1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Calculator Coloana Volan - Contact Blocat - masina nu porneste - A6 C6 (4F) - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de dorde81, 26 Ian 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Repet, exista solutie pentru asta.
    Fara taiat fire, intrerupatoare adiacente, etc.
     
  2. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Salut,
    M-am lovit si eu de problema cu contactul, mai exact cand scot cheia din contact, nu se blocheaza volanul, implicit nu se opreste automat MMI-ul. Am citit ca ar fi vorba despre niste switch-uri din contact "J518". Stie cineva, in afara de Aliexpress, China, de unde se mai pot procura ? Nu as sta aproape o luna de zile sa ajunga in tara. Orice sfat sau raspuns este bine-primit.Multumesc

    O zi buna.
     
  3. floryn34

    floryn34 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    audi A4 B9 2017
    Buna ziua,
    La o alta masina pe care o am, un Audi A6 C6 an 2008 cutie manuala nu se mai blochează volanul când scot cheia din contact mai precis are momente cand se blocheaza si cand nu.
    Mulțumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionel_a4 și floryn34 apreciază asta.
  5. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Eu…ce sa mai spun ?
    Am comandat micro contactele alea de pe Ebay, de la un tip din Franta, foarte dotat pachetul, icu poze, indicatii, inclusiv suruburi noi pt carcasa calculatorului.
    Am cumparat din tara si acel modul negru, ca un cub.
    Le-am schimbat, rezultat, ZERO.
    Se debloca anemic, cand aveam noroc, dar in 90% dintre cazuri,…ramaneam fara contact.
    Am zis, hai sa schimb si motorasul, ca poate o fi la el.
    Am comandat din China, de pe Alibaba, chipurile compatibil, cu poze, dimensiuni, tot. Si am luat doua, ca vorba aia, preturi de China, vreo 20 $ am dat.
    Cand sa-l montez, tija era mai lunga cu vreo cativa mm, plus ca acele gauri din capac, pt fixare, nu erau ca pe cel original.
    In final, dupa ce am demontat-montat totul de vreo 4 ori, am scos firul de alimentare de la motoras si PA. Sa fie sanatos, acum…”merge”.
    Eu m-am lasat. Daaaca nu am ce face in vreo vara si daca o sa gasesc o sursa ok pt un motoras,…posibil sa fac si inlocuirea lui. Dar ceva imi spune ca nu poate fi de la motor asta. Iar asta poate insemna ca problema cu deblocarea poate fi si de la altceva. Cine are norocul sa i se rezolve problema doar cu inlocuitul contactoarelor, sa se considere norocos.

    (Nu stiu daca s-a precizat pe aici, posibil da, dar pentru doritorii de demontat le recomand sa scoata borna de la baterie cu cheia in contact. Ca sa ramana volanul deblocat. Asta pentru a veni in dreptul gaurii de acces a surubului ce fixeaza mecanismul motorasului de tija de deblocare a volanului.
    Daca demontati coloana cu volanul blocat, desfacerea e foarte dificila si conditionata de indoirea tijei (platbanda) de la blocator, ca sa fie acces la surub. Astfel la montaj tija ramane un pic indoita si se poate infrana pe cursa ei. Sa mearga greu, sa forteze motorasul, sau chiar sa dea iar eroare.)
     
    Ultima editare: 9 Feb 2023
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In 90% din cazuri, releul ala negru e problema (cub cum ai zis tu), nu microswitch-urile.

    Vezi ca releele alea Nais ACT512 sunt si fake-uri multe, probabil asta ai si nimerit.
     
  7. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Aaaa, daaa, e foarte posibil si asta, nu neg…
    Dar oricum, am luat si eu…de unde ia mai toata lumea, de pe net, de la un magazin cu piese electronice.
    Nu mai tin minte ce marca era scrisa pe el, Panasonic, sau asa ceva. A trecut mai bine de un an de atunci…
    Uite o sa am in vedere asta, daca o sa ma mai apuc sa fac ceva in sensul asta. Adevarul e ca m-am cam saturat sa desfac totul de pe acolo (pana acum de vreo 3 sau 4 ori) si in final sa vad ca degeaba, ca tot la solutia cu scosul firului de alimetare am ramas. Nu prea ma mai trage inima, intelegi tu…
    Merci…
     
    Ultima editare: 10 Feb 2023
  8. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Ooookkk, dupa vreun an de mesaje "ignition lock" (tot mai dese in ultima vreme) la punerea contactului, am hotarat sa iau si eu taurul de coarne. Achizitionat de pe Aliexpress acele faimoase switch-uri j518 si ma pun pe treaba. Dar am facut de curiozitate si-o diagnoza, iar acolo stupoare: nu pot intra pe modul ca sa vad eroarea...imi da mesajul "modulul nu raspunde" (vezi pozele). Ceva sfaturi inainte de-a ma apuca de casapit contactul sau pot sa-i dau inainte cu tupeu?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si releul (adica principala cauza), unde e ?
    Cele 2 switch-uri cu lamele, unde sunt ?
    In modul ai 3 switch-uri, unul simplu si 2 cu lamele + releu.
    In contact ai 5 switch-uri simple + releu.

    In conditiile astea, nu te apuca de “capasit” nimic, ca n-ai cu ce.

    Ori tu vrei sa faci doar contactul ?
    Dar, vorbeai de switch-uri J518, adica modul coloana.

    Tu ai trecut prin topicul asta ca pestele prin apa. :))

    upload_2023-6-12_21-11-9.jpeg
     
    Ultima editare: 12 Iun 2023
  10. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mentionasei J518, ala e modulul de pe coloana, nu contactul.

    Pentru contact e ok doar switch-urile.
    Da-i bataie …
     
  12. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Da..in fine...m-a derutat ce-ai scris tu in acel post din sectiunea HOW TO...ai scris asa:

    Aici de vina sunt unul sau mai multe switch-uri din contact.
    https://it.aliexpress.com/item/J518..._1&btsid=09d06e14-3da9-4290-8877-6c31495fe0c1
    In caz ca numai este valabil link-ul, cautati pe aliexpress.com dupa "J518" si o sa gastiti micro-switch-urile cu 2 pini.

    Asadar credeam ca j518 sunt switch-urile din contact...desi iarasi a fost ciudat ca tu ai scris 2 pini si de fapt cele din contact au 3 pini. Am mai remarcat o chestie: in acele filmulete pe YT am vazut ca switch-urile din contact au niste chestii mici rotunde gen mama-tata, cu ajutorul carora se prind intre ele...eh, cele comandate de mine n-au asa ceva...sper sa fie modelul corect, atata tot.
     

Distribuie pagina asta