1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord - martori bord si becuri din bord A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de emanuellA4, 2 Dec 2008.

  1. Dumitrascu Razvan George 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3, 1.6i, 2001
    Salutare tuturor. Am un A3 din 2001 1.6 cu ceasuri 8L0920900F MM. Ma intereseaza cu ce ceas de la VDO este compatibil ca sa il pot schimba sau ce variante am de a schimba cluster/ecu. Multumesc frumos!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul asta. Sunt trecute codurile.
     
  3. Dumitrascu Razvan George 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3, 1.6i, 2001
    Poate sa imi spuna cineva daca ceasurile 8L0 920 932 merg in locul la 8L0 920 900?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In principiu vor merge, fizic sunt la fel, unele sunt cu display mare iar celelalte cu minidot.
    E posibil insa sa trebuiasca ceva relocari de fire in mufe/codari/adaptari. O sa ai nevoie de schemele electrice ale celor doua.
     
  5. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Merg inlocuite cu suces ceasurile cu display mic de cele cu display mare ! Ai doua variante: fie il folosesti "in regim de minidot", fie il adaptezi la masina ta astfel incat sa beneficiezi de functia bord-computer ! Operatiunile de adaptare sunt relativ simple (mai ales pentru cine a mai facut asa ceva) . Daca te decizi te pot ajuta cu toate "indicatiile pretioase".
     
  6. emisb 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 1.6i 2001
    Salut,

    Am pus pe un A3 niste ceasuri VDO in locul celor defecte de la Magneti Marelli.
    Ceasurile au mers perfect si toate problemele s-au rezolvat.
    De curand am mutat ceasurile pe un alt A3 si uneori cand pun contactul nu se aprind becurile din ele (sau se aprind la intensitate foarte mica).
    Iau contactul si mai pun odata si becurile se aprind ok.

    Aveti idee, sunt ceasurile de vina sau e altceva de la masina defect...?
     
  7. romeo01 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4,2.0 tdi.140cp.bpw,A6C6, allroad,3.0 TDI,2009,Tiptronic, CDYB engine
    Posibil contact imperfect in mufa
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Exact.
    Scoate mufele din ceasuri si foloseste putin spray contact.
     
  9. SilviuTM 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A3 8l, 1.6i, 2001
    Salut,
    Intrebare pentru cei ce au reusit sa treaca de la cluster minidot la maxidot: cum anume ati reusit sa anulati Pin16 din mufa gri Reversing light/dipped beam ?
    Am permanent o avertizare galbena in partea de sus, un bec taiat, si presupun ca ar fi acest pin, am incercat sa il conectez la masa dar nu dispare avertizarea
     
  10. q2007 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2010
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A3, 2001, 1.6, AVU
    Salut.
    De curand mi-am schimbat ceasurile 8L0920900F cu unele 8L0920900N. Vitezometrul si odometrul nu mai indica viteza respectiv distanta parcursa reala. Pe instruments la coding cele vechi aveau 08024 iar cele noi au 00124. Cele noi nu accepta sa modific codingul cu vcds-ul. Cum ar trebui sa procedez sau la ce sa ma stept ca sa se rezolve, daca exista o rezolvare?

    Multumesc.
     
  11. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Pai din cate stiu eu iti trebuie codul de login ca sa poti coda. Codul de login ar trebuii sa fie acelasi cu cel de pe motor. Il poti citii cu un VAG Commander
     
  12. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Nu iti trebuie pin-ul.Posibil ca "chinezaria" ta sa nu poate sa faca acest lucru.La fel am patit si eu cind am schimbat ceasurile.Incearca cu un VCDS original,daca tot nu merge,schimba eeprom-ul.
     
  13. Andrei1094

    Andrei1094 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8L, 1.6 AVU, 2002
    Salutare! Am si eu problema tipica cu ceasurile de bord. Ceasurile mele au cod 8L0920900L (Magnetti Marreli) si am gasit niste ceasuri cu codul 8L0920931F (VDO). Din cate am inteles din discutiile de aici, ar trebui sa coincinda IMMO si am vazut ca IMMO 919(2) nu se potriveste cu 920(3), dar in cazul de fata, si ce am eu si ce am gasit pt inlocuire ar avea acelasi cod, iar ambele masini sunt pe benzina.

    Imi cer scuze daca am aberat mai sus, dar nu ma pricep prea bine. Imi puteti spune, va rog, daca se potrivesc si daca merg scrise? Nu de alta, dar nu as vrea sa le cumpar degeaba.

    Multumesc anticipat!
     
  14. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    din prorie experienta iti spun ca nu o sa iti mearga in compabilitate de 100%.Poti sa le faci sa mearga,dar cu "diferente",daca le pot zice asa.
    Desi cineva(cred ca ovidiutm) , aici zicea ca se poate trece de la minidot la maxidot cu succes.
     
    Andrei1094 apreciază asta.
  15. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Eu am trecut de la ceasuri magnetti fără nimic , afișau doar temperatura de afară la maxidot vdo. Am cumpărat ceasurile cu tot cu mufa aceea din mijloc și maneta de BC cu tot cu cablajul aferent, am făcut schema electrica cu ajutorul colegului nucugheri și a mers din prin fără nicio codare nimic eu având deja immo off.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    gigi70moldo...tu ai diesel,noi avem benzin.E greu sa gasesti eeprom de benzin sa il poti imperechea cu ECU sa poate sa comunice si sa sa mearga toate functiile.Din cate stiu,la 1.8 sau 1.8T mai toate au maxi,deci ar fi ok schimbarea,stiu diesel din 2000 cu maxi din fabrica,iarasi S3-urile toate au maxi,dar noi avem 1.6 si suntem "limitati"....daca pot spune asa!Nu prea sunt multe 1.6 cu maxi din fabrica.
    Daca nu il imperechezi,pentru ce sa ai maxi??!!intreb si eu asa....
     
    Ultima editare: 12 Sep 2018
  17. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Ce intelegi tu prin a imperechea ? Singura "imperechere" o faci pentru immo . Daca gasesti ceasuri cu tot cu mufa cea mare si maneta bc cu tot cu cablaj , e treaba de o ora lejer. O chestie ar mai trebuii adaugata aici , daca se trece de la "no dot" la mini-maxi dot , trebuie o modificare si la schema electrica a playerului ca sa comunice cu ecu , ca sa afiseze pe cluster radio , melodiile , etc. Eu am realizat asta dupa ce am montat maxidotul ca nu se mai ilumina chorus 2-ul la punerea contactului si dupa jumatate de ora de mers se oprea iar daca opream motorul nu se oprea singur ci trebuia sa il opresc eu . Lucruri care cand aveam bordul vechi nu se intamplau si el mergea perfect normal.
     
  18. Andrei1094

    Andrei1094 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8L, 1.6 AVU, 2002
    Va multumesc pt ajutor. In seara asta o sa merg cu masina la cineva pt scrierea ceasurilor.
    Din pacate nu am gasit si maneta bc si mufa, deci momentan o sa le folosesc fara. Dar maneta e on the buy list. :D
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Andrei, se poate face trecerea fara probleme.
    gigi70moldo, ce ai facut tu acolo putea fi facut NUMAI cu IMMO OFF pentru ca ai pus o generatie mai veche de immo ce e imposibil de imperecheat. Iar la Chorus 2, nu mai mergeau iluminarea si terminalul 15 pentru ca si-l lua de pe ceasuri din CAN. Ori tu la ceasurile cu 919 nu ai CAN, alea fiind montate cu Chorus 1 care are data, clk si ena.
    Si, imperecherea (cand vorbim de immo on) nu e atat de simpla la benzina cum e la diesel.
     
  20. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Ambele ceasuri erau 920, post facelift. Am preferat intr-adevar sa fac immo off in detrimentul schimbarii cip-ului din cheie pentru ca din cate stiu nu se poate rescrie ci trebuie altul nou.
     

Distribuie pagina asta