Caldura in masina - caloriferul de caldura - la A3 8L - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de madalin91, 29 Ian 2012.

  1. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    salutare

    Am si eu o problema cu caldura mai exact masina baga caldura dor cand vrea ia alte ori chiar dupa 4, 5 minute alteori chiar si dupa 25 de minute.
    Am anteles ca cauza ar fi aer pe instalatia de racire. Problema e ca cum scot aerul de pe instalatie de unde mai exact a3 1.9 tdi motor asz
     
  2. fabianfabi14 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    CLUJ
    Masina:
    a4 motor 1,6 benzina 1996
    Masina nu poate sa aiba aer pe instalatie deoarece se aeriseste instalatia automat, numai nivelul antigelului sa fie la semn.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Ian 2012
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Aer sau mizerie.
    Baga apa calduta de la robinet pe tur, apoi pe retur, si tot asa. Vorbesc de conductele alea ce merg in habitaclu.
     
  4. catalinmiti 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a3 2003
    Si eu am probleme cu caldura: adica la ralanti nu baga aproape deloc. Si eu as suspecta caloriferul, asa ca voi incerca sa bag apa cu un furtun si sa vad ce ar fi pe acolo. Oare daca e ok caloriferul ce ar trebui investigat ? La o scanare nu s-au gasit erori ale climei.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Ian 2012
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca nu sunt erori (electric/electronic) atunci nu poate fi decat o problema de ordin mecanic. Termostat defect, furtune infundate si cel mai des radiator incalzire habitaclu infundat.
     
  6. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    Salutare

    Stie cineva de unde se face aerisirea la instalatie de lichid de racire la audi a3 1.9 tdi motor asz
     
  7. fabianfabi14 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    CLUJ
    Masina:
    a4 motor 1,6 benzina 1996
    aerisirea se face automat turnind antigel in vasul de antigel antigelul sa fie la semn
     
  8. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    Ok, dar de ce a intrat doar 5 litri de antigel si in carte scrie ca 6 litri. Instalatia era golita 100%. Am facut vreo 500 de km de atunci si lichidul este tot la semn iar daca merg cu ea peste 120 incepe sa se incalzesca.

    Plus de asta apa pe retur nu vine tot timpu, am schimbat si termostatul si sonda de temperatura.


    Foloseste functia Edit data viitoare. Nu mai posta consecutiv. Poti Edita un mesaj timp de 60 minute de cand a fost scris.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2012
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Instalatia nu ai cum sa o golesti toata decat dai desfaci jumate din plansa de bord ca sa scoti si apa din calorifer.
    Asadar, falsa impresie ca ai scos tot din instalatie.
     
  10. catalinmiti 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a3 2003
    aseara ma gandeam si eu la scoaterea apei din calorifer dupa ce as face spalarea aceea cu furtunul. eu tind sa cred ca daca suflii cu putere pe furtunul cu care ai spalat ai reusi sa scoti o mare parte din apa din calorifer.
     
  11. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    Fratilor ajutati-ma si pe mine, masina mea baga caldura doar cand vrea ea.
    Problema a aparut de cand am pus antigel verde peste rosu.
    Am golit instalatia deoarece am inteles ca antigelul rosu G 12 nu se amesteca cu nici un alt fel de antigel. Am pus din nou antigel rosu cu apa distilata doar ca problema nu a disparut.
    Am schimbat si termostatul si sonda de temperatura dar nimic. Nu am erori electronice, plus de asta: daca merg cu masina peste 110-120 km/h temperatura apei trece de 90 de grade si caldura nici gand. Ba dimpotriva baga mai tare frig.
    Care sa fie cauza ? Ajutati-ma si pe mine, va rog.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2012
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cred ca ai omorat pompa de apa.
    Antigelul se supraincalzeste intr-un loc pentru ca nu este recirculat.
    Caldura nu ai in interior ca antigelul rece din calorifer sta acolo.

    Verifica furtunele peste tot unde poti pune mana, atunci cand motorul e cald. Daca ai multe locuri reci, poti sa demontezi pompa de apa linistit ca e moarta.
     
  13. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    Ok, dar daca e pompa de ce in relanti nu se incalzeste chiar daca sta si 2 ore.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2012
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pentru ca e foarte frig afara si pentru ca ai diesel. Sau poate pompa se invarte insa insuficient sa faca tot circuitul.
    Verifica ce ti-am zis si dupa aia pune-ti problema de ce nu se incalzeste la relantiu.
     
  15. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    ok dar cand sa verific furtunele, cand temperatura apei este la 90 de grade ??
     
  16. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
  17. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    Salut Ovidiutm
    Am verificat azi furtunele cum mi-ai zis tu. Spre fericirea sau nefericirea mea doar 2 furtune erau reci, cel care merge din motor (termostat ) in radiator si unul din cele doua furtune care merge din calorifer, (care cred eu ca ar fi returul de la calorifer). Nu pot sa-ti zic unde duce mai exact ca nu am o vizibilitate prea buna acolo.


    Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Mesajul a fost editat. Multumesc de intelegere.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2012
  18. madalin91

    madalin91 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI , An 2000
    salut

    Va zicem acum 2 luni ca nu am caldura in masina si daca merg cu masina peste 120 km/h temperatura apei trece de 90 de grade. Am tinuto o luna pe dreapta si eri am scos masina la plimbare am mers cu ia vro cateva minute lejer dupa care am zis sai dau umpic de talpa sa vad daca temperatura apei mai trece de 90 de grade si cand colo surpriza temperatura apei nu mai creste, dar caldura tot nu baga decat numai in mers.
    Cum e posibil ca cand erau afra -15 grade temperatura apei trecea de 90 de grade si acum cand e cald afra +20 de grade temperatura apei nu mai creste
     
  19. alexei_blulions 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2012
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A3, 1.8, 1996
    salutare
    stie cineva cum se schimba radiatorul de caldura la un a3 din 97..
    multumesc frumos
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ca la toate masinile. Demontezi jumatea inferioara a bordului.
     

Distribuie pagina asta