stinge becul asa ca banuiesc ca mai stai 2-3 sec dupa ce se stinge becul si ar trebui sa fie suficient
    nu e asa?
    eu mai faceam alta chestie, dadea de doua ori pe contact si deci asteptam de doua ori sa se stinga becul de la bujii, nu am avut nici o problema cu pornirea nici din prima si nici de doua ori pus contactul asa ca am renuntat
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca bateria si bujiile sunt bune, nu trebuie sa maresti nici un timp, fiecare pornire va fi ok.
    Degeaba pui contactul de 2 ori, este de ajuns sa se stinga martorul din bord, va porni la fel.googl
     
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    asa am observat si eu, nu e nevoie de marit timpul sau pus de doua ori contactul
    la masina mea veche, tot un VAG TDI dupa 6 ani s-a dus bateria, la -25 de grade am dat de doua ori la demaror si a murit, intra protectia care facea clanc si atat
    am pornit masina la pranz cand era mai cald (-15 grade) am schimbat bateria si totul a fost ok
    la sub -20 de grade se simtea ca motorul a auzit de vorba lui Basescu ca iarna nu-i ca vara insa tot timpul a pornit de la prima cheie fara probleme
    nici cu bateria originala si nici cu cea schimbata nu am observat nici o diferenta intre contact o data sau de doua ori
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Apropo, bujiile la motoarele diesel nu inseamna ca sunt ok daca nu dau eroare. Sunt consumabile, se schimba la 4-6 ani parca.
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Asadar, eu doar imi exprimam ideea posibilitatii maririi acestui timp in vederea preincalzirii camerei de combustie cat mai bune pentru a creea eficienta maxima la pornire in conditii de temperaturi foarte scazute.

    Stim cu totii ca aceste masinii sunt dotate cu un management de pornire, mai exact: imediat ce ai intrat in masina, apesi ambreajul si apesi cheia pana la capat. Acel management este capabil sa gestioneze timpul de preincalzire (adica asteapta ca bujiile incandescente sa isi faca treba), dupa care actioneaza demarorul.

    Ei, in momentul in care masina este dotata cu keyless acesti timpi se scurteaza si mai mult. Din momentul in care ai deschis portiera (momentul dezarmarii inchiderii centralizate), trec 3-4 secunde pana esti asezat in scaun, cu piciorul pe ambriaj si cu degetul pe butonul de pornire. Ei, daca lucrurile astea se intampal intr-un timp foarte scurt, se pare ca unora din calculatoare le ia ceva mai mult timp pana "se trezesc", si apare un fenomen ciudat: Demarorul este actinat fara a mai astepta preincalzirea camerei de combustie. Acest lucru conduce spre o rotire a motorului pentru mai mult timp, pana se reuseste pornirea.
    Aici aparea si problema mea, de a mari acest timp sau de a reusi sa il pot "regla" astfel incat sa nu mai apara acest fenomen.

    Mentionez ca daca, astept mai mult timp, 5-7 secunde, de la momentul dezarmarii inchiderii centralizate, managementul de pornire isi face treaba fara preobleme.

    Din acest motiv as fi incercat o astfel de "setare".

    Oricum, se pare ca in cazul meu este o "problema" a managementului de pornire si nu a timpului de preincalzire. Sau pur si simplu asta e comportamentul acestui management. Are un bag...
     
  6. ClaudiuPopa 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 diesel CAGA,2008
    Buna ziua,
    Poate sa imi spuna cineva cum sa rezolva eroarea asta:
    P0684 glow plug control module(j179) - Implausible signal no signal communication
    Masina este cea din profil. Stiti unde se gaseste releul de la bujiile incandescente ? Multumesc
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca te deranjezi sa ne zici ce cod motor ai, poate primesti ajutor.
     
  8. ClaudiuPopa 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 diesel CAGA,2008
    Salut,
    Nu stiu unde sa ma uit dupa codul de motor. Am cautat dupa VIN dar nu mi-l da.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In cartea service sau pe sticker-ul din portbagaj gasesti codul de motor. Daca nici asta nu esti in stare sa identifici ma refer la codul de motor mergi la cineva care te poate ajuta.
    Intrebarile astea nu se pun pentru ca se considera ca atunci cand te-ai inscris pe forum nu o luam ca la gradinita, de la zero. Intai citeste forumul asta pentru ca deja intrebi niste lucruri care se repeta si asta nu este in regula. Cand ti-ai cumparat masin asta trebuia sa stii tot ce inseamna marca Audi nu sa intrebi aiurea si inutil ca sa adaugam pagini inutile pe forum.

    Pe sticker-ul ala in partea stanga codul tau de motor este format din 3 litere grupate si cu una in plus la sfarsit adica litera A B C D in total 4 litere. Pune aici o poza cu sticker-ul ala si iti spunem noi codul de motor.

    Inca ceva: Este interzis Quote (citare raspuns integral) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse. Ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum.
     
  10. ClaudiuPopa 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 diesel CAGA,2008
    Scuze pt. toate neregurile pe care le- facut.CAGA este codul de motor.Multumesc
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ok, alta treaba.
    La baza parbrizului in partea stanga a masinii ai o cutie, acolo o sa gasesti releul bujiilor.
    Il identifici dupa codul 038 907 281 B scris pe lateralul releului sau dupa codul 457 stantat deasupra, mai exact, reperul #3 din poza atasata. Nu stiu la ce rezolutie s-a atasat poza, am pus-o de pe telefon, daca e vreo problema ziceti si am sa o pun de pe laptop.

    P.S Trece-ti codul motorului in profil, pe viitor cand o sa mai ai intrebari sa numai stam sa te intrebam.
     
  12. ClaudiuPopa 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 diesel CAGA,2008
    Ok,multumesc,am sa ma uit maine,si tot acolo ar trebui sa gasesc si sigurantele alea de 50 Amp pt bujii?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu vreau sa te induc in eroare dar nu stiu sa existe vreo siguranta de 50A pe B8 pentru bujii, asteapta un raspuns de la alt coleg.
    Pe modelele mai vechi stiu ca exista acea siguranta, arata ca in poza atasata.
     
  14. ClaudiuPopa 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 diesel CAGA,2008
    Ok,poate am eu informatia eronata,dar la b8 stii unde ar putea fi sigurantele pt bujii,m-am uitat in cartea tehnica dar nu am gasit nimic.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este in acelasi loc cu releul, vei gasi mai multe sigurante acolo, nu stiu sa iti zic exact care. Vezi daca e vreuna arsa, daca nu verifica releul si/sau inlocuieste-l.

    EDIT : Reperul #9 din poza de mai sus este o siguranta de 50A, insa nu stiu daca este pentru bujii.
     
    Ultima editare: 29 Apr 2016
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Claudiu, poate te ajuta imaginile atasate.
     
  17. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Imi era teama ca o sa intrebi asta...e cam frig afara ;) Uite si poza atasata.Bateria e inca in proces de incarcare.
    Tind sa cred despre baterie ca atat mai poate,o voi masura iar diseara oricum.
     
  18. Palos 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4, B8, 2.0, TDI, 2009
    Buna ziua,
    Sunt din Bacau si apreciez foarte mult un raspuns de la cineva care a fost la un atelier particular / specialist din zona sau macar din judete apropiate, care ma poate ajuta sa schimb o bujie arsa si blocata la un A 4 /B 8 din 2010. Am intelesc ca ar fi cineva prin Ploiesti.....
    Pana acuma am fost la doua reprezentate sa zicem Audi (Cybernet din Bacau si Scorpion din Focsani).
    Din pacate ambele mi-au dat acelasi raspuns: exista riscul sa o rupa ceea ce duce la / sau - desfacerea chiulasei cu costurile adiacente care sunt destul de mari...nici macar nu au putut sa-mi faca o estimare, probabil din cauza tuturor garniturilor si elementelor de prindere care se inlocuiesc.
    Am inteles tot neoficial de la ei ca exist un dispozitiv de incalzire care poate ajuta la desfacerea bujiei.
    Multumesc frumos!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa cum am mai mentionat aici:
    este un raspuns conform deoarece nimeni nu isi asuma acel risc deoarece intradevar se poate rupe bujia in chiulasa. Am mai scris asta pe forum de mai multe ori. O faci pe propriul tau risc fara sa dai vina pe nimeni pentru ca este o operatiune delicata si nu isi asuma nimeni aceasta vina daca se rupe bujia in chiulasa.

    La montare trebuie folosita o pasta / vaselina ceramica pusa pe filet, pentru temperaturi inalte, de exemplu cum sunt cel din poza atasata:
     
    Ultima editare: 25 Ian 2017
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    "Bunicu" - 0735 043 086 rezolva orice bujie rupta in chiulasa.
    Partea proasta este ca se afla in Urziceni/Ialomita.
     
    seppy5 apreciază asta.

Distribuie pagina asta