Ceasuri Bord - martori bord si becuri din bord A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de emanuellA4, 2 Dec 2008.

  1. emanuellA4

    emanuellA4 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2008
    Locație:
    Bologna
    Masina:
    Audi A5, 2.0 tdi, 2012
    Am citit toate thread-urile care sunt 187, si nu am gasit niciunde despre problema mea.....deci m-am gandit sa deschid un alt thread in privinta acestei probleme.... Problema era de cand am cumparat masina....cand pui contactul e normal sa se aprinda luminile din bord fara sa aprinzi farurile...dar la mine se aprindeau doar acurile indicatoare.....am fost in tara si am dus-o la un service, ia facut testul si nimic...mia spus ca nu e nici o problema de calculator.....am venit inapoi in italia(caci aici lucrez) si acum 3, 4 zile mi sa stins tot bordul....nu mai merge nimik doar acul de benzina si temperatura apei....turometrul, kilometrajul nu mai imi indica nimik toate sunt jos. E bezna in bordul meu nu se vede nimic....nu stiu ce este... aici in italia doar o verificare este f scumpa....daca stiti ceva....astept orice pareri....apropo am verificat sigurantele de doua ori de la A la Z.... si nimic....(cineva mia spus ca poate e releul....care? ca lam cautat si nu stiu care din ele)...Multumesc anticipat tuturor care vor sa ma ajute.!
     
    Ultima editare: 2 Dec 2008
  2. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    Salut , eu cred ca probabil a iesit ceva mufa din spatele bordului(ceasurilor) daca zici ca sigurantele sunt ok , cred ca ar mai fii varianta costisitoare :( adica bordul defect ) sau cred ca cel mai indicat e sa mergi la un service specializat , sa-ti faca o diagnoza sau la un electrician priceput:)
    Incerc sa atasez o poza cu spatele bordului , cu mufele care se conecteaza la el , poate te ajuta cu ceva:)
    Sper sa-ti foloseasca la ceva sfaturile date , sper sa se rezolve totul fara costuri suplimentare:)
    Daca mai ai nevoie de ceva sfaturi iti stau la dispozitie

    am uitat sa-ti spun la ce sa te uiti mai exact , mufele din desen cu reperul A si B daca sunt la locul lor in locas , sa nu fie iesite afara
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2012
  3. Bozo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2001 tdi
    hmm

    daca o sa ai nevoie de bord nou, am unul de vanzare(are si computer de bord)

    sper pt tine sa remediezi problema amai ieftin
     
  4. emanuellA4

    emanuellA4 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2008
    Locație:
    Bologna
    Masina:
    Audi A5, 2.0 tdi, 2012
    Sall....si ms pt raspuns sa sti ca am desfacut ceasurile din bord cand am fost in tara am crezut si eu ca e de la mufa sau ceva.....dar uite am o filmare cu ceea ce sa intamplat mai exact am filmat chiar in ziua in care sa stricat de tot. asa facea in fiecare dimineata cand porneam motorul de cand sa lasat frigul.

    Asta e filmarea mea este facuta cu telefonul si este format mp4. Trebuie sa ai un player de tel. nokia sau te poti uita cu vlc player....care desigur il poti downloada gratuit....ms mult pt orice lucru cu care poti fi de folos:

    http://fbx.ro/om9fh65wnkoczo9q
     
  5. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    Salut , uite cum facem , sper sa nu uit cand ajung acasa diseara sa-i dau unui coleg filmarea , tipul lucreaza la vw in cluj , poate are o idee despre ce ar putea sa se intample, sincer n-am mai vazut asa ceva pana in momentul de fata
     
  6. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDi 2004 AVF, B6(8E)
    Offf...era normal sa faca asa. Nu la toate se aprinde bordul cu totul. La multe se aprind doar acele (asa e si la mine). Este o setare care se face usor cu VAG-COM pentru a seta: scala aprinsa, acele aprinse, si scala si acele aprinse sau nimic aprins. Daca stia, poate ca nu desfaceai bordul si acum iti mergea inca. Mai bine intrebai inainte sa desfaci. Iar PROSTII AIA INCOMPETENTI de la service ar fi trebuit sa-ti spuna ca nu este o problema...off ce idioti avem prin unele service-uri.. Aproape sigur cand ai desfacut in tara, nu s-au pus bine mufele la loc...sper sa nu fie o problema mai grava ce sa necesite schimbarea bordului
     
  7. emanuellA4

    emanuellA4 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2008
    Locație:
    Bologna
    Masina:
    Audi A5, 2.0 tdi, 2012
    nu..nu..nu.. sa sti ca l-am pus pe tester in tara ....si a incercat ....mia aratat baiatul de la service pt ca sunt prieten cu el....mia aprins numai acele si lea stins....si dupaia a facut la fel cu luminile ....dar alea nu mergeau...doar acele a mers sa le stinga si aprinda de pe VAG-COM....este altceva....si sa va mai spun o chestie ce am descoperit....inainte sa se faca praf (adica sa nu mai mearga nimic...cum e in prezent)...cand mergea doar acele.....dak luam mufa de pe baterie si cele trei sigurante care sunt deasupra bateriei.....dak le scoateam si le puneam inapoi....se aprindea luminile in bord la contact functiona normal....cand am venit in italia din tara asa am facut pana am ajuns in italia.....desigur dak opream si porneam motorul nu mai mergeau....sau mai mergea o data sau de doua ori si dupaia nu se mai aprineau..:(
     
    Ultima editare: 4 Dec 2008
  8. AA3

    AA3 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6i, 2001, motor AVU
  9. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDi 2004 AVF, B6(8E)
    emanuellA3, exista si posibilitatea ca scala cadranelor sa nu se aprinda si sa se aprinda DOAR acele. Eu asa am la A4 dar asta se datoreaza unui senzor de lumina incorporat in bord.

    Fa o proba sa vezi daca ai si tu.

    1. Noaptea, cu toate luminile stinse in masina, pune contactul sau porneste motorul. Se vor aprinde acele de la cadranele de bord, restul ramamand intunecat
    2. Aprinde plafoniera.

    Daca dupa aprinderea plafonierei se lumineaza si scala la ceasuri, atunci ai senzor (este o gaura de aprox 3.5 mm acoperita in unul din cadranele bordului ...la mine este la vitezometru, in partea de jos...abia se observa). Senzorul are rolul de a lumina scala si acele atunci cand in masina este lumina, pentru a le face mai vizibile. Dupa ce stingi plafoniera se vor stinge si cadranele ramanand aprinse acele ca si inainte. Poti de asemenea sa pui palma astfel incat sa acoperi zone din bord, pentru a observa unde este senzorul. Daca il acoperi, nu va mai sesiza lumina plafonierei si iar se va stinge lumina in bord.

    Pentru aceasta situatie (cu senzor), setarile de a avea permanent scala si acele aprinse, nu functioneaza.

    Daca nu se intampla nimic in testul indicat mai sus, nu ai senzor si ar trebui sa mearga setarea
     
  10. emanuellA4

    emanuellA4 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2008
    Locație:
    Bologna
    Masina:
    Audi A5, 2.0 tdi, 2012
    Scuze....dar tu ai vazut filmarea? Acum nu mai merge nimik....e stins tot...turometrul e jos, kilometrajul la fel....e mort bordul meu...doar acul de la benzina imi arata si parca de la apa! :(.....Trebuie sa merg neaparat la un electrician aici in Italia sa vad care e treaba!
     
  11. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDi 2004 AVF, B6(8E)
    Nu, recunosc ca nu am vazut filmuletul, ce am spus era legat de functionarea normala a bordului si de faptul ca sin in cazul in care merge normal, exista posibilitatea sa nu se poata seta astfel incat sa se aprinda complet acele si cadranele. Evident ca in cazul in care ti-a "cazut" tot, problema este alta.
     
  12. emanuellA4

    emanuellA4 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2008
    Locație:
    Bologna
    Masina:
    Audi A5, 2.0 tdi, 2012
    Sa vedeti care e chestia acum. m-am dus la un prieten in Brescia si i-am spus problema si ne-am pus sa desfacem bordul a crezut ca chipul e intrerupt pe undeva. S-a uitat atent, a masurat cu aparatul s-a uitat si la releuri si nimic. Cand l-am montat inapoi ce credeti ? iarasi merge, dar tot asa dimineata cand pornesc masina, clipesc luminile se sting si aprind si cand merg cu ea acele coboara la zero. Dupa aia iarasi imi indica viteza si turatiile si tot asa. :(
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Apr 2012
  13. AA3

    AA3 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6i, 2001, motor AVU
    exact simptomele mele!
    n-as vrea sa te descurajez, dar cred ca tot la schimbarea bordului ajungi...
    iti prelungesti doar chinul.
     
  14. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDi 2004 AVF, B6(8E)
    O verificare atenta si profesionala a bateriei ai facut? Parmetrii, cat incarca alternatorul, etc? Ia verifica si asta pt ca problemele bordului pot fi generate si de voltajul necorespunzator (baterie pe duca)...

    Sa ne spui ce aflii
     
  15. Axi

    Axi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 Sport 2001
    intrebare

    am vazut filmuletul si am si eu aceeasi masina. am o intrb. cum faci sa se vada pe bord temperatura de afara. Mie imi apare doar "Ok" cand pornesc si dupa aceea ramane negru, se stinge. Se mai aprinde doar cand nu mai am benzina , ulei , apa , etc. Ma`m uitat in cartea masinii si nu am gasit nimic. Ma poate ajuta cineva:uhm:
     
  16. Pushu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 8L 1.8
    salut, si mie mi se aprinde bordu chiar daca am farurile stinse, e normal? sau e simptoma ca o sa se strice bordu?
     
  17. emanuellA4

    emanuellA4 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2008
    Locație:
    Bologna
    Masina:
    Audi A5, 2.0 tdi, 2012
    Axi Asta poti schimba cand te duci la service si faci testul VAG-COM eu iam pus sa imi schimbe cu altceva dar nu se putea caci nu am computer de bord....dar aveam varianta ca si tine sa nu imi arate nimic ...doar cand am probleme...si atunci am spus sa lase asa sa imi arate temp de afara....daca vrei poti sa te uiti tu singur inainte sa te duci la ei....trebuie sa ai in spoilerul din fata jos in grila trebuie sa fie senzorul pt termometru...dak il ai atunci poti merge la ei ca iti poate pune si tie sa iti arate temperatura de afara...despre cost nu stiu nimic eu unde am fost lucra un prieten si ma ajutat el...bafta:icon_thumright:

    Cat despre problema mea....aveti dreptate imi trebuie alt bord....am fost la reprezentanta aici in italia si mi-au spus ca imi trebuie alt bord....si ca costa la vreo 700 de euro.....deci daca voi stiti ceva mai ieftin....si sincer m-ar interesa nou....caci daca iau la second hand ma gandesc sa nu patesc la fel dupa un timp ...deci eu nu stiu preturile din tara....sau aduce cineva din germania...stiti voi ceva???:think:
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2012
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Atentie la motociclisti ! Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zn
    Masina:
    A6 Allroad,CGQB, 2013 , A5 Sportback , CCWA / Ducati Streetfighter / si altele :)
    Se aduce dar preturile sunt pe masura. Iar in tara cam tot pe acolo se invart.
    Daca tot esti in Italia cauta unul la dezmembrari cu siguranta nu va fi mai mult de 2-300 de euro. Eu zic sa incerci,ai mai multe posibilitati fiind acolo ;)
     
  19. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
  20. namaianu18dany 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi 3
    problema bord

    :think:salut de 3 saptamani ma confrunt cu o problema cu masina un audi 3 din 2001 motor 1,6 benzina am vrut sa verific sigurantele pt ca nu ami mai arata temperatura an bord am scos 3 sigurante erau ok adica bune dupa care am ampins toate sigurantele an ideea sa stea bine an panou dupa care am vrut sa plec am pus contactul si am realizat ca ACUL DE LA APA SA DUS direct la 120 grade si au pornit ambele ventilatoare ,am fost la reprezentanta an craiova surpriza nu i-au dat de cap .Dimineata cand pun contactul acul de la apa se duce putin peste 90 de grade iar cand pornesc se duce tot la 120 grade CE SA FAC FRATILOR NU STIU CE SA MAI FAC AJUTATI-MAAAAAAAA.CINEVA MI-A SPUS CA AR FI CEASURILE DE BORD ALTUL CA AR FI UN SCURT NU MAI ANTELEG NIMIK CE SA FAC ,,MS ,,ASTEPT SUGESTII
     

Distribuie pagina asta