1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Ionutz, 6 Sep 2008.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Citeste topicul legat de termostat si stabileste daca ai o problema cu el.
     
  2. Adrienu

    Adrienu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2016
    Locație:
    calarasi
    Masina:
    a4 1.8 t quattro 2001
    Salutare! Am si eu o problema cu caldura..nu baga cald decat cand sunt temperaturi ridicate afara si atunci nu cine stie ce! Am plimbat otet prin calorifer si nu este infundat,am fost cu ea la mecanic si a spus ca clapetele lucreaza,termostatul este bun! Posibil vreun senzor ceva? Multumesc
     
  3. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Salutare,

    Poate cineva sa ma lămurească cu 2 chesti?
    1. De ce la relantiu nu baga căldură asa tare, doar după ce trece de 1500 începe.
    2. Dimineață sunt 15 16 grade și vreau putina călduță, abea după 7 8 minute baga. Sunt posesor a unui Audi A4 B6 1.8T 2003
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca tu vrei caldura in scurt timp si asta nu se poate. De abia dupa ce motorul s-a incalzit cu adevarat (nu te lua dupa ceasul de apa) o sa ai caldura in masina inclusiv la ralantiu. Motorul se incalzeste cu adevarat cam dupa 20-30 minute de rulaj acum vara si iarna cam dupa 40 minute sau chiar mai mult. Bafta.
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu zic ca el are o problema cu caloriferul de incalzire: trece apa prin el cum trebuie doar cu motorul turat.
    Eu am caldura in masina imediat cum acul s-a ridicat putin.A lui fiind benzinara, trebuie sa bage mai repede.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  6. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Intr-adevar după 10-15 minute se simte căldura, dar mai repede nu. Caloriferul l-am curățat ( am băgat apa cu presiune pe el) anul trecut. Și de ce sa treacă apa prin calorifer doar când e motorul turat?
     
  7. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Revin...anul asta in primavara, dupa cum am scris cateva pagini mai inapoi, am curatat caloriferul cu apa cu presiune detatrant si am si merg vreo 2 zile cu o combinatie de otet cu apa. Acum , cand a venit racoarea, am constatat ca iar nu am caldura. M-am motivat puternic ( cu vreo 3 beri) si m-am apucat sa scot caloriferul de caldura sa ii trag o spalare adevatata. Asa ca ieri pe la amiaza m+am apucat si dupa o ora de injuraturi si nervi am reusit sa il scot. Am dat pedala de acceleratie jos ( are 3 suruburi din care unul este o adevarata povara...cel de sus dinspre interior) ,am scos si switch-ul de la frana ca ma incomoda, am desfacut plasticul ce protejeaza tevile de la calorifer (are doua surubele care se desfac cu o tubulara de 6) ,am desfacut colierele care tin tevile legate de calorifer ( au doua surubele care se desfac cu hexagon dar nu mai retin de cat..oricum destul de mic) ,si cu o surubelnita am dezbinat tevile de calorifer dupa care am scos afara tot caloriferul. Pana aici a fost "usurel" .In casa am bagat de vreo cateva ori apa in el dupa care l-am umplut cu detartrant si l-am lasat vreo 2 ore.Dupa asta l-am clatit bine cu apa( a iesit ceva mizerie) si am repetat operatiune inca odata.Spre seara l-am umplut iar cu detatrant si l-am lasat peste noapte. Azi l-am clatit din nou (a iesit iar o groaza de mizerie...nu stiu de unde naiba tot iesea) si l-am montat inapoi.M-am chinuit putin sa imbin tevile cu caloriferul pentru ca aveau o garnitura care nu vroia nicicum sa ma lase sa le strag ca sa pot pune colierele, asta pana mi-am dat seama si am dat cu niste wd40 pe garnituri si pe tevi si au intrat singure. Am montat totul inapoi ( iar m-am chinuit la surubul ala de la pedala de acceleratie) si am pornit masina. Dupa cateva minute ( pana s-a aerisit) aveam caldura. Deci se pare ca a fost o metoda buna de curatare.
     
  8. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Colegii, putin ajutor :) de ce nu baga caldura la relantiu? Dimineata am lasat-o si 7 8 min pornita si nimic, abea dupa 5 min de mers a inceput sa sufle putin .Am pornit masina mea si cam dupa 5 min masina unui prieten un A4 b6 2.0 TFSI. Masina prietenului meu a inceput sa dea caldura de te scoate afara si a mea nimic. Turu la masina mea era cald de nu puteai sa ti mana pe el si returu caldut. Sa fie infundat caloriferul? Anul trecut l-am curatat odata si nu parea infundat. Sau sa traga aer pe undeva?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa ce scrie in mesajul anterior celui scris de tine.
     
  10. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Am vorbit azi cu mecanicul și a zis ca anul trecut când a făcut curățarea caloriferul nu a ieșit mizerie din el. Sa fie garnitura de chiulasa de vina? Sa nu fie bun butonul de la vasul de expansiune bun, sa tragă aer? zic și eu. Nu vreau sa schimb garnitura și sa nu fie aia problema.
     
  11. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Nu stiu ce sa zic....si eu cand am facut curatare aia cu un furtun cu presiune nu mi s-a parut ca a iesit mizerie. Gandeste-te ca mizeria despre care vorbim este calcar, care probabil este atat de "sudat" de " tevile" de pe radiator incat oricat ai da tu cu apa cu presiune va fii foarte greu sa " il spargi" ( calcarul). Din acest motiv am ales si eu sa dau caloriferul jos si sa bag detartrant in el pana m-am plictisit.
     
  12. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Pai și e ceva șansă să-l curat cu detartrant? Ideea e ca nu știu sigur dacă asta e problema. Am auzit ca detartrant poate să-ți spargă caloriferul pt ca e foarte subțire caloriferul . Ce șanse sunt sa se spargă? Sau asta se întâmpla numa dacă las câteva ore detartrant în calorifer?
     
  13. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Pai daca ai citit postul meu ai vazut ca eu am rezolvat cu detartrant.Oricum curatatul caloriferului e cea mai ieftina solutie pentru inceput.
     
  14. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Ideea e ca nu baga rece tot timpu. Cate odata baga rece cate odata cald . Nici nu mai stiu ce sa fac. Ceva sfaturi? Miercuri mi-a zis un mecanic sa terc pe la el sa incerce sa-l curete dar, a zis ca sunt sanse sa se sparga. Si daca nu e calroferu am investit bani degeaba si tot nu baga caldura.
     
  15. alexanderrz

    alexanderrz 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 2.0 FSI 150CP
    Am observat si eu azi o problema la masina. Imi baga caldura doar la sofer, pe partea pasagerului intra numai aer rece indiferent de reglajul climatizarii....
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Un Basic Setings pe Auto HVAC, daca nu se rezolva scanare de erori si posibil schimbat motorasul care nu actioneaza clapeta respectiva.
     
  17. Fuiorea catalin ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 1.6 2005
    Va salut! Am un audi a4 b6 din 2004.. i.am schimbat radiatorul si tevile de ac.. pt ca masina a fost lovita. Problema este ca acum imi baga foarte greu caldura.. deaii apa la 90 grade creste destul de repede.. trebuie sa merg foarte mult cu masina ca sa bage putin cald.. aveti idee? Vine iarna si o sa fie nebunie cu dezaburirea..Am pus radiator si toate cele ventilatoare de pe un model putin mai vechi. Eu aveam doar un ventilator acm am 2.
     
  18. Fuiorea catalin ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 1.6 2005
    Tevile de duc in habitaclu sunt reci.. aveti idee ? e de la termostat sau ?? nu sunt infundate furtunele..
     
  19. Sea72 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b6
    Salut,
    Am si eu un A4 B6 din 2001 2.0 benzina si nu bagă caldura la ralanti, începe si bagă cald doar după 2000 turatii. Am schimbat termostat cu toată carcasa si senzor, verificat si caloriferul din bord care nu este înfundat. Ma poate ajuta cineva ? Mulțumesc
     
  20. ZBINTU ALIN

    ZBINTU ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi-A 4-B6-AWX-1.9 TDI -131 CP- 2002
    Va salut ,
    Pentru ca nu am gasit un titlu cu subiectul adecvat m-am decis sa scriu aici . Am si eu o intrebare si anume ; Este normal iarna sa ai gheata pe parbriz in interior ? Eu nu am umblat cu masina timp de 2 zile iar azi cand am mers cu ea am gasit gheata pe marginea parbrizului in interior . Cel mai probabil cred ca s-a format din cauza condensului , in masina fiind cald iar afara temperaturi cu minus zic eu . Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns si ce ar trebui facut i-as fi recunoscator . Multumesc anticipat si imi cer scuze operatorilor daca am scris unde nu trebuie .
     

Distribuie pagina asta