1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Compresor perne de aer la Allroad A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de gligasabin, 7 Sep 2010.

  1. gligasabin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2010
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    AUDI ALROAD 2.5 2004
    Buna sunt nou intrat in echipa si va rog sa ma ajutati.Am un audi allroud 2.5 TDI 180cp cutie automata si nu tine presiune un in perne,de ex se ridica pe treapta 2 iar cand circul coboara pe treapta 1,am pus testeru si zice ca temperatura la compresor de 150 grade iar temp normala de 90.A mai avut cineva problema aceasta,
     
    Ultima editare: 7 Sep 2010
  2. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    Cred ca perna e cu probleme si compresorul baga in continu.
     
  3. allroad runner

    allroad runner 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi allroad V6 2,5 TDI 2004
    Intrebare? :think: Daca o perna are belele si compresorul baga mai des decat trebuie sau chiar incontinuu, este posibil sa se buseasca datorita suprasolicitarii si compresorul? :crying:
     
  4. katalinu

    katalinu 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ABT
    cam da, avand in vedere ca va munci mai mult decat e nevoie....verifica pe vcds level control si zi-ne te rog erorile exact.
     
  5. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    katalinu: Ai zis bine..

    In cartea masini ( mele ) scrie ca pe nivelul automat in care suspensia se va pune pe diferite nivele in functie de viteza de rulare , iar daca viteza de rulare va fi "ametitoare" compresorul se va supra-incalzi si se va opri/bloca la un anumit nivel iar pernele de aer vor ramane pe "X" nivel. Deci e aceeasi cheste cum ar fi sparta una/mai multe.

    Sper ca te-a ajutat. daca vrei fac o scanare la carte si iti trimit. voi reveni oricum cu o scanare.

    Salutari
     
    Helciu Laurentiu apreciază asta.
  6. katalinu

    katalinu 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ABT
    hehe, eu d-abia astept sa se buleasca odata rajnitza aia sa am pretext sa iau un kitt de la Arnott :arco:...fiecare cu stolul lui, deh.:keule:
    lasand gluma la o parte eu tin suspensia pe manual, n-o las sa-si faca de cap, motivul solicitarii inutile (cred eu) fiind unul din motive, asta pe langa sunetul enervant. O tin pe L2, asta dupa ce i-am facut un 402 mod (am ridicat-o pe spate cu 15 mm cand i-am pus jantele pe 18 cu 275).
     
  7. allroad runner

    allroad runner 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi allroad V6 2,5 TDI 2004
    La mine, spre exemplu, singura belea este ca baga aer un pic mai incet (ca timp), in sensul ca, spre exemplu, de la L2 la L3 stand pe loc, plan drept, urca in 2min20sec... Nu stiu daca este repede sau incet... :uhm: Culmea, cand merg cu viteza, isi revine mai repede..., sau cel putin asa mi se pare mie... :ermm:
    Ah, apropo, eu am kit-ul Arnott..., si o tin pe L3..., am auzit ca e mai bine... :eyebrows:
     
  8. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    allroad runner: probabil o fi de la compresor ceva ... sau nu stiu... furtunurile... mi se pare o gramada de timp 2 minute si 20 de secunde... la mine urca repede...
     
  9. allroad runner

    allroad runner 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi allroad V6 2,5 TDI 2004
    Si eu am inteles ca tot de la compresor ar fi..., trebuie sa-l dau jos sa vad ce e cu el..., spune-mi te rog, in cat timp urca la tine complet de la cea mai joasa pozitie pana la cea de "off-road" :blow: daca nu e prea mult sa-i zic asa :)
     
  10. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    Azi am primit si eu masina acasa , maine o sa-ti zic...
     
  11. LYON KING

    LYON KING 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2007
    Locație:
    IS
    Masina:
    audi c4&c5 vandute, acum VW 1303 si Skoda Octavia 2.0 4x4
    Cred ca este fffff mult,

    in caliatet de referinta - trecerea de la un nivel la altul cu un compresor nou - 30 led blink:rockwoot:

    cu unul la limita de uzura 50 -60

    daca timpul este mai mare - compresorul trebuie reparat:meeting:
     
  12. LYON KING

    LYON KING 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2007
    Locație:
    IS
    Masina:
    audi c4&c5 vandute, acum VW 1303 si Skoda Octavia 2.0 4x4
    Ultima editare de un moderator: 13 Mai 2021
  13. cosmincrash 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2011
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi,a6 allroad,2003
    Si eu am avut simptome similare la masina. Am fost la service si am aflat ca s-a stricat compresorul de suspensie. Am inteles ca nu se repara iar unu nou costa in jur de 7500 lei. Am cautat la dezmembrari si nu am gasit. Pana la urma m-a indrumat o cunostinta care a patit la fel si am cumparat un compresor nou noutz cu 2500 lei de la un domn Mihai de la Brasov. Zice ca le aduce din Australia. Compresorul este WABCO original. Eu l-am contactat telefonicsi mi-a cerut un minim de avans. I-am trimis 400 lei si in 7 zile am avut compresorul nou. Este foarte serios acest domn Mihai si recomand colaborarea cu el. Il puteti gasi la tel 0735 576276
     
  14. hh25 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2011
    Locație:
    mures
    Masina:
    allroad-2.5-2002
    La un allroad 2002 daca, compresorul baga 4,5 e putin ?
     
  15. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Trebuie sa bage macar 7-8 atm. Pentru buna functionare a sistemului.
     
  16. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
  17. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Raspuns final:DA!
     
  18. Offroader 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A6 C7 2,0 TDI; 2013; CGLC; Multitronic
    Costuri transport din USA

    Buna pentru toti,
    Iata cotatiile de transport din USA direct de la Arnott inc. din Ianuarie 2012:
    "Hi,

    The airsprings can be shipped for 249.00usd. (4 perne generatia 2)
    the pump for 156.00usd (1 compresor WABCO)
    Each set of shocks for 188.00usd. ( 2+2 telescoape 188 + 188 USD)
    You can go ahead and order these right off the website..

    Thanks,.

    Corey
    Arnottinc.com"
    Am citat din mailul primit de la Arnott inc. la cerera mea. Total transport pentru suspensie completa: 781 USD = approx 600 EURO)
    Vama ar putea fi 15% din valoarea facturii (vama se calculeaza la valoarea facturii cu transport inclus) dar din cate am inteles, ar exista posibilitatea sa te intelegi cu dl. vames de la posta...
    Pentru mine tot varianta din Germania a fost mai ieftina pentru 4 perne, 4 telescoape, 1 compresor si un releu compresor, cu factura (fara TVA) si garantie 2 ani.
    Bafta!
     
  19. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Pernele pe spate lucreza corect la 9,5 bari,cele de fata la 9 bari.Unitatea de masura e Bar-ul.Compresorul se masoara corect afara din sistem cu un barometru.
     
    Ultima editare: 12 Noi 2013
  20. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Am senzatia ca mana de ajutor este din nou pe pozitia doi,si incordarea venelor pe pozitia1.Bari s-au atm. cred ca este egal,daca tu din experinta s-au documentatie zici 9 si cu virgule,fie asa,eu nu te contrazic.Am facut micul efort si mi-am facut un mic banc de test cu rezervor de aer, pentru compresoare suspensie si mi-am permis sa spun ca la 7-8 atm reale citite pe ceas analog suspensia inca functioneaza la parametrii.Asta din experienta a cateva compresoare reparate.Daca gresesc i-mi cer scuze,nu vreu sa strang posturi s-au sa fac polemica dar nu mai inteleg de ce atata critica la adresa tuturor.
     

Distribuie pagina asta