Consiliere achizitie TT Mk2 8J - discutii diverse

Discuție în 'Audi TT Mk2 (8J) (2006 - 2014)' creată de alias, 9 Mai 2008.

  1. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Sunt de acord cu Gorobete , DSG sau S-tronic sunt mai fiabile ca o cutie manuala , in primul rand motorul este exploatat in parametrii optimi , simbatul treptelor de viteza se face in mai putin de o secunda iar la o masina sport fiecare zecime de secunda conteaza
     
  2. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    nu ma refer la faptul ca e mai eficient S-tronic...aici nu incape dubiu doar ca privind simplist lucrurile cu cat lantul cinematic e mai complex(cazul s-tronic) cu atat exista mai multe sanse ca ceva sa cedeze in timp...si cand spun ca o cutie manuala e mai fiabila o spun din perspectiva ca are proba timpului...
     
  3. adibose

    adibose 6th Gear Member Staff Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ori vorbim de cutii ori de ambreiaje? pot pune ambreiaj care rupe cutii si transmisii sau invers...despre ce vorbim aici?
    cum spune si radu, cutia manuala are proba timpului.

    si daca e sa ne luam dupa performanta...nu faci cu DSG sau S-Tronic ce poti face cu o manuala...never ever, indiferent ca vrei sa faci DRAG, DRIFT.
    Stronic si DSG sunt niste minunatii intradevar, dar asta pentru cine le doreste neaprat..comfort si de ce nu performanta, dar limitata.

    Niciodata o cutie automata sau semiautomata nu va face ce face cutia manuala.
    aici nu includem masinile de rally su F1..acolo deja este cu totul si cu totul alta tehnologie.

    dar despre ce vorbeam? hai sa fim ontopic

    3.2 V6 vs 2.0TFSi :)
     
  4. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Trocarici
    In primul rand, SUNTEM ON TOPIC ! Citeste ce a postat omul pe pagina anterioara...:nunu:
    In al 2-lea rand...ma dezamagesti... In cazul in care nu stiai, o cutie cu dublu ambriaj, este mai rapida decat una manuala!!!!!!!:sos: Atat pe sprint-urile 0-100, in 90% din cazuri cu 0,2 sec mai putin, cat si pe circuit unde scoate timpi mai buni!!! Si asta, in cazul ipotetic ca tu, eu sau oricine altcineva, ar conduce o cutie manuala la capacitatile ei maxime, asa cum fac pilotii!!! Pe langa datele oficiale pe care le poti gasi pe site-urile BMW, Audi , Porsche unde vei gasi in fiecare caz,date mai bune pentru cutii cu dublu ambreiaj ( DESI LA 911 TURBO 997, PANA SI TIPTRONIC-UL E MAI RAPID CU 0,2, AVAND SUTA IN 3,7 RESPECTIV 3,9), iti atasez si un clip, in care e dovedit clar acest lucru: http://www.youtube.com/watch?v=LROqVLz4z8M .
    Apropo, e vorba in link chiar de comparatia intre Audi TT MKII cu manuala si S-tronic...

    P.S. Uitasem...la dublu ambreiaj, pana si consumul si noxele sunt mai mici! Cheers!
     
  5. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    gorobete ai dreptate dar nu e vorba de performanta ci de fiabilitate!
     
  6. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Ar mai fi ceva:cutia automata suporta un numar limitat de NM in cazul in care vrei sa-i faci tuning motorului,in detrimentul cutiei manuale care suporta mult mai mult! Cuplul unui TT cu automata va fi mai mic ca si al uneia cu manuala!:yum:
     
  7. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
  8. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Trocarici
    Este ultimul post al meu in legatura cu aceste cutii...
    Ii raspundeam lui Adi, si el s-a referit la performanta!
    In privinta fiabilitatii, am avut foarte multe masini, dintre care una cu Tiptronic (care nici macaer nu este cu dublu ambreiaj). Garantez ca la o masina cu tente sportive (nu mai zic de cele sport), vei schimba ambriajul de mai multe ori, in timp ce pe mine m-a tinut 350000km, si va mai tine mult Tiptronicul (doar ca nu il mai folosesc). Si stiu mai multe cazuri de masini cu cutii automate cu peste 500k km.
    In privinta sportivelor...nici nu mai incape discutie. Uita-te ce a zis recent un membru pe forum, care la RS4 ultimul ambreiaj abia l-a tinut 17k km in conditii de mers normal! Nu am auzit vreun M (SMG), Porsche(tiptronic sau PDK) sau AMG sa aiba vreo problema la cutiile lor automate...
    Concluzia, o cutie automata, si vorbim in aceasta concluzie de CELE CU DUBLU AMBREIAJ, sunt NET SUPERIOARE MANUALELOR d.p.d.v. TEHNIC!:rulez::anbet:

    Ca feeling, e alta treaba...una trage liniar in timp ce manualele pot fi violente...
     
  9. adibose

    adibose 6th Gear Member Staff Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    stiu fratilor ca un DSG accelereaza mai bine de pe loc pe un fwd fata de un manual....am vazut-o in primul test pe GTi facut de BestMotoring.
    intradevar sunt superioare din punct de vedere tehinc! si un storcator de fructe automat este superior unuia manual...dar nu vorbim de tehnicitate aici..si de PLACEREA de a conduce si de Performana la care poti ajunge cu acel 2.0Tfsi manual gearbox, vs 3.6V6 DSG ...caci despre asta se vorbeste on topic.

    sincer sa fiu, eu sunt sofer....nu stiu despre ceilalti....care prefera sa foloseasca o mana si un picior pt a conduce... :D
    daca eu consider ca masina mea este una sportiva, si anume detin un raport kg/cp onorabil, atunci in mod evident merg pe cutia manuala fara discutii...

    daca sunt niste cutii atat de rapide de ce nu-s folosite in F1 si in Rally(unde sunt cutii semiautomate cu ambreiaj dar fara pedala, crabotate)...la naiba, sunt cutii easy, comerciale...etc

    as prefera o cutie automata cu dublu ambreiaj sau whatever pe un Audi A6, un Allroad...A5 3.0tdi...ceva de genul asta dar nu pe un TT, S4, S3,...etc

    dar asta e doar parerea mea, si eu daca sunt mai din topor...(manual) nu-s de condamnat si pot aduce multe evidente ca o cutie manuala este mai performanta (nu mai rapida la schimbat trepte) decat una automata...
    exemplele sunt multe

    nu vreau sa fiu inteles gresit.. DSGul este o cutie minunata dupa cum am mai spus, dar senzatia de a conduce cu adevarat n-o ai decat de la manuala..e altceva. cu un DSG un ai acelasi control, cel putin nu-l simti ca la manuala..
    ca sa intelegi DSGul trebuie sa-l conduci si sa vezi daca merita sau nu sa faci pasul.. altfel este greu sa obti niste pareri obiective de la posesorii de manuale sportive sau DSGuri. fiecare tine cu a lui evident!!!

    si pt ca este ultimul post aici (ca altfel ne certam pana maine)
    cutia DSG este fantastica si probabil as lua-o pe un GTi sau altceva daca nu am de gand sa fac modificari serioase masinii (cu conditia sa aiba Launch Control)
    cutia Manuala...i Just Love it and other words are useless.....
     
    Ultima editare: 1 Oct 2009
  10. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    http://www.youtube.com/watch?v=X27LnTX4jks&feature=related Golfil din filmulet avea 280 de cai,cutie DSG cu Launch Control! Apropo Gorobete,stiai ca A5 3.0 TDI are cutie MANUALA cu dublu ambreiaj,de fapt prima de acest gen la Audi! Adi,daca poti,nu-mi mai baga masina in aceeasi oala cu allroad-ul.:anbet::)
     
  11. adibose

    adibose 6th Gear Member Staff Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Iertare Masimo, ma refeream la faptul ca la o asa masina, notat ca si un coupe de lux, mi-ar placea sa am o cutie DSG, pentru ca se preteaza bine, sau cel putin asa vad eu lucrurile. sincer sa fiu un A5 3.0TDi mi se pare o masina o masina mare, de lux, speciala si foarte eleganta...
    nu ma intelege gresit, in sensul ca e masina de bosorogi :) ca nu asta vreau sa spun..dar o clasez langa un A6, A8...masini de gabarit si elegante.

    evident ca la un S5 cutia manuala se cere si deja masina capata o alta forma de viata,....in fine nu mi-e rusine nici cu 3.0tdi si 600 nm :) dar e diesel si din pct meu de vedere diesel-urile sunt masini cuminti :p
     
  12. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    E ca noi ardelenii:cuminte,cuminte,dar...si cand se enerveaza...:superman:(vezi filmuletul):):):)
     
  13. deocamdata

    deocamdata Moderator Staff Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Stiu ca sunt off topic dar nu ma pot abtine :)


    Nici nu are cum ... :p
    Nu exista masina sa fie in aceeasi oala cu Allroad-ul ... nici de la Audi nici de la alt producator ;):p

    Gura pacatosului adevar graieste :salute:
     
  14. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    :sign_ot:Lasa Aline ca,la urmatoarea intalnire, ma dau cu tine si pun baietii sa filmeze,pentru linistea ta sufleatesca si asa pe viitor de cate ori vei vrea sa plangi:sob:,intrii pe you-tube:search: si... te uiti!:):):)
    Stii tu ce stii,de aia n-ai vrut la Albota,prea lauzi struto-camila:):):)aia a ta!:arco: Repede :din ce an au fost motoarele? Acum fara gluma: A5 3.0 tdi vs A5 3,2 -bate primul,la fel A6 tdi si Q7 4,2 tdi,asta pentru ca toate benzinarele din ex. sunt aspirate!:hi::undwech:
     
  15. X3M 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT MK2 2.0T
    [RECOMANDARE] Audi TT MK2 - URGENT

    Salutare Club Audi.

    Stiu ca e cam din scurt dar maine o sa cumpar urmatoarea masina : http://www.lecarro.ro/masini/vanzare-Audi-TT-Euro-4-Multitronic-Coupe-EURO-4~c357-m10.html

    Ceva sfaturi de ultim moment daca puteti sa-mi dati:

    1. Lucruri utile la care sa fiu atent
    2. La ce sa fiu atent in timpul test-drive-ului.
    2. Probleme des intaltine la tt mk2
    3. Parereri pro/contra + alternative

    Astept raspunsurile voastre,
    multumesc
     
  16. ct20bre 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    opel astra
    din ce se vede acolo masina e foarte ok....eu mi-am luat un TT anul trecut pe la 20.ooo Km ...sunt foarte multumit de masina numai ca am intalnit niste probleme fff ciudate...macaraua de la geamul din dreapta s-a stricat si mi-a zgariat si geamul...acum cea din stanga e pe duca.....si mi s-a stricat si cd-playerul....ciudat, nu?
     
  17. razvan73 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a3, 2006
    Va rog sa mi dati un sfat de TT isti!

    buna seara distinsi colegi de pasiuni auto.
    de ceva timp am un audi a3, am avut si un a4...a fost super ok...,
    acum am posibilitatea acum sa mi achizitionez un Audi TT....Fabricatie: 2008, 40,000 km, Transmisie: manuala, Putere: 200 CP (147 kW), Cilindree: 1998 cm³....(nu e quatrro!).

    ce sfaturi imi dati?
    1. merita investitia? (pretul este bun, masina ingrijita)
    2. modelul , adica motorul, este ok?
    3. ce puncte slabe are?
    4. cum e la costuri intretinere?
    5. consuma mult in oras?

    multumesc mult de ajutor...contez pe sfatul vostru.
    Seara buna.
     
  18. razvan73 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a3, 2006
    cum e? ai luat masina? esti multumit de ea? ce poti sa ne spui de ea?...)))
    merciii
     
  19. iloviu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi TT cabrio 2L 200CP 2008
    Nu se merita, ia un logan il tunezi si faci valva pe unde mergi :))
    E o masina exceptionala, iar consumul (9-12 in functie de aglomeratie oras,si 8-12 exterior in functie de nr km/h cu care treci de limita legala!, medie pe autoban la 230km/h cca 10 min 16l/100) nu este exagerat pentru motorul si vivaciteatea pe care o are, pe de alta parte mai este un amanunt, cand esti la volanul unui cupe oamenii te privesc cumva diferit, te considera "play boy" , si poate pe buna dreptate :)) asa ca iti doresc sa o stapanesti sanatos !
     
  20. monikw 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT,200, 2008
    ct20bre si eu am aceeasi problema.. Uneori cd-ul se opreste si daca vreau sa-l scot imi apare "cd error". Ma seacaaa
     

Distribuie pagina asta