1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina A6 C5 - caloriferul din masina - incalzirea suplimentara cu rezistenta electrica

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nucugheri, 29 Oct 2012.

  1. Guest 34200 Guest

    Salutare,
    Am un audi A6 2.4 din 2000 problema e ca nu da caldura suficient. Am mers 200km si apa sta in 70-80 grade. Dupa ce i-am pus carton la radiator ajunge si sta in 90 grade dar caldura da foarte slab. La picioare si fata e aproape rece. Am mai observat ca dupa ce am mers 100km si am stationat 3 minute cu motorul pornit a inceput sa dea aer rece cu temperatura setata la 24 grade. Va rog sa-mi dati un sfat, sa fie termostatul oare ?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2013
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Schimba termostatul ca "s-a terminat". Apoi poti face un Ouput test cu Vag-ul pe modulul 08 Auto HVAC. La tine la benzinara ar trebui sa dea caldura mai repede ca la un diesel. Bafta.
     
  3. Guest 34200 Guest

    Nu stii e dificil de schimbat termostatul ? l-as putea schimba singur ?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2013
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu stiu la modelul tau daca poti face asta singur, dar intreaba-l pe colegul
    alexutzu79 care are modelul tau si l-a schimbat. Bafta.
    Nu mai apasa butonul Quote ca sa raspunzi la mesaje, apasa pe Post Reply.
     
  5. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Daca ai modelul asta de motor, trebuie sa dai jos distributia
    http://homepage.ntlworld.com/andrew.eggleden/Copy of 28TimingBeltLayout-500x375.jpg

    Daca ai tipul asta de motor, scapi usor
    http://www.audipages.com/Tech_Articles/enginemechanical/tbp61.JPG

    Cauta la tine un furtun de apa cum ii in a 2a poza. Daca nu-l gasesti, inseamna ca ai primul model. In cazul in care trebuie sa dai jos distributia, cauta un mecanic care are sculele necesare de fixare a axelor cu came si a vibrochenului. NU te duce la unu care iti pune motorul la punct "la ochi", sau care face semne cu markerul.
    Cand a trebuit sa schimb termostatul la un 2.5tdi adus din Germania, am constatat ca nu era pus la punct corect(nu intrau calele in spate la axele cu came). Pe axele cu came erau 3 culori de vopsea, semn ca a fost pusa la punct "la ochi".
     
    Ultima editare: 9 Feb 2013
  6. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Am o curiozitate, poate stiti sa ma lamuriti.

    Am observat ca acum de cand cu sezonul rece, imediat se incalzeste inauntru (2-3 minute si deja aerul incepe sa se schimbe). Intrebarea mea este: A6 C5 are si incalzire auxiliara electrica? Sau foloseste compresorul de A.C. in regim de pompa de caldura?

    Ma indoiesc de faptul ca motorul diesel se incalzeste atat de repede pentru a furniza incalzirea habitaclului si dezaburirea geamurilor.

    Multumesc,
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai incalzire auxiliara cu rezistenta electrica, stai linistit, daca e sa se incalzeasca de la lichidul de racire, am sta mult si bine in frig...:cold:
    Vezi ceva detalii in atasament. Cam asa sta treaba si la noi.
     
  8. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Multumesc de informatii! Imi place ideea de incalzire (partial) electrica.
     
  9. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Aceasta incalzire auxiliare cu rezistenta electrica este prezenta la toate modelele de C5?
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In mod normal asa ar trebui, ca nu este o optiune wow;)
    La unele modele mai vechi (nu stiu exact pana in ce an) s-a montat incalzire auxiliara cu bujii incandescente, nu e prezenta cea electrica.
    Uita-te daca ai pdf-ul cu dotari, incalzirea auxiliara are codul PR 7E6 -Electric auxiliary air heater
     
    Ultima editare: 28 Noi 2013
  11. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Am verificat si are. Chiar nu stiam de acest "feature".
    Ce-am inteles din pdf-ul de la tine, la climatronic trebuie sa ai setata temperatura pe high si sa nu fie pe modul Econ.
    Corect?
     
    Andreistefan24 apreciază asta.
  12. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Eu stau pe ECON si tot baga cald dupa 2-3 min.
     
  13. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    La mine e constant pe 23 grade sofer, 23 pasager, fara ECON.
    Am observat ca pe masura ce aerul evacuat pe gurile de aer se incalzeste, creste progresiv turatia ventilatorului, chiar daca nu e pe AUTO.

    Apoi odata ce aerul devine foarte cald, turatia scade singura pana la prima bara.

    Imi place mult comportamentul asta.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    b0n3s, trebuie sa NU fie pe ECON, iar temperatura sa fie la cel putin 65% (merge si cu temp. setata la 25gr)
    Makaveliftw, cand martorul rosu (ledul ala mic) e aprins la modul ECON, incalzirea auxiliara NU porneste.
    ALEKS, e ok ce se intampla la tine, asta e comportamentul normal al climatronicului.
     
  15. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    @nucu asta am dedus si eu ca nu porneste, dar tot baga cald :)
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Directore, (Makaveliftw) daca iti baga cald fara auxiliara pornita, dupa 3 minute la -5 grade afara, a ta e "unicata":)
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Noi 2013
  17. Guest 34200 Guest

    NU da caldura

    Am o problema la temperatura apei de 90 grade vine aer rece, cateodata caldut. M-am uitat la cele doua furtune care vin de la motor unul e fierbinte si celalalt e rece. De la ce ar putea fi?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca e asa cum zici tu, un furtun cald si celalalt rece, ai radiatorul infundat.
     
  19. Guest 34200 Guest

    Imi poti spune te rog cum l-as putea curata ?
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Noi 2013
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Desfaci cele doua furtune, bagi pe cel rece apa cu presiune (sa iasa pe cel cald) de cateva ori, poate scapi cu atat. Mai poti sa folosesti si niste solutii care "mananca" depunerile din el. Exista si riscul sa il spargi/fisurezi;)
    Daca nu se desfunda, doar altul nou te salveaza.
     

Distribuie pagina asta