1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste integral acest topic. Cea mai buna idee este sa faci diagnoza. Citeste topicul despre caloriferul de caldura. S-a mai discutat despre problema ta.
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Clima este pe Auto?
    Ce se intampla daca ii cresti gradele in momentul in care ventilatia a scazut aproape de 0?
    Ce se intampla daca ii cresti tu ventilatia din buton?
    Cand ventilatia a scazut spre 0, in masina este frig?

    Din descrierea problemei, pare ca iti merge corect clima : scade turatia pe masura ce a ajuns la temperatura setata.

    Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
     
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Sau daca e prea cald, incepe sa bage aer usor rece, sa regleze temp din ambient cu cea de pe afisaj.
     
  4. cristi84

    cristi84 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 b6 1,9tdi avf 2003
    Salut,
    Detin un audi A4 B6 si de curand am schimbat unitatea audio de la 1 DIN la 2 DIN. Am achizitionat un modul climatronic de B7, in stare foarte buna dar singura problema este ca nu imi functioneaza dezaburirea. As putea sa rezolv problema asta sau problema asta e din cauza ca nu sunt compatibile ? Va multumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu sunt compatibile. Cauta climatronic model 2 DIN strict pentru A4 B6 si atat. Exista dar mai rar si va trebui sa platesti peste 100 - 150 Euro asta in conditiile in care o cumperi SH. Bafta.
     
  6. cristi84

    cristi84 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 b6 1,9tdi avf 2003
    Multumesc frumos ptr raspuns..
     
  7. MariusRus 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A4 B7..2.0L..2005
    Salut,
    La masina mea Audi A4 B7 BLB 2005 aveam caldura doar pe partea drepta si foarte slab indiferent de gradele setate tot slab baga
    Am bagat-o pe tester si atasez mai jos o poza cu eroarea. Clapetele au fost aliniate acum baga caldura peste tot dar nu cum trebuie indiferent de gradele setate, normal la 28 grade nu ai putea sa stai în masina. Ce are ? Multumesc

    IMG_20180124_164245.jpg
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inlocuiesti potentiometrul respectiv.
     
  9. MariusRus 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A4 B7..2.0L..2005
    Mersi pentru raspuns.
     
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. Nu stiu daca isi are rostul postarea aici.. mi-am inlocuit comanda 1din de clima pe B6 cu alta, vroiam una sa arate bine.. inghet in masina. Indiferent de setarea facuta, (ex turatia la vent minima sau la jumate sau 3/4) la 22*C, abia se simte fluxul de aer pe oricare dintre gurile de ventilatie, sus jos sau cele de pe bord. Bineinteles ca apa e la 90, bineinteles ca am facut vreo 150km deja asa si nimic. O demontez, o pun pe a mea si totul merge.. asta baga slab. La a mea daca setez o temperatura si dau turatie la ventilator la 50% deja se simte ca baga aer bine, in comparatie cu panoul cumparat care nici la turatie maxima nu baga atat.

    Ma gandesc ca o fi din comanda problema.. voi incerca sa-mi schimb butoanele de pe cel cumparat pe al meu.
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
  12. DanuAL

    DanuAL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 131cp AVF AVANT, 2003
    Salutare si bine v-am găsit!
    Problema mea e ca nu stiu unde vin montate cele 3 saibe ce vin in kitul cu fulia/ambreiajul compresorului de clima. Model compresor 7SEU16C. Si ce lungime are surubul central, care strange fulia? Eu nu il am si nu vine împreună cu fulia noua.
    Aveti vre-o ideie?
    Mulțumesc
     
    Ultima editare: 13 Feb 2018
  13. Marius301 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B6 ,19tdi avf ,2004
    Salut,
    Sunt posesorul unui audi A4 B6 avant an 2004 cod motor avf. De cand am cumparat masina nu a functionat AC-ul. Am reincarcat instalatia cu freon, pe VAG-com nu am erori, butonul de ECON nu sta aprins. Mentionez ca ventilatorul radiatorului (am unul singur) nu cupleaza nici el.
    Am facut test pe HVAC ventilatorul functioneaza, se aude si solenoidul compresorului. Am verificat daca junge tensiune la mufa compresorului, lipsa.
    Cel care mi-a incarcat instalatia cu freon a spus ca este compresorul defect dar nu asi vrea sa dau bani pe altul si sa nu fie compresorul de vina. Voi ce parere aveti ? Multumesc
     
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Posibil sa fie defect.. verifica mufa din partea dreapta a masinii (cum te uiti la ea din fata), pe langa vasul de lichid parbriz.. undeva jos.. eu am uitat sa conectez mufa, tot asa, nu-mi mergea, nici pe ECON si nimic. Pana sa descopar problema, am facut vreo trei teste, de fiecare data imi iesea calculatorul de la ventilator. Pana m-am uitat mai atent..
     
  15. Marius301 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B6 ,19tdi avf ,2004
    Am verificat si mufa daca dau test se aude un tac pe la compresor .Dar nu ar trebui sa porneasca ventilatorul radiatorului odata cu compresorul? Ma intreb oare poate fi defect si calculatorul de clima?
     
  16. DanuAL

    DanuAL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 131cp AVF AVANT, 2003
    Problema am rezolvat-o intre timp si vin cu ceva lamuriri ptr ca observ ca nu sunt multe detalii (youtube, etc) despre compresoarele 7SEU16C.
    Saibele alea se folosesc pe post de distantier intre axul compresorului si fulie, iar surubul este un M6x20mm lungime, cu pas normal. Eu am folosit si un grover la strangerea fuliei, de teama celor expuse aici pe forum, sa nu se destranga surubul dupa cativa km. As fi folosit un blocator de filete, dar mi-e groaza de scos suruburi rupte dintr-un ax care nu prea poti sa-l blochezi.
    S-a facut seara cand am terminat treaba cu montatul compresorului si n-am mai apucat sa fac si ''plinul'' de freon. Zilele astea sper sa pot proba ce-am lucrat :)

    38432669150_d7b4c621bc_k.jpg
    26370926858_fb24adf9fe_k.jpg
    40243381911_5710325fa3_k.jpg
    25372228577_ca9175a54c_k.jpg
    26371037098_08a4b7105b_k.jpg
     
    ovidiutm și nucugheri apreciază asta.
  17. gruvnoise

    gruvnoise 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2014
    Locație:
    Matera - Italia / Pașcani - Romania
    Masina:
    Audi a4 avant 1,9 tdi 2002 awx 131 hp
    Salut,
    Stiți cumva daca toate compresoarele au acolo la ambreiaj saiba ? Am cautat pe Google dar nimic concret. La masina mea am pierdut-o anul trecut odata cu capacul si nu am mai avut cum sa o gasesc (daca o avut). Intreb ca am vazut la colegul DanuAL
     
  18. DanuAL

    DanuAL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 131cp AVF AVANT, 2003
    Ar trebui sa aiba o saiba, dacă dupa montarea fuliei pe ax, intre ax si fulie/capac exista o distanta mai mare de 3-5mm, e bine sa pui o saiba normala ptr a micșora acea distanta, altfel cand se strange surubul central, capacul va fi strans spre mijloc/centru mai tare, respectiv surubul împinge capacul in mijloc deformand-o usor spre margine, unde are loc contactul/cuplarea cu acel plastic de pe fulie. Va tinde sa prinda cat mai pe marginea plasticului de pe fulie, respectiv, o suprafață mai mica de contact.
    In timp, cred ca rezulta o uzura prematura a acelui plastic de pe fulie cu care se antrenează acel capac prins de axul compresorului.
    Saibele se pot achizitiona de la magazine cu suruburi, saiba normala ptr metric 6.
     
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @DanuAL mai sus ai spus ca ai primit 3 saibe in pachet(cele incercuite cu rosu), in pozele atasate vorbesti doar despre 1 saiba, celelalte 2 unde le-ai folosit ?
    Pe langa toate astea capacul OEM este putin diferit fata de cel postat de tine, daca te uiti atent acolo unde se prinde surubul difera putin prinderea...cel putin asa vad eu din poze, poate ma insel.
    Oricum fara sa dai compresorul jos nu ai acces sa vezi daca exista sau nu distanta intre ax si capac.
     
  20. DanuAL

    DanuAL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 131cp AVF AVANT, 2003
    Din ce observ si eu in poza ta, este diferita prinderea butucului cu caneluri care se antrenează cu canelurile/dintii de pe axul compresorului si atat!
    Cele 3 saibe care vin in pachet cu fulia, (sa intrebati vanzatorul ce contine pachetul înainte de a da comanda ptr ca sunt si firme/marci care nu livreaza acele saibe) nu trebuie neapărat sa le folositi!
    Eu am folosit doar o saiba pe post de distantier.
    Trebuie văzut daca se cere, adica dacă e necesar sa se puna acea saiba/saibe pe post de distantier.
    E drept ca nu se poate observa acea distanta pe poziția compresorului montat pe masina, dar se poate face un "artificiu", si anume, se poate colora/marca acea zona de contact cu un marker, se montează capacul pe pozitie fara a se strânge vre-un surub, si se rotește cu mana fulia. Dacă markerul de pe capac intra in contact cu axul, se zgarie si se înțelege ca nu e necesar sa se puna saiba.
    Daca nu se zgarie, se subînțelege ca e ncesar minim o saiba normala de metric 6.
     

Distribuie pagina asta