1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Coming Home - Leaving Home la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ionut2madalin, 15 Ian 2009.

  1. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    Exact asta mi-a spus si prietenul meu care mi-a activat functia la Golf ... s-a mirat ca A4 nu are long coding si nu stie cum sa faca modificarea din VAG!
     
  2. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Trebuie un modul pt asa ceva. Am facut rost de schema electrica originala de pe un audi A6 , momentan lucrez la modul cand termin si merge am sa postez poze si pareri. Si in viitor vreau sa fac un modul pt aprinderea farurilor automat. Si nu trebuie lasat comutatorul pe nici o pozitie sa porneasca modulul cm home.
     
  3. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    am incercat si eu sa fac sa mearga sistemul pe original.dar trebuie cumparate comutatorul pentru activarea functiei plus oglinda cu senzorul de lumina plus comutator cu pozitia auto (comutatorul nu e chiar asa de scumo,aprox 250,dar oglinda e in jur de 450).dupa ce s-au cumparat toate astea se trag firele din centrala electrica,si se refac unele legaturi.apoi se reface codarea centralei electrica ca sa stie ca are senzorul de lumina si merge si functia coming home si cea de auto la lumini.mai simplu am iesit prin cumpararea unui modul de coming home si modificarea lui pentru a se incadra in posibilitatile de legare la instalatia de la audi.
    completare:long coding nu se poate face la B6,am tras si fire sa fac legatura CAN pentru VAG-COM,dar nu stie sa faca centrala electrica a masinii nu vag-ul.
     
    Ultima editare: 11 Ian 2010
  4. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Deci modulul pe care il fac eu, se alimenteaza la 12v; se trag 2 fire la sirena alarma/inchidere centralizata/ semnalizari; si alte 2 sau 4 la faruri, proiectoare, cand se inchide /deschide masina se va activa functia coming home pt 20sec- sau 2 min, daca este intuneric afara ( pt ca exista si un senzor de lmina in montaj). asa ca nu e nevoie de nimic alceva, un modul gata facut de un electrician costa intre 80-100 lei nimic mai mult.
     
  5. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    pai cam asa e pretu da .. mie mi`a zis 2oo de lei cu tot cu montaj ... si mai era cineva care vindea pe aici senzor lumina ploaie ceva universal ...
     
  6. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    problema este la legarea pe faruri,sau proiectoare,daca se leaga direct pe fire dai tensiune "pe invers" in centrala electrica,ceea ce nu e in regula.deci legarea se face prin intreruperea firelor,dar daca modulul nu stie ca ai pus contactul,lai cei care au compu de bord v-a apare eroarea de bec ars atita timp cit e pornit modulul.aici au fost facute modificarile.
     
  7. cosminwon 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2008
    Locație:
    Panciu
    Masina:
    Passat 1,9TDI 4motion
    Are cineva pana la urma o schema de modul coming/leaving home?Cred ca cel mai bine dezbatem problema dupa ce ne argumentam putin,ca asa ajungem la contraziceri care nu au niciun final!
     
  8. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Deci nu se taie nici un fir, nu se pune direct pe far sau alte improvizatii , ce am eu este schema originala de pe A6 ......... daca vrei pe ceata sau pe scurta pui firu de la modul pe comutatorul de lumini , da un impuls digital........deci nu e tiganie sa legi pe faruri si sa arzi calculatoru de lumini :) . l-am terminat pe o placuta de test si nu am reusit s-al finalizez pe cablaj imprimat , am treaba cu licenta :anbet::anbet:
     
  9. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    atunci te asteptam sa termin lucrarea si sa ne spui si noua ..
     
  10. vicius_the_one 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Passat 2003 - 1,9 131CP
    Eu l-am terminat si pe cablaj imprimat si functioneaza perfect, mie 16 secunde imi tine releul cuplat. 20 lei ajunge toate cheltuiala (piese cablaj).

    [​IMG]

    PS : de aici poate deriva usor in corner light :) ;)
     
  11. GHIRLEA DORALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    AUDI A4, 1.8 t, 150 C.P. , 2001 sau 2002.
    hy

    Ceau.
    Ai dreptate ! Ai mei au un Fiat Stilo, an 2003. Nu am senzori de lumini si pozitie " auto ", insa dupa ce opresc motorul, daca trag inspre sofer de maneta de semnalizare se porneste sistemul " FOLLOW ME HOME ", asa se numeste la italieni. Daca trag o singura data, faza scurta ramane pornita 30 de secunde, daca trag de 2 ori............ 1 minut, de 4 ori ............. 2 minute, etc si asa pana pe la 5 minute !
    Ceau.
     
  12. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    stiu si la Renault merge,insa se pare ca la Audi nu merge.Eu am sistemul din fabrica si nu il folosesc prea des pentru ca nu am nevoie de el,insa poate fi util uneori.
    Am vazut un montaj home-made al unui modul si includea si senzor de lumina(nu pentru faruri,doar pentru functie),un lucru util pentru ca nu iti activa sistemul ziua,cand este total inutil.Insa finisajele de multe ori lasa de dorit,iar amplasarea era una cam urata(in gaura din panoul de sigurante),pentru ca pe acolo se ajunge cu mana in spatele ceasurilor de bord cand vrei sa le dai jos.
    La montajul din imagine potentiometrul ce rol are?
     
  13. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    m'ar interesa si pe mine o schema electrica/metoda prin care sa pot face asta la un audi a6 2002 dar in loc de proiectoare sa ramana aprinse pozitiile o scurta perioada cand incui masina si sa se aprinda cand o deschid
    ceva gen:
    http://www.youtube.com/watch?v=PGSKvj-v6Gs&feature=related
     
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Corener light din cate stiu eu presupune aprinderea unui proiector(sau bec special conceput pentru functia asta) in momentul in care virezi,ori pentru a realiza asta trebuie sa sti pozitia rotilor sau a volanului.Cred eu ca se complica treaba.
     
  15. ionutkir

    ionutkir 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A4. B8. 2.0 TDI S-Line 2012 / Audi A7. 4G. 3.0 TDI S-Line 2016
    Imi puteti spune va rog, de unde ati cumparat modulul?
     
  16. y-smo

    y-smo 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 1.9Tdi 2001
    Pozitiile Sa Se Aprind Cand Deschid Masina

    Salut! Am si eu o mica dilema.Am observat la modelele noi de masini ca atunci cand se deschide masina se aprind pozitile.Am intrebat pe cineva dc este posibil sa am si eu aceasta optiune si mi-a raspuns ca da si este foarte simplu.Tot ce imi trebuie sunt niste diode.Intrebare mea este : ce fel de diode imi trebuie,unde trebuie sa le leg si cum.In concluzie as vrea sa stiu cum sa fac si eu chestia aceasta pe masina .Va rog din suflet cine a facut asta pana acum si cine ar sti sa ma ajute si pe mine ca da bine rau pe masina.Niste instructiuni nu mi-ar strica si chiar o schema.Am cautat aici pe forum dar nu am gasit nimic...Multumesc Frumos Anticipat si astept!
     
  17. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Parerea mea este ca nu e chiar atat de simplu pe cat pare si ca iti trebuie mai mult decat cateva diode, cauta un electrician auto bun sau un electronist sa-ti faca lucrarea altfel o sa strici mai multe. Succes
     
  18. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    teoretic e simplu.:p
    tragi un "+" de la firul de plafoniera la tabloul electric la pozitii.si atunci cand deschizi masina(usa) se aprind si pozitiile. dioda se pune pe fir, pt a nu permite curentului sa se "intoarca" atunci cand aprinzi pozitiile, sa nu se aprinda si plafoniera.
     
  19. y-smo

    y-smo 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 1.9Tdi 2001
    @mircea_glontzu
    Ms frumos,asa m-am gandit si eu prima oara...pacat ca nu prea am unde sa ascund firul....dar ma descurc eu pana la urma.Sti cumva dc imi trebuia vreo dioda de un anumit fel sau eu stiu...habar nu am cu astea...Pana la urma o sa apelez si la un electrician bun.
    Va tin la curent dc am rezolvat ceva si cum ...:) salut!!!
     
  20. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Nu trebuie sa tragi firul direct din plafoniera,ar fi total inestetic, se poate trage din panoul de sigurante!
     

Distribuie pagina asta