1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Computer de bord si Tempomat/CC la A4 B5 - functionare - montare si inlocuire

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sergiums, 24 Noi 2008.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Tind sa cred ca avea dreptate coco_catalin. Tu nu stii ce e CC, BC, IC.
    Am intervenit in postari pentru ca ai afirmat ca ai montat ceva ce e IMPOSIBIL de montat.
    Ce ai aratat tu in poza e CC de A4 B5, nicidecum de A6 C5.
    Prin analogie, maneta de BC e tot de A4 B5, nidecum de A6 C5.
    Asadar ce ai spus tu aici, nu e corect:
    Doar IC o fi de A6 C5 care are doar 3 probleme ce te despart de o afirmatie "perfect functional":
    - imposibilitatea reglarii intensitatii luminoase
    - afisarea incorecta a nivelului de motorina
    - imposibilitatea afisarii de usi deschise.
    Aici poti spune ce doresti, insa am o oarecare experienta ca sa te contrazic.
    Si ca o observatie, niciunde, in cadrul niciunui topic nu e scris sa trebuie schimbat ceva la motor. Eu stiu foarte bine ce ai vrut sa spui, insa tu nu ai stiut sa te exprimi si mai mult, ai citit selectiv si ai retinut doar ce ai crezut tu ca se aplica la masina ta. Masina ta e DBW, deci nu cere schimbari/modificari la motor, si ca sa ma pronunt si mai corect, daca ar fi fost DBC cerea adaugari, nu schimbari/modificari.

    Dealtfel, ai observat probabil ca si nucugheri despre care ai spus ca te-a ajutat, era confuz despre cum ai montat piese de A6 C5 pe A4 B5 si, le-ai facut si perfect functionale.
    Era confunz din acelasi motiv pentru care am scris si eu postul asta (pentru ca nu se poate), insa el a fost mai rezervat in contradictii.
     
    Ultima editare: 17 Apr 2016
  2. BVcyup79

    BVcyup79 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2009
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDi A6 C5 1,9 Tdi \ 2003 AVF
    Nu am scris si spus nicăieri că maneta de CC provine de la un a6c5 ! Referitor la indicatorul de nivel motorina ,eu nu am avut problema indicării inverse a nivelului ! La mine indică normal ,dar am făcut o ajustare manuală (am avut nevoie si de un vag com ) iar referitor la afișajul ușilor deschise se rezolva prin tragerea unor fire din mufa de pe stâlpul ușii ! Nimic imposibil dacă e voința și puțină știință ! Dețin si un a6c5 cu motor 1,9 tdi si stiu ce diferente sunt intre manetele de la Cc de la a4 la a6 ! Sincer de la tine aveam alte așteptări , si nu stiu cum credeai că e posibil să montez maneta de CC de pe a6 pe a 4 ! Iar nucugheri era curios cum indică nivelul de combustibil si nu cum as fii putut monta maneta Cc de pe a6 pe a4 ! Pentru că a te gândii la un asemenea lucru ,e o idioțenie ,si o las pe seama celor ce nu au văzut niciodată un IC demontat sau nu au tras niciodată un fir .Eu mi-am făcut singur toate modificările și i-am ajutat le cei din Brașov ,cu toate cunoștințele mele și diagnoza .Si asta unde am fost solicitat ! Sa aveți o duminică placuta ! Eu nu mai intervin
     
    Ultima editare: 17 Apr 2016
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ba exact asta ai spus (te-am si citat), ca ai montat CC si IC de pe c5 pe b5.
    Tragerea firelor de pe mufa usii e inutila atata timp cat ceasurile de C5 asteapta semnal pe CAN, ceea ce B5 nu are. Ori bag de seama ca ai uitat sa mentionez un aspect micut insa foarte important - ca ai rescris eepromul, ceea ce necesita mai mult decat vcds si vointa.
    De reglarea intensitatii luminoase, vad ca nu ai spus nimic.
    Dar in fine, nu mai insist, eu le stiu pe ale mele, tu pe ale tale.
     
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ca o paranteza, el avand modelul din 2000, facelift, nu are CAN pe masina? Si astfel ii arata usile deschise.

    Referitor la mufa cu 20 pini, pinul 17 trebuie lasat in aer, pus la masa sau legat la releu bujiilor incandescente?
    Legaturile initiale, gresite, ale CC-ului au dus la arderea unei sigurante de 15A din cutia ecu si nu se mai alimentau valvele N75, N18 si N108. In caz ca mai pateste cineva.
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da si nu:
    - ceasurile de b5 au can insa legatura intre usi si ceasuri nu se face pe can.
    - ceasurile de c5 au can si legatura intre usi si ceasuri de face doar pe can.

    Lasi pinul 17 in aer.
     
  6. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Aseara am probat CC-ul, iar acum totul este functional. Ramane doar schimbarea procesorului pentru a indica corect viteza.

    Am incheiat partial si aceasta etapa, multumesc mult pentru ajutor. :footy:
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ee, asa simti mai bine un upgrade, cu putina bataie de cap ;)
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Da, intr-adevar, ai alta satisfactie. Oarecum sunt obisnuit cu situatiile de genul de pe vremea cu electronica, daca un montaj functiona din prima, sigur ceva nu era bine.

    Ar mai fii de rezolvat maneta la stergatoare, nu functioneaza decat 1 buton din cele 3, dar asta e un lucru minor.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Spor la treaba atunci si sa ne anunti ca s-a rezolvat.:thumbs-up:
     
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am "impuscat" mai multi iepuri aseara referitor la computer-ul de bord.

    Dupa ce o perioada maricica am mers doar cu 1 buton functional al CB (nu ma deranja foarte tare) am schimbat maneta cu switch-uri si e ok. La cea veche au murit subit switch-urile.
    Am montat si cablat senzor temperatura ulei plus cablaj la placute frane (deocamdata doar la cea din stanga, cand o sa mai fie ocazia trag si in dreapta). Temperatura la ulei presupun ca indica corect, m-am plimbat putin in oras si era cam 95-100° C.

    Satul sa caut un vas de lichid pentru parbriz cu senzor, am luat un senzor (20 lei), o carota de 22mm si o mufa. Atasez si o poza, singura din pacate. Diametrul senzorului este putin peste 22.5mm, iar cu gaura de 22mm intra usor fortat. Nu am folosit garnitura/o-ring, doar putin silicon negru.

    Am mai aflat, din greseala, ca la punerea la masa a pinului 6 /mufa verde, apare o pictograma cu masina si hayon-ul palpaie. Ar fi interesant daca s-ar putea afisa si restul usilor (la cei fara CAN) din moment ce bordul stie de pictograma masinii.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ciprian99 atasez schema BC pentru A4 B5 AJM. Descarci si apoi schimbi in titlu terminatia din .zip in .doc , dai ok si gata.
     
    ciprian99 apreciază asta.
  12. ciprian99 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B5
    Multumesc Nucu.
     
  13. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut!
    Mi-a fost montat IC (26 pini conector galben, 26 pini conector albastru si conector negru 20pini) si mi-a ramas aprins pe display aprinsa eroarea de lipsa lichid de parbriz si nu stiu cum sa scap de ea, firul de la pinul 9 mufa cu 20 pini a fost legat la masa...

    Am citit tot topicul si chiar si pe alte forumuri da nu gasesc nimic :(

    Ce am observat eu cautand pe net este ca pinul 9 este "washer fluid " dar pentru mufa cu 20 pini rosie care este pentru IC 1998 - 1999 si la mufa neagra cu 20 pini pinul 9 este "coolant level".
    Am incercat si cu vagcom la instruments - adaption sa pun +04 la primele cifre si tot nimic ...ramane tot aprins, nu stiu ce sa ii mai fac am cumparat si senzor da degeaba il leg la pinul 9 ca tot nu dispare :( va rog ajutati-ma!

    Multumesc!
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi ca mai este un Coolant level in mufa albastra cu 26 pini la pinul 20. Incearca si cu ala la masa.
     
  15. emi1982

    emi1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Audi A3 8p
    Buna,
    Imi puneti si mie o schema pentru montare CC valabil pentru un AJM din 2000 ? una corecta ca am citit tot topicul si nu stiu ce sa mai cred.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ai AJM ar trebui sa fie asta si legaturile sa se faca toate in mufa alba T15e din cutia ECU.
     
  17. emi1982

    emi1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Audi A3 8p
    Bun,am fost de am luat maneta de pe o mașină
    Nu am reușit să scot cablu cu totul doar mufele le-am tăiat
    Ce vreau sa întreb: în mufa alba am toți pinii sau trebuie sai pun eu ?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai toti pinii in mufa mama pe care o scoti. Tu in mod normal ar trebui sa te legi in mufa tata, care ramane acolo, si sa faci asta prin interior, pe sub coloana volan. Dar e prea complicat, asa ca poti sa te legi de firele deja existente in mufa mama alba pe care o scoti, vei vedea ca si culorile firelor sunt la fel ca pe schema. Poti folosi conectori rapizi sau orice alta metoda care iti e la indemana si esti sigur de ea.
     
  19. emi1982

    emi1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Audi A3 8p
    Suna mult mai ușor să mă leg la mufa mama că îi dureros altfel...ce vreau sa întreb:firele din mufa mama ies același culori ca și cele din mufa tata ? Am modelul aici

    15103355913872078736631.jpg
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica-le pe schema cu cele din mufa ta cu roz.
    In mufa tata din cutia ECU nu ai firele respective, decat daca faci tu legaturile pe sub volan in mufa, varianta 1 mai dificila.
     

Distribuie pagina asta