1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Ionutz, 6 Sep 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, s-a fisurat/gaurit racordul flexibil al esapamentului. Gasesti mai multe discutii in topicul despre esapament.
     
  2. SabAdriCon 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2013
    Locație:
    Frankfurt am Main
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T
    Salutare .Am tot citit ceva pagini incercand sa gasesc rezolvarea problemei pe care o am...Am un Audi A4 din 2001 , 110 kw ( 150 cp ) si de ceva vreme imi face figuri.Apa ajunge la 90 grade insa caldura da doar atunci cand e in turatie iar la relantii imi da rece.Am tot intrebat diferiti mecanici si persoane dar nici unul nu a dat un raspuns concret la problema mea.Aici , ajutorul vostru trebuie sa fie mult mai sigur si corect pentru ca suntem " stapanii inelelor ".Sper sa reusesc sa o rezolv pentru ca vine iarna si nu as vrea sa dau de frig si in masina.Va multumesc anticipat si drumuri fara evenimente.Cu respect
     
  3. dny10

    dny10 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2012
    Locație:
    dej
    Masina:
    audi a4 b6 131hp 2001 AWX
    SabAdriCon poate ar trebui schimbat caloriferul din bord (e langa pedala de acceleratie) care poate sa obturat cu depuneri si cand turezi motorul are mai mare presiune apa si face circuitul prin calorifer iar la relanti nu are destula forta se faca traseul...
     
  4. SabAdriCon 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2013
    Locație:
    Frankfurt am Main
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T
    dny10 ... am sa incerc varianta asta ... pare mult mai plauzibila decat ceea ce mi sa zis de atatia " mecanici " trebuie dat jos bordul sau e alta solutie ? nu prea ma pricep in mecanica ... ms frumos si drumuri fara evenimente ... Respect
     
    Ultima editare: 3 Noi 2014
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ultima editare: 3 Noi 2014
  6. ionut_mustata 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2009
    Probleme clapeta caldura

    Buna ziua am un audi a 4 2002 si povestea este cam asa. inainte de a o duce sa ii schimb distributia apa din motor nu urca mai mult de 60 de grade , odata ce i-am schmbat distributia i-am schimbat si termostatul , toate bune si ffrumoase am luat masina din service insa caldura tot nu am , mentionez ca apa acum creste pana la 90 de grade , i-am facut un teset si a iesit faptul ca am clapetele de la climatronic blocate , stie cineva daca pot sa le deblochez cumva ca am inghetat de frig :((. astept un raspuns din partea voastra multumesc.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai clapetele blocate din cauza motoraselor defecte. Vezi ca acestea se pot repara, se schimba carbunii.

    Pentru a ajunge la clapete se da plansa de bord jos. (vezi pozele atasate)
    Incearca sa faci un Output Test cu Vag-Com pe 08-Auto HVAC, sunt sanse sa isi revina, dar nu stiu ptr. cat timp.

    Citeste integral topicul acesta pentru ca s-a discutat mai pe larg problema.
     
  8. ionut_mustata 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2009
    test sa facut si mi sa zis ca a putut sa le miste dar foarte putin , problema este ca ma cam sperie ce imi arati tu aici adica arata foarte urat si dificil pozele alea chiar trebuie sa desfac toata masina pentru clapetele alea?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da trebuie teoretic sa desfaci tot bordul. Mai poti incerca sa inlocuiesti anumiti voleti/clapete fara sa desfaci integral bordul dar asta doar dupa ce vezi care clapete sunt defecte. Anumite clapete se pot schimba fara sa demontezi tot bordul (cele pozitionate in partile laterale). Iti recomand sa nu faci tu asta daca nu ai mai facut asta niciodata. Sunt colegi din Bucuresti in aria de prestari servicii care te pot ajuta si nu te costa foarte mult acest lucru. Bafta
     
  10. dny10

    dny10 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2012
    Locație:
    dej
    Masina:
    audi a4 b6 131hp 2001 AWX
    SabAdriCon pentru demontarea caloriferului unii zic ca trebuie sa iei bordul jos dar iti dai mai mult de lucru. Eu l-am demontat mai usor desfacand plasticul din dreapta pedalei de acceleratie (parca are 3 surubele si 2 cleme) indicat ar fi sa scoti/demontezi si pedala de acceleratie (eu nu am facut-o si am rupt o clema si o prindere), dupa ce acel plastic vei vedea 2 condute din aluminiu cu 2 cleme cu surb.
    Se desfac acele 2 cleme (sa ai la indamana un vas mic care sa il pui acolo sa curga antigelul din calorifer sau macar ceva carpe sa suga/traga lichidul de racire, sa nu intre in mocheta) dupa care tragi de calorifer inafara.
    Asta ar fi in mare operatiunea si nu e complicat cam o ora de munca.
    Succes si sper sa iti rezolvi problema (recomand schimbarea lui daca e infundat si daca ai $$$)
     
  11. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Am schimbat si eu unul sambata; din cate spunea clientul, nu a costat foarte mult: 150 de lei AM si arata destul de robust. Spun asta deoarece am mai schimbat si alte dati tot AM si fata de original pareau mult mai fragile, mai subtiri. Asta se apropie mult de original(practic sunt la fel). Pentru detalii despre marca acestuia, daca are cineva nevoie, o sa-l intreb pe respectivul, pentru ca nu imi amintesc ce scria pe cutie.
     
  12. SabAdriCon 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2013
    Locație:
    Frankfurt am Main
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T
    ms dny10 pentru ajutor. am sa incerc sa rezolv problema cat de curand caci vine frigul si trebuie caldura.am sa schimb daca e cazul si caloriferul.drumuri fara evenimente neplacute. Respect
     
  13. bandypicurr93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2013
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    a4,1.9 tdi, 2002
    intrebare

    Buna ziua. am si eu o intrebare. Daca vreau sa montez calorifer suplimentar (electric), trebuie sa fac si instalatie electrica separata? si pentru asta trebuie sa demontat intregul bord?
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In mod normal ai un calorifer electric suplimentar, citeste mai multe aici.
     
  15. Seby dtm 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    hamburg
    Masina:
    Audi a3 2l 2007
    Salut,
    Am o problema referitor la caldura din masina mea audi Aa4 B6 din 2002, mai exact baga cald numai pe partea soferului si pe restul numai rece. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Oct 2015
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa o scanare cu VCDS sa vezi ce erori sunt prezente. Verifica motorasele si clapetele de directionare aer de la climatronic.
     
  17. Georgecryss

    Georgecryss 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2015
    Locație:
    Galați
    Masina:
    1.9 TDI
    Salutare cu aceeasi problema ma confrunt si eu si nustiu cum as puteao rezolva
     
    Ultima editare: 22 Oct 2015
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Aceeasi recomandare si pentru tine;)
     
  19. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Seby dtm si Georgecryss aveti probleme la clapetele motorizate, practic in cutia motorasului este un potentiometru care citeste pozitia deschiderii clapetei, acel potentiometru trebuie curatat. Vedeti aici:

     
  20. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Problema caldura

    Am problema cu caldura in masina,nu imi mai baga caldura.pe tester imi da erroarea:sensozor temperatura ventilare evaporator G263 circuit scurt la masa.unde se afla acest senzor?
     

Distribuie pagina asta