1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie Audi A6 C6 (4F) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de sorinoco, 11 Noi 2007.

  1. dns015 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AR
    Impozitul e cam 2300 lei/an si asigurarea - aici depinde cati ani ai, dar cam maxim 2000 lei/an daca esti sub 30 ani. De unde 3k euro/an?
     
  2. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014
    1700 de lei rca la allianz si casco vreo 9000 de lei tot la ei. Pentru o valoare asigurata de aproape 13.000 de euro. Si am mult peste 30 de ani, fara daune pe rca. La alt asigurator iesi poate mai ieftin cu vreo 500 de euro per ansamblu?
     
  3. blueyedmnd 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    B
    Masina:
    -
    Salutare!

    Doresc sa achizitionez o masina cu un buget de maxim 8000 de euro.
    Ce asteptari am:
    - masina sa o tin vreo 5 ani, cu cat mai putine piese picate (evident, toti ne dorim asta :D);
    - sa fie sedan (nu coupe, hatchback sau break);
    - sa aiba un motor pana in 2L fiabil (nu ma intereseaza sportivitatea, dar nici sa am emotii la o depasire), cel mai probabil Diesel pentru consum mic;
    - transmisie manuala;
    - imi plac foarte mult cele cu interior full piele bej sau coniac (inclusiv tapiteria si bordul daca s-ar putea sa fie asa, nu doar pielea) si cu insertii de mahon in bord si portiere in locul banalelor plastice gri;
    - un pachet crom exterior;
    - niste jante mai mari in spite;
    - xenoane, clima, navigatie.

    Ma incadrez la A4 sau A6, anii pana in 2008 ("zona" normei de poluare Euro 4), luand in calcul bugetul si optiunile dorite, deci A6 C6 prefacelift sau A4 B7.
    Unele sfaturi au fost ca decat sa imi iau A6 C6 prefacelift (gasesc pe la 7500 euro cu toate dotarile dorite de mine, mai ales "mofturile" optice), an undeva 2007-2008 (din 2009 e faceliftul, care depaseste cu vreo 4-5 mii de euro unul bun si similar ca dotari cu prefaceliftul), care are un risc ridicat sa pice toate pe la el si sa bag bani in intretinere si piese, mai bine sa fac un efort sa iau un A4 B8, fiind si Euro 5, motor de 2L mai bun si mai putin pacatos (CR in loc de PD).

    Doresc sa aduc din afara sau sa iau ceva recent adus, recomandandu-mi-se sa evit cele rulate in Romania pentru ca sunt foarte uzate datorita drumurilor proaste, chiar daca una straina are mult mai multi km parcursi.

    Ce am gasit sa imi placa ar fi astea 2 masini:
    - A6 C6 (2008): https://www.autovit.ro/anunt/audi-a6-ID7GmTb8.html#5f7f6c460e
    - A4 B8 (2010): https://www.autovit.ro/anunt/audi-a4-b8-ID7Gn85P.html#47a15e712e
    Acum ma astept ca A6-le sa aiba cel putin 100 de mii de km in plus (vreau sa ii cer VIN-ul, sa merg la reprezentanta Audi in Bucuresti sa cer cateva verificari de istoric acolo, apoi daca nu apare cu daune sau km prea multi dati inapoi, fac un drum la Cluj sa o pun pe tester).

    Intrebarea este: merita 2500 de euro in plus A4 B8, luand in calcul ca e tehnologie mai nou (CR, in loc de PD), km mai putini, an mai bun (deci probabilitate sa pice ceva mai mica), Euro 5? Pentru mine ar fi un efort financiar, dar daca stiu ca am o probabilitate mult mai mica in 5 ani sa bag bani in piese in B8 decat in C6, atunci prefer sa investesc din timp.
    Ca e un pic mai mare A6 si ca voi rula mai mult singur nu ma deranjeaza. Chiar imi place mai mult, pare mai eleganta si mult mai confortabila.

    Inca o paranteza: din ce am studiat, A6 C6 prefacelift (2004-2008), la varinata cu motor 2.0 TDI, are 2 coduri motor folosite: BRE si BLB.
    - BRE este folosit in 2004-2006, daca am inteles eu bine, fiind cel cu 16v (2 axuri cu came si injectoare bune BOSCH) si fara nicio problema "tipica" motoarelor 2.0 TDI PD VAG;
    - iar BLB este folosit in 2006-2008, avand 8v (un singur ax cu came si injectoare Siemens cu probleme) si intrand in categoria motoarelor 2.0 TDI PD cu multe probleme si costuri mari de remediere (injectoare picate, turbina etc). Zic bine sau ma insel? Desi nu vad logica ca sa pui un motor mai prost pe modele fabricate mai recent.

    Cat despre cele 2 masini, par OK tehnic, la o prima vedere? Merita vazute si abordate la tester? Adica au sanse mari sa nu aiba nicio problema?
     
  4. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Tot ce stii nu stii bine, iar cei care te-au invatat sa scrii ce ai scris pe aici sunt niste biciclisti. Nu exista masina SH la care sa nu pice nimic, din capul locului, pt un Audi trebuie sa ai minim 2-3000 euro pusi deoparte sa remediezi eventualele probleme, care sunt costisitoare daca le rezolvi ca la carte si nu pe capre in fata blocului.
    Doi la mana, BRE este un BLB "upgradat", dar este fix acelasi motor, 2.0 TDI 16v cu electronica Bosch.
    Mitul "un singur ax cu came" este fix un mit, idem "alea cu Siemens sunt proaste". Da, sunt proaste, dar si cand apesi pedala e alta mancare de peste fata de "un singur ax cu came fiabil".
    Dupa cum pui problema, nu ai studiat absolut deloc marca Audi si te asteapta vremuri grele, mai ales daca cumperi o masina diesel 2.0 de la o bunicuta care a mers cu ea la piata, indiferent ca vorbim de B7, B8 sau C6.

    Citeste te rog pe aici si apoi o sa iti dai singur niste raspunsuri.
    Si la partea cu "recomandandu-mi-se sa evit cele rulate in Romania pentru ca sunt foarte uzate datorita drumurilor proaste, chiar daca una straina are mult mai multi km parcursi" as pune botul doar daca n-as fi mai avut masina/contact cu masini niciodata in viata mea.
    In Romania majoritatea drumurilor sunt bune in 2017, iar romanii in general chiar isi intretin masinile. Sau ce, crezi ca in vest nu sunt gropi si masini care bat pe dedesubt?
     
    Aurel G, nica_ro, dvr și alți 3 apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    blueyedmnd citeste te rog integral acest topic si lasa intrebarile care se repeta aiurea si inutil. Esti candidatul perfect pentru samsari. Citeste aceasta arie complet cu toate topicurile din ea si fara sa pui intreabri. Multumesc.
    Inca ceva, ca sa fie treaba clara de la inceput: In alta ordine de idei, precum vezi pe acest forum nu exista arie Versus si/sau topicuri Versus si in consecinta pe acest forum sunt interzise cu desavarsire comparatiile / versus si implicit discutiile de tip Versus / Comparative intre marca Audi si alte marci Auto sau chiar intre aceleasi modele de Audi sau modele diferite de Audi dar cu motorizari diferite si/sau motoare Benzina versus motoare Diesel montate pe Audi. Aceste topicuri si discutii sunt interzise din mai multe motive.
     
    Ultima editare: 25 Sep 2017
  6. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    blueyedmnd opinia mea,mai bine evita sa fii romanul perfect si anume: daca ai buget 8500 euro de achizitie dar nu poti sa investesti macar 600-800euro/an in masina evita sa cumperi marca premium audi/bmw/mb
    Documenteazate minim mai 2 luni despre grupul VAG si dupa incepe sa cauti masini cu multa rabdare.
    Ps" vezi ca nici o reprezentanta nu are voie sa iti dezvaluie tie(om oarecare de pe strada) istoricul unei masini.
    Aia se face strict catre propietar.
    Ps2"decat sa cumperi o cazatura de la turci din DE mai bine arunci un ochi pe forum la masini"


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    blueyedmnd apreciază asta.
  7. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Blueyedmnd iti spun in cunostiinta de cauza deoare am de aprox 9 ani un audi a6 2.0 diesel cod motor BRE. Am facut vreo 350.000 de km cu el fara nici o problema.nu am schimbat nimic la el i afara de consumabile si trage de rupe si acum.de 2 ani l-am si resoftat si l-am adus la aproape 200 CP. in concluzie i-ati 2.0 tdi cod motor BRE.
     
    blueyedmnd apreciază asta.
  8. blueyedmnd 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    B
    Masina:
    -
    Salut! Am luat la periat sectia Audi A6 C6 si am inceput, evident, cu motorul.
    Am ajuns pe la pagina 21 a acestui topic si am ramas destul de dezamagit de ce zic baietii acolo de 2.0 TDI PD. Primele 2-3 pagini toti sunt multumiti. :) Apoi numai probleme, mai ales la relanti si anumite ture, cand motorul devine instabil... ba de pe la suruburi si o ringuri la injectoare, altii schimba injectoarele, EGR la greu.
    Este adevarat ca am remarcat ca cei mai multi au zis ca au motor BLB (poreclit si "balbait"), unii nu au zis deloc ce cod (de aceea ma intreb daca BLB sau BRE), DAR au fost si unii cu probleme (similare) la BRE.
    Am un prieten care are A6 din 2006 BRE, zice el in orice caz, fara nici o problema. Cica doar ulei ii cam papa 1L la 10-12k km, cand face si revizia, dar nu mi se pare grav.
    Ramane sa mai citesc pe acolo, sa ma dumiresc cu motoarele astea... poate merita o sansa BRE-ul. Apoi iau topicul asta la lecturat.
    In orice caz, la momentul actual nu-mi inspira incredere sa imi iau A6 pana in 2008. De facelift nu am bani (care ar avea 2.0TDI CR fara probleme, gen clasicul 1.9TDI PD)
    Mai am de studiat. :) Plus ca A6-le de pe autovit postat de mine mai sus, care imi placea mult la dotari si aspect s-a dat. Nici nu am apucat sa il vad macar sau sa intreb ce cod motor este.
     
  9. leozrx 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Megane 1.9 DCI - 2007
    Salut baieti!

    As dori sa achizitionez un Audi A6 C6 facelift echipat cu motor de 3.0 TFSI. Din pacate, nu prea gasesc informatii despre acest motor vizavi de fiabilitate. Consumul nu ma intereseaza. Sunt posesori pe aici de 3.0 TFSI V6?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimic. Citeste aria masina mea.
     
  11. leozrx 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Megane 1.9 DCI - 2007
    Nu am gasit mai nimic.
     
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    3.0TFSI e destul de rar pe la noi, cred ca avem un singur C6 pe forum cu motorul asta si cateva C7, cateva S4/S5...overall din tot ce am citit eu pe afara despre motorul asta, si eu il vreau, e un motor bun fara probleme deosebite, nici nu imi aduc aminte de vreo problema care sa merite mentionata, cu un consum decent pentru ceea ce ofera. Pe C6 s-a pus in varianta de 290cp parca, am mers cu el intr-un drive-test si mi-a placut, parea oarecum de jucarie la vremea aceea pentru ca eu aveam un V10 BiTurbo pe C6, dar destul de punchy in forma sa stock si usor de urcat un ture. Marele lui avantaj e usurinta cu care poate fi crescuta puterea iar asta il face foarte atractiv.
     
  13. leozrx 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Megane 1.9 DCI - 2007
    Am citit pe forumurile din afara si am vazut ca sunt cazuri de consum de ulei la acest motor. Daca ar consuma 1l de ulei la 5-6 mii de km ar fi ok, dar mi-e teama ca va consuma mai mult. Nu am de gand sa fac mai mult de 8-10 mii de km/an.
     
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    e un motor benzina supraalimentat, nu vei gasi unul sa nu consume ulei mai ales in regim de condus sportiv, e absolut normal, de consumuri absurde de ulei, gen 1L la 500/1000km nu e cazul cum au fost 2.0TFSI din prima generatie, astea nu au suferit de asa ceva.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  15. leozrx 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Megane 1.9 DCI - 2007
    Multumesc pentru raspunsuri MIK15!!!
     
  16. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014
  17. Kurosaki 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    -A4 B5 ,1.9 TDI 90cp ,cod 1Z,1996
    Salutare baieti,
    De ceva vreme mi-a intrat in cap aceasta frumusete in cap: C6-le 4F
    Intentionez sa-mi achizitionez una, doar ca sunt complet noob ... nu stiu nimic legat de taxele ce trebuie platite, asigurarea, impozitul si ce mai este pentru a detine aceasta masina. Imi puteti spune dumneavoastra mai multe ? As dori sa stiu ceva exact.
    Bugetul este de maxim 6000 Euro
    Cum imi doresc sa fie?
    Pai ma uit doar la motorizarea de 2L diesel ,dar daca nu exista o diferenta foarte mare intre costuri, ma refer la taxe, impozite etc intre acesta si cel de 2.7 L, iau in calul si varianta acestui motor.
    Sa fie neaparat sedan si negru si manual. Mi-e indiferent de dotari. Bineinteles ca daca ar avea piele si xenon ar fi super. Aaa si evident volan pe stanga deoarece nu m-am saturat de viata inca si nici nu tin dusmanie pe cineva :)
    Stiu ca se poate schimba pozitia, dar nu stiu la cat m-ar ajunge costurile atunci, poate tot cat la o masina gata cu volan pe stanga. Ar fi o varianta din moment ce multe masini "pe Anglia" arata bine.
    Va fi folosita predominant pentru iesiri in micul meu oras. Nu ma intereseaza tuningul pe partea mecanica, nu mi se pare o masina pentru liniute, burnout si altele, cea cu motorul de 2L . Insa voi investi neaparat in lumini si mai ales pe partea de sonorizare care este un vis.
    Ar fi prima masina si probabil multi nu vor aprecia ideea ca prima masina a unui tanar sa fie acest model. Eh, poate nu-mi spulberati visele, sperantele :lmfao:
    Toate cele bune.
     
  18. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Dacă vrei să nu iti cumperi un cazan cu roți, a se citi mașină cheală, eventual cu km dați inapoi, iti recomand să mai pui cel puțin 1000 euro.
     
  19. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014
    Nu, asta e un test ca sa vada moderatorii cum ne comportam.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  20. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    A6 2.0 diesel sau 2.7 diesel pentru iesiri intr-un oras mic...splendida alegere!
     

Distribuie pagina asta