1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta EGR si Shut Off - motoare diesel la A6 C6 4F - curatare - inlocuire -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 17 Sep 2008.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Magulicy, in imaginea atasata, in chenarul albastru este intrarea conductei de legatura dintre EGR si admisie iar in chenarele rosii sunt electrovalvele care controleaza partea de vacuum si implicit EGR-ul. Acestea plus furtunasele de vacuum ar trebui verificate/inlocuite.

    EGR.jpg
     
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Si "narile" se afla in chenarul maro.
     
  3. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Va mulțumesc frumos , acum am înțeles totul perfect , doar ca exista o problema mihaicristian , piesa din chenarul roșu cea de lângă egr eu nu o am acolo , sau posibil sa fie montata in alta parte? Deoarece acolo lângă egr nu e nicio piesa electrică.

    Iar eroarea pe egr este următoarea.
     
    Ultima editare: 14 Apr 2017
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    #Magulicy , chestia de care intrebi tu (scrie pe ea MADE IN USA) o gasesti unde este chenarul rosu in poza langa radiator. Asa este si la mine , nu este pozitionata acolo langa EGR, cred ca la primele modele de 3.0tdi a fost un pic mai divers.
     
  5. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Exact Aurel acolo am găsit-o lângă radiator , cum îmi pot da seama dacă alea sunt bune? Dacă sunt stricate da eroare pe tester ? Deoarece nu am nicio eroare pe motor , vizual nu pare sa aibe nimic cele 2 module sau ce sunt , și nici furtunele care ies din ele cele de vaccum nu par sa fie rupte sau ieșite. Cred ca problema sigur vine de la nările acelea care sunt pe clapeta de acceleratie.
     
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Tu incearca sa curati piesa aia in aluminiu care noi ti-am aratat-o. 10 min. si o dai jos.
     
  7. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Buna ,am mai scris eu aici despre pb cu EGR-ul. Facand destui de multi km si avand tot din aprox 30 000 in 30 000 de km pb cu acesta am hotarat anul trecut sa il anulez atat fizic prin obturarea clapetei cat si din soft. Totul a fost ok pana acum ceva timp cand am observat ca am pierderi de putere la turatii mici. Adica de la 1500 pana la 2000 rpm chiar daca apas acceleratia pana in podea nu are demarajul care ar trebui. Peste 2000 de rpm trage foarte bine.care ar fii pb? Sa fie legata tot de EGR,sa nu ii placa motorului ca l-am anulat?sau poate fii alta cauza ?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si noi de unde sa stim daca e din cauza EGR-ului sau din alte cauze ?
    Fa si tu o scanare, un log in mers.
     
  9. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Motorul ,,se simte mai bine" fara EGR deoarece are oxigen mai mult la dispozitie si dezvolta o putere mai mare incepand cu o turatie mai mica. EGR reduce cantitatea de oxigen la turatii mici si in regimuri de functionarecu sarcini mici (este deschis) si se inchide in regimurile de functionare cu turatie mare si sarcini mari unde motorul are noevoie de mult oxigen pentru arderi cat mai complete. EGR a fost introdus in scopul reducerii noxelor, in principiu a oxizilor de azot, dar are ca rezultat scaderea puterii la turatii si sarcini mici. La motorele Diesel este unul dintre primele sisteme introduse de producatori pentru reducerea noxelor. In cazul tau altceva este vinovat de puterea mica dezvoltata la turatii mici. Fara EGR ar trebui sa ai o putere mai mare la turatii mici. Problema ta este de alta natura.
     
  10. Ovid1u 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 (C6) 2.0 TDi (BRE ) 140 CP 2008
    buna seara,
    am tot rasfoit aceste pagini dar n-am gasit nimic despre problema mea.
    am mai avut cineva eroarea asta?

    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.clb
    Part No SW: 03G 906 016 MH HW: 03G 906 016 MH
    Component: R4 2,0L EDC G000SG 1144
    Revision: --H06--- Serial number:
    Coding: 0000072
    Shop #: WSC 02325 785 00200
    VCID: 75E1075F1C34EDB6B75-8020

    1 Fault Found:
    001031 - EGR Sensor 2
    P0407 - 000 - Signal too Low
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 3
    Reset counter: 255
    Mileage: 303107 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.07.29
    Time: 08:07:41

    Freeze Frame:
    RPM: 3045 /min
    Speed: 92.0 km/h
    Load: 89.0 %
    Lambda: -7.2 %
    Mass Air / Rev.: 1050.0 mg/str
    Mass Air / Rev.: 1165.0 mg/str
    Bin. Bits: 00000000

    Readiness: 1 1 0 0 0

    Multumiri anticipate !
     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  12. Ovid1u 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 (C6) 2.0 TDi (BRE ) 140 CP 2008
    mihaicristian merci, se pare ca era o problema pe partea electrica la EGR. La indrumarea mecanicului am schimbat EGR-ul .
     
  13. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Salut! Am si eu problema cu "air flow insifficient", pana la urma cum sa rezolva ? Curatam clapeta de acceleratie si tubulatura aceea metalica ?
     
  14. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Am uitat sa specific, A6 3.0tdi 2005, BMK. Uneori se mai stinge o zi, doua...dar se reaprinde.
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    N-ai cumva o descriere completa a erorii?
     
  16. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Nu, nu am, doar asta am retinut dupa ce a fost pus testerul. Nici mecanicul nu mi-a dat mai multe detalii. Turometrul are niste usoare fluctuatii la relantii, cica tot din cauza egr-ului ar fi.
     
    Alex alex apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stim exact fara codul de eroare, dar cel mai probabil ai probleme la EGR.
     
  18. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    16785 - EGR System

    P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent

    Freeze Frame:

    RPM: 1407 /min

    Torque: 101.4 Nm

    Speed: 45.9 km/h

    Duty Cycle: 76.7 %

    Duty Cycle: 20.9 %

    Mass Air / Rev.: 399.5 mg/str

    Duty Cycle: 27.6 %

    Mass Air / Rev.: 211.5 mg/str
     
  19. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Sa fie clapetele de la admisie? Nu zice daca e stanga sau dreapta.
     
  20. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Nu e nici o clapeta. E valva de egr posibil defecta sau narile infundate. Cauta poze cu cateva pagini in urma. Succes!
     

Distribuie pagina asta