1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord / IC la A4 B5 - martori luminosi - ce inseamna - lumini bord - inlocuire becuri

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de mr.claude, 19 Oct 2007.

  1. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Salut !
    Rog pe un coleg care stie sa-mi spuna si mie cum pot gasi codul SKC la ceasurile de bord JAEGER MM, cu ajutorul unei interfate Vag K+CAN .
    Dupa cum se stie la VDO acesta apare automat dupa citire in caseta dedicata.
    Am avut aceasta modalitate de a identifica grupul de caractere ce contin codul SKC in HEX dar nu mai retin pozitia .
    Din cate imi amintesc era pe undeva pe langa identificatorul immobilizerului !
    Daca as fi stiut codul macar al unui ceas de bord JAEGER, din cate am aici, l-as fi transformat in HEX si apoi ii identificam pozitia.
    Multmesc anticipat.
     
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,
    Desfa ceasurile și spune codul de pe motorașul turometrului, te pot ajuta cu unul.
    Mai poți încerca să înlocuiești pointerii intre ei, poate cel de la turometru a prins joc și patinează axul motorasului în pointer. Turometrul se simte diferit la "mână" fata de vitezometru.
     
  3. Sido

    Sido 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1.6, 2001 ALZ
    Salut, am și eu o problemă la ceasurile de temperatura și combustibil.
    -Cel de la combustibil nu scade fluent, ci sare la fiecare 100 km parcurși (presupun că la fiecare ~10 l consumați) indicând orientativ cât combustibil mai este în rezervor. La plin trece de 1/1 și când ajunge la rezerva (când sunt anunțat pe ecran) e undeva puțin mai jos de 1/2.
    Problema poate fi de la plutitor?
    -Ceasul de temperatura pare să nu indice corect. Doar când e foarte cald afară urcă spre 90* sau la drum lung parcurs (și atunci ajunge pe la ~80*). În general stă pe la 65.
    Un mecanic doar din explicații presupune că este termostatul. Poate fi senzorul de temperatura? O să pun mașina pe tester pentru mai multe detalii. Erori în acest sens nu avea dar după ce am citit forumul am decis să verific și parametrii la care lucrează.

    Pot fi aceste probleme de la ceasuri? Adică să trebuiască reparat/schimbat panoul?
     
    Murarasu apreciază asta.
  4. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Problema nivelului de combustibil cred ca este de la ceasuri, problema cu temperatura e de la termostat. Pentru mai multa siguranta fa un output test cu vcds pe instrumente.
     
    Sido apreciază asta.
  5. Sido

    Sido 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1.6, 2001 ALZ
    Greu se ajunge la termostat dar asta a rezolvat problema. Mulțumesc.
     
  6. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Salut. Ma confrunt cu niste probleme la un a4 b5 ajm an 2000 .
    Am plecat la un drum de 200 km si dupa nici 10 km îmi apare in bord semnul pentru ulei + avertizarea sonora . Am tras pe dreapta am oprit motor tot si am ridicat capota. Apa , ulei totul in regula la nivel cum erau. Am inchis capota , pun contact si imi ticaie cu semnul de motorina pe rosu , indicatorul de motorina varia ba sus ba jos ba la mijloc .Temperatura exterioara variază si ea ba -23 gr ba + 19 gr etc. Daca opresc motor si pornesc din nou isi revine pt inca cateva minute sau zeci de minute. Motorul nu suna diferit merge perfect normal trage la fel ca de obicei. Am ajuns acasa si in ultimii 50 de km nu am mai avut niciun fel de problema. Daca e vreo problema de natura electrica cum o pot depista? Pot vedea pe un tester sau merg direct la electrician. Multumesc
     
  7. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Fa un autoscan cu vcsd.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Degeaba faci autoscan, fa un Output Test pe Instruments. Eu am impresia ca ceasurile tale sunt pe duca.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alexandru ceasurile tale "te-au parasit". Pe viitor niciodata sa nu mai deschizi topic nou aiurea si inutil Acum ti-am mutat mesajul si nu ti l-am sters direct si fara alte explicatii asa cum trebuia. Citeste topicul asta integral pentru ca problema ta s-a mai discutat.
     
    carceanu apreciază asta.
  10. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    [QUOTE="Cristi, post: 663378, member: 9589"-

    imi cer scuze pentru inconvenient . Mie totusi nu imi e foarte clar. Cum pot sti cu certitudine ca sunt ceasuriile defecte ? Daca fac la cineva un OUTPUT TEST pe instruments sau pe canal17 pot sti cu certitudine? Imi da pe laptop o confirmare asupra defectului ? Daca circul asa pana le schimb are ceva ? O am de 10 luni si indicatorul la apa nu misca de acolo , am schimbat senzor de apa cu 4 pini si tot mort sta , asa ca e posibil sa fie ceasuriile . Multumesc frumos
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa un Output Test si ai sa te convingi singur ca sunt defecte. Nu trebuie sa stam sa te convingem noi sau sa iti explicam.
    Nu o sa ai eroarea directa pe ceasuri, dar la Output Test o sa vezi ca toate sunt decalate.
    Nu are nimic daca circuli asa, atata timp cat stii ca masina ta nu are probleme pe partea de racire (stii sigur ca nu iti sare apa peste 90 grade) si atata timp cat stii cata benzina ai in rezervor.
     
  12. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
  13. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Revin. In urma unui test mi s-a spus ca e totul ok ca ceasuriile nu au nimic si ca nu am nici o eroare care sa aibă legatura cu atentionarea de ulei. Ce ma sfatuiti sa fac? Unde e pizitionat senzorul de presiune ulei?
     
  14. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    Alexandru ia in considerare ca, ceasurile tale au o problema asa cum au zis si colegii mei mai in sus, senzorul de ulei il gasesti pe baia de ulei. Senzorul ala se cam duce la b5, spor!
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tie ti-au luat-o razna toate acele posibile de pe cluster si tu zici ca nu ai probleme cu el ?
     
  16. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    am spus ca pe test nu mi-au iesit ca ar fi rele ceasuriile . Acul la motorina + atentionare si bec motorina , temperatura exterioara si presiunea de ulei . PRIMELE 2 doar o sg data . Momentan nu mai am probleme nu stiu ce au avut . Pe tester nu am nici o eroare stocata nimic pe ceasuri . La fel mi s-a spus ca sunt sanse mari sa fie ceasuriile de vina chiar daca nu imi da nimic pe tester . Daca chiar era presiunea de ulei la motor neconforma nu mai veneam 150 de km, plus alte cateva zeci prin oras + plus ca se stoca o eroare ceva si ar fi trebuit sa imi apara tot timpul
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am impresia ca vorbim impreuna si ne intelegem separat.
    Eu ti-am zis sa faci Output Test, nu scanare dupa erori. Tot eu ti-am zis ca este posibil sa nu iti dea nici o eroare la scanare dar ceasurile sa fie defecte.

    Practic, tu nu ai facut nimic din ce ai fost sfatuit. Acum ce sfaturi mai astepti ?
     
  18. Eminem 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 1997 1.6
    Salut, am un Audi A4 B5 din 1997, ce ma deranjeaza pe mine la el este intensitatea slaba a luminii ceasurilor de bord, cum pot sa le maresc intensitatea?
     
  19. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    S-a mai discutat Eminem :p Jos la turometru rotesti stanga-dreapta de rotita de la ceas si vezi ce rezultate obtii ;) Bafta!
     
  20. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare baieti ! Am si eu o problema si nu-i dau deloc de cap. Mergeam încet cu masina prin oras pe acolo prin ploaia asta torențială si dintr-o data mi-a picat acul de la vitezometru. Am oprit-o, am pornit-o, i-am dat palme, degeaba. Ce ar putea fii ? Mulțumesc anticipat. A4 b5 1.8 20v 97'
     

Distribuie pagina asta