Tare destept mecanicul ala, cum stie el in afara de reparat masini sa si identifice o carte service falsa si sa faca estimari de cati km a parcurs o masina . Daca nu venea si ''600 000 km'' poate mai era credibil, dar dupa o asemenea enormitate omul ala ar trebui sa nu mai scoata nasul de sub capota... Altfel corect, daca se vrea inspectarea unei masini cel mai indicat este sa se mearga la reprezentanta.
Salutare ! Am nevoie de cateva sfaturi cu privire la achizitionarea unui Audi A3 2005 2.0 fsi 150cp 2 usi 217 000 km. Masina este vanduta de o cunostinta. Pretul este 3000 de euro, taxa platita. Ca dotari : xenon , scaune din piele (rosie), dublu climatronic, scaune incalzite. Masina are schimbate volanta + ambreiaj acum 2 ani. Jante pe 17 cu cauciucuri noi + jante de tabla si cauciucuri de iarna rulate doar iarna trecuta. Are nevoie de mici investitii precum un parbriz nou, vopsit bara fata fiindca este atinsa si aripa stanga fiindca a fost chituita si are chitul crapat si baterie. La scanarea erorilor are 17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control P1072 - 008 - Circuit Malfunction - Intermittent 17442 - Sensor for NOx (G295) P1034 - 004 - Signal Outside Tolerance - Intermittent Considerati ca merita achizitionata la pretul cerut tinand cont de consumul destul de mare si varsta ei ? Sfaturi cu privire la erorile stocate (au fost sterse dar au reaparut)?
Daca merita sau nu, tu stii, tu ai vazut masina. In legatura cu erorile, toate sunt din cauza senzorului G295. Ii verifici cablajul, daca totul este ok il inlocuiesti.
Salutare! Incerc sa ies din cercul masinilor frantuzessti, in care ma invart de vreo 20 de ani si sa intru in cel nemtzesc. Ca si masina imi place mult A3-ul. Drept pentru care am sa va rog sa-mi dati ceva recomandari in vederea achizitionarii unui A3 SH. Vorbind cu mecanicul care se chinuie cu Citroen-ul meu, am stabilit ca punct de plecare un 2.0 TDI intre 2006-2009, manuala, ca elemente de baza. Spunea ceva de o singura axa cu came nu 2 (n-am prea inteles eu bine). Ca si buget n-ar trebui sa depasesc 7000E. Ce parere aveti de http://www.bestauto.ro/audi/a3/hatchback/auto/3290574.htm?pgsource=publi24.ro Multumesc frumos
Citeste si topicul asta integral (si topicurile din aria asta) pentru ca asteptarile care le ai sa nu fie altele. Bafta
Ca si parere stricta despre masina aratata de tine, incearca sa gasesti una mai "pamanteana" ... Aia are destule dotari si un pret mizerabil care ascunde multe. Cum ai spus si tu, undeva intre 6500-7000 ar trebui sa fie un model decent dar pentru anii 2005-2007. Mai sus de 2007 trebuie sa pregatesti si mai mult de 8000E.
Si mie mi se pare putin ciudat pretul la masina respectiva. Are prea multe dotari, km nu sunt chiar asa multi, si pretul de 5300E este putin ciudat. Daca iti permiti sa o bagi prin multe teste, merita sa incerci. Eu unul zic ca are km mai multi, altfel ar fi nebun sa o vanda la pretul asta
@petrut_d - Sfat. Cauta un BKD 2006-2008, cu rulaj moderat 180-250k, chiuloasa revizuita ( C sau D ). Nu te zgarci acum, ca o sa dai pe urma banii la acelasi mecanic care acum se chinuie cu Citroenul. Un pret corect e intre 6500-8000 euro in functie de dotari. Spor !
Salut baieti! O parere despre masina din linkul de mai jos va rog din suflet, pare o masina ingrijita, cu km reali, nu lasa la pret decat 100 euro, mi-a dat seria de sasiu WAUZZZ8PX4A076941. Multumesc anticipat http://www.olx.ro/oferta/vand-audi-a3-s-line-facelift-xenon-diesel-2-0-tdi-2004-ID6PPvU.html
Vezi chiuloasa sa fie varianta revizuita ( C sau D ), omul o vinde observ din alte considerente ca vrea un model mai nou, deci s-ar putea sa fi fost pe maini bune. Pretul pentru un coupe este justificat. Pana la proba condusului, din anunt cu usoare exagerari pe alocuri, masina pare in regula.
Imi pare ceva suspect cu volanul, din cate stiu (sper sa stiu prost), pe langa faptul ca airbag'ul pare schimbat, nu stiu de ce am impresia ca modelul ala de volan nu s-a montat pe 8P cu single frame, ci doar pe pre-facelift. Lasand acest aspect, masina se pare ca a fost ingrijita ca lumea daca a rezolvat problema cu pornitul greu la cald, soft revizuit, etc.
Ori volanul a fost schimbat, ori grila din fata (daca ala e volanul original trebuia sa aiba grila model vechi, care nu se duce pana jos, ci doar pana la numar).
Ma bucur ca nu m-am inselat. :D Da, din 2 lucruri, ceva e schimbat 100% ... iar aici de amorul artei, putem veni cu supozitii ... ori masina a fost pre-facelift, grila din 2 bucati, si a trecut-o el la facelift din pasiune bla bla, ori a avut accident vreodata banuiesc, si a gasit volanul asta mai ieftin decat unul de facelift ... alte solutii nu imi explic.
Masina e fabricata in 2004, nu are cum sa fie single frame dar volanul e original, e posibil sa ii fi sarit airbagul la o tamponare usoara si apoi a pus omu grila single frame... cum putem verifica seria de sasiu pentru un istoric?
/quoted : În 2005, versiunea S-Line, cu noi elemente decorative sportive a devenit disponibilă pentru anumite modele, și varianta cu 3-uși a primit aceeași grilă a radiatorului ca și Sportback. Deci in 2004, cand a fost fabricata masina respectiva, nu exista nici varianta S-Line de la 8P, nici grila respectiva pe masina. Asa ca, volanul masinii este original, grila nu. Si cred ca nici "s-line-ul" de prin ea. /my2cents.
Chestia e ca si a mea e fabricata in 2004 dar e model 2005 :D... Mai exact e fabricata in septembrie 2004, prima inmatriculare fiind in 2005... Tot S-line, tot cu grila pana jos... probabil ca pana in perioada aia (septembrie 2004) s-au fabricat cu grila pana la numar.
Pai da, dar tipul respectiv are 8P1, plus ca e fabricata in Production Date 25.09.2003. Tu intrii in alta categorie.
Uite asa trebuia sa fie masina de mai sus http://www.olx.ro/oferta/audi-a3-8p-2-0-diesel-ID6Rs3u.html#b0f1ed050a tot din 2004, cu acelasi volan, dar grila originala.... Eventual comparand-o cu asta poti sa-ti dai seama ce a mai schimbat la ea.
Din pacate, numai la reprezentanta. Iar daca ai vreo cunostinta ceva, iti poate furniza istoricul fara proprietar, altfel, e musai sa fie si el cu tine ...