1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Benicuta, hai ca se poate si pentru incepatori, daca primesc sfaturile care trebuie.:applaus:
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu am scris in topic ce am facut la vremea respectiva.
    Dupa 3 ani, capacul a cazut iar.Am decis sa schimb toata fulia, pentru ca se mancasera dintii de la capac, plus ca se rupsese surubul.
    Acum am fulie noua si merge in continuare fara probleme.
    Recomand schimbarea fuliei daca rulmentul ei scoate zgomote.Daca fulia este ok se pune capacul la loc si merge.
    Atentie la aparatele de incarcat cu freon.Marea majoritate a lor plimba spanul de la o masina la alta.
     
  3. viorellupei 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    audi a4 motor 19 avf 2003
    Va salut prieteni si multumesc pentru accept. Am si eu o problema cu clima: a ramas pe ECON. Am incarcat aerul conditionat cu freon. Mentionez ca pe vag imi da eroare sensorul de presiune G 65. L-am schimbat dar fara rezultat. E posibil sa nu fie original, l-am luat de la vw si acum am comandat altul cu speranta ca e sensorul de vina. Imi puteti da un sfat ?
     
    Petre zara apreciază asta.
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Verifica si cablajul pana la senzor.Nu pica la ordinea zilei acel senzor.
     
  5. viorellupei 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    audi a4 motor 19 avf 2003
    Multumesc de sfat. Pe senzorul care l-am monta scrie vw. Daca nu este original functioneaza si alt senzor AfterMarket ? Mie mi-au spus atunic cand l-am cumparat ca s-au schimbat seriile de codul senzorului. Am inteles ca daca nu e original nu functioneaza.
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu exista piesa Am sa nu mearga, decat in cazuri particulare(defecte de fabricatie).In functie de producator, piesele Am pot functiona incorect, insa ceva fac.
     
    myrcya apreciază asta.
  7. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Salutare tutror. Am doua dileme privind sistemul climatronic. In urma unei verificari / scanari cu vag au reiesit :
    a) o eroare la un servomotor :
    00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
    09-00 - Adaptation Limit Surpassed
    00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
    09-00 - Adaptation Limit Surpassed
    Sa inteleg ca se poate recupera sau e pierdut ? E vorba despre cel aflat sub torpedo ?

    b) in urma verificarii pe canalul 001 cu ac oprit, contact pus, respectiv ac pornit pe auto pe 21 grade, au rezultat valorile din pozele atasate.
    Este necesara incarcarea instalatiei ac ? Sau am o alta problema?
    Multumesc mult .
     
  8. kalibra31 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 2003
    Salut. Detin un A4 B6 din 2002 cu motor 2.5 TDI AYM. Automobilul este dotat cu dublu climatronic. Ideea e in felul urmator: baga aer rece dar desi am setat pe ambele parti temperatura pe low mi se pare o diferenta de temperatura sesizabila, dar nu foarte mare intre stanga si dreapta. O a doua problema astazi cand circulam in afara localitatii la o viteza de 110 km/h climatronicul setat pe low pe ambele parti si ventilatia data la jumatate parca nu facea fata caldurii. Mentionez ca in dreptul gurilor de aerisire aerul iesea foarte rece. Cand am intrat in oras aerul din automobil s-a racit mult mai bine. Ceva idei?

    Trimis de pe al meu SM-G800F folosind Tapatalk
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    kalibra31 In primul rand niciodata cat o sa mai ai tu masini cu climatronic sa nu mai ti temperatura rece setata pe LOW. Ai citit manualul de utilizare si intretinere ca sa vezi cum trebuie sa setezi clima cand este foarte cald afara ? La masina mea (care are clima asemanatoare cu ce ai tu) acum vara merg cu aerul rece setat la 25-26 grade cand pornesc motorul iar treptat scad pana la 24 grade si foarte rar ajung la 22-23 grade cea mai joasa temperatura. In al doilea rand faci diagnoza ca sa vezi exact cum lucreaza servomotorasele / clapetele de recirculare aer. Despre ce ti-am spus eu s-a mai repetat in topic.
     
  10. kalibra31 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 2003
    Multumesc frumos pentru raspuns! O sa ma conformez celor spuse de tine!

    Trimis de pe al meu SM-G800F folosind Tapatalk
     
  11. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Revenire la problema mea : la pornirea ac - ului, dureaza ceva timp pana vine aer rece (in conditiile in care masina sta la soare mai multe ore, la serviciu). Se zice ca daca masori cu un termometru in fantele / grilele de aerisire temperatura aerului si daca are 11 grade celsius, sistemul de ac este ok. Ce ziceti de asta ( metoda babeasca) ?
    Am incercat sa sterg eroarea cu vag, dar nu vrea.
    Ceva idei , sfaturi pentru remediere, repunere in parametrii ?
     
  12. AlexGB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 B7 3.0TDi (ASB) 2009
    Salut. Unde se afla scurgerea pentru condens ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Topicul asta l-ai citit integral ? Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     
  14. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Revenire la nedumeririle mele anterioare :
    a) erorile au fost sterse cu vag-ul si facut o aliniere a potentiometrelor si output test;
    b) am reincarcat instalatia cu freon si acum la pornirea climei face frigider catre congelator :)
    Toate cele bune tuturor.
     
  15. manea ady

    manea ady 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    audi a6 , 1.9 tdi afn, 1998
    Scuze daca s.a mai discutat pe forum despre aceasta problema, dar am cautat si nu am gasit nimic. Am un audi a4 din 2002, 1.9 tdi avb , cu urmatoarea problema:
    pornesc motorul, setez o temperatura de 20 grade pe climatronic, astept cca 20 secunde fara sa ating nimic, iar dupa aceea apare pe afisajele climatronicului 5 grade, 7 grade, 7.5, etc, moment in care ventilatorul din interior se tureaza pana la maxim.
    daca setez temperatura de 27, 28 grade, dupa cateva secunde imi apare 60, 70 grade , iar ventilatorul se tureaza la maxim, iar dupa ceva timp isi revine, apoi fenomenul se repeta.
    Am inlocuit unitatea de clima cu una functionala de la alta masina si culmea....aceeasi problema.
     
  16. Fuiorea catalin ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 1.6 2005
    Va salut. Am un audi a4 b6 din 2004 si am probleme cu instalatia de climatizare. Masina a suferit un accident destul de grav si mi s.au spart tevile. Am schimbat toata fata si acum ce sa vezi , nu imi mai baga aer deloc, absolut deloc. nici rece nici cald nimic. Mentionez ca nu am bagat freon in ea, doar ce a ramas in compresor, ca restu a curs din conducte.. aveti idee care sa fie problema?? Inca nu am pus tester pe ea, dar urmeaza.Daca nu este freon in instalatie nu porneste? Multumesc
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai refaci instalatia complet cu toate conductele de AC, filtrul uscator si toti senzorii si pe urma mai vezi ce se intampla.
     
  18. Fuiorea catalin ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 1.6 2005
    Am refacut toata instalatia cu toate conductele, in afara de freon. Nu trebuia sa imi bage aer si fara freon? Cand dau drumul se aude un sunet pe la motorase acolo in dreapta sub bord.. dar nu baga nimic.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Depinde. Incarca si cu freon si vezi ce se intampla. In mod normal daca decuplezi compresorul trebuie sa intre si aer cald in masina. Compresorul il decuplezi (mai bine zis decuplezi functia de racire ce intra in functiune prin cuplarea ambreiajului electromagnetic) daca inchizi AC-ul sau apesi butonul ECON.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si fara freon, aer tot trebuia sa bage, de afara sau cald, cu functia ECON activata.
    Compresorul pleaca doar cand ai functia ECON dezactivata.
     

Distribuie pagina asta