1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Ionutz, 6 Sep 2008.

  1. popica35

    popica35 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, AWX, 2002
    Salut.La mine totul este ok numai ca baga aer(indiferent daca e cald sau rece) numai pe la parbriz si la picioare,la gurile de aerisire centrale nu vine aer deloc.Care o fi cauza?
     
  2. Never666

    Never666 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4
    Iti sunt blocate clapetele directionale de aer din bord aceasta ar fi cauza dai un search s-a mai discutat problema aceasta
     
  3. kata20102 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    audi a4 2005
    Am o problema cu caldura: cand pordesc climatronicul se aude un zgomot ciudat, il setez pe 26 de grade abia se incalzeste adica da caldura, dar nu suficienta si temperatura este la 90 grade. Ce as putea sa fac sau ce sa verific ca sa dea caldura mai multa ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mar 2012
  4. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Umblii la butoanele de temperatura si in acelas timp stai cu capul bagat sub torpedo.Urmaresti clapeta albastra si observi daca isi face toata cursa!
    1.Dai temeratura pe "Lo"
    2.te bagi acolo sub torpedo si vezi clapeta albastra.In acest timp apesi pe buton,setandu'l pe "Hi"(maxim).Daca isi face toata cursa,mergi in fata si langa baterie ai 2 furtune.Le scoti pe ambele si bagi presiune pe tevile metalice de pe o parte pana crezi ca s'a curatat caloriferul.Succes!
     
    marian91 apreciază asta.
  5. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    nu mai baga caldura

    buna ziua,

    la un audi a4 b6 din 2004, cu motor 1.8T pe benzina, 163cp, nu mai baga caldura deloc, chiar si cu compresorul oprit atunci cand temperatura este pe HI
    am fost la un tester, mi-a zis ca nu stie ce are, si ca sa merg in alta parte sa dau bordu jos ca ei nu fac asa ceva. si mi-a mai zis ca s-ar putea sa fie blocate clapetele care declanseaza aerul cald, in rest nu m-au rezolvat.
    s-a mai intalnit cineva cu problema asta?
     
  6. Nepotu66

    Nepotu66 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2011
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    A4 B6, 2.0 ALT
    Da gabarea in momentul asta am eu problema asta, apa la 90 de grade imi baga aer rece de afara insa la un moment dat se incalzeste si vine aer caldut. Nu inteleg de ce la relanti aerul se raceste, caloriferul l-am curatat chiar azi, era curat iesea apa limpede din el.

    S-o luam asa:
    Termostat nou
    Calorifer curat
    Radiator nou
    Apa la 90 grade

    Cred ca desfac plansa de bord, p-acolo ma batea si pe mine gandul poate n-o merge ceva cum trebuie.


    L.E.


    Dupa vreo 2 ore de rasfoit forum-ul am gasit niste solutii, le-am lasat asa cum le-au scris colegii. Gabarea sper sa-ti fie de folos.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Noi 2012
  7. bogdan1416 Guest

    Salut,
    vreau sa imi recomande si mie cineva un service care se ocupa de clima la un audi a4 b6 2002 (un service serios) pentru o verificare la clima pentru ca nu baga calcura asa cum ar trebuii iar daca directionez aerul pe sus pe mediu si jos abia se simte un curent de caldura si se aburesc geamurile. Multumesc
     
  8. alexaltdar40 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2012
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    AUDI A 4 , 1.8 Turbo, Benzina, 2002 ; Ford Sierra , 2.0 benzina 1986 ; Ford Cortina 1.6 Benzina 1973
    Am schimbat distributia si antigelul la masina mea Audi 1.8 Turbo si dupa ce am luat-o de la service nu mai baga caldura! Inainte de operatiunea asta baga de ma scotea din masina! Ce sa fie oare? Antigelul e la nivel...
     
  9. Nepotu66

    Nepotu66 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2011
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    A4 B6, 2.0 ALT
    alexaltdar40 Cel mai simplu si la indemna este sa faci un drum de 20 - 30 minute cu caldura la maxim, ori in parcare o turezi in jur de 2000 rpm la fel cu caldura pornita la maxim. Nu uita sa te uiti la vasul de expansiune pentru ca pe masura ce se aeriseste instalatia o sa scada si antigelul, nu-l lasa sa treaca sub nivelul minim.
     
    Ultima editare: 19 Ian 2013
  10. e-man 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2xBMW-525i+535d
    Salutare tuturor,
    Dupa ce am rasfoit complet acest thread in speranta gasirii unei rezolvari ma-m hotarat sa postez si eu problema. Masina de cand am achizitionat-o are o problema pe partea de incalzire si anume.
    Pormita dimineata sa spunem cu temeperaturi scazute la exterior o astept sa ajunga cu apa la 90 de grade, bineteles caldurica canci. in situatia aceasta am testat 2 metode ce dau rezultat chiar daca nu imi fac placere
    Astfel
    1. o turez la aprox 2000 rot/min dupa cateva secunde incepe sa bage aer cald
    ori
    2. o pun in miscare iar dupa sa spunem 2-300 de metri incepe sa bage aer cald treptat pe partea soferului dupa un timp de mers incepe si la pasager.
    Pe langa aceasta daca nu parcurgi o distanta serioasa sau nu o turezi suficient gen 2000-3000 cand te opresti la stop de cele mai multe ori incepe si baga iarasi rece.
    Daca sa spunem dupa o distanta mai mare gen 20-30 km stationezi nu mai are problema asta, adica baga cald si daca stai o ora pe loc cu motorul pornit.
    Ce sa fie oare

    Radiatorul? mai ales ca intr-una din zile nu stiu cum m-am nimerit dar deabia ponita frig si eu nemaiavand rabdare sa astept sa plec de pe loc si sa inceapa cu ameteala aia de aer cald dupa ce a ajuns la 90 i-am ars 2-3 sprituri la vreo 4000. Brusc s-a auzit cum ar curge printr-un orificiu apa...

    In alta ordine de idei, de ce baga aer cald la mine mai intai, dupa care la pasager?... sa fie oare motorasele care fac schimbul de circuitul de cald pe rece? si invers.
    La acest lucru spre exemplu azi fiind mai cald afara 12 grade, am avut ocazia sa ma joc un pic si sa testez daca merge AC-ul si merge, (paradoxal) adica de pe cald trece imediat pe rece si chiar baga rece... iti degera degetele la gura de ventilatie.
    Deci ce sa fie oare? are cineva o schema explodat a instalatiei de clima (dar de ansamblu), si la fel o schema in care sa fie vizibil relativ la masina pozitia caloriferului de habitaclu.
    si pe langa asta dace este cineva care sa se si priceapa la aceasta reparatie ca de testat am testat-o cu vag-com si nu are nici o eroare pe instalatia de HVAC.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Feb 2013
  11. Nepotu66

    Nepotu66 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2011
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    A4 B6, 2.0 ALT
    e-man Problema ta am avut-o si eu, la semafor baga rece iar cand porneam incepea sa bage cald. Cred ca as face un pariu cu tine ca instalatia nu e aerisita, ai umblat de curand la ea ? si de cand ai problema asta ? Ai verificat nivelul de antigel? Modul de aerisire e chiar deasupra postului tau.

    Pozitia calorifelului este sub plansa de bord, langa baterie se afla cele doua tevi care ies din calorifer tur jos / retur sus, insa exclud varianta ca este infundat pentru ca altfel nu-ti baga deloc.
     
  12. e-man 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2xBMW-525i+535d
    Salutare,
    Multumesc pentru editarea postului in primul rand.
    Insa sper sa nu consideri apostrofare dar sunt 2 thread-uri la urma urmei pe aceeasi tema. Aceste masini au sa spunem un fel de schimbator de caldura si pompa de caldura prin recirculare mai pe larg un modul de HVAC Heating/Ventilation and AirConditioning mai nou si Treatment...HVTAC
    M-am indreptat direct la thread-ul "clima" tocmai avand aceste lucru in minte, e un pic redundant sa ai 2 threaduri la urma urmei ce privesc conditionarea aerului din autovehicul.
    Mai ales ca pe respectivul l-am citit din scoarta in scoarta. Dar repet nu vreau sa te ofensez m-a indus in eroare treaba legata de clima.

    Referitor la problema masinii, am omis intradevar ca masinuta are o problema legata de un furtun ce intra la termostat si pierde lichid de racire. Tot stau cu furtunul in portbagaj sa il inlocuiesc dar mi-e groaza de service-uri.
    La mult laudatul Coasta de est sincer nu imi mai vine sa calc, m-am dus am schimbat cateva piese e advarat nu mare lucru, doar asa varf de iceberg gen capete de bara si bucse. Mai ales ca am vazut o faza care m-a ingrozit la propriu. Citez si sper sa nu fie off-topic.
    Una bucata babuin cu cheia pe mana, nervos ca nu poate monta pompa de apa si curge antigelul pe jos la un VW CC, pentru ca bienenteles ordine de montaj/operatiuni in Romania e o poveste frumoasa. O tranteste frate pe jos de o iau dracii, dupa care rezolva...isi face loc rupand vreo 2 clipsuri si mai scoate 2 plastice si protectii, le-am auzit eu trosnindu-le, dupa care culege pompa de pe jos, nu verifica nimic la ea o varaste in motor relaxat... halal zic eu in gand,nici pe aici nu mai calc.
    Acum revenind o sa stau weekend-ul asta langa mecanicul care se ocupa de mercedes cu bata ca nu vrea neam sa se atinga de audi si o sa il schimb dupa care incerc metoda asta de aerisire.
    Multumesc pentru sfat si ajutor.
    Si doresc pe acesta cale sa-l salut si pe colegul AlexAltdar, fost coleg pe forumul FORD.
     
  13. frydome

    frydome 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2013
    Locație:
    BOCSA ,CS
    Masina:
    Audi A4 8e 2003 1.9 TDI 131cp
    Sal

    Am si eu o problema cu caldura am un AUDI A4 8E 2003 1.9 TDI 131Cp AWX problema este ca jumatate de masina partea dreapta baga caldura ,cealalta jumatate partea stanga baga aer rece su stiu ce are ,mam gandit ca ar tebui un test facut ,acolo se vede daca este vreo clapeta blocata sau ars vriu motoras .A mai patit cineva asa ceva ?? Ms.
     
  14. alexaltdar40 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2012
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    AUDI A 4 , 1.8 Turbo, Benzina, 2002 ; Ford Sierra , 2.0 benzina 1986 ; Ford Cortina 1.6 Benzina 1973
    Salutare din nou! Ideea e ca problema mea s-a rezolvat in felul urmator: Am pus masina cu botul intr-o rampa si am completat antigel, apoi la vreo 2 zile am repetat operatiunea si apoi la inca 2 zile am mai completat dar cu masina in pozitie dreapta. In total au intrat 2 litrii de antigel cu toate ca inainte sa completez nivelul era la maxim. Deci totul s-a rezolvat , dar comcluzia e ca aerisirea la acest tip de masina se face manual si in vreo 2-3 randuri.

    Acum baga caldura normal ca inainte sa umblu la ea.

    PS: Salut e-man si ma bucur ca ne gasim si aici pe acest forum. Poate ne si revedem. Problema ta poate sa fie aproiata cu a mea. Schimba intai acel furtun si apoi aeriseste-o dupa cum am explicat eu, cu botul in sus pentru ca sa fie mai eficienta. Ideea de a aerisi cu botul in sus mi-a dat-o cineva cu parul alb! :D :D :D
     
  15. marcel_dany75

    marcel_dany75 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2009
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A.4 ,1,9 TDI(131 CP) an 2003
    Am si eu aceeasi problema cu caldura ca si FRYDOME, am un AUDI A4 2003 1.9 TDI 131Cp AWX, jumatate de masina partea dreapta baga caldura ,cealalta jumatate partea stanga baga aer rece. nu stiu ce are ,la un test facut , cel care a facut testul a zis ca am o clapeta blocata dar nu stiu unde sa caut (sau ars vreun motoras). Cum sa imi dau seama care clapeta este blocata? Am dat jos torpedoul si nu stiu care ar fi problema. Cum as putea verifica daca acele motorase functioneaza normal?
    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    O seara buna
     
  16. Nepotu66

    Nepotu66 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2011
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    A4 B6, 2.0 ALT
    marcel_dany75 Ti-am atasat mai jos schema pentru acele clapete, le-am facut si eu proba odata. Le dai pe rand stanga/dreapta (ca sa le poti vedea) sa-ti bage aer rece, iar apoi aer cald (HT). Trebuie sa le vezi miscand, daca una dintre ele nu se misca la aer cald si nici la rece. inseamna ca acolo e problema.

    Schema de mai jos este din ETKA si ti-am redat intocmai descrierile din program. A doua poza este luata de pe net ca sa-ti faci o idee unde sa te uiti.
     
    Nea nelu apreciază asta.
  17. marcel_dany75

    marcel_dany75 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2009
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A.4 ,1,9 TDI(131 CP) an 2003
    mersi tare mult pentru ajutor
    Poate ca nu am fost asa de explicit in descrierea problemei mele, in sensul ca daca in partea dreapta comut de pa Lo/Hi functioneaza normal acel pistonas rosu, iar daca il comut pe cel de la sofer nu functioneaza deloc. Nu stiu, exista ceva clapeta blocata si daca da cum as putea ajunge la ea.
    Multumesc inca o data pentru sfaturi si schita. O zi frumoasa
     
  18. johnny_dnz

    johnny_dnz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    Padova
    Masina:
    audi a4, 1.9 diesel, 2005
    Salut. Am si eu probleme cu un a4 2004 cu, caldura. Numai uneori imi baga foarte putin caldura, si asta mai mult pe partea soferului. Furtunele care intra in habitaclu sunt unul fierbinte si unul rece. Am un tester piratat si nu-mi arata nimic.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Furtunele care intra/ies din habitaclu trebuie sa fie ambele fierbinti. Chiar daca "piratatul" nu-ti arata nimic, poti face totusi un Output tests pe modulul AutoHVAC, iar daca nu se rezolva trebuie sa cureti radiatorul de caldura.
     
  20. johnny_dnz

    johnny_dnz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    Padova
    Masina:
    audi a4, 1.9 diesel, 2005
    Radiatorul este dificil de scos? O idee despre cum l-as scoate..? Output test nu stiu exact ce rezolva, dar ce stiu e ca flapsurile merg bine.
     

Distribuie pagina asta