1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Se schimba doar cea care are eroare. Tija se controleaza cu contactul pus (adica bordul aprins), dar motorul oprit. Si eu am eroare pe tester doar la una, o shimb saptamana viitoare. Sper sa ajunga, daca nu trebuie sa inlocuiesc si cea interioara.
     
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Ai putea sa citezi si sursa daca tot afirmi sus si tare cum si in ce conditii se verifica jocul tijei actuatorului clapetei de admisie. Daca este pus contactul inseamna ca actuatorul tine in tensiune tot ansamblul si jocul este inexistent.
    Nu stiu daca aveti idee cate persoane citesc acest forum si iau de bune toate informatiile eronate, asa zisele sfaturi de bine din auzite. In ultimul an calitatea forumului a scazut simtitor datorita acestor chestii. Eu inteleg ca nu toti posesorii de Audi isi pot permite sa mearga la service de fiecare data pentru orice mini-problema. Dar asta nu inseamna ca poate fiecare sa dea tot felul de sugestii de rezolvare a unor probleme, sugestii nefondate macar pe experienta daca nu pe manuale specifice.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se pot schimba pe rand fara nici o problema. Multi recomanda sa fie schimbate la pachet ca este de asteptat sa pice si cealalta, dar nu este adevarat.
    Eu la aproape 500.000 nu am erori pe clapete, am avut acum 2 ani o eroare si era din cauza tijei (avea joc), am schimbat-o si talpa.
     
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cata181 poate esti bravo in mecanica, nu pun nici un dubiu, dar poti sa-mi explici si mie , cand am avut problema cu tijele facind controlul cu motorul oprit si fara contact dar si cu motorul pornit, tijele erau blocate, adica erau in tensiune. Dar cind puneam contactul fara a porni motorul , abia le atingeam si ramineam cu una in mana, alta se mai tinea. As vrea si eu o explicatie. Metoda aceasta am incercat-o pe inca doua 3.0tdi cu acelasi rezultate.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    cata181 Chiar astazi am verificat jocul tijelor personal la masina mea, si am obtinut urmatoarele rezultate:
    - motor oprit, contact oprit, nu am absolut nici un joc
    - motor oprit, contact pus, joc la ambele tije
    - motor pornit, tijele joaca si dau impresia ca se rasucesc pe ax
    Daca nu esti convins de cele afirmate de mine, iti fac si un filmat.:hi:

    Desii jocul pare mai mare pe Bank-ul 1, eroare am pe Bank-ul 2.:uhm:
     
  6. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    De doua zile am din nou becul de la clapeta aprins in bord si nu se mai stinge. Zicea cineva, ca nu se mai regenereaza filtrul de particule cand este eroare pe o clapeta. La mine se regenereaza, tocmai I am facut o regenerare si nu cred sa aibe vreo legatura, clapeta cu DPF ul.
    Cam la 300km parcursi, masina mea incepe procesul de regenerare. Atunci eu o scot din oras si o pun in viteza3 la 60km/h pe pilot automat. Parcurg undeva la 10 km pana isi incheie regenerarea.
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Se poate sa amestecam un pic lucrurile, dar cred ca nu este tocmai ortodox ca sa iti faca regenerari la 300 km.

    Ce fel de eroare ai in bord?

    La mine este eroare pe bank 2, se vede doar cu VCDS, si am facut 950 km de la ultima regenerare.
    Astept sa vad cand face urmatoarea regenerare inainte sa schimb tija, sa vad daca este diferenta.
     
  8. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Din nou mi sa stins becul check engine in bord, dupa ce a stat doua zile aprins. Am crezut ca de data aceasta nu se mai stinge si trebuie sa cumpar clapeta pe dreapta. Oricum sunt convins ca o sa am cheltuiala asta pana la urma dar mai trag asa de ea, pana ramane becul acela in bord aprins definitiv. Parca nu as da banii acestia asa usor, la primul simptom.

    Eroare am pe bank 2 si se vede tot cu VDCS, cand am check engine aprins.
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Imi spune cineva care are elsa , cu ce moment se strange clapetele de galerie cu cheia dinamometrica.
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    In atasament, gasesti ceea ce te intereseaza.
     
    Ultima editare: 22 Mar 2016
    dukku apreciază asta.
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    merci mult Mihaicristian, e ceia ce cautam.
     
  12. cristi_dci 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 180CP, 2006
    Salut, am văzut ca pe piața sunt niște clapete de la VDO care se vând cam cu 1000 - 1100 lei bucata noi.
    Ce părere aveți despre ele? A achiziționat cineva? Mulțumesc.
     
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    VDO sunt actuatoarele clapetelor iar galeria cu tot cu clapete este Mann+Hummel. Ai vreo poza cu ele?
     
  14. cristi_dci 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 180CP, 2006
    Despre piesa ăsta e vorba, da nu este clapeta, acum mi-am dat seama.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ala este motorasul ce actioneaza tija clapetei. Ai cate unul pe fiecare clapeta.
     
  16. cristi_dci 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 180CP, 2006
    Multumesc!
     
  17. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Buna ziua dragi colegi. Am citit astazi tot ce scrie aicea si am mers si eu la masina sa verific daca am joc la tije. Concluzia fara contact nu am joc cand am pus contactul am joc la ambele de circa 2-3 mm, tin sa precizez ca nu am nici o eroare in bord si nici la scan, si admisia nu a fost schimbată de cand este masina , am 245000 de km. Credeți că ar fi bine sa le schimb acele tije. Multumesc in avans. Un sfarsit de zi placut sa aveti.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa le schimbi preventiv cu varianta revizuita, ai cod aici in topic. E acelasi cod atat pentru stanga cat si pentru dreapta.
    Oricum, mai devreme sau mai tarziu tot vor trebui schimbate, e inevitabil la motoarele 2.7 si 3.0. :)
     
  19. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Astazi am verificat si eu clapetele si fara contact pus sunt ferme, iar cu contactul pus au un joc mic in sensul ca se misca in jurul axului sub forma de rotatie, dar in lungul tijei nu nu este joc. Codul revizuit este 059 198 212 ?
    Credeti ca trebuie schimbate daca au jocul asta mic?
    Este o treaba dificila pentru a se face in curte de unul singur? Multumesc
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ala este codul. Le poti schimba singur, pe partea soferului in 5 min e gata, pe partea pasagerului trebuie sa dai galeria jos ca nu ai loc sa scoti siguranta tijei (posibil sa o scoti dar de bagat nu o mai pui la loc). :)
    Daca nu ai pe ce cheltui 100-120 lei, schimba-le. :)
     

Distribuie pagina asta