1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Calculator Coloana Volan - Contact Blocat - masina nu porneste - A6 C6 (4F) - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de dorde81, 26 Ian 2010.

  1. chirtes 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2012
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    audi a6 c6, 2,7 tdi 2006
    Salutare. Nu mi se mai blochează volanul la mașină, după ce scot cheia. Contactul funcționează și mașina pornește însă îmi fac griji că nu să mai recunoască nici cheie. A avut cineva problema asta ? Un sfat sau o recomandare ?
     
  2. Boris1984

    Boris1984 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 2.7 diesel 2006
    Salutare,
    Sunt nou pe acest forum. Am si eu un A6 din 2005, motor 2.7 diesel. Modulul de pe coloana de volan mi-a fost desfacut (cel care are motoras) si acum pus la loc nu mai porneste masina. Practic pun contact si nu se mai aprinde nici un bec in bord. Oare trebuie schimbat ? Se poate ? Trebuie mai apoi modat ? Am primit diverse raspunsuri insa nimic sigur. Va rog respectuos ajutati-ma.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza.
     
  4. Boris1984

    Boris1984 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 2.7 diesel 2006
    Am vrut sa pun tester dar nu pot fara a pune contactul, plus ca cine mi l-a demontat i-a dat curent sa vada de motoras si odata montat la loc nu mai face nimic masina

    Se poate schimba acel calculator sau trebuie tot kit-ul de pornire schimbat ?
     
  5. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    te poti loga pe modulul 05 - Acc/Start Auth. chiar si fara contact pus, aprinde o data semnalizarile si modulul se "trezeste". Cel putin vezi ce erori ai si le poti sterge.
     
    Boris1984 apreciază asta.
  6. Boris1984

    Boris1984 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 2.7 diesel 2006
    Iti multumesc frumos, am sa incerc maine sa fac asta, ca am desfacut aproape toata masina. Cred ca are ceva scurt pe undeva, o inchid iar pe urma gasesc becuri in bord aprinse si masina inchisa, fara sanse sa o mai deschid din inchidere.
     
  7. Boris1984

    Boris1984 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 2.7 diesel 2006
    Am intrat exact asa cum ai spus tu,am dat insa si faza lunga pe langa semnalizari,si a pornit,iti multumesc foarte frumos,mik15
     
  8. Repedex 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI BRE 2006
    Buna ziua !
    Imi puteti spune daca se poate anula acel blocator sau se poate inlocui motorasul, se poate "desface" acel blocator ?
    Se poate gasi in magazine nou, sau se poate pune unul de la o masina SH si sa potriveasca si cipul ?
    Eu pot porni masina doar dupa ce sterg eroarea. Motorasul lucreaza lent, se deblocheaza iar apoi se blocheaza imediat inapoi iar dupa stergerea erori motorasul lucreza perfect pana la urmatoarea pornire. Dupa un timp indelungat de stat daca e cald e ok.
    Multumesc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba releul.
     
  10. Repedex 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI BRE 2006
    buna 66 ,multumesc !
    am sa incerc sa il schimb, dar un coleg intreba de cati amperi trebuie sa fie releul 20 A sau 25 A ?
    si ce e ciudat dimineata am pus cheia in contact si motorasul a deblocat instant volanul dar inainte cu o zi dupa ce am sters eroarea tot m-am "jucat" cu contactul (pun scot pun scot) si am incalzit masina bine de stateam in tricou .
    acum seara iar m-am jucat asa ,poate am noroc si maine
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am pus de 20A, vezi ca am lasat mai demult niste link-uri de unde se poate cumpara in Romania, banuiesc ca le gasesti in urma cu 3-4 pagini.
     
  12. Repedex 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI BRE 2006
    multumesc, am gasit link-urile inca sunt valabile !
    voi tine legatura despre ce si cum am facut/rezolvat !
     
  13. dan.niculescu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Q7, TDI, 2006
    Repedex
    Cu cateva pagini mai in spate un coleg a descris perfect procedura
    Daca nu te deranjaza lipsa blocarii volanului, atunci scoate numai alimentarea motorasului. Eu am facut asta si deocamdata este ok.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce ai renunta la blocarea volanului si sa ramai cu erori pe VCDS, pentru 15-20 ron ?
     
  15. Repedex 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI BRE 2006
    Da intradevar ai deptate dar atata timp cat nu imi tiuie in cap nu ma deranjaza ca e anulat si nu are decat sa o fure cine a vrea. :)
     
  16. dan.niculescu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Q7, TDI, 2006
    la ce erori te referi mai concret ?

    Nu costul releului este problema.
    Dupa experienta si posibilitatile de care dispune cineva dpv mecanic pentru a scoate coloana volan si a desface modulul cu motoras, mai are nevoie si de ceva experienta si scule specifice sa inlocuiasca releul.
     
    Ultima editare: 6 Dec 2017
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ramai cu eroare pe coloana de volan la scanarea cu VCDS daca anulezi blocarea acesteia prin scoaterea mufei motorasului.

    Coloana iese usor, trebuie doar rabdare. Releul il inlocuieste orice electronist cu 10-15 ron, are 5 lipituri de facut.

    Ca si costuri orientative :

    100-150 ron - demontat coloana
    15-50 ron - releu (in functie de unde gasiti sa il achizitionati)
    10-15 ron - inlocuitul releului

    Pentru banii astia e si pacat sa renuntati la blocarea volanului.
    Bineinteles, daca aveti un minim de cunostinte si scule, puteti rezolva toata problema doar cu costul releului.

    Eu unul nu inteleg de ce se ajunge la anularea unor functii cand le puteti rezolva cu costuri minime.
    Asa e romanul. S-a stricat, anulam blocarea volanului, EGR, etc., nu reparam.
     
  18. dan.niculescu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Q7, TDI, 2006
    Audi 66, nu asa sta problema: inlocuirea releului rezolva una din necunoscute.
    Ai toate sansele sa schimbi releul si dupa ceva timp eroarea sa apara,, pentru ca nu sti nimic despre starea motorasului si ceea ce angreneaza mecanic..
    Matoda descrisa de Piciu este simpla si clara. Mai mult, functioneaza fara erori in bord, o poti aborda singur acasa cu un minim de cunostiinte, evident, cu pierderea blocarii/deblocarii.
    Sigur, este o rezolvare neconforma cu manualul masinii.
    " asa e romanul " este afirmatia ta.
    Dragul meu, daca am fi altceva, atunci am rezolva problema direct la reprezentanta, elegant; ne-am vedea de treburile noastre si n-am mai chibita despre defectele masinilor. Daca n-ar fi asa romanul, nici acest site n-ar exista.
    P.S. daca doresti sa intram in amanunte pe tema rezolvarii acestui defect, te rog, eu cel putin am rezolvat singur si cam stiu ce vorbesc.
     
    mihaicristian și vladliviu85 apreciază asta.
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu e afirmatia lui ci un lucru inradacinat la romani, @audi66 are dreptate cand spunem sa"dam tot de pe masina jos".

    Daca nu ne putem permite o masina la intretinere nu o cumparam dar...iar ajungem"asa e romanul/nu are bani de paine dar are audi".

    Scuze de off.
     
  20. dan.niculescu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Q7, TDI, 2006
    Nu imi doresc sa dezvolt un subiect pe tema " asa este romanul " paralel cu problema tehnica, dar o precizare simt ca trebuie sa o fac: intamplator sunt la al doilea model Audi, ambele cumparate din tara de la reprezentanta Audi; primul a fost un A6 2.5 TDI, pe care l-am folosit de la 0 la 350.000 km, iar al doilea este un Q7 cu care am pornit de la 0km iar acum are aproape 300.000 km. Dupa modesta mea experienta cu aceasta marca, datorita fiabilitatii, voi pune punct.
    Este inadmisibil ca o asa bijuterie tehnica sa fie echipata cu componente de o calitate discutabila, astfel incat pentru defecte minore gen cel pentru care tot discutam sa nu ai alta de posibilitate de rezolvare decat platforma. Si din pacate mai am cunoscuti care au avut experiente comparabile. As putea sa dezvolt experianta si cu un Porsche Cayenne dar, nu cred ca este cazul. Cand dai bani pe o astfel de masina nu platesti doar confortul, ci si fiabilitatea care ar trebui sa-ti asigure siguranta in exploatare. Daca eu am platit pretul cerut, am respectat conditiile de exploatare impuse de producator, mi se pare corect ca marca sa raspunda corespunzator. Ori, eu am iesit pacalit. Si cu asta am inchis subiectul.
     
    mihaicristian și vladliviu85 apreciază asta.

Distribuie pagina asta