1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Ionutz, 6 Sep 2008.

  1. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Salutare.Ieri am observat ca masina mea nu prea mai baga caldura desi am dat clima pe HI.Am bagat testerul pe ea si mi-a dat urmatoarea eroare:17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)
    P1293 - 001 - Short to Plus - Intermittent. Am verificat si furtunele care care intra in caloriferul de sub bord si unul dintre ele( cel de jos )era fierbinte iar cel de sus era caldut.Vreau sa va intreb daca credeti ca ar trebui sa schimb termostatul sau...?Mentionez ca apa pe ceas sta permanent la 90 de grade.
     
  2. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Poate sa imi spuna cineva la ce temperatura trebuie sa se deschida termostatul?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Depinde, minim 78-79 grade si maxim 9... grade. Sunt zeci de modele de termostat si din cauza asta depinde. Cele mai comune se deschid la 87 grade. Oricum scrie pe el la ce temperatura deschide circuitul. Bafta
     
    Ultima editare: 24 Noi 2015
  4. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Multumesc Cristi.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Noi 2015
  5. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Cred ca am sa incep cu o curatare (desfundare) a caloriferului din bord pentru ca ma gandesc ca termostatul daca era blocat pe deschis nu imi ramanea apa permanent la 90.
     
  6. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Am rezolvat-o.Prima data am bagat apa cu presiune de la hidrofor pe cele doua conducte care duc in caloriferul de caldura.Dupa ce am terminat am observat ca in turatie imi baga cald si la relanti se racea pana imi ingheta mana aproape.Dupa am bagat niste detartrant(nufarul) si dupa ce l-am lasat in calorifer vreo 10-15 minute l-am dat afara si am clatit bine,am bagat 2 litri de otet in vasul de expasiune si am plecat la un drum de 30 km.Pe tot timpul drumului mi-a bagat cald chiar daca am mers sub 2000 rpm.Dupa 30 de km am oprit si am stat la relanti sa vada daca se mai raceste si surpriza......nu se mai racea.Am stat 10 minute la relantibs ad daca ramane aerul cald si asa a fost.Acum urmeaza sa schimb tot antigelul dar inainte de asta am sa golesc tot sistemul,am sa bag 4l de otet si 1 de apa si 1 de antigel si am sa mai merg asa vreo 50 km in ideea ca poate se mai curata din calcarul de pe circuit.
     
  7. norbert2001 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2015
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B6 2.0 Benzina 2001
    Salutare

    Salutare tuturor nu demult am cumparat si eu un a4 2001 2.0 131cp dublu climatronic dar am observat ca nu vrea sa dea caldura :(( am incercat in toate felurile si nici un rezultat ...fiind nou la audi nuprea stiu pe unde sa pun mana sa verific
     
  8. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Cum sta temperatura în bord?
     
  9. norbert2001 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2015
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B6 2.0 Benzina 2001
    90 de grade

    ---------- Post added at 13:24 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

    dupa un drum mai lung se simte putina caldura in masina dar nu este caldura care o reglez eu ...imi vine rece orice as face .....se simte putin aer cald dar cred ca de la motor ....
     
  10. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Hai sa vin si eu cu o problema cel putin ciudata. E la un B6 1.8 turbo 2003. Ii stătea apa in bord la 60-70 de grade. Hai sa ii schimbam termostatul. Ii schimbam piesa, ii urca apa la 90 , căldura masina sufletu'. Pun mana pe furtunele care intra in calorifer, reci. Le desfac bag apa cu presiune trece apa fara probleme. Radiatorul nu e înfundat. Am scos returul de la calorifer si am pornit masina. Doar la peste 4000 ture incepe sa circule apa prin radiator.
    Am o vagă impresie ca pompa de apa nu mai circula apa cum trebuie. Ma însel ? Stie cineva alta posibila rezolvare. Mentionez ca la test pe vag pe clima nu apare decat un servomotoras g113 dar nu cred că de acolo e problema. Furtunele ar fi trebuit sa fie calde si la turatii joase.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai intuit bine spre pompa de apa. :)
     
  12. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Si eu cred ca e pompa de apa.
     
  13. aditzu1981 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2015
    Locație:
    CURTEA DE ARGES
    Masina:
    A4 1.6 2002
    Salut prieteni,
    Am și eu o problemă cu căldură la un A4 B6: furtunul de la calorifer ală de jos e fierbinte celălalt de sus e rece, câteodată băga căldură și se încălzesc ambele furtune, motorașele sunt ok, temperatură e la 90. Am schimbat pompă de apă și tot degeaba ca nu am caldura in masina.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Probabil caloriferul de caldura din bord e infundat. Poti sa incerci sa-l desfunzi cu jet de apa sau bagi apa cu otet si mergi doua-trei zile, iar daca nu se desfunda trebuie schimbat.
     
  15. aditzu1981 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2015
    Locație:
    CURTEA DE ARGES
    Masina:
    A4 1.6 2002
    Dar nu înțeleg de ce. Dintr-o dată băga căldură de te arde și dacă o lași să se răcească și încerci din nou iar nu mai băga. Pe calorifer am băgat apă și am văzut ca, curge .
     
  16. laurentiucat

    laurentiucat 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    VLADENI/IALOMITA
    Masina:
    AUDI A 4 1,6-alz BENZINA A4 8E, B6 -2002
    eu am patit la fel. cand acceleram baga, cand mergeam normal sau subturat baga rece au aproape rece. se pare ca e pompa de apa pe unde pierd si antigel.
     
  17. laurentiucat

    laurentiucat 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    VLADENI/IALOMITA
    Masina:
    AUDI A 4 1,6-alz BENZINA A4 8E, B6 -2002
    a crapat pompa azi definitiv.
     
  18. Darkvortex67 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 19 TDI 2004
    Salut
    Am un A4 B6 din 2005, la mine doar 1 din cele 2 furtune de la calorifer este cald ( cel de la intrare in calorifer), poti sa imi spui ce sa fac?
     
  19. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Darkvortex67 tu ai caloriferul infundat.Curata-l si ai rezolvat problema
     
  20. Darkvortex67 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 19 TDI 2004
    Multumesc, L-am curatat si in sfarsit am caldura in masina, singura problema care a mai ramas este ca se incalzeste extrem de greu apa in motor.

    Daniel
     

Distribuie pagina asta