Imbusul din capul carligului e de 9 si chiar si batut scapa la rotatie.Nu am reusit sa-l desfac. Dupa mai multe incercari am eliberat cheita.Carligul a fost blocat pe " inchis ",am desfacut capacul lateral din plastic,am indepartat siguranta,saiba si arcul. Intre cilindru si carlig am avut putin spatiu si am dat cu putin W40.Cu ciocanul si o mica surubelnita am batut usor in gaura din mijlocul cilindrului apoi in bila din lateralul carligului ( cea de sub cele 3 ) .Dupa care mecanismul s-a eliberat singur. In final am incercat sa introduc pe cat posibil vaselina tip spray inauntru .Functioneaza iarasi fara probleme. Stasez cateva poze sa va faceti o idee. Spor
Buna seara colegi. Am gasit sa cumpar si eu un carlig care dupa cod 8T0 800 491 D am gasit ca provine de la un A5. Poate cineva sa-mi confirme ca se potriveste fara probleme pe masina mea A4 b8 avant 2010? Multumesc
Salut, As vrea sa-mi montez carlig remorcare, dar ma gandeam la un model electric. Se poate monta pe A4 B8 carlig rabatabil electric ? sa zicem de la a6 sau de pe alte masini din grup ? A facut cineva acest montaj ? Multumesc.
Buna! Am un B8 avant si am carlig la el. Demontabil din cheie. Totul e bine. Cand este demontat in bara vine un capac ce acopera locasul carligului. Are cineva acest capac si ma poate ajuta cu un cod de pe el ca sa imi coman unul? La mine lipseste
Nu iti lipseste. Nu exista din fabrica la masinile prevazute cu carlig. S-a mai mentionat asta pe forum daca nu ma insel in acest topic.
Salu, Am vazut codul pentru A4 B8 (8T0800491D), dar am gasit si codul 8T0800491F care e tot pentru A4 B8. Imi puteti spune care e diferenta ?
Buna ziua, Am un Audi A4 B8 facelift din 2014 fara carlig de remorcare din fabrica. Vreau sa imi fac acest retrofit si am gasit in acest sens pe net urmatoarele produse: bara de prindere cu carlig 8T0800491F si modulul electric 8K0907383E. Va rog sa imi spuneti daca se potrivesc la masina mea. Codul vin este: WAUZZZ8K3EN034786. Multumesc.
Va salut, Am tot cautat pe forum despre carlig de remorcare pentru un A4 B8 an 2011, dar nu am reusit sa ma dumiresc care ar fi bun. Am gasit unul SH cu codul 8T0800491D și nu stiu foarte sigur daca e ok pentu "calul" meu. Am serie sasiu: WAUZZZ8K5BA039748. Daca ma puteti ajuta cu un sfat/cod, as ramane profund recunoscator. Multumesc anticipat.
Va salut, Intrucat nu am avut niciun sfat de la nimeni de aici, m-am orientat si am achizitionat un ansamblu (carlig si instalatie el. - cele prezentate); ajutorul pe care-l solicit acum este: am vorbit cu un electrician auto, maine ma duc sa-l montez, dar la intrebarea mea "e nevoie de VCDS pt activare/inregistrare?" acesta a spus ca "daca are modul/calculator inst.el.nu e nevoie". Acum va intreb si pe voi daca trebuie setat si cu interfata de diagnoza faptul ca am instalat carligul? Daca da, ma puteti indruma unde ar trebui facuta setarea (am un tester VAG!) (pentru A4!) https://www.carligederemorcare.ro/2...al-din-200011-până-2007.html?id_category=4207 https://www.carligederemorcare.ro/i...alație-electrică-originală-jager-13-pini.html
Eu as zice ca trebuie codare. In caz contrar, iti piuie senzorii de parcare degeaba cand agati ceva de carlig si bagi marche-arriere.
Ai vorbit cu o maimuta. Te duci obligatoriu la cineva de la noi din aria de prestari servicii unde sunt cel putin 2-3 colegi profesionisti care te pot ajuta cu montajul si nu este nevoie sa le spui lor nimic pentru ca stiu ei ce au de facut. Mesajul tau nici nu ar avea sens daca te-ai fi dus la cineva competent nu la o maimuta pe care trebuie tu sa o inveti ce sa faca la masina ta. Ce ai gasit tu acolo (ma refer la instalatia electrica si acel modul pentru carlig) sunt produse AM nu produse OE si o sa ai probleme cand o sa le imperechezi cu sistemele masinii. Trebuia sa cumperi carlig original (din dezmembrari daca nu ai bani pentru unul nou de la reprezentanta) impreuna cu un calculator original (tot SH dar in conditie buna) conform ETKA. Dar tu nu ai stiut nici macar ce sa cumperi si "te-au prostit" altii care ti-au spus ca ala e bun adica ti-a spus ce ai vrut tu sa auzi. Bine, nu esti primul care patesti asta. Restul de cablaj impreuna cu pinii aferenti se confectioneaza de catre un electrician profesionist care stie sa lege/conecteze toate elementele conform ELSA nu sa te intrebe pe tine ce sa faca ele la masina ta. Tot ce am scris eu s-a mai repetat pe forum de zeci de ori dar voi nu cititi nimic si luati decizii pripite si in baza impulsurilor de moment. Un retrofit dureaza luni de zile (nu se face in cateva zile) si se face dupa ce am studiat, zile, saptamani chiar luni intregi, ELSA - ETKA, documentatie, ce se potriveste, ce cumparam si asa mai departe.
Asa se pare, ai avut dreptate. MAIMUTA (cu litere mari)! Am stabilit detaliile cu el, dar cand a fost sa ne vedem, surpriza. Oricum am rezolvat la un service montarea si conectarea instalatiei electrice, iar partea electrica chiar a fost originala (sau identic realizata) deoarece nu au fost probleme la setarile masinii, iar datorita colegului Gabi 10 totul a mers "uns", in max 10 minute. Ce priveste "(din dezmembrari daca nu ai bani pentru unul nou de la reprezentanta)" sa stii ca il caut SH de circa 3-4 luni insa nu am gasit in Romania (am vorbit la multe sedii de dezmembrari si nu au), iar pretul nu a fost chiar de neglijat (in jur de 2.200lei) fata de ce se vinde pe piata. Oricum, am retinut (si multumesc pentru asta!) sa caut mai intai in ETKA.
Salut, Ii rog pe cei care au montat carlig Westfalia sa imi spuna ce piulite au folosit pentru gaurile situate in partea din mijloc spre spatele portbagajului (partea mai aprope de bancheta din spate). In cazul meu, masina are piulite sudate pe caroserie pentru gaurile in care a fost prinsa armatura bara spate (sunt gaurile situate mai aproape de bara spate), dar pentru gaurile mentionate in propozitia anterioara nu exista piulite sudate din fabrica. Prin urmare, va trebui sa pun eu piulitele. Mentionez ca am achizionat carligul din dezmembrari si nu am primit suruburi sau piulite. Cadrul carligului este montat pe masina, dar este prins doar in primele doua gauri cu suruburile cu care era prinsa armatura bara spate. Atasez o poza cu o piulita pe care am vazut-o intr-un tutorial pe youtube. Multumesc anticipat. Numai bine.
Va salut, Astazi am finalizat montarea unui carlig tractare la masina mea din descriere = profil un Audi A4 B8 Quattro, cu modul legat la partea electrica (piesele second dar originale Audi). Ii multumesc pe aceasta cale lui nucugheri, schema electrica de la el am aplicat-o si a functionat excelent. Dupa ce am terminat de montat carligul + modul cu partea electrica, am avut in bord eroare TPMS si ESP. Am rezolvat aceasta problema cu VCDS bifand "modul com pentru remorcare (J345) montat" din 46-confort sau ABS Braking (acelasi lucru) am sa atasez o poza cu adaptarea VCDS pentru ca sa fie mai explicita.
Bravo si felicitari, pentru ca ai citit si aplicat ce scrie pe forum fara sa intrebi nimic asa cum fac altii aiurea si inutil mai ales ca au solutiile scrise pe forum. Bafta.
Salutare, As vrea sa cumpar din dezmembrari un carlig de remorcare cu tot ce trebuie pentru a putea fi montat pe masina din profil serie sasiu WAUZZZ8K6FA173934. Imi puteti da si mie codul necesar pentru a stii ce cod sa caut ? Multumesc.
Pai daca masina ta din fabrica a venit fara carlig, ce sens are a atasa VIN-ul ? Cauta in dezmembrari carlig de pe o masina identica cu a ta sau fa rost de un VIN de la o masina ce a avut carlig din fabrica (daca vrei cod OE).